selittäkääpä se tunne mikä teille tulee kun näette kauniin naisen että minäkin ymmärrän.
miehet selittäkää
38
317
Vastaukset
- kiltti mies.
Ei tule mitään tunteita. Kaunis on ihminen siinä missä rumakin, molemmat tasa-arvoisia mun silmissä.
- muuten_vaan
ajatteletko seksiä?
- yritinselvittää
muuten_vaan kirjoitti:
ajatteletko seksiä?
lämmin tunne, tavallaan tunne muistuttaa hieman leijumista ajatuksissa.
- Paksu lompakko
Tulee mieleen, että paljonkohan tuosta joutuu pulittamaan?
- mualiman mies
kun n'en kauniin naisen, mietin kannaataako enää Suomeen palatakaan koskaan
Yleensä ei tule sitten niin minkäänlaisia tunteita.
(tietysti jos on pitkään ollu ilman naista niin sitte voi alkaa panettaa, mutta panetus ei kai ole mikään tunne)Ratikkakuski kirjoitti:
Miksei mukamas olisi?
En mä tiedä, mä oon vaan ymmärtäny, että miesten tunteet ei ole niitä oikeita tunteita. Naisilla vaan on niitä oikeita(mitä sitten lienevätkään) tunteita.
Netistä luin.relaxed_eyes kirjoitti:
En mä tiedä, mä oon vaan ymmärtäny, että miesten tunteet ei ole niitä oikeita tunteita. Naisilla vaan on niitä oikeita(mitä sitten lienevätkään) tunteita.
Netistä luin.Hauska pointti! ;-)
Mahtaako mies ajatella sen enempää, kunhan ihailee. Mun naapurissa on kaunis/komea 30 pariskunta, jotka on olleet yhdessä lukiosta saakka. Veikkaan että mies on jo kuitenkin ns. tottunut naisensa kauneuteen ja se lämmittää vain mukavasti mieltä, silloin tällöin.
Itsellä kun näen kauniin naisen, tulee sellainen ruma ankanpoika-fiilis, tuntuu että tukka on takussa, pipo silmillä ja maiharit kurassa ja kynnet lohjenneet. Mutta sitten kun kuulee, kuinka toisella on kiire kynsihoitoon, kosmetologille(en ole ite käynyt kummassakaan) jne. tulee helpottunut olo; onneks ei ole pakko olla kaunis, vaan voi ottaa rennosti..- täh?
Et ole ikinä käynyt kosmetologilla?
täh? kirjoitti:
Et ole ikinä käynyt kosmetologilla?
En ole. Pitäis vissiin joskus käydä..? Olenko mä nyt ihan äijä?
Tuntuis jotenkin rasittavalta, jospitäis säännöllisesti käydä koko ajan hoidattamassa itseään, pitämässä "itsestä huolta". Kylpylät on kyllä kivoja, hieronnat muut, pääsin viime syksynä niiden makuun, kun olin lasten kanssa ekaa kertaa elämässäni :)
Mutta muuten pidän itsestäni mielummin huolta, käymällä kattomassa hyviä leffoja ja lukemalla kirjoja :) saunomalla ;P- yyberi
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
En ole. Pitäis vissiin joskus käydä..? Olenko mä nyt ihan äijä?
Tuntuis jotenkin rasittavalta, jospitäis säännöllisesti käydä koko ajan hoidattamassa itseään, pitämässä "itsestä huolta". Kylpylät on kyllä kivoja, hieronnat muut, pääsin viime syksynä niiden makuun, kun olin lasten kanssa ekaa kertaa elämässäni :)
Mutta muuten pidän itsestäni mielummin huolta, käymällä kattomassa hyviä leffoja ja lukemalla kirjoja :) saunomalla ;PJa shit juotan miehille siiteriä ja näkevät minussa kaksikin kaunotarta
Naisten ja miesten käsitys naisten kauneudesta on kovin erilainen. Minusta vaikkapa Rouva Ratikka on edelleen oikein kaunis 13 vuoden yhdessäolon jälkeen. Eikä kyse ole kynsistä tai jostain muusta asiasta. Tosin onhan minullakin omat fetissini, joita RR vähän vastointahtoisestikin ruokkii. Kuten pitää pitkää tukkaa.
yyberi kirjoitti:
Ja shit juotan miehille siiteriä ja näkevät minussa kaksikin kaunotarta
Hullu-Anselmille ei siideri eikä muutkaan päihteet käy.
