blackarts- vs. putkatattoo

carita.76

Tervehdys! Olen vittuuntunut putkan käytökseen, todella ylimielistä puhetta ja todella asiatonta huuteluja ja haukkumista blackart.sin osaamisesta. BlckArtsin Jälki on todella ammattitaitoista ja asiakaspalvelu todella hyvää. Siellä on lämmin vastaanotto ja helppo olla ja keskustella aikuismaisia asioita. Tulin juuri sieltä kävin korjauttamassa putka tattoon paskaa jälkeä ja tuli todella hyvä kuva. En suosittele putka tattoonseen menemistä jos hyvää jälkeä hauaa.Ja tämä tunkki joka minulle kuvaa teki haukkui koko ajan blackart.sia todella lapsellista käytöstä. Heli on kuitenkin jo tehnyt jo melkein 20 vuotta kuvia ja liike on pystyssä edelleen elikkä siitä voi päätellä jokainen itse . tunkin luo joka putkassa tekee suurimmaksi osaksi vaan muiden haukkumista en enää koskaan mene. eikä mene kukaan ystävistänikään.Todella lapsellista ja kunniaa loukaavaa tekstiä. Narsistiksi voi sanoa tälläistä henkilöä joka työkseen vaan haukkuu kolleegoitansa. Asiakkaana oleminen pelotti minua suuresti . Kun joku asia meni peleen häneltä alkoi kauhea huuto. Muiden asiakkaiden kuullen, katsoen että hekin säpsähtivät. Toinen paikka mihin en myös mene on Igors. Siellä puhutaan myös pahaa muista tekijöistä veljeni kävi siellä eikä tullut tyytyväisenä takaisin meno Igorsissa on näemmä samanlaista ja veljeni kertoiI, että siellä joku tyyppi haukkuiI kiroten muita tekijöitä. Ihmettelen suuresti kuinka kauan tälläisillä paikalla voi asiakkaita riittää tulevaisuudessa. Minä ainakin kyllästyin totaaalisesti paikan käytökseen, kun odotin miestäni. Asiakaspalvelualalla olevia röyhkeiä ja toista lukkaavia kollegoita. Nuoret tekijät pönkittävät itsetuntoaan eikä ymmärrä että haukkumisen sijaan itseäään kunnioittava tekija ei mollaa eikä arvostele muita. Ja tieitäen että ammatillisuus on juuri tuota ja että ammatiin ei ole valmis vaan aina voi oppia lisää joka päivä. näin olen kuullut ammattilaisen suusta. Ymmärtäen oman ammatillisuuden ja jättää se oman oppisen varaan eikä tarvitse toisia arvostella. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

16

1165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veke6

      joo putka on paska.

    • -Lamppu-

      Mitä black artsin sivuja kävin katsomassa niin puolet on aloittelija tasoa ja aikalailla loput menetteleviä, jos laatu olisi kaikissa kuten parhaissa niin sitten voisin sanoa heitä ammattitatuoijiksi.

    • johanpomppas

      Paskoja molemmat, kumpikin omalla tavallaan

    • Yks vaan

      Putka on ainoa paikka missä käyn ottaan tatuointini, koska sen hyväksi olen havainnut, mutta kaikilla on mielipiteensä.

    • Entinen BA-asiakas

      Niin no verratkaa liikkeiden kädenjälkeä. Ei ole hirveen vaikea tehdä päätös kumpaan menen vastedes kuvaa ottamaan ja vanhaa korjaamaan.

    • mujjaij

      Ite kävin Igorsissa eikä oo pahaa sanottavaa. Putkaan aattelin seuraavan kerran mennä kun siellä on yks tuttu töissä.

    • korroosionesto

      BA on ainakin taidollisesti paska. Putka, jo nimi on enne ja ylpeys menee taidon edelle.

    • Mimmilyyli

      Mulla on Black Artsista juuri sellaisia kokemuksia kuin mitä aloittaja sanoi Putkasta. Haukkui muita tekijöitä ja kehui omaa ammattitaitoaan, tehden mulle kuitenkin maailman rumimman (ja ihan erilaisen kuin piti) tatskan. Olen käyny kolme kuvaa (tehtiin samalla kertaa, pieniä kuvia) ottamassa Putkassa ja oli kaikki hyviä. Tykkäsin itse siitä kyllä.

    • ...

      Black artsin jälki on todella ammattitaitoista? Nettisivujen ja facebookin mukaan ei todellakaan ole. 20 vuotta tehnyt kuvaa? Olen nähnyt aloittelijoiden tekevän parempia. Eikö ole vähän erikoista, että grouponissa on kokoajan tarjous tuonne. Luulisi että 20 vuodessa saisi asiakkaita sen verran, ettei tarvitse puoli ilmaiseksi lahjakortteja jaella.
      Omaa kokemusta kyseisestä liikkeestä ei ole ja netissä olevien kuvien perusteella ei tulekaan olemaan.

      • Mimmilyyli

        Juu itse olen 3 kertaa joutunut Black Artsissa ottamaani kuvaa käydä peittelemässä ennen kuin siitä saatiin siedettävän näköinen. Muut tatuoijat jotka ovat nähneet sen kuvan, ovat yrittäneet pidätellä mielipiteitään koska eihän ammattilaisen sovi toisten työtä haukkua vaikka kuinka olis rumaa jälkeä. Ovat vaan koittaneet diplomaattisesti todeta, että onhan siinä työtä. :D
        Kun taas Black Artsissa tätä kuvaa ottaessani Heli taas haukkui oikeastaan kaikki muut liikkeet, tai ainakin vähätteli muita ja kehui kuinka itse tekee hyvin. Kun lopulta katsoin valmista tatskaa, en voinut uskoa silmiäni. Oli hänen puheidensa jälkeen ehkä HIEMAN korkeammat odotukset...


    • Näin on näreet.

      Se Heli ei ainakaan osaa tehdä pigmenttikulmia. Vähemmän alalla ollut kosmetologikin osas korjata paremmin kun Heli. En suosittele kellekkään Black artsia.

    • Putkassa on todella taitavia ammattilaisia joiden käsiin antaisin mielelläni ihoni kuvat, hinnat tietysti ovat kalliita mutta laadusta maksaa. Lävistykset jotka olen ottanut ovat todella hyvin tehtyjä. Ympäristö, maine, tekijät ja sijainti ovat hyviä, ainoa mikä vähän mättää on muutaman tekijän ylimielisyys jos näin saa sanoa, mutta voihan se olla että olen mennyt sinne vain huonona päivänä.

      Sen sijaan Black Artsista minulla ei ole kokemusta, mutta kun katsoin facebook-sivuja, luulin paikan olevan vitsi. Siis onko tekijä todella tehnyt enemmän kuin vuoden näitä tatskoja? Oikeille ihmisille?

      https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-frc1/t31.0-8/812749_604743806206312_1454701617_o.jpg

      https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t31.0-8/856193_604746269539399_1976953296_o.jpg

      https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/1186047_728578673822824_969922293_n.jpg

      https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t31.0-8/857123_604365656244127_926263083_o.jpg

      https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t31.0-8/859531_604744079539618_1603980351_o.jpg

      Noihan on ihan kamalia. En ikinä uskaltaisi mennä tuonne ottamaan tatuointia, hui.

    • Epäilenpä

      Näit "kuinka muutkin asiakkaat säpsähtivät"? Sieltä artistin kopista vai? Miten? Ei sieltä yksinkertaisesti näe muihin koppeihin. Et ole tainnut edes käydä koko liikkeessä?

    • Läpinäkyvää

      Eiköhän tämän keskusteluketjunkin ole aloittanut yksi tamperelainen tatuoija ihan itse.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1148
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1089
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1086
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1068
    6. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1065
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    8. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1062
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      0
      1055
    Aihe