Kävin tutustumassa autoihin Saksassa ja jos auto ei ole ihan hajoamis pisteessä vaihtoa vasta ensi vuoden puolelle, näyttää että tienaa lähes 8.000 euroa.
Myynti oli täysin seis Euroopassa, koskaan ei ole sakemanni alentanut hintaa kuin kosmeettisesti, mutta nyt oli ihan ero ääni kellossa ! !
Jos mahdollista, niin kannattaa ajaa vuosi ja katsoa 2014 puolella uudestaan, vastaavaa tilannetta ei ole ollut ennen Euroopassa ja tilanne vaan pahenee...
Jobbarit tarjoaa siellä suoralla ostolla vain puolet auton hinnasta.
8.000 euroa rahaa Euroopasta
7
210
Vastaukset
- Hienoa.
Mistä sen 8000 saa ensi vuonna nostaa?
- Nostaa saa
Autokaupan kassalta. Tämäö suoli24 kirjoitus mukaan tositteeksi.
- Eisinneastitartte
Helposti tämä onnistuu myös Suomessa. Tänäkin vuonna jätän C5 citikan ostamatta.
- grg
ostat citten Ckutosen?
- Mitä hittoa :D
Erinomainen neuvo! Olen itse jättänyt C5:n ostamatta jo siitä alkaen kun malli tuli markkinoille; rahan tuloa ei voi estää!
- ami6
grg kirjoitti:
ostat citten Ckutosen?
C6 valmistus on päättynyt ja ainoastaan varmaankin seisoo monessa paikassa niitä varastossakin vielä uusia....
- seinästä saa rah
minä ituvihreä stalinisti ajan ruotsikilvillä niin säästän just sen 8 tonnia autoveroissa ja alveissa ja kun ruotsikilpiautossa on vain kesänakit niin ajelen vuokraleksuksella pahimmat talviajat,,,, meidän ituviherstalinistien per,,,,,periaate on ettei omisteta eikä tueta yhteiskuntaa enempää kuin yksityisautoiluakaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4185376Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1841845Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3561808- 1171059
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5994- 27907
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h55788- 66745
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️54708- 35668