Onko väärin, että haluaisi olla kumppaninsa mielestä kaunein?

Ahdistunut 2013

Minulle selvisi juuri, että avopuolisoni on valehdellut minulle päin naamaa vuosikaudet, kun on ollut puhe siitä olenko hänen mielestään kaunein ja seksikkäin. Tuntuu todella lannistavalta kuulla, etten olekaan. Sanoi ihan suoraan, että on valehdellut minulle päin naamaa ja että hänen mielestään on kauniimpia ja seksikkäämpiä naisia kuin minä. Yhdessä ollaan oltu n.5 vuotta ja ihan alkuvaiheessa jo kysyin häneltä asiasta ja silloin uskoin häntä.

Olen kuullut muilta ihmisiltä todella usein olevani kaunis. Kaksi lasta saaneena vartalostani ei löydy jälkeäkään raskauksista. Olen yleisellä mittapuulla laiha (50-52kg/168cm), mutta en silti mikään muodoton. Ennen nautin seksistä ja tykkään seksistä monessa eri muodossa. Nyt tuntuu inhottavalta ajatus seksistä mieheni kanssa, koska epäilen alkavani ajattelemaan hänen ikäviä sanojaan ja intoni lopahtavan. Vasta pari päivää on kulunut riidastamme.

Mieheni asenteet ovat muutenkin hyvin ahdistavia: hänen on saatava olla lähes aina oikeassa, sillä mitä minä haluan ei ole mitään väliä, pyytäminen/anelu/itku ei auta, jos hän on päättänyt tehdä jotain mitä haluaa ja se ei sopisikaan minulle. Riidellessämme lähtee vain pois tilanteesta kunhan on ensin loukannut minua syvästi, hän myös saattaa käydä nukkumaan eikä puhu minulle kuin ehkä seuraavana päivänä, vaikka minulla olisi kuinka paha mieli ja haluaisin tehdä sovinnon.

Vielä senkin takia tilanne on niin ahdistava, että edellisessä pitkässä suhteessa poikaystäväni oli kova kehumaan ja oikeasti piti ulkonäöstäni, arvosti minua ja pystyi keskustelemaan asioista. Tuollaiseen tottuneena tämän nykyisen mieheni kyvyttömyys keskustella asioista ja tunteettomuus tuntuu minusta todella pahalta ja ahdistavalta. Ja vielä tuo että selvisi hänen valehdelleen vuosien ajan minulle tärkeästä asiasta suoraan päin naamaa, niin tuntuu, etten jaksa enää.

Onko siis niin, ettei useimmat ajattele omasta rakkaastaan hänen olevan se kaunein/komein ja seksikkäin?

Minulle se rakkaus toista kohtaan tekee hänestä sen komeimman ja seksikkäimmän.

Ja siis toki on muitakin kauniita ja seksikkäitä ihmisiä, mutta eikö se oma rakas voisi olla paras?

107

3677

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+20

Oletko ihan tosissasi? Luuletko oikeasti olevasi maailman kaunein nainen?

• 20200

Omalle kullalle pitäisi olla se kaunein. Se ketä rakastaa sielullaan näyttää ja tuntuu muita kauniimmalta. Kyse ei ole vain siitä miltä ulkomuoto näyttää.

Tottakai jokainen haluaa olla kullalleen se komein tai kaunein.

Itse en jaottele ihmisiä ulkonäöllisesti mihinkäämn luokkaan. Rakastuessani ja rakastaessani se oma kulta on se komein/kaunein.

• novoivittutaas
        20200 kirjoitti:

Omalle kullalle pitäisi olla se kaunein. Se ketä rakastaa sielullaan näyttää ja tuntuu muita kauniimmalta. Kyse ei ole vain siitä miltä ulkomuoto näyttää.

Itse en jaottele ihmisiä ulkonäöllisesti mihinkäämn luokkaan. Rakastuessani ja rakastaessani se oma kulta on se komein/kaunein.

Aloittajalle kyse on nimenomaan siitä miltä ulkomuoto näyttää, jos ei olisi - hän ei olisi aloittanut edes koko vinkumista.

• trailer park boy
        20200 kirjoitti:

Ei jokainen halua. Mun mielestä on hölmöä odottaa, että jotain ihan tavallisen näköistä pidettäisiin maailman kauneimpana. Onhan se oma tyttöystävä seksikäs, ja maailman tärkeimpiä ihmisiä miehelle (lasten, suvun ja kaverien kilpaillessa huomiosta), mutta ei siihen tarvitse "maailman kauneinta" sotkea mukaan.

Kierrän tällaiset keskustelunaiheet kotona niin paljon kuin mahdollista...

• trollii pukkaa

Se on trolli.

• Ahdistunut 2013

En luule. Olisi kiva vain olla sen oman miehen mielestä kaunein. Kannattaisi harjoittaa luetunymmärtämistä.

• lsadmlönj
        Ahdistunut 2013 kirjoitti:

En luule. Olisi kiva vain olla sen oman miehen mielestä kaunein. Kannattaisi harjoittaa luetunymmärtämistä.

No jos et ole kaunein, niin miten voisit olla kaunein sen miehesikään mielestä? Vastaus: vain siten, että miehesi valehtelee kuten on tähän asti tehnytkin. Sitä kutsutaan kohteliaisuudeksi ja toisen huomioon ottamiseksi.

• Ahdistunut 2013

• Ahdistunut 2013

Haloo! En tarkoita, että olisin kaikkien mielestä kaunein, vaan ainoastaan mieheni mielestä!! Minun tietääkseni kauneus on katsojan silmässä ja yhden mielestä yksi on kaunein, toisen mielestä toinen. Lukekaa kunnolla jo otsikkokin ennen kuin alatte piikittelemään!!!!!!

• Ajattele järjellä

Olisi aika pieni todennäköisyys ja hitonmoinen tuuri miehelläsi, jos sattuisi olemaan mielestään maailman kauneimman naisen kanssa yhdessä.

Karkeasti noin yksi kolmesta ja puolesta miljardista, jos oletetaan että puolet maailman ihmisistä on naisia.

Olisi voinut käydä sellainen flaksi että eläisitte jossain eristyneessä yhteisössä ilman kontaktia ulkomaailmaan niin sitten voisit varmasti olla kaunein nainen jonka miehesi todennäköisesti kohtaa/näkee koskaan. Siis jos olisit miehesi mielestä yhteisösi kaunein, eikä teillä olisi sähköä tai internetiä käytössänne.

Muuten aika epärealistinen tuo haaveesi.

Onko kauneus ainoa kilpailuvalttisi tai ainoa ominaisuus, josta miehesi sinussa pitää? Jos noin on niin aika heikosti menee ja vuosien myötä menee varmasti heikommin, koska kuten tiedät, kauneus on katoavaista.

• Ahdistunut 2013

Ei kuule ole ulkonäköni vuoksi kanssani, vaan koska rakastaa minua. Kyllä oma puoliso on monien sekä nais- että miestuttujen mielestä se kaunein. En tiedä miksi joitain ei tunnu kiinnostavan onko ihanin puolisonsa mielestä... Näinköhän pitävät itsestään huolta, ovat vain tyytyväisiä, kun ovat jonkun saaneet...?

• 18+1

"Ei kuule ole ulkonäköni vuoksi kanssani, vaan koska rakastaa minua."

Ja tässä tulikin se ainoa asia millä on merkitystä.

• gtweryteu

Jaa rakastaa vai? Loukkaa verisesti, kieltäytyy puhumasta kanssasi vaikka anelet sovintoa, ei ota sinun toiveitasi huomioon missään, tahtoo aina olla oikeassa... Juu, selvästi rakastaa. Ihan hulluna. Joo.

• Realismia kehiin

Se nyt vain on niin, että yleensä ihmiset eivät saa sitä ihannepuolisoaan, koska omat rahkeet ei riitä - täytyy sitten tyytyä siihen mihin on mahdollisuudet. Ihan typerää siis olettaa olevansa jonkun mielestä maailman kaunein, edes oman puolison, kun kuitenkin on olemassa aivan oikeasti mielettömän kauniita ihmisiä.

Sinäkin kuitenkin olet ihan tavis kaikesta huolimatta vaikka hoikka olisitkin ja jonkun mielestä ihan nätti, ja jos joku sinua maailman kauneimpana pitää tai on pitänyt (eksäsi), niin eikö se kerro pikemmin hänen huonosta maustaan kuin sinun oletetusta kauneudesta? Mitäs luulet - vieläkö se eksäsi pitää sinua maailman kauneimpana? Tuskin vaan kertoo samaa lorua nykyiselle naiselleen, eli hänkin siis valehteli sinulle...

Paras olla kyselemättä yhtään keneltäkään omasta ulkonäöstä jos ei ole varma siitä, että kestää vastaukset. Ja omalta puolisolta, vanhemmilta, sisaruksilta ja ystäviltä nyt harvemmin saa kuulla totuutta, vaan he kehuvat vaikkei siihen aihettakaan olisi. Itse en tiedä mitään rasittavempaa kuin ihmiset, jotka kyselevät koko ajan omasta ulkonäöstään ja odottavat jotain ihmeen ylistystä ja jalustalle nostamista jatkuvasti.

• Ahdistunut 2013

Miten vaikea sitä on ymmärtää, että täällä ei nyt kirjoittele mikään hemmetin tusinatuija!!! Onko vastaajat itse sellaisia, jos ei ymmärrä, että vaikkei ole missään itseään esitellyt (ulkonäköön liittyvät kisat, ohjelmat, jne), niin voi oikeasti olla kaunis?!

