Hiljasta on. Nasdaq pitää omaa kivaa sviitissään ja siinähän läsnäolijat sitte olikin.
Huopatossutehtaalla
47
169
Vastaukset
Hetkinen, señor anselmikin on paikalla ja kirjottelee jotain espanjalta päällisin puolin vaikuttavalla kielellä. Ruuhkaa. Two is a company, three is a crowd.
Ihan ok itse asiassa tällanen itsekseen höpöttäminen.- puskaväijyssä
Näit
ja jäit
kiinni puskasta
pazkasta- genio secundo
bravo.bravi kirjoitti:
Ovelin puska on rekkautunut puska.
jälleen leuhkimassa erinomaisuuttansa
genio secundo kirjoitti:
Kamala loukkaus, genio secundo. Nyt tuli pahku mieli.
genio secundo kirjoitti:
Tässä biisi anselmi, hae tanssimaan jos tänne sattuu joku nainen vielä eksymään
http://www.youtube.com/watch?v=mVb1lYstEGk- Crying tremolo
bravo.bravi kirjoitti:
Kamala loukkaus, genio secundo. Nyt tuli pahku mieli.
mucho calor en lagrimeas desperados;D))
- no estoy triste ruso
bravo.bravi kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=mVb1lYstEGkNo me gusta a bailar la musica mierda
no estoy triste ruso kirjoitti:
No me gusta a bailar la musica mierda
Älä nyt, anselmin kurtiseerausbiisi ja kaikkee :>
Entä vähän iloisempi ralli "Pöpiyden Yö?"
http://www.youtube.com/watch?v=JLNb0JthJ6Q- padre de sol Stalin
pruvaa värisevä faari udmurttien ripaskaa =O)
- tenemos victoria
bravo.bravi kirjoitti:
Älä nyt, anselmin kurtiseerausbiisi ja kaikkee :>
en tartte kurtisaaneja-----sie kommai partisaani
Patria o muerte...............viva vibra-abuelo...........hasta mañana solamente=O) - puska rekka
bravo.bravi kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=mVb1lYstEGkhttp://www.youtube.com/watch?v=4hU4oPFcgco
Anssin biisi.
- Oasis
Olisikin Nasdaqin kyky keskustella itsensä kanssa niin ei olisi koskaan tylsää :)
Samaa mietin ja vähän kokeilin, mut ei se helppoa ole. Onneksi toi anselmi tuli jutskaan mun kaa :s
- Oasis
bravo.bravi kirjoitti:
Samaa mietin ja vähän kokeilin, mut ei se helppoa ole. Onneksi toi anselmi tuli jutskaan mun kaa :s
No sittenhän sun yö on jo pelastettu :)
Mun illan haasteena on ollut pätkivä nettiyhteys. Alkaa loppua kohta konstit, paiskaan seuraavaksi tuonne terassille jäähtymään. - bra graviditet
JÄRKKYÄ olis kax Oasexiä..........yhden sietää ja kaataa palmun tyvessä
hittasimkliimaxin huippuun...........njom njom - IT ingengör
Oasis kirjoitti:
Mun illan haasteena on ollut pätkivä nettiyhteys. Alkaa loppua kohta konstit, paiskaan seuraavaksi tuonne terassille jäähtymään.Tuu aassis tietsikojen ääreen tänne njom njom
Oasis kirjoitti:
Mun illan haasteena on ollut pätkivä nettiyhteys. Alkaa loppua kohta konstit, paiskaan seuraavaksi tuonne terassille jäähtymään.Joo, net rage voi tulla siitä. Kunnon solvaukset kannattaa ensin kokeilla kumminkin. Usein auttaa. Ei vikaan mut mielialaan :)
- Oasis
bravo.bravi kirjoitti:
Joo, net rage voi tulla siitä. Kunnon solvaukset kannattaa ensin kokeilla kumminkin. Usein auttaa. Ei vikaan mut mielialaan :)
Ai tyyliin kaukovitunpaskasäädin? ;)
Yritin solvauksiakin mutta vanha kunnon buuttaus toimi. Ainakin toistaiseksi :)Täytyy kyllä mennä maanantaina kinumaan pomolta uutta konetta, alkaa olla muutenkin jo päivityskunnossa... - Oasis
bra graviditet kirjoitti:
JÄRKKYÄ olis kax Oasexiä..........yhden sietää ja kaataa palmun tyvessä
hittasimkliimaxin huippuun...........njom njomMikä ihme on hittasimkliimaxi?
Oasis kirjoitti:
Ai tyyliin kaukovitunpaskasäädin? ;)
Yritin solvauksiakin mutta vanha kunnon buuttaus toimi. Ainakin toistaiseksi :)Täytyy kyllä mennä maanantaina kinumaan pomolta uutta konetta, alkaa olla muutenkin jo päivityskunnossa...Presiis :D
Ei buuttaus toimisi ilman verbaalista tukea. Pomokin ymmärtää kun valitat tuottavuutesi alenemista (palstailu on hidastunut:)- karatesutraaja
Oasis kirjoitti:
Mikä ihme on hittasimkliimaxi?
mustan vyön kamasutratekniikka, jonk oppii vain mestarin tuottamana
- Oasis
bravo.bravi kirjoitti:
Presiis :D
Ei buuttaus toimisi ilman verbaalista tukea. Pomokin ymmärtää kun valitat tuottavuutesi alenemista (palstailu on hidastunut:)Tuottavuuden alentuminen on aina hyvä argumentti mille tahansa, käytän tuota ehdottomasti. Eihän multa nyt voi jäädä se tärkein eli palstailu hoitamatta :)
Oasis kirjoitti:
Tuottavuuden alentuminen on aina hyvä argumentti mille tahansa, käytän tuota ehdottomasti. Eihän multa nyt voi jäädä se tärkein eli palstailu hoitamatta :)
Halpaa tyky-toimintaa nettiyhteyden hinnalla. Pomosikin voi innostua ja alkaa kirjotella täällä nikillä Oasiksen pomo :p
- Oasis
karatesutraaja kirjoitti:
mustan vyön kamasutratekniikka, jonk oppii vain mestarin tuottamana
Vai niin, enpä ole koskaan kuullutkaan. Jatka toki harjoitteluja kuitenkin, kuulostaa ihan haastavalta.
- Oasis
bravo.bravi kirjoitti:
Halpaa tyky-toimintaa nettiyhteyden hinnalla. Pomosikin voi innostua ja alkaa kirjotella täällä nikillä Oasiksen pomo :p
Loistoidea, mehän voitais käydä kehityskeskustelutkin tällä palstalla!
Palaverien vetäminen tosin vois vaikeutua... Voisinkohan niistäkin myöntää vetovastuun jollekin muulle, ettei kesken päivän joudu sulkemaan palstaa. Säästyis vieroitusoireilta ;) Oasis kirjoitti:
Loistoidea, mehän voitais käydä kehityskeskustelutkin tällä palstalla!
Palaverien vetäminen tosin vois vaikeutua... Voisinkohan niistäkin myöntää vetovastuun jollekin muulle, ettei kesken päivän joudu sulkemaan palstaa. Säästyis vieroitusoireilta ;)Itseohjautuvat menetelmät käyttöön. Workshop, aivoriihi, tuplatiimi ym. 2 tunnin päästä purku. Kyllä siinä jo jonkun verran saa palstailtua kun prolet työstää.
- Oasis
bravo.bravi kirjoitti:
Itseohjautuvat menetelmät käyttöön. Workshop, aivoriihi, tuplatiimi ym. 2 tunnin päästä purku. Kyllä siinä jo jonkun verran saa palstailtua kun prolet työstää.
Tuossa on kyllä ideaa... Haastavinta olisi jos joku kyselisi kesken kaiken jotain häiritsevää, mutta silloinkin voisi pyytää lähettämään sähköpostia ja luvata palaavansa aiheeseen myöhemmin, mitä ei tietenkään koskaan tee.
Tästähän on tulossa oikein mainio lusmuilijan käsikirja ;) - smack seid Jack
Oasis kirjoitti:
Vai niin, enpä ole koskaan kuullutkaan. Jatka toki harjoitteluja kuitenkin, kuulostaa ihan haastavalta.
sen taidon voit oppia
jos treeni on noppia
ja hurmiossaan
voi viedä kielarisuudelmaan Oasis kirjoitti:
Tuossa on kyllä ideaa... Haastavinta olisi jos joku kyselisi kesken kaiken jotain häiritsevää, mutta silloinkin voisi pyytää lähettämään sähköpostia ja luvata palaavansa aiheeseen myöhemmin, mitä ei tietenkään koskaan tee.
