Lintu kopuuttaa

seinään

Miksi lintu koputtelee ulkoseinään?
Onko tää talo niin matonen vai kuuleeko se minut?
Pyytääköhän se minua ulos?

:))

17

4717

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mummo sanoi sitä kuolemanmerkiksi. Minulla on pitänyt paikkaansa.

      • Hyytävää

        Se on muuten karmea totuus. Meillä kävi joku vuosi sitten tiainen koputtelemassa talon seiniin ja jokaisen ikkunan takana vuoron perään, eikä kulunut kuin 3-4 kuukautta kun kuolema vieraili läheisen joukossa. Minä ainakin uskon kuolemanenkelin koputukseen.


      • liityseuraan

        se masturboi siellä yksikseen, siitä se ääni ;)


      • paaskat:.!1%#++
        Hyytävää kirjoitti:

        Se on muuten karmea totuus. Meillä kävi joku vuosi sitten tiainen koputtelemassa talon seiniin ja jokaisen ikkunan takana vuoron perään, eikä kulunut kuin 3-4 kuukautta kun kuolema vieraili läheisen joukossa. Minä ainakin uskon kuolemanenkelin koputukseen.

        .

        Ei me mitään kualla

        aaaaaarrrrgghhh

        .


    • seinään

      On soinut korvissa, että tämä on mun viimeinen kevät. Mutta katsotaan.

      Tiesin tuon sanonnan ja siksi tämä oli kiva kirjoittaa. Moniko teistä tulee pelottelemaan...? Kiitos sydämellisyydestä :D

      Toinen juttu on, että olen joskus syöttänyt pikkulintuja ja jos jyvät ovat loppuneet, linnut ovat tulleen pyytämään lisää koputtamalla ikkunaan tai seinään. Ja nythän on ollut todella pitkä talvi. Niillä on takuulla ruoat vähissä.
      Naputus alkaa kun menen aamulla keittiöön laittamaan aamupalaa.

      Mitähän veis niille? Harakat pöllii kuitenkin kaikki isoina paloina.
      Jokin teräksinen talipallo häkkyrä?

      • puuhun

        Ei oo talipallit kelvannu talvella. Ei kait niillä nälkä sitten ole.


    • oikea ossa

      Se on ensin kuunnellut sinua puhelinpylväässä ja sitten lentänyt luoksesi.

    • vast'ikään yks kaveri esitteli fasebookissa kuvia missä harakat oli syöny tiiliseinästä laastia..
      onk sul tiilitalo?

      mur

      • Waaaas?

        On. Miii....? Jumankauta. Nyt pitää mennä katsomaan, onko ne nokkinu laastit irti.

        Kiitsa


      • Seinä paikalaan
        Waaaas? kirjoitti:

        On. Miii....? Jumankauta. Nyt pitää mennä katsomaan, onko ne nokkinu laastit irti.

        Kiitsa

        Ei mainittavia reikiä.
        Ulkoverhous on tiiliä aika ylös ja yläosa on puurimaa.

        Linnut koputtelee (yleensä) hyönteisiä puusta, siksi se olis aika koomista, onko tää ötökkätalo? Vai olenko minä se ötökkä?

        Mitähän ne harakat kävi? Pesäähän ne tähän aikaan rakentaa. Betonilähiö ala Harakka...? Evoluutiota sekin.
        Ampiaiset tulee järsimään puisia ikkunanpokia kesällä. Riittäähän tästä töllistä aika monelle.

        Muistan kyl, entinen koira järsi muurattua takanreunaa pentuna.
        Mitä lie. Ruoka ja leluja oli vaikka kuinka.


      • Waaaas? kirjoitti:

        On. Miii....? Jumankauta. Nyt pitää mennä katsomaan, onko ne nokkinu laastit irti.

        Kiitsa

        ei ne ny sentään kaikkee ollu syöny, mut koloja siellä täällä tiilien välissä kun laastit nokittu,
        kai niil ollu joku kivennäisaineen puute tai jotain ku omituisia mielitekoja tullu..

        mur


      • Seinä paikalaan kirjoitti:

        Ei mainittavia reikiä.
        Ulkoverhous on tiiliä aika ylös ja yläosa on puurimaa.

        Linnut koputtelee (yleensä) hyönteisiä puusta, siksi se olis aika koomista, onko tää ötökkätalo? Vai olenko minä se ötökkä?

        Mitähän ne harakat kävi? Pesäähän ne tähän aikaan rakentaa. Betonilähiö ala Harakka...? Evoluutiota sekin.
        Ampiaiset tulee järsimään puisia ikkunanpokia kesällä. Riittäähän tästä töllistä aika monelle.

        Muistan kyl, entinen koira järsi muurattua takanreunaa pentuna.
        Mitä lie. Ruoka ja leluja oli vaikka kuinka.

        ai joo, jos sulla on lintulauta missä auringonkukansiemeniä kuorineen, nii pikkulinnut saattaa nokkia niiden kuoria rikki vaikkapa ikkunalaudoilla ym..
        mistä kuuluu kans koputusta,

        mur


      • ... ...
        murriperkele kirjoitti:

        ei ne ny sentään kaikkee ollu syöny, mut koloja siellä täällä tiilien välissä kun laastit nokittu,
        kai niil ollu joku kivennäisaineen puute tai jotain ku omituisia mielitekoja tullu..

        mur

        No ei ne kolotkaan ole kivoja. Pitäis paikata aika pian.
        Ulkoverhous, ulko-ovet ja kosteat tilat on pikaisia kohteita.

        Silloin kun oli oma, joutui itse paikkaamaan kaikki.
        Tässä voi soittaa huoltoon ja ilmoittaa mikä on rikki.

        Eihän se sitten jos voittaa lotossa, niin ostaa talon ja palkkaa huollon hoitamaan.

        ps. olis kiva nähdä mitä he harakat on rakentanu siit laastista vai menikö se ravinnoksi. Nyt soittamaan luontoiltaan.


      • ... ... kirjoitti:

        No ei ne kolotkaan ole kivoja. Pitäis paikata aika pian.
        Ulkoverhous, ulko-ovet ja kosteat tilat on pikaisia kohteita.

        Silloin kun oli oma, joutui itse paikkaamaan kaikki.
        Tässä voi soittaa huoltoon ja ilmoittaa mikä on rikki.

        Eihän se sitten jos voittaa lotossa, niin ostaa talon ja palkkaa huollon hoitamaan.

        ps. olis kiva nähdä mitä he harakat on rakentanu siit laastista vai menikö se ravinnoksi. Nyt soittamaan luontoiltaan.

        no ei sillä fb-kaverillakaan ollu muuta todistusaineistoa ku pari kuvaa niistä reikäisistä seinistä, eli ei esim. laastilla muurattuja harakanpesiä löytyny takapihalta..

        mur


    • Jäljistä päätellen naapurin autotallin seinään on koputellut. Ikkunapieleen koputtelu on tuttua, tintit napostelee kittiä, mutta pelkän seinän koputtelu on oudompi juttu.

    • tikka blues

      Jos on tikka niin sitten kannattaa käydä tsekkaamassa jäljet, koska omaa rouheen nokan.

    • Anonyymi

      Tintti piilottaa seinien rakoihin siemeniä,kärpäsiä ym. syötävää. Kyllästyin kun hakkasi makuuhuoneen seinää etten saanu aamulla nukuttua. Laitoin alufolionauhoja seiniin kiinni niin nyt pysyvät ruokintapaikoillaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9059
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      385
      3750
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2785
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2635
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2485
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2484
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      151
      1767
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1592
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1550
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe