Rintaliivien poistaminen

m21....

Suomi24 on täynnä typeriä kysymyksiä, tässä yksi lisää.

Kannattaako yhdenillan jutussa riisua naiselta rintaliivit, jos hän ei niitä itse riisu?
Vai odottaako naiset, että riisuisin ne itse?

Kyllä siinä työntouhussa mielessä käy, että olisi kiva riisua ne ja hyväillä paljaita rintoja, mutta jotenkin aina ajatellut, että mitä jos ne onkin jäätävät ketunnokat ja tuottavat naiselle epävarmuutta, eli nainen itse viihtyisi paremmin ne päällä. Itselleni rumatkaan rinnat eivät ole turn off.

Kysymään en lähde. Olisin kyllä tönkön kuuluista kysyä naiselta "voinko ottaa rintaliivi pois?"

14

5257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies82

      Ei naiselta kysytä otanko rintaliivit pois! Otat ne vain pois kyselemättä! Eri asia onkin sitten liivien hakanen, itse en ole vielä selvittänyt miesten suurinta mysteeriä :D

      • lähes 40 v kokemus

        Höpö höpö, hoikan normaalirintaisen naisen rintsikoissa on kaksi hakasta, pienellä harjoittelulla ne avaa yhdellä kädellä puseronkin läpi. Tukevahkolla tai lihavalla isorintaisella on kolme hakasta, siinä on jo hieman haastetta.


    • yhden jos toisenkin

      Mulle on tullut vastaan vain hoitoja, joilta rintraliivit olen riisunut enempi kyselemättä, eikä ykskään ole hanttiin laittanut. Nähdäkseni ovat olleet mielissään ja ilo huomata kuinka tykkäävät kun nännin nipukoita hyväillään. Mielestäni tää kuuluu esileikkiin, ettei vaan suoraan pakkauduta ja purkauduta sisuksiin.

      • panomies make

        turpakii neitsyt


    • Seniori.3

      Kaikenlaisia kysymyksiä täällä näkee. Olen ollut ainoastaan alastoman naisen kanssa sängyssä, joko minä riisunut tai nainen tahi yhdessä. Tapojahan on useita, esim pikkareiden riisumisessa, pidän kun nainen itse hitaasti flirttailen lantiota keinuttaen riisuu, usein nuollut ensin lähdettä pöksyjen läpi.

    • brothers in bra

      Vaatteet riisutaan vasta, kun tulee kuuma. Tosin, jos nainen kainostelee, niin voi ne kyselemättä itsekin yrittää riisua.

      Itsehän feilaan liivien avaamisen pääsääntöisesti lähes aina.

    • nainenvaan2

      Liekkö tuolla niin väliä yhdenillanjutussa riisutko naiselta ne rintaliivit vai et. Mutta kyllähän nainen aina tykkää jos ne riisutaan ja jos et riisu niin nainen ajattelee ettei rinnat ole hyvät, eli jos ajattelet toisenkin kerran päästä pukille niin suosittelen että riisut:)

    • Seniori3

      Pukeutuneena sägyssä pyh ! Paljaat hieman nyökähtäneet parhaat, ja kun mies ottaa rinnan avoimeen hieman karheaan käteensä samalla hieman puristaen ja nänniä hiplaten useimmat naiset nauttivat. varsinkin alapuoli herkkä.

    • Kun mä lähden raflaan pitää hauskaa ja hieman katsastaa tarjontaa, niin mä en laita ollenkaan rintsikoita. Rinnatkin pääsee liikkuu hieman vapaammin puseron alla ja saa miehet kiinnittää niihin enemmän huomiota. Ja ne on niinkuin hieman vapaammin esillä, jos niitä haluaa kokeilla. Niinkuin voi muutakin. ;)
      Jos mulla on rintsikat, niin yleensä mä riisun ne itse. Mutta mikset sä kokeilisi sun pokan kanssa vaikka helpointa tietä ja kysyisi häneltä, että haluaako hän, että otetaan rintsikat pois vai haluaako hän, ettäö ne jätetään?

      • höhö

        Voi kait sitä kysyäkkin , että haluaako että rintsikat otetaan pois. Minä tykkään että eii kysellä vaan naps pois vaa, muuten siitä tulee ehkä vähä hälläväliä touhu mieleen, tietty jos ne miehestä näyttää ihan kauheilta niin sitte ei tarviis riisua pois


    • Mister Y

      Taitolaji tämäkin, vaatii hieman sorminäppäryyttä, ei sen kummempaa, mutta älä ihmeessä jää funtsimaan/kyselemään pitäisikö vai ei, laskeehan siinä fiilikset naiseltakin, miehen epäröinnistä meinaan...

    • kyjmthnrgbfvd

      Vielä enemmän täällä on tyhmiä vastauksia, täs yks lisää:


      Aika vähän on ollut mul noit 1 illan juttuja, kolme vain. Yhdes niistä muistaakseni nainen otti liivit itse, kahdessa muussa minä otin rinnat esiin liiveistä, mut liivit jäi päälle.

    • kaikkea sitä?

      Radio Novassa kerrottiin tutkimuksesta jossa liiveistä enemmän haittaa kuin hyötyä, eli kehoitteetiin olla käyttämättä rintaliivejä, sitten poistuu ongelma kuka riisuu. paita vaan poies niin siinähän rinnat odottavat mihen hyväilyä.

    • Riisut ne tietenkin. Katso että siitä tulee ohjelmanumero esileikin aikana. Suutelet vaikka samalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe