G: Onko suomalainen mies mielestäsi ruma?

13579

Jos on, niin miksi?

56

1635

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pioujk4r

      Ei ole, kun ei ole.

      • sehän

        on helv.. ruma .


    • reatsuikke

      Riippuu ihan miehestä..mutta useimmat ovat ihan komeita minusta.

    • vaikkavoissapaistais

      En nyt sanoisi suoranaisesti ruma mutta...... :-?

      Kyllä sitä tosi harvoin näkee suomalaista miestä jota voisi sanoa komeaksi. Jos komea on, ei ole suomalainen.

      Valitettavasti näin se on.

      • Täyttä paskaa

        Tämä on kyllä niin puppua. Ainakin niissä piireissä missä itse pyörin (akateemisissa), on todella komeita suomalaisia miehiä ja mielettömän upeita naisiakin. En tiedä oletteko jostain sisäsiittoisesta käpykylästä kotoisin.

        Se kannattaa huomata, että suomalaiset kenties kypsyvät hiukan hitaammin, joka pitkässä juoksussa on vain positiivinen asia. Esim. Lähi-idän gigoloilla kasvaa parta jo varmaan 10 vuotiaana, so what.


    • gehku

      Onhan noita komeita suomimiehiä. Ihan kuin että on kauniita suominaisia. Eli ei, mielestäni ei ole.

    • Suomalainen mies

      Ne jotka pitävät Suomalaista miestä rumana voisivat perustella väitteensä. Liittyykö rumuus pukeutumiseen? Hiusten, ihon väriin? Kalja mahaan? Mihin? Kunnon perustelut, niin olen valmis aloittamaan keskustelun tästä aiheesta.

      • jhbjllpp

        Minun mielestäni suomalainen mies ei ole fyysisiltä ominaisuuksiltaan ruma. Usein vähän kirveellä veistettyjä, mutta mun silmissä se on vain plussa. Mies saakin näyttää mieheltä, eikä miltään kiiltokuvalta tai sukupuolettomalta.'

        Mutta se tyylitaju... Toki Suomessa asuu myös tyylikkäitä miehiä, joten mitään yksittäisiä esimerkkejä on turha lähteä nyt etsimään. Mutta kun yleisesti katsoo vaikkapa porukkaa kaupungilla, työpaikoilla, ruokakaupoissa... Kyllä miehet ovat usein tyystin unohtaneet, että omasta ulkonäöstä huolehtiminen voisi tuoda sisäistä hyvää oloa myös itselle.

        Suomalaiset miehet kulkevat lenkkareissa missä vain, siis muuallakin kuin lenkkipolulla. Ja ne insinöörit jotka eivät kulje lenkkareissa, ovat ostaneet paksupohjaiset nauhakenkänsä joskus 10 vuotta sitten, mutta kun ovat ehjät, niin eihän ole syytä vaihtaa... Valtaosa pukeutuu mitäänsanomattomasti. Ei mitään omaa tyyliä. Ja ne pari jotka sitten haluavat olla rohkeita, käyttävät sitä helottavan kirkasta kauluspaitaa, mutta eivät ole vaivautuneet silittämään sitä.

        En voi kyllä suomalaisille naisillekaan antaa täysiä pisteitä tyylitajusta. Mutta ehkä miehet unohtavat ulkonäöstään huolehtimisen vielä nuorempina kuin naiset. Esimerkiksi alle 40v naisissa on vielä kohtuullisen paljon kohtuullisesti pukeutuvia. Mutta miehistä niitä on vaikea löytää enä 25 ikävuoden jälkeen. Ei vaan välitetä!

        Sääli siis että ne raamikkaat miehekkäät miehet ovat piilossa olemattoman tyylitajun takana.


      • Anonyymi
        UUSI

        Suomalainen mies on lyhyt, iso maha, tukka kuin harakan pesä, mulkosilmät


    • Suomalainen mies

      Eli Suomalainen mies ei ole ruma, vai ?

      • Mielipiteejj

        Jokasesta maasta löytyy rumia ja kauniita ihmisiä. Paitsi ehkä Kiinasta.


      • Olet ruma
        Mielipiteejj kirjoitti:

        Jokasesta maasta löytyy rumia ja kauniita ihmisiä. Paitsi ehkä Kiinasta.

