Huopatossutehtaalla

Hiljasta on. Nasdaq pitää omaa kivaa sviitissään ja siinähän läsnäolijat sitte olikin.

47

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hetkinen, señor anselmikin on paikalla ja kirjottelee jotain espanjalta päällisin puolin vaikuttavalla kielellä. Ruuhkaa. Two is a company, three is a crowd.

      Ihan ok itse asiassa tällanen itsekseen höpöttäminen.

    • puskaväijyssä

      Näit
      ja jäit
      kiinni puskasta
      pazkasta

      • Ovelin puska on rekkautunut puska.


      • genio secundo
        bravo.bravi kirjoitti:

        Ovelin puska on rekkautunut puska.

        jälleen leuhkimassa erinomaisuuttansa


      • genio secundo kirjoitti:

        jälleen leuhkimassa erinomaisuuttansa

        Kamala loukkaus, genio secundo. Nyt tuli pahku mieli.



      • Crying tremolo
        bravo.bravi kirjoitti:

        Kamala loukkaus, genio secundo. Nyt tuli pahku mieli.

        mucho calor en lagrimeas desperados;D))


      • no estoy triste ruso

      • no estoy triste ruso kirjoitti:

        No me gusta a bailar la musica mierda

        Älä nyt, anselmin kurtiseerausbiisi ja kaikkee :>



      • padre de sol Stalin
        no estoy triste ruso kirjoitti:

        No me gusta a bailar la musica mierda

        pruvaa värisevä faari udmurttien ripaskaa =O)


      • tenemos victoria
        bravo.bravi kirjoitti:

        Älä nyt, anselmin kurtiseerausbiisi ja kaikkee :>

        en tartte kurtisaaneja-----sie kommai partisaani

        Patria o muerte...............viva vibra-abuelo...........hasta mañana solamente=O)


      • puska rekka

    • Oasis

      Olisikin Nasdaqin kyky keskustella itsensä kanssa niin ei olisi koskaan tylsää :)

      • Samaa mietin ja vähän kokeilin, mut ei se helppoa ole. Onneksi toi anselmi tuli jutskaan mun kaa :s


      • Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

        Samaa mietin ja vähän kokeilin, mut ei se helppoa ole. Onneksi toi anselmi tuli jutskaan mun kaa :s

        No sittenhän sun yö on jo pelastettu :)

        Mun illan haasteena on ollut pätkivä nettiyhteys. Alkaa loppua kohta konstit, paiskaan seuraavaksi tuonne terassille jäähtymään.


      • bra graviditet

        JÄRKKYÄ olis kax Oasexiä..........yhden sietää ja kaataa palmun tyvessä
        hittasimkliimaxin huippuun...........njom njom


      • IT ingengör
        Oasis kirjoitti:

        No sittenhän sun yö on jo pelastettu :)

        Mun illan haasteena on ollut pätkivä nettiyhteys. Alkaa loppua kohta konstit, paiskaan seuraavaksi tuonne terassille jäähtymään.

        Tuu aassis tietsikojen ääreen tänne njom njom


      • Oasis kirjoitti:

        No sittenhän sun yö on jo pelastettu :)

        Mun illan haasteena on ollut pätkivä nettiyhteys. Alkaa loppua kohta konstit, paiskaan seuraavaksi tuonne terassille jäähtymään.

        Joo, net rage voi tulla siitä. Kunnon solvaukset kannattaa ensin kokeilla kumminkin. Usein auttaa. Ei vikaan mut mielialaan :)


      • Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

        Joo, net rage voi tulla siitä. Kunnon solvaukset kannattaa ensin kokeilla kumminkin. Usein auttaa. Ei vikaan mut mielialaan :)

        Ai tyyliin kaukovitunpaskasäädin? ;)

        Yritin solvauksiakin mutta vanha kunnon buuttaus toimi. Ainakin toistaiseksi :)Täytyy kyllä mennä maanantaina kinumaan pomolta uutta konetta, alkaa olla muutenkin jo päivityskunnossa...


      • Oasis
        bra graviditet kirjoitti:

        JÄRKKYÄ olis kax Oasexiä..........yhden sietää ja kaataa palmun tyvessä
        hittasimkliimaxin huippuun...........njom njom

        Mikä ihme on hittasimkliimaxi?


      • Oasis kirjoitti:

        Ai tyyliin kaukovitunpaskasäädin? ;)

        Yritin solvauksiakin mutta vanha kunnon buuttaus toimi. Ainakin toistaiseksi :)Täytyy kyllä mennä maanantaina kinumaan pomolta uutta konetta, alkaa olla muutenkin jo päivityskunnossa...

        Presiis :D

        Ei buuttaus toimisi ilman verbaalista tukea. Pomokin ymmärtää kun valitat tuottavuutesi alenemista (palstailu on hidastunut:)


      • karatesutraaja
        Oasis kirjoitti:

        Mikä ihme on hittasimkliimaxi?

        mustan vyön kamasutratekniikka, jonk oppii vain mestarin tuottamana


      • Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

        Presiis :D

        Ei buuttaus toimisi ilman verbaalista tukea. Pomokin ymmärtää kun valitat tuottavuutesi alenemista (palstailu on hidastunut:)

        Tuottavuuden alentuminen on aina hyvä argumentti mille tahansa, käytän tuota ehdottomasti. Eihän multa nyt voi jäädä se tärkein eli palstailu hoitamatta :)


      • Oasis kirjoitti:

        Tuottavuuden alentuminen on aina hyvä argumentti mille tahansa, käytän tuota ehdottomasti. Eihän multa nyt voi jäädä se tärkein eli palstailu hoitamatta :)

        Halpaa tyky-toimintaa nettiyhteyden hinnalla. Pomosikin voi innostua ja alkaa kirjotella täällä nikillä Oasiksen pomo :p


      • Oasis
        karatesutraaja kirjoitti:

        mustan vyön kamasutratekniikka, jonk oppii vain mestarin tuottamana

        Vai niin, enpä ole koskaan kuullutkaan. Jatka toki harjoitteluja kuitenkin, kuulostaa ihan haastavalta.


      • Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

        Halpaa tyky-toimintaa nettiyhteyden hinnalla. Pomosikin voi innostua ja alkaa kirjotella täällä nikillä Oasiksen pomo :p

        Loistoidea, mehän voitais käydä kehityskeskustelutkin tällä palstalla!

        Palaverien vetäminen tosin vois vaikeutua... Voisinkohan niistäkin myöntää vetovastuun jollekin muulle, ettei kesken päivän joudu sulkemaan palstaa. Säästyis vieroitusoireilta ;)


      • Oasis kirjoitti:

        Loistoidea, mehän voitais käydä kehityskeskustelutkin tällä palstalla!

        Palaverien vetäminen tosin vois vaikeutua... Voisinkohan niistäkin myöntää vetovastuun jollekin muulle, ettei kesken päivän joudu sulkemaan palstaa. Säästyis vieroitusoireilta ;)

        Itseohjautuvat menetelmät käyttöön. Workshop, aivoriihi, tuplatiimi ym. 2 tunnin päästä purku. Kyllä siinä jo jonkun verran saa palstailtua kun prolet työstää.


      • Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

        Itseohjautuvat menetelmät käyttöön. Workshop, aivoriihi, tuplatiimi ym. 2 tunnin päästä purku. Kyllä siinä jo jonkun verran saa palstailtua kun prolet työstää.

        Tuossa on kyllä ideaa... Haastavinta olisi jos joku kyselisi kesken kaiken jotain häiritsevää, mutta silloinkin voisi pyytää lähettämään sähköpostia ja luvata palaavansa aiheeseen myöhemmin, mitä ei tietenkään koskaan tee.

        Tästähän on tulossa oikein mainio lusmuilijan käsikirja ;)


      • smack seid Jack
        Oasis kirjoitti:

        Vai niin, enpä ole koskaan kuullutkaan. Jatka toki harjoitteluja kuitenkin, kuulostaa ihan haastavalta.

        sen taidon voit oppia
        jos treeni on noppia
        ja hurmiossaan
        voi viedä kielarisuudelmaan


      • Oasis kirjoitti:

        Tuossa on kyllä ideaa... Haastavinta olisi jos joku kyselisi kesken kaiken jotain häiritsevää, mutta silloinkin voisi pyytää lähettämään sähköpostia ja luvata palaavansa aiheeseen myöhemmin, mitä ei tietenkään koskaan tee.

