Kävin tutustumassa autoihin Saksassa ja jos auto ei ole ihan hajoamis pisteessä vaihtoa vasta ensi vuoden puolelle, näyttää että tienaa lähes 8.000 euroa.
Myynti oli täysin seis Euroopassa, koskaan ei ole sakemanni alentanut hintaa kuin kosmeettisesti, mutta nyt oli ihan ero ääni kellossa ! !
Jos mahdollista, niin kannattaa ajaa vuosi ja katsoa 2014 puolella uudestaan, vastaavaa tilannetta ei ole ollut ennen Euroopassa ja tilanne vaan pahenee...
Jobbarit tarjoaa siellä suoralla ostolla vain puolet auton hinnasta.
8.000 euroa rahaa Euroopasta
7
179
Vastaukset
- Hienoa.
Mistä sen 8000 saa ensi vuonna nostaa?
- Nostaa saa
Autokaupan kassalta. Tämäö suoli24 kirjoitus mukaan tositteeksi.
- Eisinneastitartte
Helposti tämä onnistuu myös Suomessa. Tänäkin vuonna jätän C5 citikan ostamatta.
- grg
ostat citten Ckutosen?
- Mitä hittoa :D
Erinomainen neuvo! Olen itse jättänyt C5:n ostamatta jo siitä alkaen kun malli tuli markkinoille; rahan tuloa ei voi estää!
- ami6
grg kirjoitti:
ostat citten Ckutosen?
C6 valmistus on päättynyt ja ainoastaan varmaankin seisoo monessa paikassa niitä varastossakin vielä uusia....
- seinästä saa rah
minä ituvihreä stalinisti ajan ruotsikilvillä niin säästän just sen 8 tonnia autoveroissa ja alveissa ja kun ruotsikilpiautossa on vain kesänakit niin ajelen vuokraleksuksella pahimmat talviajat,,,, meidän ituviherstalinistien per,,,,,periaate on ettei omisteta eikä tueta yhteiskuntaa enempää kuin yksityisautoiluakaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882