miehen viiksekkään jos saisin

0asis

hellisin ja suukottaisin
kaikkeni antaisin
etehensä kantaisin
sylissäni makaisi

32

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • besame mucho

Tarjoaisin empaattiselle Oasis impyeelle viiksisuudelman, jollaista ei ole saanut parakkalta lepsonaiseltkaan tyttöjen bileissäkään, kunhan vaan hakemaan tulee
      Eilen satuin trimmailemaan naamakarvat lyhyeiksi edustutilanteeseen
      Mutkun tuuheat turkkilaismaiset sysimustat kasvavat kohisten taas pian kuin karkeaksi kuin katuharjaksi
      Tässä kerran podin ankaraa kuumetautiäa kotona ensin kuukauden ja sairaalassa toisen kuukauden ja saiaalan aamupuurot ja jugurtit jäivät viiksipuskaan
      Viehättävän kiltti hoitsutyttö leikkasi puskasaksilla pehkoon aukon, josta sain
      pitkävartisella lusikalla mätettyä huttua suuhun saakka
      Sakset kyllä kuluivat pilalle, mutkun olisin muuten kuallut näläkään ja jäis pellolle työt--pillillä sain imaistua saiaalansinisen piimänkin ja pipelikin alkoi
      jäykkänä vibrailemaan ravinnon voimasta ja olisi ollut otollinen aikaa suukotteluakin hekumallisemmalle toiminalle ysiyishuneessani
      Oliskin ollutkin ihanaa sairstella Oasex vierihotsuns

• Murtsi on pop

Murtsilla on makua JEEEEEE
        Dali on vissiin sukulaismies Zaragossasta --esi-isänikin oli zaragossalainen conquistador ja Itämerellä merirosmona hurmasi Turun linnaan eka suomalaisen käskynhaltijan, sotamarsalkka Klaus Flemingin tädin
        Silloin udmutteja vaelteli nälissään

• Nasdaq

Pistä kuva.

Mä funtsin yhä mitä sulle tekisi.

• Nasdaq

Vai pistänkö mä kuvan?

(reps)

• Oasis

Ah, kiitos teille upeista kuvista.

Tää ketju on omiaan ruokkimaan mun viiksifetissiä, josta kiittäminen on tosin Vibraa... ;)

• Oasis kirjoitti:

Ah, kiitos teille upeista kuvista.

Tää ketju on omiaan ruokkimaan mun viiksifetissiä, josta kiittäminen on tosin Vibraa... ;)

joo vibrahan osaa olla oikein innostava.. mutta sitte häipyy kuitenki paikalta ja jättää märehtimään kaikenlaisten ajatusten kans :D

• Oasis
        LaRito kirjoitti:

joo vibrahan osaa olla oikein innostava.. mutta sitte häipyy kuitenki paikalta ja jättää märehtimään kaikenlaisten ajatusten kans :D

Miehet on joskus kyllä just tuollasia tiisereitä ;)

Mutta voihan sen ottaa niinkin, että on hienoa, jos on ajatuksia, joiden parissa märehtiä. Ei käy aika ainakaan pitkäks :)

• Oasis kirjoitti:

Miehet on joskus kyllä just tuollasia tiisereitä ;)

Mutta voihan sen ottaa niinkin, että on hienoa, jos on ajatuksia, joiden parissa märehtiä. Ei käy aika ainakaan pitkäks :)

ja sinä kun niin julistauduit muka negatiiviseksi :D

• Oasis
        LaRito kirjoitti:

ja sinä kun niin julistauduit muka negatiiviseksi :D

:) Mä skitsoilen nykyään kahden persoonallisuuden välissä. Mä luotan siihen, että joku päivä mun positiivinen persoona peittoaa negatiivisen.

• Oasis kirjoitti:

:) Mä skitsoilen nykyään kahden persoonallisuuden välissä. Mä luotan siihen, että joku päivä mun positiivinen persoona peittoaa negatiivisen.

taas! siis kävi mielessä semmoinen sekunnin deja vu, oon nähny joko unta samasta kommentista tai muuten vaan saman kommentin joku heittäny joskus.

• LaRito kirjoitti:

taas! siis kävi mielessä semmoinen sekunnin deja vu, oon nähny joko unta samasta kommentista tai muuten vaan saman kommentin joku heittäny joskus.

ja ei, ei sillä väliä kirjoittiko oikea oasis tuonki vai ei :)

• Oasis
        LaRito kirjoitti:

ja ei, ei sillä väliä kirjoittiko oikea oasis tuonki vai ei :)

Oikea Oasis oli tällä kertaa, mutta eihän minusta ja kaikista mun sivupersoonista aina tiedä kuka on milloinkin äänessä :)

Deja vu on muuten outo ilmiö... Mulla jää usein se tunne leijumaan koko päiväksi, vaikka se tulis jostain ihan mitättömästä.

