itunes lahja kortit

ituneri

Ajattelin tuossa ostaa semmoisen itunes lahjakortin tai miksi niitä sitten kutsutaankaan. Eli sitä tässä ajan takaa, että voiko semmoisella kortilla nyt sitten ostaa rahaa johonkin peliin "pelirahaksi" jolla voi ostaa kaiken näköistä roinaa peliin ja toinen asia olisi, että voiko sitä itune kortin rahaa lunasta ja käyttää vaikka siihen apple ID:lle ei olisikaan laittanut niitä maksu tietoja ? Toivon että joku tietää asiast paremmin kiitos jo etukäteen. Ja peli mihin aion ostaa sitä rahaa on clash of clans.

10

2828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1stMacFinn

      Eiköhän se ole niin, että iTunes Storesta ostetuissa peleissä ne ostokset kulkee iTunesin kautta. Joten lahjakortin pitäis toimia.

      Eikö tosta oo ollut juttua, että jotkut on peliostoksillaan tehneet isonkin laskun?

      • Oma moka sekin

        Vain ostamalla visalla, tallennetuolla tiedoilla ja jos on sallinut itse ostot ilman salasanaa.


    • hizbollah

      Käytät rahasi oikein. Klässäri on paras ja oon lvl 79 ja th8.

    • boss5

      Mulla on sama ongelma. Musta tuntuu, että ei voi käyttää lahjakorttia clash of claaniin gemeihin. Ja peli on muuten beast, mutta turhaa ostaa lahjakortteja...koska ei toimi!

    • clashofclanu

      http://featu.re/7ZUQG tosta saa niitä giftcardeja viikossa 10e eestä toimii aika helposti ja saa eri peleihin laitettua

    • Itunes kiinostu

      Toimitilojen Lahja Kortit MUihin Peleihin Kun clashiin
      Esim Growtopia(en Oo jonne vaikka pelaan sota)

    • Tänks

      Selittäkkääs nyt mulle miten tää toimii. Käyn ostaa r-kioskilta itunes lahjakortin. Pystynkö käyttämään se ilman että on luottokortti tunnareita ipadilla? Jos pystyn niin mihin tämä itunes lahjakortista saatava koodi pitää kirjoittaa että saa ostetua clash of clansiin gemejä? Rautalankimalli ois ihan kiva :)

      • iTunes

        Ostat kortin, siinä on takana raaputettava numero joka kirjoitetaan iTunes tilillesi. Tämän jälkeen voit käyttää sen summan minne haluat, peleihin, kirjoihin tai musiikkiin.

        Ylläolevalle tiedoksi, käy pelimerkeistä myös iPad peleissä kuten supercellin peleissä.

        Mitään luotto tai pankkikortteja ei tarvita.


    • AuttajaEhkä

      Muistaakseni se pitää mennä sinne clash of clansiin klikata osta gemejä ja siellä PITÄISI lukea "Lunasta" ja sinne kirjotat. :)

    • Oikeetohjeet666

      Mulla meni näin ja muistakaan ohjeet lukee kortin kannessa eli osta korttisi vaik ärrältä sit menet itunes storeen sit alas siel lukee lunasta ja sit otat koodistasi kuvan tai kirjoitat sen käsin. Ja menet peliin esim kläsäriin tai growtopiaan/peleihin ja siel lukee buy more gems ja tädää pistät apple id salasanasi siihen ja osto valmis

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3963
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2328
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2046
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      94
      1713
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1252
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe