Stringit...

Sami79

Minkä merkkisiä stringejä te käytätte ja mikä merkki ei teistä parhain??
Mä ite käytän Calvin Klaineja ja Black Horseja

25

6880

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pojkke

ainakin Jockey, Sloggi ja Black Horse on käytössä. Vaikea sanoa mikä on paras.

• Käivärä

... ainakin Schiesserin ja Magic Frogin stringit ovat mukavan tuntuiset. Eikä Kinikin pöksytkään huonoja ole...

• nami

ei kai niitä huonoja olekaan!black horseja.espirit.on hyvät=)

• Sami79

Mistä sä noita espritin stringejä saa ostaa?? Pystyykö niitä tilaamaan netistä??

• nami
        Sami79 kirjoitti:

Mistä sä noita espritin stringejä saa ostaa?? Pystyykö niitä tilaamaan netistä??

mä ostin sity sokos sesta!aikoja sitten

• Sami

Black Horse, Freds, Kiniki, tässä järjestyksessä.

• jkl

Mä käytän HOM-stringejä. Ovat ihan sexyt ja mukavat päällä. Olen tilannut netistä, aika kalliita tosin ovat.

• mie

eikös puppeli pojat vain käytä.. tai tuskin nekään?? stringit kuuluu ja sopii paremmin naisille..

• Sami

Oootkos nähnyt monenkin puppelin alusvaatteisillaan?
        Kuuluu? Ei kai alushousut ole rintaliiveihin verrattava anatominen asuste, onhan miehilläkin pakarat??!
        Eiköhän miehetkin saa käyttää mukavia/haluamiaan alushousuja, oli ne minkä malliset tahansa.

• mie
        Sami kirjoitti:

Oootkos nähnyt monenkin puppelin alusvaatteisillaan?
        Kuuluu? Ei kai alushousut ole rintaliiveihin verrattava anatominen asuste, onhan miehilläkin pakarat??!
        Eiköhän miehetkin saa käyttää mukavia/haluamiaan alushousuja, oli ne minkä malliset tahansa.

et ku puppelit pitää muutenki vähän ton tyylisist.. >i hope

• Sami
        mie kirjoitti:

No ainoo puppeli jonka oon ikinä nähny alkkareillaan, käytti lerppa-boxereita. Käytätkös itse stringejä? Jos, miksi? Ja miksi mies ei saisi? Mikä naurattaa? Oletko oloista joissa alusvaatteita pidettiin tabuna? Tai ihmisen kehoa??

• mie
        Sami kirjoitti:

No ainoo puppeli jonka oon ikinä nähny alkkareillaan, käytti lerppa-boxereita. Käytätkös itse stringejä? Jos, miksi? Ja miksi mies ei saisi? Mikä naurattaa? Oletko oloista joissa alusvaatteita pidettiin tabuna? Tai ihmisen kehoa??

annahan poika olla jo........

• Sami
        mie kirjoitti:

annahan poika olla jo........

Oletko henkisesti heikoilla, vai mitä annan olla? Justhan tää alkaa muuttuun kiintoisaksi. Et siis ole kykenevä kommentoimaan sinänsä voimakkaita argumenttejasi rakentavasti?

• ,,,
        Sami kirjoitti:

Oletko henkisesti heikoilla, vai mitä annan olla? Justhan tää alkaa muuttuun kiintoisaksi. Et siis ole kykenevä kommentoimaan sinänsä voimakkaita argumenttejasi rakentavasti?

oikeesti, jätä mut rauhaan. yks m.pide ja siitä hirvee show! aikuistu jo...

• Urheiluja
        mie kirjoitti:

Olen maajoukkuetason urheilija ja stringit ovat urheillessa aivan ehdottomat. Pysyy "tavarat" paikoillaan eikä häiritse urheilua. Parin käyttökerran jälkeen niihin tottuu eikä niitä edes huomaa päällä.

• minttu

ootteko työ aivan tosissanne?en tiedä mitään ällöttävämpää(no ehkä vähän liioittelen)kuin stringit miehellä-miehen pitää olla miehekäs eikä mikään barbinukke..vähän tuntisin tseni hölmöksi kun sänkyyn mennessä molemmilla olisi jalassa sringit..hyi,hyi

• cider

Sä et varmaan voi sitten käyttää hipsters- tai bokserimallisia alkkareita, ettei ole samanlaiset alkkarit kun miehellä jonka kanssa menet sänkyyn?
        Järki käteen, ei nää miehet tässä sentään puhunu mistään läpinäkyvistä tai pitsisistä alushousuista, vaan ainoastaan string-mallisista miesten alushousuista.

• Mää
        cider kirjoitti:

Sä et varmaan voi sitten käyttää hipsters- tai bokserimallisia alkkareita, ettei ole samanlaiset alkkarit kun miehellä jonka kanssa menet sänkyyn?
        Järki käteen, ei nää miehet tässä sentään puhunu mistään läpinäkyvistä tai pitsisistä alushousuista, vaan ainoastaan string-mallisista miesten alushousuista.

Ei miehille pitsipöksyjä, mutta string on vain yksi malli siinä missä boxeritkin, paljon mukavammat vain. Kylläpä pienestä asiasta (sananmukaisesti) on tullut paljon puhetta.

Nimim. Stringit, vaan ei pitsiset ;)

• Barbie

Ihanat mun mies näyttää ihan Barbilta.

• Bokserit

Kyllä minä olen sitä mieltä, että ne on vain naisille...naisilla stringit on ehdottomasti paras malli, mutta eivät ole miesten housut, tämä siis minun mielipiteeni. Mun puolesta kyllä saatte pitää ihan mitä vaan jalassanne tai olla vaikka ilman, ei sen puoleen, kaikilla on onneksi vapaus valita housunsa, itse kallistun boksereihin.

• m27
      • M31

mulla on samanlaiset! Oon myös ollut tosi tyytyväinen

• ...

Mistä noita 2(x)ist stringejä voi ostaa suomesta? Onko kellään tietoa?

• m27
        ... kirjoitti:

Mistä noita 2(x)ist stringejä voi ostaa suomesta? Onko kellään tietoa?

en ole itse löytänyt kaupasta, mutta netistä tai ulkomailta saa 2(x)istejä.

• ...
        m27 kirjoitti:

en ole itse löytänyt kaupasta, mutta netistä tai ulkomailta saa 2(x)istejä.

Miltä sivulta? Suomestako vai ulkomailta? Tarviiko luottokortin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      287
      5913
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      43
      3465
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      146
      2690
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      224
      2131
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      90
      1672
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      64
      1077
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      991
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      134
      895
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      9
      885
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      834
    Aihe