Tästähän on tulossa oikein mainio lusmuilijan käsikirja ;)Saat vielä jonkun kehittämisbonarin. Ainakin sen jälkeen kun pomokin on koukussa tänne ja tarvii itse opastasi :o)
- Oasis
bravo.bravi kirjoitti:
Saat vielä jonkun kehittämisbonarin. Ainakin sen jälkeen kun pomokin on koukussa tänne ja tarvii itse opastasi :o)
Täytyy lisätä ensi viikon tavoitteisiin pomon koukuttaminen palstailuun... :)
Nyt täytyy lähteä höyhensaarille vastaanottamaan yön prinssiäni Güntheria, herätys lienee kahdeksan pintaan.... Hyvää yötä ja lempeitä unia! Oasis kirjoitti:
Täytyy lisätä ensi viikon tavoitteisiin pomon koukuttaminen palstailuun... :)
Nyt täytyy lähteä höyhensaarille vastaanottamaan yön prinssiäni Güntheria, herätys lienee kahdeksan pintaan.... Hyvää yötä ja lempeitä unia!Bonne nuit ja terkkui Gyntsylle meiltä kaikilta =)
- Viva Zapata
Kun yö saapuu Venezuelaan
on Oasixel hiekaa varpaissaan
vibre on armoton
yö sylis anslmon hellä
fiilis on ihana , jos kellään
maataan vaa ja piereskellään
jos väsy sullon
sa rommipullon
korkata ja morkata
kun neityytses vien- santa ansgarius
Femmunisti kivikoa härkä
mietti mixon töyhtö märkä
kun anselomon kohtaa
se kiimaan johtaa
käskijän katse uroon
uppoo kuin pissa muroon
ja kaataa femunistin
peppu menee rytmiin twistin
femun mieleen jää
totella käskijää
kaikkensa antaa
ja toukkaa kantaa santa ansgarius kirjoitti:
Femmunisti kivikoa härkä
mietti mixon töyhtö märkä
kun anselomon kohtaa
se kiimaan johtaa
käskijän katse uroon
uppoo kuin pissa muroon
ja kaataa femunistin
peppu menee rytmiin twistin
femun mieleen jää
totella käskijää
kaikkensa antaa
ja toukkaa kantaaPakko myöntää. Anssi on palstan romanttisin mies. Ei oo jakoa muilla.
- palstan äämät
bravo.bravi kirjoitti:
Pakko myöntää. Anssi on palstan romanttisin mies. Ei oo jakoa muilla.
Eix ookkin oike söpö----meet muut äämät olaa kateudesta vihreänä
annax Anssin meille shit kuntulee bänät?
Nyt unissakin saa hokea,
jos sais Anssin lemmen kokea
- Flunssainen
Soita Lartsalle,ei ole näkynytkään hetkeen. :-)
- takuutärrä
Larzalla asiaa
on karzalla
ettei taasen mokaa
ja Baavo Vibran pokaa
ostaa uuden vibraxin
dosetisa baavo ottaa Libraxin
Larza miettii mixi
kun takuu loppui
män vibrax osasixi mitäkukahäh, ei kai meillä mitään soittovälejä oo ees, nyt on kyllä mennyt jotain ohi ja pahasti! vaan eipä siinä, kyllä mää aina bravin oma henkilökohtainen puhelintyttö oisin ;D
niimpä tuntuu olevan, ja heti ku minä suvaitsen saapua paikalle..
eikä ny mullakaan tän parempaa antia näytä olevan,
http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite?blobcol=urldata&blobkey=id&blobtable=MungoBlobs&blobwhere=1195980832468&ssbinary=true
murJoo aika hiljasta täällä näin lauantaisin näköjänsä.
Mut siis niinkö.. Jos elämä olis helppoo..
http://www.youtube.com/watch?v=GYqQyfR9MmUJaahas, tää ei ollutkaan ihan tuore ketju, noo eikä siis tuo biisi ollut aloittajalle, kuten varmaan ymmärsikin, hope so..
Mutta lissää vielä, nyt vois alkaa synkistelee, kasipallon fiiliksissä:
http://www.youtube.com/watch?v=6IhnydCct80yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Jaahas, tää ei ollutkaan ihan tuore ketju, noo eikä siis tuo biisi ollut aloittajalle, kuten varmaan ymmärsikin, hope so..
Mutta lissää vielä, nyt vois alkaa synkistelee, kasipallon fiiliksissä:
http://www.youtube.com/watch?v=6IhnydCct80No mut tännehän mä laitoin tätä kasipallo-teemaa, tää menee jo angstin puolelle, mut jumalattoman kaunista silti,minusta, tavallaan:
http://www.youtube.com/watch?v=GEootr_x700
- plööööh
gentsu karkoitti kansan
- elähissuttele
Huopikkaat, huopikkaat!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2039003
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265548- 534671
- 914539
- 593629
- 513366
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.703330Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262866Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502732- 432631