Enkä nyt vieläkään tarkoittanut, että olisin KAIKKIEN mielestä kaunis tai muiden kuin muutaman mielestä heidän maailmansa kaunein!!! Onko selvä??

• 2121221212

Olet ihan pihalla. Ei kukaan oikeasti pidä sitä rakastamaansa ihmistä maailman kauneimpana, vaikka niin sanookin. Tuohan on ihan lapsellista hommaa. Sama kuin oikeasti uskoisit, että isukki pitää Ville-5-v:tä parempana jalkapalloilijana kuin Lionel Messi koska sanoi harjoitusten jälkeen, että Ville on maailman paras futaaja. Ja voi tulla järkytyksenä, mutta et oikeasti ollut maailman älykkäin wunderkind, vaikka äiti silloin kehaisikin kun sait kympin matematiikankokeesta.

• czkkjdsa
        2121221212 kirjoitti:

Olet ihan pihalla. Ei kukaan oikeasti pidä sitä rakastamaansa ihmistä maailman kauneimpana, vaikka niin sanookin. Tuohan on ihan lapsellista hommaa. Sama kuin oikeasti uskoisit, että isukki pitää Ville-5-v:tä parempana jalkapalloilijana kuin Lionel Messi koska sanoi harjoitusten jälkeen, että Ville on maailman paras futaaja. Ja voi tulla järkytyksenä, mutta et oikeasti ollut maailman älykkäin wunderkind, vaikka äiti silloin kehaisikin kun sait kympin matematiikankokeesta.

Ahdistunut 2013 puhuu asiaa.
        Nää ihmiset jotka ei tajua tätä kauneusasiaa ei tiedä rakkaudesta mitään.

Aidosti rakastava pitää kumppaniaan kauneimpana. Se kauniina pitäminen on kokonaisvaltainen kokemus.

• amooore
        czkkjdsa kirjoitti:

Ahdistunut 2013 puhuu asiaa.
        Nää ihmiset jotka ei tajua tätä kauneusasiaa ei tiedä rakkaudesta mitään.

Aidosti rakastava pitää kumppaniaan kauneimpana. Se kauniina pitäminen on kokonaisvaltainen kokemus.

Totta.
        Kyllä oma rakas on mullekin se komein ja ihanin maailmassa, vaikka muut vois pitää häntä kuinka rumana. (Mua paljon lyhyempi pullero mies)

• tusinalissunen

pakko olla provo, mutta hyvä sellainen, jatketaan.

• hhgttyyyytttt

Vaikka kuinka kaunista kun katselee pitkään niin ei se sykäytä samalla lailla. Mutta tämä ei tarkoita sitä että tunteet ovat heikenneet vaan muuttuneet, tai että haluttaisiin jotain "parempaa".

• Ahdistunut 2013

Kyllä teillä on/on ollut ulkonäkököyhät parisuhteet, jos itse olette/olette olleet jonkun kanssa, joka ei teistä ole parhaimman näköinen. Ja edelleen olen sitä mieltä, että rakkaus kaunistaa sen oman rakkaan parhaimman näköiseksi. Toki voi olla eri mieltäkin, mutta tiedä sitten mihin on tyytynyt. Minä en ainakaan ole ikinä tyytynyt/aio tyytyä MINUN mielestä vähemmän kuin parhaimman näköiseen puolisoon. Ja koska rakastan, vanheneminen ei haittaa tai rumenna, vaan oma rakas pysyy aina parhaan näköisenä.

• Ei helvata

Oikeasti alkaa pelottaa ajatus naisen kanssa elämisestä, jos kerran noin sekopäisiä on vapaasti liikkumassa normaalien seassa.

• ahahaha

ten points

• Sinulle AP:

Onko sinusta miehesi kaikkein komein ja seksikkäin? Mä voin ainakin rehellisesti sanoa että tiedän monta seksikkäämpää miestä kuin minun mieheni vaikka mielestäni hän onkin melkoisen komea kaveri, Tässä vuosien varrella on se komeuskin alkuajoista hieman hiipunut tukan harmaantumisen myötä ja nuoret miehet kieltämättä ovat monet menneet ulkonäössä ohitse mieheni. Mieheni taas ihailee Jessica Albaa ja kyllä jos katson omaa peilikuvaan näen naamani oleva aika kaukana Jessican naamasta ja kroppakin on vähän sinne päin. Mutta yllätys yllätys jos saisin sen komeimman miehen tältä istumalta tähän viereeni niin voi hittolainen ensin pitäisi ajaa säärikarvat, häpykarvat ja kainalot ja sitten käydä ryppyjä oikomassa Tiina Jylhällä ja tarvisin ne uudet tissitkin...auts kyllä varmaan juoksisin karkuun jos se komein ja seksikkäin mies ovikelloa soittelisi. Eli näin...ihanaa kun voi olla oma itsensä ja rakastettu just tälläisenä epätäydellisenä ja kun kumppanikaan ei ole täydellinen niin on lupa ollakkin !

• yhgt555uyt

No vaikka alkuhuuma voi hyytyä niin ei sitä pidä tappaa väkisin turkkia kasvattamalla.

• Kyllä Kyllä
        yhgt555uyt kirjoitti:

No vaikka alkuhuuma voi hyytyä niin ei sitä pidä tappaa väkisin turkkia kasvattamalla.

Joo unohtuu se miehelläkin välillä parran siistiminen. Onneksi mies ei kärsi talviturkistani. Itse välillä huomaankin sen rehotuksen ja kärsin enemmän kuin hän. Mies on ihan itse sanonut että ei väliä mutta sen maailman seksikkäimmän mielipidettä en tietysti tiedä ja kyllä se vähän suorituspaineita aiheuttaisi. Mun mies näyttää olevan ihan intoo piukeessa edelleen vaikka vähän rehottaakin. En halua että se tulee lian nopiasti siks ei voi olla liian ihana.

• Ahdistunut 2013

KYLLÄ, minun mielestäni mieheni on komein ja seksikkäin! Ei varmastikaan kaikkien mielestä, mutta kyllä minun mielestäni. Tiedän monia joiden mielestä se oma puoliso on parhaimman näköinen eikä näillä henkilöillä ole mitään syytä valehdella minulle asiasta (en menisi heidän puolisoilleen kertomaan, vaikkeivät olisikaan ykkösiä rakkaidensa mielestä, joten voisivat hyvin minulle kertoa, jos eivät tykkäisi rakkaidensa ulkonäöstä eniten).

Mutta minulle on aina ollut parhaimman näköinen se, jonka kanssa olen sillä hetkellä seurustellut. Minulla tekee kyseisestä henkilöstä parhaimman näköisen se, kun tykkään/ rakastan häntä. Enää ei eksät siis ole mielestäni parhaimman näköisiä (välillä mietin, että mikähän niiden joidenkin eksien ulkonäössä on minua edes kiinnostanut, mutta kun silloin joskus olin heidän kanssaan, he olivat parhaimman näköisiä mielestäni).

Ja kyllä minunkin mielestäni on todella komeita miehiä muitakin, mutta oma rakas on aina se ykkönen.

• AAtteles

KYLLÄ, minun mielestäni mieheni on komein ja seksikkäin! Ei varmastikaan kaikkien mielestä, mutta kyllä minun mielestäni. Tiedän monia joiden mielestä se oma puoliso on parhaimman näköinen eikä näillä henkilöillä ole mitään syytä valehdella minulle asiasta (en menisi heidän puolisoilleen kertomaan, vaikkeivät olisikaan ykkösiä rakkaidensa mielestä, joten voisivat hyvin minulle kertoa, jos eivät tykkäisi rakkaidensa ulkonäöstä eniten).

Mutta minulle on aina ollut parhaimman näköinen se, jonka kanssa olen sillä hetkellä seurustellut. Minulla tekee kyseisestä henkilöstä parhaimman näköisen se, kun tykkään/ rakastan häntä. Enää ei eksät siis ole mielestäni parhaimman näköisiä (välillä mietin, että mikähän niiden joidenkin eksien ulkonäössä on minua edes kiinnostanut, mutta kun silloin joskus olin heidän kanssaan, he olivat parhaimman näköisiä mielestäni).

Ja kyllä minunkin mielestäni on todella komeita miehiä muitakin, mutta oma rakas on aina se ykkönen.

Minä olen rakastanut monta vuotta jos ei nyt sysirumaa mutta melkoisen rumaa miestä. Suhe kaatui muista syistä kun siihen rumuuteen, hän jätti minut. Aattele jätti minut silti vaikka olien kaunis nainen !
        Nykyään olen naimisisa komean miehen kanssa mutta ainakin tiedän että ei se rakastaako jotakin ole naamasta kiinni eikä sekään jätetäänkö sinut , se on vaan sitten bonuksena päälle jos toinen vieläpä näyttää hyvältä.

• 7+2

Taas loistoesimerkki naisen logiikasta. Kuka mies muka saa juuri sellaisen kumppanin mitä haluaa? Minä tykkään esimerkiksi Adriana Liman näköisestä naisesta, jos en tyytyisi muihin kuin hänen tasoisiin naisiin niin en pääsisi ikinä parisuhteeseen.
      Kaikkien on pakko tyytyä.

• kamalaooooot

Muista kertoa naisille tuo.
        Kenenkään ei tarvitse joutua suhteeseen, jossa häneen on vain "tyydytty".

• 1+8

Aijaa , minä kyllä ajattelen olevani "se kaunein nainen" omalle kullalleni ja oletan että ei sillä silmällä ajattele muita naisia.
      Heippatirallaa sanoin jos muut naiset tuntuu houkuttelevimmalta ja etsikööt sitten "sen unelmansa" ihan rauhassa.
      Ja jos oikeasti rakastaa toista niin se oma rakas näyttää kauneimmalta ja piirteet ja esim se pikkunen pömmppömahakin alkaa näyttää kauniilta vaikkei alunperin olisi sellaisesta tykännytkään.
      Rakkaus tekee ihmeitä ja ihmisitä kauniita oman kultansa silmissä.

• 19+20

Ei mies sitä sinulle ikinä myönnä, että pitää muita naisia kauniimpana.
        Toista voi rakastaa, mutta ei se muuta sitä asiaa miksikään, että mies vaihtaisi paremmannäköiseen jos vain pystyisi.
        Turha huijata itseään sillä, että rakkaus muuttaisi kaiken. Tuntuu, että miehet on paljon järkevämpiä näissä asioissa, tuskin monikaan mies luulee olevansa se komein mies naisen mielestä...
        Miksei voi vaan myöntää, että kauniimpia on olemassa, mutta yhdessä on silti hyvä olla. Ehkä naisten tarvitsee harvemmin tyytyä joten eivät ymmärrä miehiä joilla on hankaluuksia löytää edes se hoikka nainen, saatikaan hyvännäköinen.

• 3+3

Niin ja harvassa on edes hyvännäköisiä miehiä...
      Ja suomalaiset on miehet on vielä pienimunaisia...
      Näihin torveloihin meidän naisten pitää yrittää tyytyä öh
      ihana ja hyvännäköinen mies jää usein vain haaveeksi...

• Dino Rex

AP, mä voin kuvitella kun sä vielä vanhainkodissakin auot päätä miehelle: "Väitätkö sä oikeasti että noi 20-vuotiaat Victoria's Secret mallit on kauniimpia kuin minä? Etkö sä rakasta mua? Kyllä sun pitäis pitää tällaista ryppyistäkin naista maailman seksikkäimpänä ja kauneimpana."

Yritä nyt irrottautua edes hetkeksi isosta egostasi ja miettiä kuinka lapsellista toi sun touhus on.

• naiivi ajatus

Kuulostaa ikävältä, ja epäilen, että tämä kaikki on sattunut Porvoossa, mutta eihän nyt kukaan aikuinen ihminen kuvittele oikeasti, että on kumppaninsa silmissä maailman kaunein ja seksikkäin.

• poju

Porvoosta joku tuttu muija tuollainen? Itse ainakin tunnen erään vm 1987, joka voisi käyttäytyä juuri tuolla tavalla. Tosin pituus ja parisuhteen kesto eivät ihan matchaa.

• Ahdistunut 2013
        poju kirjoitti:

Porvoosta joku tuttu muija tuollainen? Itse ainakin tunnen erään vm 1987, joka voisi käyttäytyä juuri tuolla tavalla. Tosin pituus ja parisuhteen kesto eivät ihan matchaa.

Vastaan tähän nyt sen vuoksi, ettei kenestäkään asianosattomasta puhuttaisi pahaa: en ole Porvoosta.

• Ahdistunut 2013
        poju kirjoitti:

Vastaan tähän nyt sen vuoksi, ettei kenestäkään asianosattomasta puhuttaisi pahaa: en ole Porvoosta.

• Frank Provost

Ehkä et, mutta tekstisissäsi on kaikki porvoolaiset elementit.

• Ikisinkku M

"Minulle selvisi juuri, että avopuolisoni on valehdellut minulle päin naamaa vuosikaudet, kun on ollut puhe siitä olenko hänen mielestään kaunein ja seksikkäin."

Hei ihan oikeasti, miten voit edes kuvitella että voi maailman kauneinpana pitää sellaista jonka kanssa asuu ja näkee myös niinä huonoina aamuina kun taas elokuvien, netin ym. kaunottaret näyttäytyy aina vain parhaimmillaan.

"Ja siis toki on muitakin kauniita ja seksikkäitä ihmisiä, mutta eikö se oma rakas voisi olla paras?"

Niin ja silti tuosta edellisestä kommentista huolimatta miehesi mielestä sinä voit ihan vilpittömästi olla se paras, lakkaa siis murehtimasta tyhjänpäiväisiä ja keskity johonkin olennaiseen.

• hevosnauru

Vaikuttaa siltä että kaksi narsistia ovat löytäneet toisensa.
      Tehkää palvelus ja pysykää uhdessä. Kokeilkaa vaikka keskustelua. Jospa se auttaisi.

• Ahdistunut 2013

Tsekkaapas tuo määritelmä narsismista.
        Minä en kärsi empatian vähyydestä enkä käytä muita hyväkseni.

Jos joku haluaa huomiota rakkaaltaan/kehuja silloin tällöin ja pitää itseään hyvännäköisenä, se ei tee hänestä narsistia. Olisiko se parempi, että olisi huono itsetunto ja ajattelisi olevansa ruma?

• 11+11

Jos joku haluaa huomiota rakkaaltaan/kehuja silloin tällöin ja pitää itseään hyvännäköisenä, se ei tee hänestä narsistia. Olisiko se parempi, että olisi huono itsetunto ja ajattelisi olevansa ruma?

Kuulostat kuitenkin aika huomionkipeältä tuon kirjoituksesi perusteella.

• OMGNOOB

"enkä käytä muita hyväkseni."

Jaa, no mitähän se henkiseen perseennuolemiseen pakottamisen yritys sitten on?

• Ahdistunut 2013

Voi herran jestas miten ikäviä ihmisiä on olemassa. Tässä siis oli kyse siitä, että haluaisin olla oman mieheni mielestä se kaunein. En ole väittänyt olevani maailman kaunein. Se on aivan ihmisestä kiinni kuka kenenkin mielestään on kaunein. Yhden mielestä on tuo Adriana Lima, toisen mielestä Jessica Alba, kolmannen mielestä Pamela Andersson on maailman kaunein ja seksikkäin. Olen nähnyt paljon kauniimpia ja seksikkäämpiä "taviksia" kuin esim. Adriana Lima, mutta tuo onkin minun makuni ja minun mielipiteeni asiasta.

Ja ihan vain tiedoksi: minun mieheni rakastaa minua enkä epäile hänen lähtevän kenenkään muun mukaan, vaikka kyseessä olisi hänen mielestään kauniimpi nainen kuin minä. Kyllä minä tiedän, ettei toista rakastaessa ulkonäkö tietenkään merkkaa kaikkea, mutta mielestäni se on melko tärkeää suhteen intohimon ylläpitämiseksi. Ja kai mieluummin on sellaisen kanssa, joka miellyttää silmää. Ollaan me keskenään puhuttu, ettei olisi kiva, jos jompi kumpi tahallaan lihottaisi itsensä (sille ei voi mitään, jos sairastuu/sattuu onnettomuus ja sen vuoksi ulkomuoto muuttuisi). Ja iän tuomat muutokset on myös tottakai ok, mutta jos alkaa mättää roskaruokaa ja herkkuja ja sen vuoksi lihoo, niin ei ole ok.

En ole herättyäni minkään seinästä repäistyn näköinen, koska olen luonnonkaunis, en tarvii meikkiä näyttääkseni kauniilta. Itse kyllä tykkään meikata ja korostaa entisestään parhaita puoliani.

En ymmärrä, miten joidenkin on niin vaikea ymmärtää, että joidenkin (ei kaikkien!!) mielestä se oma rakas on se kaikista parhaimman näköinen ja himoittavin, koska sitä rakastaa. Kyllä minä ainakin ensimmäisenä miehessäni kiinnitin huomiota hänen ulkonäköönsä ja hän samaan minussa. Kun päästiin juttelemaan silmäpelin jälkeen, huomasimme myös olevamme muutenkin kiinnostuneita toisistamme. Kyllä se vain yleensä se ulkonäkö, joka saa ihmiset huomaamaan toisensa.

• SamaTäällä

Joo niin minäkin ihastuin mieheni poikkeuksellisen komeaan naamaan mutta se naama unohtui kun rakastuin sen persoonaan. Nykyään en näe sitä erityisen komeana kun olen tottunut siihen mutta ulkona ollessa välillä herään tajuamaan kun muut naiset sekoilee.

• rehti mies

Aina löytyy kauniimpia naisia vaikka ulkomailta.Ei miehes ole kaikkia kauniita naisia nähnyt mut maku asia ketä on kaunein

• Ahdistunut 2013

Nimimerkki Rehti mies: tässä taas nähdään se, ettei pysty arvostamaan yhtä ihmistä, sitä omaa rakastaan ja hänen ulkonäköään ylitse muiden. Ikävää, että on noin tunnekylmiä ihmisiä. Itse en halua vain TYYTYÄ huonon näköiseen kumppaniin, ja onneksi minun ei ole koskaan tarvinnutkaan. Lähes aina olen saanut sen, jonka olen halunnut oli hän sitten ollut monien mielestä hyvännäköinen tai vain minun mielestäni.

• mlöwlm

Nimimerkki Rehti mies: tässä taas nähdään se, ettei pysty arvostamaan yhtä ihmistä, sitä omaa rakastaan ja hänen ulkonäköään ylitse muiden. Ikävää, että on noin tunnekylmiä ihmisiä. Itse en halua vain TYYTYÄ huonon näköiseen kumppaniin, ja onneksi minun ei ole koskaan tarvinnutkaan. Lähes aina olen saanut sen, jonka olen halunnut oli hän sitten ollut monien mielestä hyvännäköinen tai vain minun mielestäni.