        Se on hyvä ettei 1,35 miljardista löydy joko yhtään rumaa tai yhtään kaunista. Lihava ja kateellinen suomiläski se taitaa siellä kirjoitella.


    • Suomalais perimä

      Totta puhuakseni Suomalaisessa perimässä on jonkin verran Kiinan, Mongolian ja Itä-Siperian heimojen perimää. Venäläisissä vielä piirun verran enemmän. Katsoppa vaikka Leninin ja monen muun Venäläisen kasvonpiirteitä. Korkeat poskipäät ja jne...

    • Suomalaiset miehet eivät pääsääntöisesti ole komeita mielestäni. Ristiverinen tukka, vaalea iho, ja useimmiten tylsä pukeutumistyyli eivät ole hyvä yhdistelmä. Myöskään perinteinen suomalainen lätkäkulttuuri kaljoineen ei viehdytä :D

    • rumamies.

      Näkisittepä minut.

    • Ennemminkin...

      Kuka on suomalainen mies ja mistä hänet löytää?

      • point him out

        Mietin kans et onko niitä vaan yksi? Vaikea lähteä arvostelemaan kun suomalaisia miehiä on pirusti erilaisia.

        Pääasiassa pidän kotimaisia miehiä mukavannäköisinä. Harvoin tulee oikeasti rumaa miestä vastaan, ylipaino ja kasvojen selvä epäsymmetria varmaan eniten "rumentaa". Suomalaisen miehen peruspiirteet ovat silmää miellyttävät. Toki on niitä keskimääräistä komeampia ja sitten myös niitä jotka eivät viehätä lainkaan.

        Oon aina tapaillut suomalaisia miehiä ja aina ovat mielestäni olleet hyvännäköisiä, vaikka "ihan tavallisia" miehiä ovat olleet. Eli lyhyesti kai sitten: ei, keskimäärin ottaen suomalainen mies ei ole mielestäni ruma.


    • Suomalainen mies

      ro88 -nimimerkki. Kirjoittelit Suomalaisesta miehestä jne... Pidit huonona ristiverisiä hiuksia ja vaaleaa ihoa. Onko se sitten sallittua, hyväksyttyä vain teillä Suomalaisilla naisilla vai? Oletko ajatellut että jos ei olisi ristiverisiä-----vaaleita Suomalais miehiä, niin ei olisi olemassa perus Suomalaisen näköistä naistakaan vaan vain tummempia naisia. Minusta Suomalainen nainen on ihan kaunis. Pukeutumis jutussa olen samaa mieltä kanssasi, ehkäpä siinä lätkässäkin,mutta muuhun tarvitsen vähän parempia perusteluja niin sinulta kuin keneltä vain.

      • Suomalainen mies

        Piti vielä lisätä tohon äsköiseen juttuuni.. Että kun kritisoidaan Suomalaisen miehen ihon vaaleutta ja hiustenväriä niin. Mitäpä lie tapahtuisi jos joku kritisoisi jonkun ihon tummuutta ja hiusten tummuutta? Sehän tulkittaisiin hyvin pian rasismiksi ja viha puheeksi. No minua tällainen väristä puhuminen ei häiritse, oli se se sitten tummaa siltäväliltä tai vaaleaa. Kummallisinta että aika useasti joku Suomalainen vaalea nainen kritisoi vaaleita miehiä. Mitäpä sitten jos tämä vaalea nainen saa poika lapsen joka on äitinsä identtinen kopio värimaailmaltaan? Pitääkö vaalea nainen vaalea poika lastansa rumana?


      • no...
        Suomalainen mies kirjoitti:

        Piti vielä lisätä tohon äsköiseen juttuuni.. Että kun kritisoidaan Suomalaisen miehen ihon vaaleutta ja hiustenväriä niin. Mitäpä lie tapahtuisi jos joku kritisoisi jonkun ihon tummuutta ja hiusten tummuutta? Sehän tulkittaisiin hyvin pian rasismiksi ja viha puheeksi. No minua tällainen väristä puhuminen ei häiritse, oli se se sitten tummaa siltäväliltä tai vaaleaa. Kummallisinta että aika useasti joku Suomalainen vaalea nainen kritisoi vaaleita miehiä. Mitäpä sitten jos tämä vaalea nainen saa poika lapsen joka on äitinsä identtinen kopio värimaailmaltaan? Pitääkö vaalea nainen vaalea poika lastansa rumana?

        Ihan normaalia että omaa silmää miellyttää eniten erivärinen mies tai nainen. Mitä kauempana geenit on toisistaan, sitä todennäköisemmin tulee terveet jälkeläiset ;)

        Pitäisi meidän suomalaistenkin miksautua ulkomaalaisten kanssa enemmän jotta saataisiin kansantaudit ehkäistyä. Ei se vaaleuden varjeleminen nyt niin tärkeää ole että ennen pitkää tuotetaan jo sairaita jälkeläisiä vain sen kustannuksella.

        Oma mies on vaaleahko iholtaan mutta mustatukkainen ja ruskeasilmäinen, kun sukujuuret ovat parin polven takaa Saksasta.

        Otsikkoon vastaus että ei ole ehdottoman ruma mutta suomimies pukeutuu usein rumasti. Tosin nuoremmat, ikäiseni miehet panostaa jo pukeutumiseen ja ulkonäköön enemmän mikä on tosi jees. Ehdottoman ruma keskiverto suomimies siis ei ole, kunhan vaan ehkäisisi paremmin kaljamahan ja liikalihavuuden syntyä ja pukeutuisi tyylikkäämmin ja inasen rohkeammin.


      • Do u even biology?
        no... kirjoitti:

        Ihan normaalia että omaa silmää miellyttää eniten erivärinen mies tai nainen. Mitä kauempana geenit on toisistaan, sitä todennäköisemmin tulee terveet jälkeläiset ;)

        Pitäisi meidän suomalaistenkin miksautua ulkomaalaisten kanssa enemmän jotta saataisiin kansantaudit ehkäistyä. Ei se vaaleuden varjeleminen nyt niin tärkeää ole että ennen pitkää tuotetaan jo sairaita jälkeläisiä vain sen kustannuksella.

        Oma mies on vaaleahko iholtaan mutta mustatukkainen ja ruskeasilmäinen, kun sukujuuret ovat parin polven takaa Saksasta.

        Otsikkoon vastaus että ei ole ehdottoman ruma mutta suomimies pukeutuu usein rumasti. Tosin nuoremmat, ikäiseni miehet panostaa jo pukeutumiseen ja ulkonäköön enemmän mikä on tosi jees. Ehdottoman ruma keskiverto suomimies siis ei ole, kunhan vaan ehkäisisi paremmin kaljamahan ja liikalihavuuden syntyä ja pukeutuisi tyylikkäämmin ja inasen rohkeammin.

        >vihjaillen että eri ihon pigmenttikonsentraatio viittaa yksiselitteisesti suuremmasta geneettisestä poikkeavuudesta

        >vihjaillen ettei kansantautien tilalle tulisi muita ''maailmanlaajuisia'' kansantauteja, esim kystistä fibroosia, jos suomalaiset 'miksailesivat'

        >vihjaillen että yhden hiusvärin suosiminen useamman sukupolven ajan kriittisesti lisäisi synnynnäisten sairauksien määrää avoimessa populaatiossa


    • Suomalainen mies

      Olen itse vaaleahko (tummanvaalea) Suomalainen mies. Olen seurustellut tummien ja vaaleiden naisten kanssa. Minuun ei päde nimimerkki: 'no' väittämäsi: ..omaa silmää miellyttää eniten erivärinen mies tai nainen. Ymmärrän toki ns. eksotiikan viehätyksen, olen seurustellut myös maahanmuuttaja naisen kanssa joskus. Mutta oikeastaan mulle naisen värillä ei ole mitään merkitystä. No mä olenkin mä ja muut toki tuntee ja kokee nää asiat miten haluaa.

    • suomi!

      Suomalaiset ja suomalaisenkaltaiset miehet iskee kyllä parhaiten. Totta kai joka kansallisuudessa on enemmän ja vähemmän hyvännäköisiä tapauksia, mutta kyllä omanmaalaiset kiinnostavat hyvinkin paljon enemmän kuin ulkomaalaiset, vaikka olenkin suvaitsevainen, että siitä ei asianlaita ole kiinni.

    • ......

      Hahah ja tästäkin keskustelusta tuli ilmi että naiset pariutuisivat mieluiten mustien miesten kanssa :D
      Miten paljon te vielä kaipaatte todisteita naisten mieltymyksistä !?

      Suomalainen nainen on todellisuudessa vain mustan munan perässä.

      • hgjfkdhgjkdfhgfd

        Oi ihanaa sä oot palannut, miks olit niin hiljaa hetken aikaa?

        Haluan kanssasi ulos, lähetkö?


      • dghjjjjjj

        Pakko sanoa: mulla ei ole sillä väliä, onko miehen hiukset tummat vai vaaleat. Mutta jos iho on tumma, niin ei kiitos. Ei ikinä. Ystävänä siis ihan ok, en ole rasisti, vaan varmasti tummaihoiset voivat olla ihan samalla tavalla mukavaa ja fiksua porukkaa. Mutta fyysisesti en voisi kuvitellakaan olevani tummaihoisen kanssa. Mulle se olisi ällötys.


    • Ratkaisu.

      Voihan sen mulkeron tatuoida mustaksi.

    • Vilwa

      Ei ole, todellakaan. Suomalainen mies on parhaimmillaan jääsilmäinen ja jämerä!

    • Suomimies 36

      Olen 36v kantasuomalainen mies mutta olen asunut 10 vuotta ulkomailla. Sen ainakin voi sanoa, että suomalainen tunnistaa toisen suomalaisen aika usein pelkän ulkonäön perusteella. Näin ollen voi sanoa että suomalaisissa miehissä on paljon yhdistäviä tekijöitä.

      Ulkomaalaiseen verrattuna (keskimääräinen) suomimies ei ole ihan yhtä selväpiirteinen vaan pikkuisen sellainen pullamössömäinen, tietyllä tavalla "lammasmainen" naamaltaan. En sano tätä pahalla mutta en osaa kuvata paremminkaan, sori. Suomalaisissa on oikeastaan tosi harvoin sellaista klassista hollywood-tyyppistä komeutta koska kasvot vain ovat vähän vähemmän jykevät tai selväpiirteiset. Suomalaiset miesmallitkin erottuvat samalla tavalla ulkomaisista kollegoistaan, jotka omaavat asteen miehekkäämmät kasvonpiirteet.

      Luulen että se on juuri tämä vähän vaikeasti määriteltävä seikka, jota suomalaiset naiset tarkoittavat kun sanoavat ettei Suomessa ole komeita miehiä.

      • ....

        Olet varmaan oikeassa. Itse kiinnitän ihmisissä eniten huomiota silmiin. Suomalaisten silmät eivät monestikaan ole erityisen kauniit. Vertailuna voisi mainita vaikkapa Välimeren alueen, Intian tai Arabimaiden ihmisten silmät.


    • Riippuu millainen mies. Onko roteva vai hintelä, leveät vai kapeat kasvot, ja sitä rataa. Osa on, osa ei. Komeus on katsojan silmissä ;)

    • .......

      Liian usein on.

      Kalpea tai punertava iho ei vetoa minuun.

      monet juovat liikaa, syövät tosi epäterveellisesti, eivät urheile ja ovat ylipainoisia

      Myös nuhjuinen olemus on luotaan työtävää

      Epävarmuus ja seinäruusuna oleminen ei ole seksikästä eikä kylmyys ja kovuus

      Komeimpia miehiä on mielestäni ns. Kauniskasvoiset miehet. Pitkät ripset, näkyvät kulmakarvat, tyylikkyys, kapeakasvoisuus mutta ennenkaikkea itsevarmuus ja huumorintaju.

    • kiltti mies.

      Ruma on sellanen joka ei saa naista, eli minä.

      • Ei kyllä lapsentekoo

        Höpö höpö. Rumat ne vasta naisia saavatkin!


    • Marika...

      Jos ajatellaan vaikkapa Kreikkalaisia/Turkkilaisia miehiä ja lähi-idän miehiä, niin käyvätkö paikalliset naiset siellä samanlaista keskustelua kuin meillä, eli arvostelevat paikallisten miehiensä ulkonäköä negatiiviseen sävyyn ja ihannoivat ulkolaisia miehiä? Kertokaa?

    • Tyhmät miehet

      Vallalla oleva äijä buumi vain pahentaa asiaa.Miehet ihannoivat jouni hynysen kaltaisia rumia juoppoja,ja ihonhoito tuotteita vältellään koska ne ovat muka niin naisten juttuja.Samoin alkoholiin joka rumentaa entisestään,tartutaan mielummin kuin vaikka vitamiineihin ja lisäravinteisiin jotka voisivat tuoda lisää elinvuosia ja ennalta ehkäistä vanhenemisen merkkejä.

    • Mustabrunetblondpuna

      Nimimerkki Marikalle. Asuin yhdessä vaiheessa lähi-idän suunnalla jonkin aikaa ja jos täällä Suomessa ihmiset näyttää haaleen vaaleen tylsille joidenkin mielestä, niin kyllä se siellä lähi-idässäkin alkoi pidemmän päälle porukka näyttämään tumman ja tummemman perus tylsälle. Eli kaikkialla maailmassa missä ns. suhteellisen homogeeninen ihmismassa, niin sama marina joillakin, kun omaa kansaansa katsovat. Meillä täällä jopa etuna se, että on tummanvaaleasta---vaaleaan ja punapäitä pikkaisen tummiakin. Löytyy alueita maailmasta missä porukka näöltään ja väriltään yhdenmukaisempaa ja näin ollen paikallisille joillekin todella tylsää sitä samaa tummaa.

    • Nanna*

      Ulkomailla jotkin ihmettelevät, kun osa täällä häpeää hiustensa väriä. Tätä perus Suomalaista ns. maantien harmaata, joka on harhaanjohtava nimitys. Sen nimitys on maailmalla light brown tai dark blond. Saadaanhan sama maantien väri nimitys tumman ruskeistakin hiuksista, jos halutaan. Tai juuri tehdyn-asfaltin -värinen tukka. Kummallista Suomalaista itsesääliä toi maantien harmaa. Sisätiloissa pois auringon valosta ei ehkä niin pääse light brown/dark blond hiukset oikeuksiinsa, mutta kesäisessä auringon paisteessa näyttää paremmalle eri valoissa. Tosin ei tietenkään arvostelijoiden mielestä, kun niin tavallinen Suomalainen näky.

    • Rumia ovat

      Suomalainen mies on pääsääntöisesti ruma; kalju tai harvahiuksinen, raskastekoinen tai lihava-ylipainoinen, useinmiten kasvot muistuttavat ison vauvan kasvoja eli miehiset piirteet puuttuvat. Silmälasit pahentavat asiaa.

    • Suomi-tyttö-

      Jos ajatellaan Suomalaisen miehen ihon ja hiusten värimaailmaa, niin esim. Viggo Mortensen, Brad Pitt, Kirk Douglas, Dolph Lungren ja David Beckham edustavat tyypillisen Suomalaisen miehen värejä. Tosin ovat joidenkin mielestä komeita. Kyllä näiden tyyppisiä miehiäkin tulee kadulla vastaan. Ovat muuten Suomalaisia miehiä nämä kyseiset vastaantulijat.

    • perus lahnat

      No eihän näille suomilahnoille kelpaa mikään, haukutaan miehiä kymmenen sentin pakkelikerrostuman alta vaikka samaa harmaata pallonaamaa ovat itsekin.

    • Heippati-rallaa

      Kertokaapa missäpäin maailmaa naiset kilvan kehuvat omia miehiään? Toi Suomi-tytön juttu pitää muuten paikkansa.

    • Suomimiesx

      Minulla on juuri sellaiset ei minkään väriset maantienharmaat hiukset. Heti jos värjään hiukset tummiksi, niin pillun saanti moninkertaistuu. Siis mitä vittua? Värjäyskierteeseen en kuitenkaan enää rupea, ei ole sen arvoista.

    • Suomi-tyttö-

      Ei ole olemassa ei minkäänvärisiä hiuksia. Sulla on ns. tummanvaaleat hiukset light brown/dark blond, perustyyppi meillä täällä. Maantienharmaa (itsesääliä) joo.. ja jollain toisilla sitten jos tumma, niin tuoreen asfaltin väriset jne... Jossain toisessa maassa missä melkein kaikilla tummat hiukset joku parkuu siellä, kun ei ole oikein minkään väriset nää mun tummat hiukset jne... Oikeanlainen hiusten leikkauskin/kampaus vaikuttaa myös jonkinverran miltä hiukset väreineen näyttää.

    • Jutta---

      Kuulin juttua, että jossainpäin maailmaa yrittävät värjätä hiuksiaan jotkut tummanvaaleiksi Pohjoismaalaisen värisiksi.

