oon viikon ollut jo flunssas ja yskittää niin ettei mitään rajaa. Burana ei paljoo auta eikä yskänlääke. Onks jotain hyvii flunssa lääkkeit jotka tehoo?
Mikä paras flunssalääke
20
121
Vastaukset
Hunajavettä ja viinimarjamehua ja kaikkea muuta kuumaa juomaa. Ja lepoa! Lääkkeet sinänsä ei paranna, vaan lievittää vaan hetkellisesti olotilaa.
Kurjaa tuollainen pitkäaikainen sairastelu :( Paranemista!- kundi.kundine
viina ja naimine
jos ei sillä lähe ni sit lääkäril ;D - kundi.kundine
kundi.kundine kirjoitti:
viina ja naimine
jos ei sillä lähe ni sit lääkäril ;Dpiti mennä alimmaks nothing personal yb
- yb kirj. ulos
kundi.kundine kirjoitti:
piti mennä alimmaks nothing personal yb
No mää jo ihmettelin, mitäs vinkkailet siellä :D
- kundi.kundine
yb kirj. ulos kirjoitti:
No mää jo ihmettelin, mitäs vinkkailet siellä :D
nii tääki kelas et paree laittaa jotai perää et ei tuu pää kipeeks
- määmy
Apteekist saa kuivaan yskään lääket ja kute Y.B. ehti neuvoo, paljo juotavaa. Kandee myös syödä vaik ei ois nälkä. Saunaa ei kandee testata, pahentaa. Viilee suihku o hyväks.
Ja tietty lepoo - sairas mies
Mä oon maannut sänkys jo viikon. Oon mä kaupas ja apteekis käynyt. Päivällä ei niin paljon yksitytä mut illalla kun menee nukkuu niin lakaa hirvee yskiminen. Kuumetta ei oo enään mut nuha ja yskää.
- hmph...
kokeile kossuviinimarjamehua ja röökiä - itsellä auttoi kuurimaisesti otettuna
- sairas mies.
Röökii en oo ikinä polttanut joten enpä taida.
Buranalle stop. Se supistaa verisuonia ja ahtauttaa keuhkojen verisuona. Sen takia se ei sovi aina astmaatikoillekaan.
Yskään ei auta mikään, kannattaa juoda paljon mehuja liki 2 litraa.
Kannattaa mennä lääkäriin, jos on keuhkoputkissa tulehdusta ja ne ottaa sen pika crp arvonkin. Suosittelen lääkäriä, voi olla että tarviit antibiootin.Olla niin vittumainen ihminen, ettei edes taudit viihdy kanssas.
- tri uho
Tauti se on ylenmääräinen vittumaisuuskin. Voimainsatunnossa kuvittelee, että on resistentti kaikelle. Sit tulee vaikka keuhkosyöpä, joka tyrkkää sut monttuun.
- Oasis
Yleisesti auttaa perinteisesti kuumat juomat ja lepo, mutta tuohon yskimiseen mulla auttoi ventoline-kiekko yhdistettynä duactiin. Piti kanavat auki niin, ettei yskittänyt ja sai nukuttua. Mulla oli tuolloin tosi vahva influenssa päällä ja noiden lisäke oli kahta muutakin lääkettä, en muista mitä... Jotain antibiootteja tietty.
- Kyöstix
Mää kipaseen lääkärillä nin saat tarvittavat rohdot.
- Yskänlääkkeessä
pitää olla kodeiinia. Professorin Perinteinen toimii, sitä saa ilman respaa.
Vitutus on paras lääke. Mä en jaksa sairastaa; häivy tauti. Buranaa lisäksi ja kuumaa juomaa.
Lepo on paras ja se, että syö vaikka ruoka ei maistu. Ruoka kuitenkin auttaa kehoa eheytymään.
Viski on ihan hyvä siinä vaiheessa, kun vähän viluttaa ja tulee tuntu flunssan saapumisesta. Semmonen pikkunen siemaisi riittää, ei tarvita kaatokänniä.- ota iisisti
Pötköttele ja katsele hyviä leffoja. Burana on myrkkyä, joten älä sitä syö. Yskänlääkkeetkin lihottavat vain apteekkarin pyllyä.
- kabanaa
Muki kuumaa rommia ja jos ei auta ota toinen mukillinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215544- 531615
- 171080
- 68972
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53967Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom145894- 48888
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle56872Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58838Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.107822