Ulkonäkö on helppo arvioida. Vaikka rakkaus siloittaakin särmät, kaikkihan tämän tietävät, niin tuollainen puhe kaikkein kauneimmasta on vain yksinkertaisesti niin tyhmää. Ainakin miesten mielestä. Nainen voi olla ja on kaunis, mutta että kaikkein kaunein? Pliis! Ne syyt miksi omaa kumppania rakastaa ja miksi hän on juuri se paras mahdollinen kumppani löytyvät ihan muualta kuin siitä, että hän olisi kauneudeltaan kaikkien naisten yläpuolella. Koko juttu kuulostaa niin älyttömältä.

• syyt olla yhdessä
        mlöwlm kirjoitti:

Ulkonäkö on helppo arvioida. Vaikka rakkaus siloittaakin särmät, kaikkihan tämän tietävät, niin tuollainen puhe kaikkein kauneimmasta on vain yksinkertaisesti niin tyhmää. Ainakin miesten mielestä. Nainen voi olla ja on kaunis, mutta että kaikkein kaunein? Pliis! Ne syyt miksi omaa kumppania rakastaa ja miksi hän on juuri se paras mahdollinen kumppani löytyvät ihan muualta kuin siitä, että hän olisi kauneudeltaan kaikkien naisten yläpuolella. Koko juttu kuulostaa niin älyttömältä.

Kuulostat aloittaja siinä mielessä naiivilta ja epäkypsältä, että haet mieheltäsi arvostusta oman ulkonäkösi kautta. Jos rakastaa ihmistä, niin tietysti kaikki ulkoiset ominaisuudet alkavat tuntua tutuilta ja rakkailta.

Mutta se, että olisit miehesi silmissä maailman kaunein ja hotein nainen, on niin lapsellisesti ajateltu, että olisi jo aika ottaa ne prinsessalasit pois silmiltä. Epäilen todellakin tätä provoksi. Tiedän kuitenkin, että tuollaisia ihmisiä on olemassa vielä kolmekymppisissäkin, joten vaivauduin siksi vastaamaan.

Voit sä ap olla aivan nätti, mutta kaikissa ihmisissä on puutteita ulkonäössä, ja aina siis AINA tulee löytymään joku joka on miehesi silmissä paremman näköinen kuin sinä. Sen hyväksyminen on aikuisuutta. Se ei tarkoita, että miehesi jättäisi sinut sen takia. Ihmiset ovat pääasiassa muista kuin ulkonäöllisistä syistä toistensa kanssa.

• Ahdistunut 2013

Aina olen pyytänyt miestäni olemaan rehellinen. Olisi ollut aikanaan rehellinen tuostakin asiasta, niin olisin saanut oikeiden faktojen perusteella päättää mihin suuntaan suhteemme etenee.

• löafdkln

Tässä oikea fakta: et ole etkä tule koskaan olemaan maailman kaunein yhdenkään miehen mielestä. Tämä perustuu siihen, että et ole maailman kaunein tai edes lähellä kärkeä. Piste. Tästä asiasta voidaan heittää tarkka arvio ihan tilastollisen analyysin keinoin, ts. on todennäköisempää, että et ole maailman kauneimman 100 000 naisen joukossa kuin että olisit.

• eräsnainen

Ei toiselta voi vaatia sellaista, mikä ei häneltä tule aidosti. Jos miehesi on sanonut, että et ole hänen silmissään maailman kaunein nainen, niin et voi asiaa muuttaa eikä se siitä muutu. Se on hyväksyttävä. Ja kuten sanoit, niin miehesi rakastaa sinua kaikesta huolimatta. Eikö rakkaudessa nimenomaan ole kysymys myös tahdosta? Jos tarpeeksi rakastaa, niin tahtoo olla toisen kanssa vaikka se ns. maailman kaunein tulisi vikittelemään. Tahto yhteiseloon ja suhteen ylläpitoon on vahvempi kuin hetken huuman houkutus. Joten miksi olet ahdistunut? Mitä se sinulta on pois, jos miehesi ei pidä sinua kaikkein kauneimpana, mutta kuitenkin rakastaa sinua?

Oma eksäni sanoi aikoinaan joskus oltuaan jossain baari-iltaa viettämässä, että siellä oli paljon nättejä tyttöjä, mutta ei häntä kiinnostanut, koska kotona odotti kaikkein paras. Tämä oli mielestäni kivasti sanottu, koska hän ei rinnastanut ulkonäköäni heidän ulkonäköönsä vaan olin ns. eri asteikolla, koska hän välitti minusta. Lisäksi hän sanoi joskus, että olen ns. paras hänelle, mikä oli myös hyvin sanottu, koska jos hänestä silloin tuntui, että olen paras vaihtoehto juuri hänelle, koska kemiat klikkaa yms.

Olen siitä samaa mieltä, että suhteen alussa ja rakkauden alkuhuumassa voikin hetkellisesti nähdä toisen ns. maailman kauneimpana tai komeimpana ja senkin jälkeen ymmärrän tietyllä tavalla ajatuksen siitä, että kukaan muu ei ole mitään verrattuna siihen omaan kumppaniin. Tämä tarkoittaa lähinnä ehkä juurikin sitä, että vaikka kuka tulisi iskemään, niin ei tunne mtn halua tai tarvetta lähteä mukaan, koska tämä iskijä ei ole mtn verrattuna omaan kumppaniin, koska ei vain ole hän. Tämä tunne tulee siitä, että suhteessa on palaset kohdillaan ja tuntuu, että on onnellinen sen tietyn ihmisen kanssa. Ei se kuitenkaan tarkoita, että ei näkisi hyvännäköisiä ihmisiä, jos sellaisia tulee vastaan. Eri asia vain on, herättävätkö nämä ulkonäön puolesta miellyttävät minkäänlaisia muita fiiliksiä. Niin kauan kuin oma kumppani on ihanin, niin hän kilpailee ns. omassa asteikossaan eikä sitä suoranaisesti ole rinnastettavissa muihin.

Mutta aloittajalle sanoisin, että yrittäisi oppia olemaan sinut asian kanssa. Mies on kertonut rehellisesti, mitä ajattelee. Eikä se muuta teidän välillänne yhtään mitään, koska hän on todennäköisesti ajatellut koko ajan noin, mutta nyt asia selvisi. Olette olleet tähän asti onnellisia, joten miksi nyt ruveta ahdistumaan?

• ....................

Minusta on outoa, ettei kukaan tunnu ymmärtävän aloittajan näkökulmaa. Eihän tässä ole kyse siitä, että joku kuvittelisi olevansa jotenkin "objektiivisesti" maailman kaunein tai että kaikki muut ihmiset palvoisivat hänen kauneuttaan, vaan siitä, että haluaisi puolisonsa näkevän hänet rakkauden valossa eri tavalla kuin muut. Mielestäni omaa rakastaan pitäisi pystyä katsomaan jossain määrin ikään kuin ruusunpunaisten lasien läpi; ei toki tarvitse sulkea silmiään kaikilta toisen virheiltä, mutta kun rakastaa jotakuta, näkee hänessä jotain, mitä kuka tahansa vastaantulija ei pysty näkemään. Siksi luulisi, että joku yleisen mielipiteen mukaan ehkä keskinkertainenkin näyttäisi hyvinkin kauniilta sen silmissä, joka häntä rakastaa?

Onko rakkaus ja parisuhde todellakin näin suurelle osalle vain tyytymistä? "No okei, huolin sut kun en sitä huippumallia kuitenkaan saa. Tiedä nyt kuitenkin, että olet mielestäni tosi tavallinen. Sanonpahan vaan ettet luule liikoja itsestäsi, rakas."

• 9+14

Niin se, minkä siinä toisessa tuolloin näkee on se rakas ja ihana ihminen eikä MAAILMAN KAUNEIN JA SEKSIKKÄIN NAINEN.

Voi hyvänen aika ihmiset nyt sentään.

• Ahdistunut 2013

Kiitos mukavasta mielipiteestä. Onneksi tässä maailmassa on muitakin ihan tuntemattomiakin, jotka ymmärtää mun pointin tässä asiassa.

• Ahdistunut 2013

Kiitos mukavasta mielipiteestä. Onneksi tässä maailmassa on muitakin ihan tuntemattomiakin, jotka ymmärtää mun pointin tässä asiassa.

Kommenttini oli siis tuolle .............-nimimerkille.

• novoivittutaas

No jos niiden rakkauden ruusunpunaisten lasien läpi tarkasteltuna oman puolison pitäisi näyttää maailman kauneimmalta, niin silloinhan siihen ei pitäisi vaikuttaa senkään, että puoliso alkaa mättää roskaruokaa ja lihoo kammottavaksi tonnikeijuksi...

Aloittajahan oli keskustellut miehensä kanssa alussa tästä ah - niin syvällisestä ja suhteen onnellisuuden kannalta tärkeimmästä ja merkityksellisimmästä asiasta, eli ulkonäön merkityksestä - ja olivat tulleet siihen tulokseen että rupsahtaminen ja lihominen huonojen elintapojen vuoksi ei ole ihan okei...