    • timpparimppa

      Monessa aasian maissa naiset yrittää päästä tummuudesta eroon, että näyttäisi enemmän eurooppalaiselta. Käyttävät itsevaalentavia voiteita kun taas pohjoismaissa käytetään itseruskettavia, että näytettäisiin vissiin joltain mamuilta. Kyllä se suomi mies on komea ja suomi nainen kaunis. Vaalea iho, siniset/siniharmaat silmät, maantienväriset hiukset. Jos ajattelee monellako muilla kansoilla on näitä samoja ominaisuuksia niin kyllä taidamme oikeasti olla aika eksoottisia ja kauniita tässä maailmassa. Ollaanko välillä ylpeitä suomalaisuudesta? ;)

    • Pehommed mudafiili

      No, jos joku ei tykkää suomalaisesta miehestä, niin menköön köyrimään turkkilaisen, kreikkalaisen, albaanialaisen tai vaikka nigerialaisen kanssa. Miksi pitää haukkua. Makuasioista ei voi kiistellä.

      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

        Ihan totta. Samoin voisi sanoa näille lukuisille suomalaisen naisen haukkujille. Niitä täällä foorumilla riittää...

        Minusta suomalaiset miehet eivät keskimäärin ole kovin komeita. Johtuu varmaan ihan siitäkin että meitä on suht vähän ja itse olen nähnyt laajimman kirjon juuri suomalaisissa, muissa maissa kun olen käynyt vain korkeintaan kuukauden pätkissä kerrallaan, enkä edes kovin usein. No, näkeehän niitä nykyisin kaikenlaisissa medioissa, mutta vääristäähän se, että useasti iso osa käsityksestä tulee jostain filmiteollisuudesta.

        Mutta mitä siitä, vaikka suomalainen mies olisikin ruma? En minä ainakaan hae komeinta mahdollista, ulkonäön vaikutus on suht pieni kuitenkin parisuhteessa. Ja se ulkonäkökin voi olla hyvinkin miellyttävä, vaikkei komea olisikaan.


    • ihan ok

      Minusta suomalainen mies on ulkoisesti puoleensavetävä, ainakin se paremmannäköinen 50%. Itse tykkään vaaleista miehistä enemmän kuin tummista. Ruotsalaiset saattaa kyllä olla vielä paremman näköisiä :S

    • JussiHussi

      Suomalaiset eivät kansana ole sieltä ihan rumimmasta päästä, mutta kyllä niitä parempiakin löytyy. Suomalaiset ovat kuitenkin vähän sellaisia raskasrakenteisia tanttoja. Ensimmäinen sana joka tulee mieleen suomalaista kuvatessa on "peruna". Mutta mikäs siinä. Kaksi perunaa yhdessä on varmasti tosi onnellisia :D

    • Kyllä suomesta löytyy komeita miehiä ja paljon,myös söpöjä:)

    • Siiskaksikolme

      Suomalaisissa miehissä ei ole mitään vikaa muuta kuin tyylitaju.

      Esimerkiksi me naiset. Me olemme hyvin kiinnostuneita ulkonäöstämme. Ihan itsemme takia. Nuoresta tytöstä asti keskivertonainen miettii että "mikä on mun tyyli" tai ainakin sitä että mikä just mulle sopii. Mikä väri sopii paremmin kuin toinen, lyhyetkö vai pitkät hiukset jne.

      Miehet menevät metsään siinä että he eivät ole kauhean kiinnostuneita siitä milät he näyttävät.

      Kiinnostus miehillä omaa ulkonäköä kohtaan tulee vasta sitten kun he tajuavat että pitäisi vissiin jotain tehdä että naiset kiinnostuisivat ja sitten he pohtivat että mistä nainen tykkäisi mikä mulle sopisi?

      Kun pitäisi pikemmin narsistisesti miettiä peiliin katsellen että mikä just mulle sopisi että MÄ olisin kivan näköinen. Ajatelkaa omilla aivoillanne mikä just sulle sopisi.

      Eikä sitä että mitä tehdä jotta olisin jonkun naisen makuun sopiva ja että millainen se naisen maku olisi?

      Yleistetysti voi aina sanoa että naiset pitävät puhtaudesta. Jos haisee hirveästi hiki tai suhdetta ajatellessa pallihiki haisee niin se on iso turn off.

      Muuta ei oikein voi yleistääkään. Itse henkilökohtaisesti sanoisin että nimenomaan suomalaisten miesten pitäisi tehdä valtti viikinkimäisyydestään ja pohjoismaisuudestaan. Kasvattakaa pitkät mutta siistit hiukset. Itsellä menee mielenkiinto heti mitä lyhyemmät hiukset miehellä on. Jos kaljuuntuu hieman niin ei se pitkiä hiuksia kokonaan estä. Tuossa tilanteessa moni mies paniikissa ajaa kiiltävän pappakaljun tai jyrsii hiukset kamalaksi siiliksi.

      Ei, viikinkimäisyyttä, pitkää tukkaa ja maanläheisiä värejä pukeutumisessa. Ja mukava, reilu ja empaattinen luonne. Se on ihanaa.

      Rumia suomalaisia miehiä on. He haisevat, päällä on jotain mitä äiti osti anttilasta 90-luvun lopulla ja pää klanittu siiliksi, lisäksi vähän rivoja sanoja ja sikailua, siinä on ruma mies.

    • suomimies ei komea

      En ole kyllä nähnyt kovin montaa komeaa suomalaista miestä.Sitä,kun on käynyt monessa eri maassa niin osaa verrata eri maalaisia keskenään.Suomalaisen miehen pukeutumistyyli on ihan kamalaa katseltavaa.Aina on melkein roikkuvat farkut jalassa ja rähjäinen t-paita.Ei välitetä ulkonäöstä.Monella on kamala kaljamaha ja sitä näytellään kesällä,kun luullaan että se on jotenkin seksikästä.

    • Ihmisen malli

      Suomalainen mies ei ole perimältään ruma.

      Hoitamattomuus on rumaa.
      Huonot elämäntavat näkyvät ihmisestä.
      Huono käytös on rumaa.
      Itsekkyys paistaa ihmisestä kilometrien päähän.

      Naapurin pikku-ukko on ulkoisesti ok, mutta hänen käytös tekee hänestä käsittämättömän järkyttävä ja vastenmielisen. En ole kiinnostunut hänestä muutenkaan....vaikka hän käyttäystyisikin paremmin. Mutta hänen käytös tekee hänestä sellaisen, etten halua edes tervehtiä häntä. Hän huutaa, riekkuu, víttuilee, kitisee, ottaa oikeuden omiin käsiinsä ja käytös on uhkaavaa ja hyökkäävää. Hänellä on juoppo akka, joka käyttäytyy samalla tavalla. Ovat ansainneet toisensa.

      Tiedän -suomalainen mies inhoaa suomalaista naista ja haukkuu suomalaisen rumaksi. Suomalainen nainen ei ole sen rumempi, jotkut ovat vain yhtä hoitamattomia, huonolla itsetunnolla, samanlaisia kuin naapurin pikku-ukko.

      Käytös ja luonne ovat isoimmat kaunistavat asiat.
      Terve, hoidettu, hyväkäytöksinen ihminen ihan toinen juttu.

      Ja mitä tulee persoonallisiin piirteisiin, niin ne ovat makuasioita.

    • aeef4

      No siis kyllähän suomalainenkin mies voi loppujen lopuksi aika paljonkin vaikuttaa omaan ulkonäköönsä. Tietysti jos kasvosi ovat ihan epämoudostuneet, niin todennäköisesti pysytkin rumana, mutta hiuksilla ja pukeutumisella ja parralla ja hygenialla sekä ihon hoidolla ja muulla vastaavallahan voi saada paljonkin aikaiseksi. Suomalaisissa joidenkin mielestä rumaa on ehkä ainakin tylsän maantienväriset hiukset, mutta hei, nekin voi värjätä, eikä ne välttämättä kaikkien mielestä niin kammottavat ehkä ole... Omasta mielestäni ruminta suomalaisissa on kuitenkin junttimainen pukeutuminen (verkkarit, lenkkarit, karseat itseleikatut tai vaimon leikkaamat hiukset yms)

    • Anonyymi

      No ainakin savonlinnassa on miehet rumia, laiskoja, kieroja, haiseva ehdalle paskalle. Ne juo at olutta jatkuvasti. Ja naiset on taalla rumia kans, laskeja piereskele via, mielenterveysongelmaisia. Pohjan maalla naiset on ainakin kauniit a, tulee Kayty a kun on sukulaisia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      276
      19130
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      85
      3539
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2245
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1946
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1850
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1600
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1352
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1278
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      148
      1158
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1059
    Aihe