Noin muuten ihmettelen, että umpihullu varhaiseläkeläinen vaahtoaa muiden dokaamisesta, muttei itse osu edes oikeille näppäimille...
Ps. Nimimerkkivalintasi on kerrassaan oiva kaikessa akkamaisuudessaan.
Pps. Kohta vissiin lähtee taas asiaankuulumatonta Kokkarivastasta läppää, kuten asuntonsa panolleen luovuttaneelta voi odottaa.yyberi kirjoitti:
Ja shit juotan miehille siiteriä ja näkevät minussa kaksikin kaunotarta
Minä ite oon kyllä vähän kyllästynyt siideriin, nytkin juon ihan valkoviiniä :)
Ratikkakuski kirjoitti:
Naisten ja miesten käsitys naisten kauneudesta on kovin erilainen. Minusta vaikkapa Rouva Ratikka on edelleen oikein kaunis 13 vuoden yhdessäolon jälkeen. Eikä kyse ole kynsistä tai jostain muusta asiasta. Tosin onhan minullakin omat fetissini, joita RR vähän vastointahtoisestikin ruokkii. Kuten pitää pitkää tukkaa.
Kyl mä luulen, että tietyt ns. missi-kriteerit, hoikkuus ja pituus kumminkin on sellaisia yleisiä ajatuksia ajatuksia kauneudesta, plus nätti naama ja klassinen pukeutuminen ja just jotkut hienot kynnet, korkeat korot ja sen semmoset. On naisia, joita kukaan ei voi pahalla tahdollakaan haukkua rumaksi, vaikka ei täysin omaa kauneusihannetta muistuttaiskaan. Ehkä itsestäkin sais kovalla raakkauksella ja työllä sellaisen klassisen kaunottaren, mutta kun ei huvita.. Huvittaa olla oman tyylinen :)
- yli 1 promillee jo
Minä ite oon kyllä vähän kyllästynyt siideriin, nytkin juon ihan valkoviiniä :)
Pikku pikku valkkarissa :P
- Oasis
Kyl mä luulen, että tietyt ns. missi-kriteerit, hoikkuus ja pituus kumminkin on sellaisia yleisiä ajatuksia ajatuksia kauneudesta, plus nätti naama ja klassinen pukeutuminen ja just jotkut hienot kynnet, korkeat korot ja sen semmoset. On naisia, joita kukaan ei voi pahalla tahdollakaan haukkua rumaksi, vaikka ei täysin omaa kauneusihannetta muistuttaiskaan. Ehkä itsestäkin sais kovalla raakkauksella ja työllä sellaisen klassisen kaunottaren, mutta kun ei huvita.. Huvittaa olla oman tyylinen :)
Ei kannatakaan olla mitään muuta kuin itseä huvittaa :) Joillekin pinta on kohtuuttoman tärkeä ja täydellistä ulkonäköä tavoitellessaan unohtaa elää. En toki vähättele ulkoista kauneutta ja sen merkitystä, mutta mikä sitten on todellista kauneutta onkin jo toinen asia. Mielestäni pelkkä pinta ei riitä siihen, että ihminen on aidosti kaunis. Nykyajan kauneuskäsityksen mukaisesti kaunis ihminen ei lopulta näytä oikein miltään, jos paljastuu että kuoren sisällä onkin pelkkää moskaa.
Eräs kauneimmista koskaan tuntemistani naisista oli todella luonnollinen eikä hänessä ollut mitään feikkiä tai ylimääräisiä hörpäkkeitä. Hänessä oli vain jotain sellaista valovoimaa, mitä harvoissa ihmisissä on. Hän oli kieltämättä ulkoisestikin kaunis, mutta sen lisäksi hänen luonteensa oli käsittämättömän ihana. Hän on ainoa naispuolinen henkilö, johon voin sanoa olleeni ihastunut. Oasis kirjoitti:
Ei kannatakaan olla mitään muuta kuin itseä huvittaa :) Joillekin pinta on kohtuuttoman tärkeä ja täydellistä ulkonäköä tavoitellessaan unohtaa elää. En toki vähättele ulkoista kauneutta ja sen merkitystä, mutta mikä sitten on todellista kauneutta onkin jo toinen asia. Mielestäni pelkkä pinta ei riitä siihen, että ihminen on aidosti kaunis. Nykyajan kauneuskäsityksen mukaisesti kaunis ihminen ei lopulta näytä oikein miltään, jos paljastuu että kuoren sisällä onkin pelkkää moskaa.