• LaRito kirjoitti:

Enkäpäs, kaikki viedään aina loppuun mikä pystytään :D Oasiksen viiksirakkauskin on jo pitkälle edennyttä. Nyt vaan kaikki vallut äkkiä pimputtamaan O:n ovikelloa, nopein voi olla vahvoilla :)

• bravo.bravi kirjoitti:

Enkäpäs, kaikki viedään aina loppuun mikä pystytään :D Oasiksen viiksirakkauskin on jo pitkälle edennyttä. Nyt vaan kaikki vallut äkkiä pimputtamaan O:n ovikelloa, nopein voi olla vahvoilla :)

Iskurepla: Voikko olla ja samalla viikset tekee jotain viettelyliikettä. En tiä mitä kun ei ole viiksiä.

• Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

Iskurepla: Voikko olla ja samalla viikset tekee jotain viettelyliikettä. En tiä mitä kun ei ole viiksiä.

Viettelyliikkeitä viiksillä? :D Ei tuu mieleen muuta kuin viiksien ylös alas nostelu ja tuota... Ei kamala, nyt mä en saa tuota mielikuvaa mielestäni pois! Ne Lartsan linkittämän kuvan viikset ylös alas, ylös alas... Hyi :)

• Oasis kirjoitti:

Viettelyliikkeitä viiksillä? :D Ei tuu mieleen muuta kuin viiksien ylös alas nostelu ja tuota... Ei kamala, nyt mä en saa tuota mielikuvaa mielestäni pois! Ne Lartsan linkittämän kuvan viikset ylös alas, ylös alas... Hyi :)

Vaistomaisesti keksit minkälainen viiksiliike saa sut syttymään =) Tarkkana nyt heti aamusta kun lähdet liikenteeseen. Hän voi tulla vastaan missä vaan... Jänskä päivä tiedossa :)

• Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

Vaistomaisesti keksit minkälainen viiksiliike saa sut syttymään =) Tarkkana nyt heti aamusta kun lähdet liikenteeseen. Hän voi tulla vastaan missä vaan... Jänskä päivä tiedossa :)

Mä lupaan kostaa tämän vielä joskus jollain tavalla :)

Ehkäpä maailmankaikkeus on oikeudenmukainen ja lähettää sun petikaveriksi jo heti tänä yönä Zlatanin viiksineen... ;)

Kauniita unia siis!

• Oasis kirjoitti:

Mä lupaan kostaa tämän vielä joskus jollain tavalla :)

Ehkäpä maailmankaikkeus on oikeudenmukainen ja lähettää sun petikaveriksi jo heti tänä yönä Zlatanin viiksineen... ;)

Kauniita unia siis!

Yhden oikeudenmukaisuus on toiselle julmuutta :o)

Sweet hairy dreams zz zzz zzz...

• bravo.bravi kirjoitti:

sääki oot nyt kyllä ihan joutavalla päällä :D

• LaRito kirjoitti:

sääki oot nyt kyllä ihan joutavalla päällä :D

Jaa mää? Nyt perustelut tiskiin ja vähä sassiin naine :P

• bravo.bravi kirjoitti:

Jaa mää? Nyt perustelut tiskiin ja vähä sassiin naine :P

no siis ku rupiaa puhuun jostain viiksien viettelyliikkeistä, älä vaan mene heittään ekoilla treffeillä kellekkään :D

tai no näin tarkemmin taas asiaan paneutuen.. ei ois ees kovin paha :D

• LaRito kirjoitti:

no siis ku rupiaa puhuun jostain viiksien viettelyliikkeistä, älä vaan mene heittään ekoilla treffeillä kellekkään :D

ajattelis jotain oikein tuuheaviiksistä vallua vaikka juoksemassa ja ne viikset nousis ja laskis näyttävästi mukana, hidastuksena oikein mainio ois :D

• LaRito kirjoitti:

Mulla ei ole viiksiä, mutta voin toki jotain viiksillä viettelystä selostaa. Nainen varmaan katsoo ihmeissään että jaaha taas yksi dingdong. Mut sillon tulee yllätys. Taskusta purkista kunnon tekoviikset päälle ja siihen sulaa deittikaveri. Vai?

• LaRito kirjoitti:

ajattelis jotain oikein tuuheaviiksistä vallua vaikka juoksemassa ja ne viikset nousis ja laskis näyttävästi mukana, hidastuksena oikein mainio ois :D

Kieltämättä. Kesäisellä pellolla vielä niin saa naisen kun naisen tutkimaan missä on lähin heinälato herkkää hetkeä varten :)

• bravo.bravi kirjoitti:

Mulla ei ole viiksiä, mutta voin toki jotain viiksillä viettelystä selostaa. Nainen varmaan katsoo ihmeissään että jaaha taas yksi dingdong. Mut sillon tulee yllätys. Taskusta purkista kunnon tekoviikset päälle ja siihen sulaa deittikaveri. Vai?

ainaki oasis ois varmasti ihan muikeana ;) itse en koe mitään erityistä intoa moisiin karvoihin, joillekki sopii ja joillekki ei.. mutta noita edellämainittujen linkin viiksiä kantaisin oikein ylpeydellä :P

• LaRito kirjoitti:

ainaki oasis ois varmasti ihan muikeana ;) itse en koe mitään erityistä intoa moisiin karvoihin, joillekki sopii ja joillekki ei.. mutta noita edellämainittujen linkin viiksiä kantaisin oikein ylpeydellä :P

Harmi, että meni jo nukkumaan. Sulla ne viikset.. tota, rohkea ehdotus mut mitä jos olisit ihan vaan ylähuuliposlari jooko? :s

• bravo.bravi kirjoitti:

Harmi, että meni jo nukkumaan. Sulla ne viikset.. tota, rohkea ehdotus mut mitä jos olisit ihan vaan ylähuuliposlari jooko? :s

no mut silloinhan se näyttäis ihan hölmöltä jos muu naama ois karvainen eikä huulessa ollenkaan :> pussaileekohan ne hirmu karvaiset koskaan, luulis että niitä pitää siirtää sivuun siksi aikaa tai silleen että keskeltä jako.. tai letittää, joo, sellaisia pikkulettejä, siitähän sinäki varmasti paljo ennemmin pitäisit ja kulkisit ylpeänä rinnalla :>

• LaRito kirjoitti:

no mut silloinhan se näyttäis ihan hölmöltä jos muu naama ois karvainen eikä huulessa ollenkaan :> pussaileekohan ne hirmu karvaiset koskaan, luulis että niitä pitää siirtää sivuun siksi aikaa tai silleen että keskeltä jako.. tai letittää, joo, sellaisia pikkulettejä, siitähän sinäki varmasti paljo ennemmin pitäisit ja kulkisit ylpeänä rinnalla :>

Tietenkin kulkisin, pikkuletit on niin naiselliset. Lompakossakin olis kuva Furby Ritolasta, kaikille ylpeänä näyttäisin http://bit.ly/SarQJm

• .,.,.,.

Moi aloittaja, sinulla olisi kuule vähän skarppaamista tuossa kirjoitustaidossa: sijamuodot, lauserakenteet, iso kirjain keskellä lausetta, tolkuttoman ahkera pilkuttaminen. Näihin moni muukin mies kiinnittää huomiota...

• alottaja.

"Moi aloittaja"--Volter Kilpi kirjottaisi ehkä:"Parahin alottaja" Tai "Avoisa Alottaja"

Pilkutussääntönä ei nykyään vaadita pilkkua, jos rivi vaihtuu
        kuten nyt: Eri kielissä on eri pilkutussäännöt, eikä pilkkuja puheessa äännetä
        lukuunottamatta esim. sanelukoneessa

Muuan keisari vastasi sähkeellä ilman pilkkua:"armoa ei kuolemantuomio"

Ystäväni, ilmaisutaidon opettaja, kirjailijatar ja julkaisualan yrittäjätär tarkisti sivustot, joissa olen webmasterina--------virheettömiksi ja kauhistui, kun löysin
        kaksi kirjoitusvirhettä hänen_julkaisualan_ sivustosta!

Hänen smalltalk kirjeissä on yllättävän paljon lyöntiviheitä mm. kymmensormijärjestelmälle tyypillisiä a ja s kirjaimien vaihtumista liian isolla näppäimistöllä. Hän kyllä itsekin ne huomaa kyllä, muttei katso tarpeelliseksi korjata niitä, koska eri sovelluksilla voi koko teksti kadota. Hänellä on näppäimistöjä saksaa ja ranskaa varten vähintäänkin.

Hänen mielestään ei kannata katkaista tajunnanvirtaisuutta pelkän kirjoituvirheen vuoksi, kunhan tekstin sanoma ymmäretään
        Painotuotteesen vasta teksti muokataan julkaisusovelluksella sivujakoineensa

Huonon mallina näet Ratikkakuskin pedanttisessa oikeinkirjoituksessa tuleekin
        pahoja asiavirheitä finanssialalta

Olisipa ankara äidikielenopettajani tiennyt tietokoneella kirjottamisen ongelmat
        ennakoivan kosketusnäppäimistöt etc.

Kansanvalistuksesta kiittäen

Alottaja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5474
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1511
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      12
      971
    4. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      927
    5. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      858
    6. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      52
      843
    7. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      831
    8. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      828
    9. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      806
    10. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      10
      785
    Aihe