Miksi? Jos rakkauden vuoksi tavis - tiinan pitäisi näyttää paremmalta kuin kukaan julkkiskaunotar, niin miten helvetissä siihen mitkään ihramakkaratkaan tai pultsarimummon habitus vaikuttaa? Rakkaushan se on se, mikä saa toisen näyttämään maailman kauneimmalta! Eikö tämä ollut se asian ydin? Jos ei - niin silloinhan aloittaja ja kaikki häntä komppaavat myöntävät olevansa pinnallisia paskoja. Jos eivät ole, niin ei mitään merkitystä jos oma puoliso muuttuu nätistä suohirviöksi - sitähän ei huomaa, kun tarpeeksi rakastaa sen kummemmin kuin sitäkään, että parhaimmillaankaan se oma muija ei nyt varsinaisesti ole mikään Victoria´s Secret pimu.

• Ahdistunut 2013
        novoivittutaas kirjoitti:

No jos niiden rakkauden ruusunpunaisten lasien läpi tarkasteltuna oman puolison pitäisi näyttää maailman kauneimmalta, niin silloinhan siihen ei pitäisi vaikuttaa senkään, että puoliso alkaa mättää roskaruokaa ja lihoo kammottavaksi tonnikeijuksi...

Aloittajahan oli keskustellut miehensä kanssa alussa tästä ah - niin syvällisestä ja suhteen onnellisuuden kannalta tärkeimmästä ja merkityksellisimmästä asiasta, eli ulkonäön merkityksestä - ja olivat tulleet siihen tulokseen että rupsahtaminen ja lihominen huonojen elintapojen vuoksi ei ole ihan okei...

Miksi? Jos rakkauden vuoksi tavis - tiinan pitäisi näyttää paremmalta kuin kukaan julkkiskaunotar, niin miten helvetissä siihen mitkään ihramakkaratkaan tai pultsarimummon habitus vaikuttaa? Rakkaushan se on se, mikä saa toisen näyttämään maailman kauneimmalta! Eikö tämä ollut se asian ydin? Jos ei - niin silloinhan aloittaja ja kaikki häntä komppaavat myöntävät olevansa pinnallisia paskoja. Jos eivät ole, niin ei mitään merkitystä jos oma puoliso muuttuu nätistä suohirviöksi - sitähän ei huomaa, kun tarpeeksi rakastaa sen kummemmin kuin sitäkään, että parhaimmillaankaan se oma muija ei nyt varsinaisesti ole mikään Victoria´s Secret pimu.

Novoivittutaas sulle:

No ei se nyt ihan niin mene. Jos toinen lihottaa itsensä tahallaan tonnikeijuksi tai esim. lihoo jo 15-20kg, ni ei kai se välttämättä sitte olekaan enää sen toisenkaan mielestä hyvännäköinen. Jos puoliso ei tykkää rehevämmistä muodoista, ni ei se oma rakas silloin näytä hyvältä.

Mutta siis minä ainakin olen suunnitellut huolehtivani kunnostani ja ulkonäöstäni vanhalle iälle asti. Ihan oma vika (jos siis terveys ei petä), jos lihottaa itsensä ja alkaa rupsahtamaan.

Jos tuo mies esimerkiksi kaljalla alkaisi lihottamaan itseään, niin olisi se jotenkin luonteeltaankin muuttunut. Minulle on puolisossa ja itsessä sisältö sekä pinta tärkeitä. Tottakai sisältö tärkeämpi, mutta en mä silti hyväksyisi, että se tahallaan lihottaisi itsensä (nyt terve, hoikka mutta lihaksikas ja urheilullinen).

• novoivittutaas

Novoivittutaas sulle:

No ei se nyt ihan niin mene. Jos toinen lihottaa itsensä tahallaan tonnikeijuksi tai esim. lihoo jo 15-20kg, ni ei kai se välttämättä sitte olekaan enää sen toisenkaan mielestä hyvännäköinen. Jos puoliso ei tykkää rehevämmistä muodoista, ni ei se oma rakas silloin näytä hyvältä.

Mutta siis minä ainakin olen suunnitellut huolehtivani kunnostani ja ulkonäöstäni vanhalle iälle asti. Ihan oma vika (jos siis terveys ei petä), jos lihottaa itsensä ja alkaa rupsahtamaan.

Jos tuo mies esimerkiksi kaljalla alkaisi lihottamaan itseään, niin olisi se jotenkin luonteeltaankin muuttunut. Minulle on puolisossa ja itsessä sisältö sekä pinta tärkeitä. Tottakai sisältö tärkeämpi, mutta en mä silti hyväksyisi, että se tahallaan lihottaisi itsensä (nyt terve, hoikka mutta lihaksikas ja urheilullinen).

No sinä et sitten vaan rakasta sitä sun miestä tarpeeksi, jos edes huomaat sen lihovan! Sitähän sinä olet perään kuuluttanut koko ajan, että jos aikuisten oikeesti rakastaa, niin silloin se puoliso näyttää maailman kauneimmalta, vaikka vieressä seisois mikä tahansa namupala!

Oot vaan pinnallinen, lapsellinen ja itserakas akka jos kaljamaha haittaa, etkä oikeasti rakasta sitä sun miestä...

• Ahdistunut 2013

No sinä et sitten vaan rakasta sitä sun miestä tarpeeksi, jos edes huomaat sen lihovan! Sitähän sinä olet perään kuuluttanut koko ajan, että jos aikuisten oikeesti rakastaa, niin silloin se puoliso näyttää maailman kauneimmalta, vaikka vieressä seisois mikä tahansa namupala!

Oot vaan pinnallinen, lapsellinen ja itserakas akka jos kaljamaha haittaa, etkä oikeasti rakasta sitä sun miestä...

No ei kai kukaan ilosta hyppien vieressä katso, jos oma rakas tahallaan pulaa ulkonäkönsä??

• A 2013

No ei kai kukaan ilosta hyppien vieressä katso, jos oma rakas tahallaan pulaa ulkonäkönsä??

Siis: pilaa

• novoivittutaas
        A 2013 kirjoitti:

Siis: pilaa

Mutta kun sinähän olet koko ajan sanonut, että kun rakastaa niin näkee kauneimpana sen puolisonsa, vaikkei se objektiivisesti katsottuna maailman kaunein tai edes lähellä sitä olisikaan... Eihän silloin huomaa sen pilaavan ulkonäköään, kun rakastaa niin kovasti, että se näyttää maailman parhaimmalta! Ne jenkkikset on vaan söpöt ja kauniit kun ne on omalla rakkaalla! Jenkkiksistä ja kaksoisleuasta tulee aivan ihanat, kauniit ja seksikkäät, kun ne tursahtaa sen oman rakkaan vyötärölle ja leukaperiin... Näinhän sen loogisesti pitäisi mennä, jos kerta rakastaminen saa puolison näyttämään kauneimmalta.

Etkö tosiaan tajua kuinka ristiriitaista tuo sun jankutus on? Miehen täytyisi pitää sua maailman kauneimpana naisena jos rakastaa sua, vaikka vieressä olisi kuka tahansa Victoria`s Secret -kaunotar... Mutta sitten toisaalta lihomisen kuitenkin huomaisi ja alkaisi pitää toista rumana, vaikka rakastaa? Miten se olisi mahdollista?! Eikö sen laardin pitäisi alkaa näyttää kauniilta ja ihanalta, kun se oman rakkaan ruhossa hyllyy?

Oot vaan pinnallinen itserakas muija, joka kaipaa kehuja ja ylistystä koko ajan, ja jolle ulkonäkö merkitsee kaikista eniten... Myönnä pois!

• Jotain rajaa

Mutta kun sinähän olet koko ajan sanonut, että kun rakastaa niin näkee kauneimpana sen puolisonsa, vaikkei se objektiivisesti katsottuna maailman kaunein tai edes lähellä sitä olisikaan... Eihän silloin huomaa sen pilaavan ulkonäköään, kun rakastaa niin kovasti, että se näyttää maailman parhaimmalta! Ne jenkkikset on vaan söpöt ja kauniit kun ne on omalla rakkaalla! Jenkkiksistä ja kaksoisleuasta tulee aivan ihanat, kauniit ja seksikkäät, kun ne tursahtaa sen oman rakkaan vyötärölle ja leukaperiin... Näinhän sen loogisesti pitäisi mennä, jos kerta rakastaminen saa puolison näyttämään kauneimmalta.

Etkö tosiaan tajua kuinka ristiriitaista tuo sun jankutus on? Miehen täytyisi pitää sua maailman kauneimpana naisena jos rakastaa sua, vaikka vieressä olisi kuka tahansa Victoria`s Secret -kaunotar... Mutta sitten toisaalta lihomisen kuitenkin huomaisi ja alkaisi pitää toista rumana, vaikka rakastaa? Miten se olisi mahdollista?! Eikö sen laardin pitäisi alkaa näyttää kauniilta ja ihanalta, kun se oman rakkaan ruhossa hyllyy?

Oot vaan pinnallinen itserakas muija, joka kaipaa kehuja ja ylistystä koko ajan, ja jolle ulkonäkö merkitsee kaikista eniten... Myönnä pois!

Voi sitä ehkä rakastaa, mutta semmoinen suhde kyllä jää sitten platoniseksi!

• novoivittutaas
        Jotain rajaa kirjoitti:

Voi sitä ehkä rakastaa, mutta semmoinen suhde kyllä jää sitten platoniseksi!

Ei jää, sillä se seksikkyys ja haluttavuus on jotain muuta kuin virheetön ulkonäkö. Pinnallisille itserakkaille pölvästeillehän se toki on mahdoton käsittää.

• Nokylläsenytvaanjää

Ei jää, sillä se seksikkyys ja haluttavuus on jotain muuta kuin virheetön ulkonäkö. Pinnallisille itserakkaille pölvästeillehän se toki on mahdoton käsittää.

Tuntuisiko sinusta vai mukavalta jos sinun oma kumppanisi alkaisi yhtäkkiä pitämäänkin sinua liian lihavana, mutta muuten silti mukavana?

I don't think so...

• en käsitä?

Voi hyvää päivää nyt tyttöpieni...

Tietenkin sen kumppanin pitää olla omasta mielestä hyvännäköinen, mutta että olettaisi kumppanin näkevän sut maailman kauneimpana vain siksi että olet hänen rakkaansa? Melkoisia prinsessaunelmia... Ei kai tuo nyt varsinaisesti "väärin" ole, mutta parempi sen kuplan on puhjeta nopeammin kuin myöhemmin.

Kyllä mun mies kutsuu mua kaunottareksi vaikka olisin flunssassa naama turvonneena ja nokka räkää vuotaen - tiedätkö miksi? Koska hän haluaa piristää mua. Ei suinkaan siksi että silmät punaisina ja tukka hapsottaen olisin siltikin hänen silmissään se maailman kaunein.

Tiedän millaisten naisten perään mieheni pää kääntyy, ja vaikka hoikka ja ihan nätti olenkin niin ihan millekään Scarlett Johanssonille (hänen lempparinsa) sun muille en pärjää. Totta kai hän näkee varmaan päivittäinkin minua kauniimpia naisia, entäs sitten? Hän on valinnut olla mun kanssani.
      Ei hänkään mikään Josh Hartnett (mun lemppari) ole, ja näen vähintään viikottain häntä komeampia ja raamikkaampia miehiä, mutta mitäs siitä?

Rakastan miestäni, ja pidän häntä erittäin hyvännäköisenä. Samoin hän pitää minua kauniina ja rakastaa mua. En koe mitään tarvetta olla mieheni silmissä "maailman kaunein" enkä oikein ymmärrä moista hinkua. Siis totta kai kaikki haluavat kumppaninsa pitävän itseä hyvännäköisenä, mutta että parhaan näköisenä... Ripaus realismia prinsessaunelmien sekaan ei tekisi pahaa.

• TheOtus

Itse olen liian rehellinen ja rationaalinen valehtelemaan kenellekään piristykseksi. Mun mielestä se on aika hölmöä. Tosin en ole vielä nähnyt Suomessa ketään ketä haluaisin sanoa kauniiksi edes parhaimmillaan.

Ei kai siinäkään mitään pahaa ole, mutta jotenkin tuntuu sairaalta että vielä tiedät kuka miehesi suosikki on. Miten voit olla varma ettei hän ajattele sängyssä jotain ihan muuta kuin sinua? Ehkä se Scarlett vielä lipsahtaa hänen huuliltaan joku kerta. xD (Eikä Scarlett ole edes erityisen kaunis.)

• 9946251757
        TheOtus kirjoitti:

Itse olen liian rehellinen ja rationaalinen valehtelemaan kenellekään piristykseksi. Mun mielestä se on aika hölmöä. Tosin en ole vielä nähnyt Suomessa ketään ketä haluaisin sanoa kauniiksi edes parhaimmillaan.

Ei kai siinäkään mitään pahaa ole, mutta jotenkin tuntuu sairaalta että vielä tiedät kuka miehesi suosikki on. Miten voit olla varma ettei hän ajattele sängyssä jotain ihan muuta kuin sinua? Ehkä se Scarlett vielä lipsahtaa hänen huuliltaan joku kerta. xD (Eikä Scarlett ole edes erityisen kaunis.)

Hmm, eiköhän jokainen aikuinen ihminen tiedä ettei kumppani ajattele sängyssä aina sitä kumppaniaan. Kuuluu vähän samaan kategoriaan kuin se että tajuaa ettei ole kumppaninsaKAAN silmissä se "maailman kaunein/ komein" ilmestys, vaikka kuinka hyvännäköinen olisikin. Toki tilanne voi olla eri nuorien pariskuntien kesken, mutta pitkään yhdessäolleet tietävät varmasti toisen ajattelevan muita ainakin silloin tällöin seksin aikana.

• hei haloo

Tää nyt varmaankin on provo, koska aika korkeella pitää lentää jos luulee olevansa kenenkään mielestä maailman kaunein. Mutta onhan noita tosi-TV:ssä tullut vastaan, eli saattaahan tää olla ihan aidosti kirjoitettu ;) Kumppanis ei varmaan ajattele asiaa samalla tavalla, eli että rakkauden kohteen näkee kauneimpana. Tää on jotenkin niin absurdi ja tyhmä aihe olla loukkaantua, entä jos kyse onkin jostain muusta? Hiertääköhän suhteessa jokin muu asia, jota AP ei osaa sanoiksi pukea ja sitten ahdistuu? Uskoisin niin.

• amooore

Aloittaja, täällä on yksi joka ymmärtää täysin mitä tarkoitat! :)
      Nämä muut ei ilmeisesti ole kokeneet todellista rakkautta.
      Tottakai se oma rakas on maailman kaunein/komein ja paras!

• novoivittutaas

Ehei... Et sinä ymmärrä aloittajaa, eikä aloittaja varmasti ymmärrä sinua. Miehesi on lyhyt ja lihava, ja sinun mielestäsäsi maailman komein. Aloittajahan sanoo suoraan että on tullut itse kehutuksi kauniiksi ja hänen miehensä on muittenkin kuin hänen mielestään komea. Hän myös sanoo että ovat puhuneet tuosta suhteen kannalta niiiiiiiiiin vitun tärkeästä asiasta, eli ulkonäön merkityksestä, ja molemmat olivat tulleet siihen tulokseen, että jos toinen lihoo, niin siihen se haluaminen loppuu. Ei aloittaja tarkoita sun miehesi kaltaisia läskejä, hän oksentaisi miehesi päälle, eikä voisi läskiä rakastaa. Hän tarkoittaa oikeasti kauniita ihmisiä, sellaisia kuin hän itse - maailman kauneimpia!

Aloittaja ei voisi koskaan ymmärtää, että jonkun naisen mielestä läski ja lyhyt mies on seksikkäämpi ja haluttavampi ja rakastettavampi kuin pyykkilautavatsainen, vaikka objektiivisesti katsottuna onkin rumemman näköinen. Tuskin sinä pidät sitä miestäsi ihan aikuisten oikeesti komeampana kuin joku Brad Pitt tai Gerard Butler, mutta silti se on hän läskeistään huolimatta joka saa sukkasi pyörimään eikä Brad tai Gerard tai joku muu vastaava. Sitä aloittajan kaltainen pinnallinen bimbo ei voisi ikinä käsittää... Tuskinpa se miehesi myöskään luulee olevansa maailman komein mies edes sinun mielestäsi, tuskin on koskaan edes ajatellut koko asiaa.

• lifemocker

on väärin jos sun oma heikko itsetunto ja/tai mustasukkaisuus hankaloittaa normaalia kanssakäymistä ja toisen elämää

• Ahdistunut 2013

No jonkun muun mielestä on varmasti se oma rakas pömppömaha maailman ihanin, mutta minun miesmakuni on aina ollut hoikka/hoikahko (on ollut kyllä vähemmän hyvässä kunnossa olevia poikaystäviä, heistä olen silloin tykännyt eniten) . Kuten jo aiemmin sanoin yksi tykkää yhdenlaisesta, toinen toisenlaisesta.

Kyllä siis voin ymmärtää, että jonkun mielestä sellainen mies on komein, joka minun mielestäni ei ole komea.

Edelleen korostaisin kaikille, joilla on vaikeuksia luetunymmärtämisen kanssa:

EN OLE ENKÄ KUVITTELE OLEVANI MAAILMAN KAUNEIN /SEKSIKKÄIN.
      Olen vain sanonut, että olisi kiva, jos olisi sen OMAN RAKKAAN MIELESTÄ paras. Kuinka vaikea tuo on ymmärtää. Ja siinä, etten ole hänen mielestään, niin ei hänen olisi tarvinnut valehdella. Aina olen rehellisyyttä pyytänyt ja valehtelua en hyväksy. Sen vuoksi kai niin suutuinkin, kun oli luvannut, ettei valehtele ja sitten sanoikin valehdelleensa päin naamaa.

• kaunis ajatus

Tietysti olisi varmasti kiva olla oman rakkaan silmissä paras. Onhan se ihan kaunis ajatus, muttei mahdollinen. Ja ehkä sellainen pieni valkoinen valhe miehiltä on suotava: "kyllä rakas, olet maailman ihanin ja seksikkäin kaunotar". Kaikki vähänkään sievät naisethan yleensä kuvittelevat olevansa niitä maailmanluokan kaunottaria. Pysytään nyt kuitenkin siellä realiteeteissa. Aina löytyy joku, jolla on paljon kauniimmat kasvonpiirteet, sensuellimmat huulet, upeammat silmät, isommat ja kiinteämmät rinnat, täydellisempi peppu, pidemmät ja kauniimmat jalat jne. Ihminen on siitä jännä kapistus, että ne täydelliset ovat harvassa, mutta aina löytyy joku joka on myös miehesi silmissä täydellisempi, seksikkäämpi ja kauniimpi. Ei voi olla niin, että miehesi on maailman kaikista miehistä juuri se, jonka mielestä juuri SINÄ olet se upein ilmetys.

Kun kasvat vähän vanhemmaksi, niin hyväksyt, että rakastaminen ja yhdessäolo on pääasiassa muuta kuin ulkonäön ihailua. Onko äitisi pinnallinen vai mistä nuo ulkonäkökeskeiset ajatuksesi juontavat juurensa?

• A. 2013

Ei kuule liity äitiin mitenkään.

• Kgkfk

Ja taas yksi Lumikin äit' puoli-syndroomasta kärsivistä itsekeskeisistä naisista täällä kirjoittelee. Kannattanee soitella Viiltäjä-Jaskalle ja pyytää sitä päästämään ilmatpihalle kaikista kauniimmista naisista...

• tufjghvmnbc

Voi elämän kevät! Mitä ihmeen Harlekiini-elämää sinä oikein elät?!?! Kun ei ole ongelmia, pitää tehdä niitä!

Tiedän, että on olemassa paljonkin sutjakampia ja seksikkäämpiä naisia kuin minä - siksi en kyselekään koko ajan mieheltäni, että olenko varmasti hänen mielestään kaikkein sellaisin. Ei hänkään kuvittele olevansa mikään universumin upein adonis.Silti ei ole epäillystäkään, ettemmekö toistemme mielestä olisi just ne sopivimmat ja parhaat toisillemme. Mitä väliä, jos iän myötä tulee kiloja tai hiusraja siirtyy taaemmas?!

Voin kuvitella, että ns tavallinen mies kyllästyy ajan oloon vakuuttelemaan naiselleen, että tämä on upein ilmestys maailmassa. Miksi sitä pitäisi koko ajan hokea, kun kerran oleellisin eli rakkaus on olemassa?! Olisit pysynyt sen exäsi kanssa yhdessä, kun kerran osasi kehua sinua "oikein"! Itse olet kumppanisi valinnut, joten eiköhän sinullakin olisi peiliin katsomisen paikka... Suoraan sanottuna hiton turhamaiselta vaikutat!

• A. 2013

Sanoinko, että pitäis koko ajan hokea??????
        EN sanonu!!!!!!!!

opetelkaa ihmiset lukemaan älkääkä keksikö omianne lisää rivien väliin!

Kyllä tekin niin "fiksuutenne" noilla kommenteillanne tuotte esiin!

• tufjghvmnbc
        A. 2013 kirjoitti:

Sanoinko, että pitäis koko ajan hokea??????
        EN sanonu!!!!!!!!

opetelkaa ihmiset lukemaan älkääkä keksikö omianne lisää rivien väliin!

Kyllä tekin niin "fiksuutenne" noilla kommenteillanne tuotte esiin!

Anteeksi maalaisuuteni, mutta... Mitä hittoa sinä täällä palstalla kimotat jokaiselle, joka ei ole samaa mieltä sinun kanssasi?!
        Josset kestä sitä, että valtaosa näyttää olevan eri linjoilla sinun kanssasi, suksi jonnekin sellaiseen paikkaan, jossa sinua "oikeasti ymmärretään". Tämä on keskustelupalsta, joten on minusta aivan ymmärrettävää, etteivät kaikki ole saamaa mieltä.

Vastauksena otsikkoosi: haluta voi mitä vaan, mutta kannattaa tehdä pieni "tsekkaus", miten realistinen on. Eikö sinulla ole oikeasti mitään muuta elämää kuin sen miettiminen, että miehesi on nyt sinulle katalasti valehdellut?!?! Voin kuvitella, että jos olet samanlainen nalkutin IRL hänelle kuin nyt tämän "periaatekysymyksesi" kanssa täällä, niin pitää olla lehmän hermot ja enkelin kärsivällisyys, ettei lopulta kivahda sinulle jotain ajattelematonta... Ja siitähän sinä sitten vedät herneen entistä syvemmälle nokkaasi.

Jessus, mikä nirppanokka minä-minä-minä!

• h+h

Tässa ketjussa kaikki olettaa, että kaikki pitää tietynnäköisiä ihmisiä kauniina. Minun lähipiirissäni on kaksikin miestä, jotka eivät voi sietää hoikkia naisia seksuaalisessa mielessä. Eli pitävät pullukoita kauniina. En itsekään naisena tykkää näistä filmitähdistä ym. hunks-tyyppisistä miehistä.

Minä pidän omaa miestäni komeimpana ja seksikkäimpänä ja kyllä- uskon että hän ajattelee minusta samoin. Kauneuteen kun liittyy niin paljon muutakin, kun se ulkonäkö. Inhottava ihminen näyttää rumalta, vaikka olisi mikä huippumalli.

Minusta on silkkaa ilkeyttä sanoa kumppanille, että on häntä kauniimpiakin ihmisiä. Sellainen ei kuulu rakastavaan suhteeseen.

• 5+9

olen täysin samaa mieltä, että silkkaa ilkeyttä sanoa toiselle että on häntä kauniimpiakin ihmisä, se ei todellakaan kuule rakastavaan suhteeseen.

ymmärrän täysin että aloittaja on loukkaantunut mihensä sanomisista, suuttuisin kyllä itsekkin ja näyttäisin ovea miehelle!!

• pilvilinnat...
        5+9 kirjoitti:

olen täysin samaa mieltä, että silkkaa ilkeyttä sanoa toiselle että on häntä kauniimpiakin ihmisä, se ei todellakaan kuule rakastavaan suhteeseen.

ymmärrän täysin että aloittaja on loukkaantunut mihensä sanomisista, suuttuisin kyllä itsekkin ja näyttäisin ovea miehelle!!

Oletteko te naiset vähän yksinkertaisia nyt? Eihän tuollaisen yksinkertaisen asian ääneen sanominen ole muuta kuin yksi tosiasia muiden joukossa. Kannattaa se joskus ääneen sanoa. Varsinkin, jos nainen oikeasti kuvittelee olevansa maailman kaunein ja seksikkäin. Näitäkin naisia on. Ihan hyvä, että joskus tulee rehellisestä ja totuudenmukaista palautetta.

• pisshuvud
        pilvilinnat... kirjoitti:

Oletteko te naiset vähän yksinkertaisia nyt? Eihän tuollaisen yksinkertaisen asian ääneen sanominen ole muuta kuin yksi tosiasia muiden joukossa. Kannattaa se joskus ääneen sanoa. Varsinkin, jos nainen oikeasti kuvittelee olevansa maailman kaunein ja seksikkäin. Näitäkin naisia on. Ihan hyvä, että joskus tulee rehellisestä ja totuudenmukaista palautetta.

Totta, me emme tiedä kokonaisuutta (emme edes sitä, onko tämä aloitus vain porovoosta) ja on mahdollista, että asioita sanotaan vaikkapa palautteena henkilön yleiselle pissismille.

• Dino Rex
        5+9 kirjoitti:

"ymmärrän täysin että aloittaja on loukkaantunut mihensä sanomisista, suuttuisin kyllä itsekkin ja näyttäisin ovea miehelle!!"

Miesten kannattaakin miettiä ennen suhteen aloittamista, onko kumppani aikuinen nainen vai pikkulapsi...

• Miehesi kuulostaa pelurilta ja itsekkyyden huipulta, joka on suhteen alussa yksin jäämisen pelossa lirkutellut sinulle mitä haluat kuulla ja pelannut sitten omaa peliään.

• nainen joo

Mun exä sano mulle jo suhteen alussa että no ootsä tollanen keskiverto. Sittemmin aloitti läskittelyn ja sen sellaisen. (olin timmi normipainoinen...) . Ai ku kivaa.

Ite en alkas tuohon "kaunein ja seksikkäin" juttuun. Riittää koha oon mielettömän kaunis ja seksikäs miehen mielestä :D

• "Onko väärin, että haluaisi olla kumppaninsa mielestä kaunein? "

-Ei se tietenkään väärin ole, mutta täysin epärealistista ja utopistista.

• Daewooo

Ehkä ukkosi olis voinut esittää asian kohteliaamminkin, mutta onhan se nyt fakta, että et juuri sinä ole maailman kaunein kenellekään. Miksi tällaisista asioista pitää järjestää jotain kinoja perheessä?
      Jos mies sanoo vaikka, että nainen on hänelle kaunis ja seksikäs, sen pitäisi riittää pitkälle.

• 7+0

Se vaan naisesta kuulostaa niin ihanalta että olet maailman kaunein :) Realistisesti kuitenkin tiedämme ettemme ole maailman kauneimpia, mutta se että on kaunis ja seksikäs miehelleen riittää kyllä.
      Se on vain niin ihana kuulla kauniita sanoja, siinä on se ero miesten ja naisten välillä. rumasti ei kannata sanoa ,mutta jos rakastaa naistaan niin sille kannattaa sanoa : olet maailman kaunin silmissäni:)

• Erittäin hyvä

Millaisessa tilanteessa se miehesi paljasti sinulle tuon karmivan totuuden, että on valehdellut? Entä millaisia ne keskustelut on siitä omasta ulkonäöstä ja viehättävyydestä puolison kanssa, miten ne etenee, missä tilanteissa, miten alkaa ja miksi? Entä kuinka usein niitä käydään, kerran vuodessa hääpäivän tienoilla, muutamia kertoja vuodessa, kuukausittain, viikoittain vai päivittäin? Kerro kun minä en osaa kuvitella tuollaisia keskusteluja. Onko ne jotain tämän kaltaista...

Vaimo: "kulta mitä mieltä sä olet mun ulkonäöstä? Oonko mä sun mielestä maailman kaunein ja seksikkäin?"

mies: "oot mun mielestä kaikista kaunein ja seksikkäin."

vaimo: "ihanko totta?! Voi ihanaa!"

mies: "totta..." kunnes sitten jonain päivänä "ei ku et ole, onhan tuota parempiakin nähty."

vaimo: "mitä vittua?! Sähän sanoit silloin alussa, että mä oon sun mielestä maailman kaunein ja seksikkäin! Siis ootko sä valehdellut mulle kaikki nää vuodet?!"

mies: "joo... Oon valehdellut."