Eräs kauneimmista koskaan tuntemistani naisista oli todella luonnollinen eikä hänessä ollut mitään feikkiä tai ylimääräisiä hörpäkkeitä. Hänessä oli vain jotain sellaista valovoimaa, mitä harvoissa ihmisissä on. Hän oli kieltämättä ulkoisestikin kaunis, mutta sen lisäksi hänen luonteensa oli käsittämättömän ihana. Hän on ainoa naispuolinen henkilö, johon voin sanoa olleeni ihastunut.Oukkidoukki, taisin löytää :)
Joo, ei nämä yleisesti kauneusihanteen mukaiset ole omia ihanteita myöskään. Oikeastaan on tosi vähän enää sellaisia ihmisiä joita ihailee ulkonäön takia pelkästään. Ulkonäkö on vain lisäbonuksena, tavallaan vain kruununa. Kun ei ne pelkästään kauniit vaan ole omaan silmään kauniita, tai se ei vaan riitä.- Oasis
Oukkidoukki, taisin löytää :)
Joo, ei nämä yleisesti kauneusihanteen mukaiset ole omia ihanteita myöskään. Oikeastaan on tosi vähän enää sellaisia ihmisiä joita ihailee ulkonäön takia pelkästään. Ulkonäkö on vain lisäbonuksena, tavallaan vain kruununa. Kun ei ne pelkästään kauniit vaan ole omaan silmään kauniita, tai se ei vaan riitä.Pinta on vain yksi ulottuvuus kauneudesta. Ei se vielä riitä siihen, että todella mieltää toisen kauniiksi kokonaisuutena.
Pinnallinen kauneus on kyllä visuaalisesti mielenkiintoista. Värit, muodot, varjot jne ja niiden luoma vaikutelma sinänsä ovat mielenkiintoisia ja esim muotikuvat itsessään voivat olla kauniita, herättää ajatuksia ja tunteita. Nekin ovat kuitenkin vain yksi näkemys siitä, mikä kaikki tässä maailmassa on kaunista. Oasis kirjoitti:
Pinta on vain yksi ulottuvuus kauneudesta. Ei se vielä riitä siihen, että todella mieltää toisen kauniiksi kokonaisuutena.
Pinnallinen kauneus on kyllä visuaalisesti mielenkiintoista. Värit, muodot, varjot jne ja niiden luoma vaikutelma sinänsä ovat mielenkiintoisia ja esim muotikuvat itsessään voivat olla kauniita, herättää ajatuksia ja tunteita. Nekin ovat kuitenkin vain yksi näkemys siitä, mikä kaikki tässä maailmassa on kaunista.Oikeasti itsellä on väsymys kaikkeen kauneusbuumiin, ainakin naisilla. Tulee niin aarrgghh.. olo, kun ihmiset jauhaa jotain laihdutusjuttujaan ja kehon MUOKKAUSTA, mitä helv.. Miksei voi vaan olla. Liikunnan mä ymmärrän, että pysyy vanhanakin pirteänä ja hyvässä kunnossa ja jaksaa olla pirteä mummo vaikka lapsenlapsilleen, mutta miks alkaa muovailla jotain kehoaan joksikin toiseksi? Tai viel pahempaa, naamaansa. Eikö parempaa puuhaa tuu mieleen?
- Oasis
Oikeasti itsellä on väsymys kaikkeen kauneusbuumiin, ainakin naisilla. Tulee niin aarrgghh.. olo, kun ihmiset jauhaa jotain laihdutusjuttujaan ja kehon MUOKKAUSTA, mitä helv.. Miksei voi vaan olla. Liikunnan mä ymmärrän, että pysyy vanhanakin pirteänä ja hyvässä kunnossa ja jaksaa olla pirteä mummo vaikka lapsenlapsilleen, mutta miks alkaa muovailla jotain kehoaan joksikin toiseksi? Tai viel pahempaa, naamaansa. Eikö parempaa puuhaa tuu mieleen?
Mä ymmärrän tiettyyn pisteeseen asti sen, että haluaa myös ulospäin näyttää hyvältä. Ymmärrän jopa kauneusleikkaukset, jos kärsii kohtuuttomasti esim jostain huomiota herättävästä piirteestä kasvoissaan ja menee sen leikkauttamaan. Olisi omissakin kasvoissa takuulla jonkun kirurgin mielestä paranneltavaa, mutta itse kokisin sen jotenkin fuskaamisena. Eihän se sitten enää olisi "minä" ja mä oon päättänyt kelvata tai olla kelpaamatta tällaisena.
