Täältä löytyy 17-vuotias, ihmisten kanssa toimeentuleva nuori (mm. asiakaspalvelutaidot kunnossa)
Kokemusta löytyy lasten parista, sillä olen vetänyt liikunta- sekä seurakunnan kerhoja 0-6lk ikäisille lapsille.
Koirien koulutustakin on tullut sivuoimisena pidettyä tuttujen koirille.*
Tältä tytöltä löytyy myös taitoja ajella traktorilla (esim. paalain,kaatokone), joten siis maatilalla oleminenkaan ei ole ongelmaksi.
Heittäkää mulle vinkkejä mistä ihmeestä löytäisin Etelä-Pohjanmaan alueella olevia kesätöitä, itse kun oon ton Mol'in sivun jynssännyt jo läpi moneen kertaan, mutta ei...
Kesätyöt tulisivat enemmän kuin tarpeeseen :)!
nuorelle kesätöitä...?
1
136
Vastaukset
- Seinäjokinen
Tuo 17 vuoden ikä on sikäli harmittava kesätöiden haussa, että aika monessa paikassa vaaditaan 18 vuoden ikää. Itse täytin 18 viime kesän lopulla, ja ankarasta työnhausta ja soitteluista/tiedusteluista huolimatta en päässyt yhtään mihinkään töihin. Kesä kuluikin sitten tylsyyden ja rahattomuuden rajamailla.
Vaikka tyhmältä kuulostaakin, niin nyt on juuri ne ajat, että kannattaa soitella joka paikkaan tai käydä vaikka paikan päällä kysymässä-siitä ei voi seurata ainakaan negatiivisia asioita. Itse sain tuota taktiikkaa käyttämällä pitkän kesätyösuhteen yllätyksekseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059