Eikö tuo ole hiukan koomista ja lapsellista? Minä en ole ikinä kysynyt mieheltäni mitä mieltä hän on ulkonäöstäni. Nauraisin enkä todellakaan uskoisi, jos alkaisi ylistää mua maailman kauneimmaksi, tai ajattelisin hänen haluavan piristää mua hassulla vitsillä. Olen aatellut vaan, että kai minussa jotain hänen mielestään erityistä on, kun tahtoo olla kanssani, ja se jokin tuskin on edes ulkoinen ominaisuus. Kai myös ihan ok. olen fyysisestikin koska haluaa minua, eikä näytä ainakaan häpeävän julkisesti liikkua kanssani. :D

• omnomnomnom

Se on kumma kun naiseus antaa luvan olla täysi idiootti. Jos joku mies valittaisi samanlaista juttua kuin aloittaja, niin sehän naurettaisiin ulos ihan joka paikasta!

• gaaargamel

Tästäkin keskustelusta näkee, että tämäntyyppisiin kysymyksiin ei pitäisi koskaan vastata kyllä tai ei. Vastaa miten haluaa, sitä toista kunnioittaen kuitenkin.

Ja naiset jotka kyselevät useamminkin tällaisia, eivät ole ihan kypsimmästä päästä...

• samaa mieltä

Ymmärrän mitä tarkoitat. Kyllä munki mielestä jos kumppanit toisiaan rakastaa kummallekin pitäisi olla itsestään selvyys, että "näkee" toisensa maailman kauneimpana/komeimpana. Vaikka tietenkään kumpikaan sitä ei edes olis, mutta rakkuden lasien läpi tämä on mahdollista ja pitäisikin olla. Kun rakastaa ne viatkin häviää silmissä ja muututuu kauniiksi.

• 18+17

Yhdyn edelliseen. Rakkaus tekee monesti sen että alkaa nähdä toisen kauneimpana, söpöimpänä, komeimpana, suloisimpana. Minulla jopa sen etten näe ketään muuta hyvännäköisenä kuin rakkaani...tai oikeastaan tarkemmin sanottuna, en tunne seksuaalista vetovoimaa ketään muuta kohtaan. Sen jälkeen kun ihastuin ja sitten rakastuin niin näin vain tapahtui.

Mieheni pitää minua myös parhaimpana ja ei viehäty muista seksuaalisesti. En ole yleisten standardien mukaan edes kaunis... enemmänkin normaali. Silti näen, tunnen ja tiedän olevani miehelleni se paras. Myös siksi koska itse tunnen mieheni olevan paras minulle ei minulla ole syytä miestänikään epäillä. :)

• bene volent

Voisiko joku mies ilmoittautua, joka ei näe ketään naista edes hyvännäköisenä kun on lätkässä naiseensa? Tuntuu vähän naisten omalta jutulta tällainen.

• ohjeistamispäällikkö

Ilmoittaudun. Minullekin se miehenä, omasta mielestäni yksilöllisenä, on ihan oma juttu.
        Ikioma tuleva vaimoni on kauneinta mitä järkeni voi keksiä, läsnä aina vaikkei vieressä olisikaan ja mielessäni joka ainoa hetki.
        Ympärilläni ei ole koskaan muita kauniita ihmisiä, ei naisia siinä missä miehiäkään. Koko maailma yhdessä ihmisessä.

• KJfjenjfwjkeffw

Me emme rakkaudessakaan tule sokeaksi.
      Me emme menetä rakkaudessa arvoasteikkoamme.
      Meidän ihanteemme eivät muutu rakkaudessa.
      Me emme muutu tyhmiksi, kuuroiksi tai sokeiksi rakkaudessa.

Se ettet ole kaunein tai seksikkäin ei tarkoita ettenkö rakkaudessani haluaisi sinua eniten kaikista naisista. Sinun ei tarvi enää kilpailla, sillä sinä voitit. Et siksi että olit kaunein tai seksikkäin - vaan siksi että sinä olet oikeasti rakkauden arvoinen; paras minulle.

• heyyaaa

Miten paras sinulle? kokonaisuudessaan, ulkonäöltään vai luonteeltaan?

• joseiiteniineimuuka

Mun mielestä sä oot todella epävarma itsestäsi. Koska sinä olet se joka ensin rakastaa itseään ja pitää itseään kauniina. Sen jälkeen antaa muiden rakastaa ja pitää itseään kauniina.

Jos sul on olematon olo niin sä oot olematon.

Sitten mitä mieheen tulee niin sil on joku kriisi tai ongelma. Tai sit se on tavannut jonkun toisen. Koska vaikka on muita kauniita ihmisiä niin et sä sitä sun vaimolles riidan yhteydessä nakkele. Koska se on pottumainen sulle niin sillä on jotain meneillään.

Ota selvää, mut pidä ittees korkeella!!!

Sä oot tehnyt töitä ittes eteen ja ansaitset olla se kaunis nainen!

• fghg

Kokonaisvaltainen rakkauden tunne saa minut kokemaan kumppanini maailman parhaaksi kauneimmaksi ja komeimmaksi.

Rakastava ihminen ei edes vertaa omaa kultaansa kehenkään. Tällaista keskustelua ei edes pitäisi joutua käymään. Jos omaa kumppania alkaa vertailemaan muihin, niin parempi jatkaa matkaa...

Meitä ihmisiä on erilaisia. Haluan itselleni kaltaiseni kumppanin enkä yhtään vähempää.

• minumiinu

Naisen itsetunnon pitää olla riittävän hyvä, eikä saa liikaa pyöriä ulkonäön ympärillä. Mutta naiselle on tärkeää aina silloin tällöin kuulla omalta mieheltään olevansa nätti. Minä ainakin hyväksyn sen tosiasian että aina löytyy kauniimpia kuin mitä itse olen. Onneksi oma mieheni aina joskus sanoo kivoja juttuja minusta.

• omppupiirakkaa nam!!

Ihan objektiivisesti: en minä ole maailman kaunein nainen. Tuskin olen maailman kaunein nainen edes tuon oman ukkoni mielestä. Minä olen sellainen mukiinmenevä, vähän rupsahtanut, parhaimmillani söötti.

Mutta minä olen se, joka leipoo hänelle omppupiirakkaa lauantaina, hakee apteekista heinänuhalääkettä ja hieroo niskat työpäivän jälkeen. Yhdessä ollaan oltu 15 vuotta ja kylläpä on mukavaa :)

Kyllä minulla on se miehistä parhain! En vaihtaisi Johnny Deppiin, en Tom Cruiseen, en James Bondiin, enkä edes Peter Capaldiin.

• Realiteetit

Sillä ei ole mitään välitä, miltä näytät, kunhan miehesi vain rakastaa sinua. Ulkonäöllä on enempi vaikutusta vain suhteen alkuvaiheessa. Ihmisillä on taipumus vahentua, joten ulkonäköön perustuva suhde tuskin kovin kauan olisi hedelmällinen.

Syytä motkotukseen sinulla on vain, jos mies suoraan päin naamaasi laukaisi, että "X on kauniimpi ja kuumempi kuin sinä".

• kiia4

Semmonen suhde ei tule onnistumaan ainakaan minun kanssani, että mies katselee muita ja pitää muita naisia kauniimpana ja huomeuttelee vielä siitä.
      En yksnkertaisesti suostu sellaiseen suhteeseen, enkä halua olla sellaisessa suhteessa, jatkakoon sitte vaan etsimistään
      ja tiedän etten ole maailmankaunein.

• NuoriNainen1

Kyllä minä ainakin pidän poikaystävääni maailman komeimpana miehenä, eikä minulla ole mitään tarvetta katsella muita miehiä. Ei se ole mitenkään utopistista, kun on kyse todellisesta rakkaudesta, eikä mistään ”tyydyn siihen kumppaniin johon omat rahkeet riittää”-järkisuhteesta.
      Kauneushan on katsojan silmässä, ja kyllä itsekin toivon, että olisin kumppanilleni se hänen maailmansa kaunein nainen, enkä vain joku johon hän on päättänyt tyytyä. Panostan kyllä ulkonäkööni ja pyrin jatkuvasti parantelemaan itseäni, mutta minulle riittää, että olen vain ja ainoastaan kumppanilleni se kaunein nainen maailmassa.

• Tjaaa

Minun mieheni on kyllä komein mies jonka olen nähnyt, mutta en rakastunut hänen ulkonäköönsä vaan luonteeseen. Voisin ihan hyvin rakastaa rumaakin miestä. Tosin silloin, kun tutustuimme, olin hyvin nuori, ja siinä iässä ehkä vielä ulkonäölläkin oli jotain merkitystä.
      Itse en usko olevani kenenkään mielestä maailman kaunein, siitä yksinkertaisesta syystä, että olen ruma. Mieheltäni en ole koskaan kysynyt, olenko hänen mielestää nhyvännäköinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      59
      9437
    2. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      136
      7154
    3. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      103
      6652
    4. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      180
      4987
    5. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      171
      4779
    6. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      98
      3543
    7. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      170
      2451
    8. Paras muistosi

kaivatustasi?
      Ikävä
      66
      2328
    9. Miksi miehen on hankala ymmärtää

Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.
      Ikävä
      164
      2283
    10. Mitä sä musta oikein haluat?!

Anna olla jo.
      Ikävä
      57
      2097
    Aihe