Mun mielestä on todella surullista, jos onni on pelkästään ulkoisista seikoista kiinni. En kiellä etteikö huoliteltu ulkoinen olemus vaikuttaisi positiivisesti myös itseeni, mutta se on kuitenkin vain kaiken sen päälle miltä sisällä oikeasti tuntuu. - kjklwfkjwgi
Oasis kirjoitti:
Eräs kauneimmista koskaan tuntemistani naisista oli todella luonnollinen eikä hänessä ollut mitään feikkiä tai ylimääräisiä hörpäkkeitä. Hänessä oli vain jotain sellaista valovoimaa, mitä harvoissa ihmisissä on. Hän oli kieltämättä ulkoisestikin kaunis, mutta sen lisäksi hänen luonteensa oli käsittämättömän ihana. Hän on ainoa naispuolinen henkilö, johon voin sanoa olleeni ihastunut.sama täällä, nätin näköisiä naisiahan on paljonkin, kyllähän ne on miellyttäviä silmälle mutta jos on niin onnekas että on vaikka työkaverina tuollainen valovoimaisen ulospäinsuuntautunut, positiivisen luonteinen lumoavan ihana, lähes enkelimäinen ja kaunis nainen, sitten vasta todella tietää tällainen yleensä jäyhän järkähtämätön mieskin miten voimakkaasti tunteet voivat vaikuttaa :P
Vaikutti todella paljon työssäviihtymiseenkin, töihin tuli mielellään ja raskaskin työ tuntui keveämmältä.
Varsinkin sitten vaikutuksen voimakkuuden huomasi kun tuo nainen lähtikin pois työpaikasta... on kuin osa sydämestä olisi raastettu pois ja työpaikka ei ole enää koskaan entisensä, jäljellä on selvä tyhjiö. Jonkinaikaa sitä oli kuin shokissa, tyrmistynyt, masentunut. Täytyi muistuttaa itselle että miksi käyn töissä kun teki mieli ottaa lopputili, mielessä pyöri vain muistoja ja työhön keskittyminen oli välillä vaikeaa. - Oasis
kjklwfkjwgi kirjoitti:
sama täällä, nätin näköisiä naisiahan on paljonkin, kyllähän ne on miellyttäviä silmälle mutta jos on niin onnekas että on vaikka työkaverina tuollainen valovoimaisen ulospäinsuuntautunut, positiivisen luonteinen lumoavan ihana, lähes enkelimäinen ja kaunis nainen, sitten vasta todella tietää tällainen yleensä jäyhän järkähtämätön mieskin miten voimakkaasti tunteet voivat vaikuttaa :P
Vaikutti todella paljon työssäviihtymiseenkin, töihin tuli mielellään ja raskaskin työ tuntui keveämmältä.
Varsinkin sitten vaikutuksen voimakkuuden huomasi kun tuo nainen lähtikin pois työpaikasta... on kuin osa sydämestä olisi raastettu pois ja työpaikka ei ole enää koskaan entisensä, jäljellä on selvä tyhjiö. Jonkinaikaa sitä oli kuin shokissa, tyrmistynyt, masentunut. Täytyi muistuttaa itselle että miksi käyn töissä kun teki mieli ottaa lopputili, mielessä pyöri vain muistoja ja työhön keskittyminen oli välillä vaikeaa.Voi, tämä liikutti mun romantiikan puutteesta näivettynyttä sydäntä :)
Jäi hiukan mietityttämään, että oliko kyseessä siis kaukoihastus, oliko teistä jompikumpi varattu tms ettei ollut mahdollisuutta viedä ihastusta seuraavalle asteelle?
Tuollaiset valovoimaiset ihmiset tuovat ympärilleen paljon energiaa. Sellaisen ihmisen seurassa on vaikea itsekään olla allapäin, positiivisuus tarttuu. Eikä siinä tarvitse olla ihastumisesta kyse, mutta tosiaan helpolla heidänkaltaisiaan jää kaipaamaan olipa kyseessä sitten mies tai nainen. - kjkl...
Oasis kirjoitti:
Voi, tämä liikutti mun romantiikan puutteesta näivettynyttä sydäntä :)
Jäi hiukan mietityttämään, että oliko kyseessä siis kaukoihastus, oliko teistä jompikumpi varattu tms ettei ollut mahdollisuutta viedä ihastusta seuraavalle asteelle?
Tuollaiset valovoimaiset ihmiset tuovat ympärilleen paljon energiaa. Sellaisen ihmisen seurassa on vaikea itsekään olla allapäin, positiivisuus tarttuu. Eikä siinä tarvitse olla ihastumisesta kyse, mutta tosiaan helpolla heidänkaltaisiaan jää kaipaamaan olipa kyseessä sitten mies tai nainen.juu, kaukoihailua.
- Oasis
kjkl... kirjoitti:
juu, kaukoihailua.
Noh, ainakin sait tuntea hetken jonkun noin ihanan, vaikka takuulla hänen lähtönsä harmitti. Toivottavasti olet löytänyt työmotivaation uudelleen :)
- Kauko Ihalainen
Oasis kirjoitti:
Noh, ainakin sait tuntea hetken jonkun noin ihanan, vaikka takuulla hänen lähtönsä harmitti. Toivottavasti olet löytänyt työmotivaation uudelleen :)
Olin erittäin salaisessa tehtävässä Saharan hiekkaerämaassa
karttana vain arkki hiekkapaperia ja oli suunistettava tähtien mukaan
Päivällä naina tähdetkin vain kumauttamalla kuminuijalla päähäni
oli pakko jo kulkea nelivedolla, onneksi Hummerissa on neliveto
Vastaan tuli kokoomuksen vaalimainoksia Ratikkakuskin kuvalla ja yhden mainosstandin takaa ilmestyi ihmeellisen kaunis liftarinainen mukanansa
päiväannos valkkaria 50 litra AIVpullossa, pyysi kyytia seuraavalle keitaalle
jonka puskissa saisin kiitoksexy lemmiskellä
Kaunotar kaakatti jotain feminismistä jonku aikaa ja katosi yhtäkkiä.........?
Tajusin heti, että kaunotar olikin vain kangastus ja penkille jäi vain sen äämän
silikonitissit - Pierre Takapää
Kauko Ihalainen kirjoitti:
Olin erittäin salaisessa tehtävässä Saharan hiekkaerämaassa
karttana vain arkki hiekkapaperia ja oli suunistettava tähtien mukaan
Päivällä naina tähdetkin vain kumauttamalla kuminuijalla päähäni
oli pakko jo kulkea nelivedolla, onneksi Hummerissa on neliveto
Vastaan tuli kokoomuksen vaalimainoksia Ratikkakuskin kuvalla ja yhden mainosstandin takaa ilmestyi ihmeellisen kaunis liftarinainen mukanansa
päiväannos valkkaria 50 litra AIVpullossa, pyysi kyytia seuraavalle keitaalle
jonka puskissa saisin kiitoksexy lemmiskellä
Kaunotar kaakatti jotain feminismistä jonku aikaa ja katosi yhtäkkiä.........?
Tajusin heti, että kaunotar olikin vain kangastus ja penkille jäi vain sen äämän
silikonitissitKannattaisi jo vähentää sitä alkoholin kulutusta.
- zzzz zzz zzzz
Ykshailee
- selvityspyyntö
Et ole vieläkään vastannut, oletko frost-free. Samanlaisia aloituksia ainakin teet.
- muuten_vaan
ai minä vai?
- kundi.kundine
oliks tää niinku miähil suunnattu et pitäis selittää mitä tuntee ku näkee kauniin naisen, kirjallisesti niinku? ristus
- muuten_vaan
Sitä tarkoitin että nouseeko tappi pystyyn.
- kundi.kundine
muuten_vaan kirjoitti:
näkemisest? swing? ;D hähä no ei
muuten_vaan kirjoitti:
Ei se pysty nousemaan pystyyn normihousuissa kuten farkuissa ilman vetskarin/nappien avaamista, ilman asetteluveivaamista.
Yleiskauneus niin ei paljoa kiinnitä huomiota, ennemminkin joku mielenkiintoinen yksityiskohta. Sen verran luolamiehestä etäännytty ettei sekään nyt automaattista seisokkia tarkoita.- romantiikan nälässä
bravo.bravi kirjoitti:
Ei se pysty nousemaan pystyyn normihousuissa kuten farkuissa ilman vetskarin/nappien avaamista, ilman asetteluveivaamista.
Yleiskauneus niin ei paljoa kiinnitä huomiota, ennemminkin joku mielenkiintoinen yksityiskohta. Sen verran luolamiehestä etäännytty ettei sekään nyt automaattista seisokkia tarkoita.VOIH:( Eikö edes vaaka-asentoon jäykisty?
- gdfgdaf
Kipinöitä munassa!
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215454- 501481
- 12941
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52907- 47829
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58818Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom135803Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49796- 46792
Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille9776