        Tästähän on tulossa oikein mainio lusmuilijan käsikirja ;)

        Saat vielä jonkun kehittämisbonarin. Ainakin sen jälkeen kun pomokin on koukussa tänne ja tarvii itse opastasi :o)


      • Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

        Saat vielä jonkun kehittämisbonarin. Ainakin sen jälkeen kun pomokin on koukussa tänne ja tarvii itse opastasi :o)

        Täytyy lisätä ensi viikon tavoitteisiin pomon koukuttaminen palstailuun... :)

        Nyt täytyy lähteä höyhensaarille vastaanottamaan yön prinssiäni Güntheria, herätys lienee kahdeksan pintaan.... Hyvää yötä ja lempeitä unia!


      • Oasis kirjoitti:

        Täytyy lisätä ensi viikon tavoitteisiin pomon koukuttaminen palstailuun... :)

        Nyt täytyy lähteä höyhensaarille vastaanottamaan yön prinssiäni Güntheria, herätys lienee kahdeksan pintaan.... Hyvää yötä ja lempeitä unia!

        Bonne nuit ja terkkui Gyntsylle meiltä kaikilta =)


    • Viva Zapata

      Kun yö saapuu Venezuelaan
      on Oasixel hiekaa varpaissaan
      vibre on armoton
      yö sylis anslmon hellä

      fiilis on ihana , jos kellään
      maataan vaa ja piereskellään
      jos väsy sullon
      sa rommipullon
      korkata ja morkata
      kun neityytses vien

      • santa ansgarius

        Femmunisti kivikoa härkä
        mietti mixon töyhtö märkä
        kun anselomon kohtaa
        se kiimaan johtaa
        käskijän katse uroon
        uppoo kuin pissa muroon
        ja kaataa femunistin
        peppu menee rytmiin twistin
        femun mieleen jää
        totella käskijää
        kaikkensa antaa
        ja toukkaa kantaa


      • santa ansgarius kirjoitti:

        Femmunisti kivikoa härkä
        mietti mixon töyhtö märkä
        kun anselomon kohtaa
        se kiimaan johtaa
        käskijän katse uroon
        uppoo kuin pissa muroon
        ja kaataa femunistin
        peppu menee rytmiin twistin
        femun mieleen jää
        totella käskijää
        kaikkensa antaa
        ja toukkaa kantaa

        Pakko myöntää. Anssi on palstan romanttisin mies. Ei oo jakoa muilla.


      • palstan äämät
        bravo.bravi kirjoitti:

        Pakko myöntää. Anssi on palstan romanttisin mies. Ei oo jakoa muilla.

        Eix ookkin oike söpö----meet muut äämät olaa kateudesta vihreänä
        annax Anssin meille shit kuntulee bänät?

        Nyt unissakin saa hokea,
        jos sais Anssin lemmen kokea


    • Flunssainen

      Soita Lartsalle,ei ole näkynytkään hetkeen. :-)

      • takuutärrä

        Larzalla asiaa
        on karzalla
        ettei taasen mokaa
        ja Baavo Vibran pokaa
        ostaa uuden vibraxin
        dosetisa baavo ottaa Libraxin
        Larza miettii mixi
        kun takuu loppui
        män vibrax osasixi


      • mitäkukahäh, ei kai meillä mitään soittovälejä oo ees, nyt on kyllä mennyt jotain ohi ja pahasti! vaan eipä siinä, kyllä mää aina bravin oma henkilökohtainen puhelintyttö oisin ;D


      • Jaahas, tää ei ollutkaan ihan tuore ketju, noo eikä siis tuo biisi ollut aloittajalle, kuten varmaan ymmärsikin, hope so..

        Mutta lissää vielä, nyt vois alkaa synkistelee, kasipallon fiiliksissä:


        http://www.youtube.com/watch?v=6IhnydCct80


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Jaahas, tää ei ollutkaan ihan tuore ketju, noo eikä siis tuo biisi ollut aloittajalle, kuten varmaan ymmärsikin, hope so..

        Mutta lissää vielä, nyt vois alkaa synkistelee, kasipallon fiiliksissä:


        http://www.youtube.com/watch?v=6IhnydCct80

        No mut tännehän mä laitoin tätä kasipallo-teemaa, tää menee jo angstin puolelle, mut jumalattoman kaunista silti,minusta, tavallaan:

        http://www.youtube.com/watch?v=GEootr_x700


    • plööööh

      gentsu karkoitti kansan

      • ärsyttävääääää! kommentti siis. buddyhan tuollaiset moiset kommentit handlais :D


    • elähissuttele

      Huopikkaat, huopikkaat!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe