Oulun lävistysliikkeet

Killi

Hei!

Osaisiko joku kertoa kokemuksiaan oululaisista lävistysliikkeistä. Esimerkiksi millaista palvelua on House of Painissa tai Igor'ssissa? Millaiset ovat koruvalikoimat?

34

17461

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nitta

      mie oon kuullu et lokakuussa ouluun avattais tuccabaja, ja ainaki muissa liikkeissä on lävistyksiäkin, että kai sinnekkin tulee?

    • sadie

      Hei!

      Itselläni on 6 tatutointia ja napalävistys ja olen ottanut ne kaikki Oulussa samassa paikassa eli Tramp's Tattoo Studiossa, joka on Oulun vanhin tatskamesta. Mikolla on pitkä kokemus alalta ja ei ole ollut mitään valitettavaa. Tässä paikan nettisaitti: http://www.trampstattoo.com/index.html

      • killi

        Eli onkos Tramp'silla millainen koruvalikoima?


      • Sadie
        killi kirjoitti:

        Eli onkos Tramp'silla millainen koruvalikoima?

        Mikolla on sellaisessa boxissa esillä korumallit ja niistä voi sitten itse valita. Ihan hyvä valikoima on. Ja mikä parasta kaikki on titaania eli ei mitään ihme kirurginterässöhellyksiä. Ehdottomasti ensikoruksi titaaninen banaani. Minulla ei ole ollut minkäänlaisia paranemisongelmia. Otin korun n. reilu vuosi sitten ja hoidin sitä merisuola-vesi -liuoksella ja missään vaiheessa ei ollut mitään oireita ja parani todella nopeasti. Nykyään en sitten teekään korulle yhtään mitään, annan vaan olla.


      • joku vaan

        ...on kyllä aivan hillitön heviletti!!!!


    • ninni

      minkä hintasia on oulussa noissa kyseisissä liikkeissä napakorut?? tai siis paljo maksaa jos siellä käy laittaa lävärin?

      • killi

        Heh, nyt on tehty tutustumiskäynnit Oulun lävistysliikkeisiin, jotka tulivat mieleen...

        Päädyin lopulta Igor'siin Asemakadulla, kun siellä oli palvelua ja asiantuntevaa sellaista. Siellä napakorut vissiin maksaa 35-40 eur koru & asennus.
        Aluksi ujostutti mennä sisälle, mutta ihan kiva paikkahan se oli.
        Saman verran taitaa napaläväri maksaa Trampsissa (tattoo), siellä kyllä lukee seinällä hinnat. Kävin Trampsia katsomassa, mutta kun palvelua ei tullut, en viitsinyt jäädä sitä sinne kinuamaankaan.. Muuten kyllä Tramp'sistakin pidän, olen siellä joskus nenäkorun ja tatuoinnin ottanut.
        Torirannan aitta 22:ssa olevassa House of Painissakin ilmeisesti lävistyksiä laitetaan, mutta se oli kiinni kun sinne yritin, eli sen tarkemmin en paikkaa tiedä. Sen verran tiedän että ihan hyvä tatuoija siellä on, kun tuttuni on siellä tatskoja ottanut.

        Eli kannattaa yleensä mennä liikkeeseen rohkeasti ja kysyä :D

        Niin ja lävistykseni sain ja olen tyytyväinen :)


      • Kitty
        killi kirjoitti:

        Heh, nyt on tehty tutustumiskäynnit Oulun lävistysliikkeisiin, jotka tulivat mieleen...

        Päädyin lopulta Igor'siin Asemakadulla, kun siellä oli palvelua ja asiantuntevaa sellaista. Siellä napakorut vissiin maksaa 35-40 eur koru & asennus.
        Aluksi ujostutti mennä sisälle, mutta ihan kiva paikkahan se oli.
        Saman verran taitaa napaläväri maksaa Trampsissa (tattoo), siellä kyllä lukee seinällä hinnat. Kävin Trampsia katsomassa, mutta kun palvelua ei tullut, en viitsinyt jäädä sitä sinne kinuamaankaan.. Muuten kyllä Tramp'sistakin pidän, olen siellä joskus nenäkorun ja tatuoinnin ottanut.
        Torirannan aitta 22:ssa olevassa House of Painissakin ilmeisesti lävistyksiä laitetaan, mutta se oli kiinni kun sinne yritin, eli sen tarkemmin en paikkaa tiedä. Sen verran tiedän että ihan hyvä tatuoija siellä on, kun tuttuni on siellä tatskoja ottanut.

        Eli kannattaa yleensä mennä liikkeeseen rohkeasti ja kysyä :D

        Niin ja lävistykseni sain ja olen tyytyväinen :)

        Minäkin otin napalävärini Igorilla. Mukava ja rento lävistäjä, kertoi auliisti ja tarkasti minulle ensikertalaiselle&tautikammoiselle välineistä yms. Hyvä koruvalikoimakin.


      • n1n
        killi kirjoitti:

        Heh, nyt on tehty tutustumiskäynnit Oulun lävistysliikkeisiin, jotka tulivat mieleen...

        Päädyin lopulta Igor'siin Asemakadulla, kun siellä oli palvelua ja asiantuntevaa sellaista. Siellä napakorut vissiin maksaa 35-40 eur koru & asennus.
        Aluksi ujostutti mennä sisälle, mutta ihan kiva paikkahan se oli.
        Saman verran taitaa napaläväri maksaa Trampsissa (tattoo), siellä kyllä lukee seinällä hinnat. Kävin Trampsia katsomassa, mutta kun palvelua ei tullut, en viitsinyt jäädä sitä sinne kinuamaankaan.. Muuten kyllä Tramp'sistakin pidän, olen siellä joskus nenäkorun ja tatuoinnin ottanut.
        Torirannan aitta 22:ssa olevassa House of Painissakin ilmeisesti lävistyksiä laitetaan, mutta se oli kiinni kun sinne yritin, eli sen tarkemmin en paikkaa tiedä. Sen verran tiedän että ihan hyvä tatuoija siellä on, kun tuttuni on siellä tatskoja ottanut.

        Eli kannattaa yleensä mennä liikkeeseen rohkeasti ja kysyä :D

        Niin ja lävistykseni sain ja olen tyytyväinen :)

        hei.. tiiätkö paljonko kyseisissä paikoissa maksais kielilävistys ku oon ajatellu ottaa sellasen...


    • baniih

      Itse sain viikko sitten todella ystävällistä palvelua oulun tuccabajassa ja suosittelen muillekin..;)

      • industrial

        Onko oulun tuccabajalla www sivuja?


    • -Tiina

      Entäs miten on ikäräjät? Tehdäänkö muitakin kuin esim perus lävistyksiä kuten korvalehteen alaikäisille? Tai huoltaja mukana kun lävistys tehdää vaiko ei ollenkaan? :o Onko hinnat joka liikkeessä n. 30-40€? Ja sitte viel tällanen kysymys että kirpasko paljon napakorun ottaminen? ;D

    • septum

      mistä Oulun lävistysliikkeestä saa halvimmalla septumin?

      • mksted666

        Kannattaa selvittää eka että mistä saat oikeanlaisen ja oikein steriloidun korun (titaani grade23), hygienia ja aseptiset työskentelytavat sekä lävistäjän kokemus..


    • kanniainen

      Igor´s:lla renkaalla 35 ja tapilla 40. Pitbull:ssa 40. Red and white ink:ssä sammaa hintaa.

    • rustoon..

      Paljon maksais rustoon lävistys (red & white ink) ?? :)

      • piercedbaby

        kulma, rusto ja huuli näyttäs hinnaston mukaan olevan 30€/kpl


      • jansku2001
        piercedbaby kirjoitti:

        kulma, rusto ja huuli näyttäs hinnaston mukaan olevan 30€/kpl

        Onko se sama hinta ylä huuleen madonna ? Bitbull tattoo


    • jokkuvaa

      vähän vanha ketju joo, mut oon nyt 13 ja sain luvan ottaaa snaket ala huuleen mut missä oulussa olis lävistysliike jossa laitettas mun ikäselle??? tarviin nyt helppii :D kiitos

      • nii paljoko maksais snaket pitbullis?? Oulussa.


      • (:
        jan.makinen kirjoitti:

        nii paljoko maksais snaket pitbullis?? Oulussa.

        Koruista riippuen 70/80 €.


    • Laatua halvemmalla
    • yöööökss

      Älä ota lävistystä, ne on helvetin rumia :D Rumentaa rumaa epätyylikästä ihmistä entisestään!

    • fasd

      Itse olen käynyt ottaan kulmakorun & kielikorun Pitbullissa ja mitä moni kaverinikin siellä käynyt niin on ollut hyvin tyytyväisiä että kyllä Aki osaa hommansa. Igor'sissa on pari kaveria käynyt ottamassa ja valittanut että on korut pistetty vinoon niin sen takia en itse sinne ole mennyt.

      • jjuuulii c:

        Juu Aki osaa hommansa Pitbullissa. Igor'sissa miekin kävin kesällä ottamassa rustoon lävistyksen (perusrusto eli helix) enkä olisi uskonut että lävistäjä voi niin mokata yksinkertaisen lävistyksen... Hassustihan se sen lävisti mutta väitti että ihan oikein on laitettu ja koru on vaan painanut reiän vinoon. Alkoi kasvattaa keloidia tai jotain vastaavaa ja otin pois, kävin laittamassa Akilla uudestaan ja tuli ihan erilainen, kaunis rustolävistys. Alla linkkiä kuvaan jossa vasemmalla Igorsissa laitettu ja oikealla Pitbullissa laitettu helix... En nyt syyttele Igorsin lävistäjää, mutta kyllä nuo vähän erilaisilta vaikuttavat vaikka saman ohjeen annoin kummallekin kun lävistettäväksi menin. Lisäksi kävin tuota helixiä Akilla näyttämässä kun näytti vähän oudolta...
        Igor'sin lävistäjähän (joka tuon helixin ensin teki) on vaihtanut liikettä Red and Whiteen ja Igorsilla on nykyään uusi lävistäjä. Joni osaa toki hommansa mutta munasi tuon helixin.

        http://aijaa.com/gHTXHv

        Pahoittelen epäselviä kuvia.


      • helper:D
        jjuuulii c: kirjoitti:

        Juu Aki osaa hommansa Pitbullissa. Igor'sissa miekin kävin kesällä ottamassa rustoon lävistyksen (perusrusto eli helix) enkä olisi uskonut että lävistäjä voi niin mokata yksinkertaisen lävistyksen... Hassustihan se sen lävisti mutta väitti että ihan oikein on laitettu ja koru on vaan painanut reiän vinoon. Alkoi kasvattaa keloidia tai jotain vastaavaa ja otin pois, kävin laittamassa Akilla uudestaan ja tuli ihan erilainen, kaunis rustolävistys. Alla linkkiä kuvaan jossa vasemmalla Igorsissa laitettu ja oikealla Pitbullissa laitettu helix... En nyt syyttele Igorsin lävistäjää, mutta kyllä nuo vähän erilaisilta vaikuttavat vaikka saman ohjeen annoin kummallekin kun lävistettäväksi menin. Lisäksi kävin tuota helixiä Akilla näyttämässä kun näytti vähän oudolta...
        Igor'sin lävistäjähän (joka tuon helixin ensin teki) on vaihtanut liikettä Red and Whiteen ja Igorsilla on nykyään uusi lävistäjä. Joni osaa toki hommansa mutta munasi tuon helixin.

        http://aijaa.com/gHTXHv

        Pahoittelen epäselviä kuvia.

        pakko vastaa tähän, siis rustolävistyksenhän voi laittaa molemmin päin joko suoraan taakse tai sitten tuosta "lehestä " läpi, eli käytännössä aivan oikein tehty mutta ei vaan siihen suuntaan kun olisit halunnu ( täst muuten kanttii aina mainita) ja sit se patti mikä siihen rustoon tulee ei oo keloidin vaan ihan tavallinen rustopatti joka häviää yleensä 6kk-1v sisällä eli käytännössä vähän sen jälkeen kun lävistys on kunnolla parantunut, toki reikä voi ärtyä uudelleen ja silloin siihen pattiin voi laittaa joko teepuuöljyä(apteekista) toimii siten että kuivattaa patin pois tai jotkut käyttävät suolaliuosta, itselläni 3 "suoraa" ei kaikki ees alkanu puskeen patteja mut toises korvas nuo "vinosti" tehdyt sitten helpommin , mutta lähti ajan kanssa, ja sitten innerconchissa oli kans yks tosi iso ja ruma mutta nyt vihdoinkin lähtenyt ilman mitään hoitoja :--)


      • Joniredandwhite
        jjuuulii c: kirjoitti:

        Juu Aki osaa hommansa Pitbullissa. Igor'sissa miekin kävin kesällä ottamassa rustoon lävistyksen (perusrusto eli helix) enkä olisi uskonut että lävistäjä voi niin mokata yksinkertaisen lävistyksen... Hassustihan se sen lävisti mutta väitti että ihan oikein on laitettu ja koru on vaan painanut reiän vinoon. Alkoi kasvattaa keloidia tai jotain vastaavaa ja otin pois, kävin laittamassa Akilla uudestaan ja tuli ihan erilainen, kaunis rustolävistys. Alla linkkiä kuvaan jossa vasemmalla Igorsissa laitettu ja oikealla Pitbullissa laitettu helix... En nyt syyttele Igorsin lävistäjää, mutta kyllä nuo vähän erilaisilta vaikuttavat vaikka saman ohjeen annoin kummallekin kun lävistettäväksi menin. Lisäksi kävin tuota helixiä Akilla näyttämässä kun näytti vähän oudolta...
        Igor'sin lävistäjähän (joka tuon helixin ensin teki) on vaihtanut liikettä Red and Whiteen ja Igorsilla on nykyään uusi lävistäjä. Joni osaa toki hommansa mutta munasi tuon helixin.

        http://aijaa.com/gHTXHv

        Pahoittelen epäselviä kuvia.

        Hei Juuli!
        Aloitin lävistys- ja tatuointialan urani Igorsissa pari vuotta takaperin ja muistan kun keskustelimme helix-lävistyksestäsi. Olit reipas kun tulit juttusille ja arvostan tällaista suuresti! :)

        Kuten varmaan puhuimme, niin parantuessaan lävistys ei ole vielä muodostanut tukevaa fistulaa ja jos koru painuu alkuvaiheilla eri kulmaan missä se on lävistetty, niin tämä voi vaikuttaa myös lävistyksen asettumiseen. Kuten laittamastasi kuvasta näkyy, niin keloidi on nostanut korun erilaiseen kulmaan missä se on lävistetty. Keloidit ovat harmitonta arpikudoksen ylikasvua, mikä on etenkin helix-lävistyksissä yleistä. Yleiseksi ohjeeksi kaikille, että keloidit saa hoidettua helposti esim. kamomillatee hauteilla tai laimennetulla teepuuöljyllä.

        Lävistystermien selvennyksenä myös; helix lävistys tehdään korvan ulkosyrjään ja outer conch sisärustoon, kuten Aki on tehnyt. Molemmat ovat oikeanlainen tapa lävistää korvarusto ja ilmeisesti meillä on vain termit menneet sekaisin. Tästä löytyy yleiset korvalävistysten nimitykset: http://a4.ec-images.myspacecdn.com/images02/111/66c0bfaf24ae4f77b10eb59289c33ea0/l.jpg

        Asiakkaani ovat minulle tärkeitä ja siksi pidän kaikille lävistyksilleni luonnollisesti tyytyväisyystakuun. Jos yhtään tuntuu että lävistys ei jostain syystä miellytäkkään, niin uudelleen teko ei maksa mitään. Reippaasti vaan hihasta vetämään! :)

        Toivotan uudet ja vanhat asiakkaat lämpimästi tervetulleiksi Red & White Inkille!


      • jansku2001
        Joniredandwhite kirjoitti:

        Hei Juuli!
        Aloitin lävistys- ja tatuointialan urani Igorsissa pari vuotta takaperin ja muistan kun keskustelimme helix-lävistyksestäsi. Olit reipas kun tulit juttusille ja arvostan tällaista suuresti! :)

        Kuten varmaan puhuimme, niin parantuessaan lävistys ei ole vielä muodostanut tukevaa fistulaa ja jos koru painuu alkuvaiheilla eri kulmaan missä se on lävistetty, niin tämä voi vaikuttaa myös lävistyksen asettumiseen. Kuten laittamastasi kuvasta näkyy, niin keloidi on nostanut korun erilaiseen kulmaan missä se on lävistetty. Keloidit ovat harmitonta arpikudoksen ylikasvua, mikä on etenkin helix-lävistyksissä yleistä. Yleiseksi ohjeeksi kaikille, että keloidit saa hoidettua helposti esim. kamomillatee hauteilla tai laimennetulla teepuuöljyllä.

        Lävistystermien selvennyksenä myös; helix lävistys tehdään korvan ulkosyrjään ja outer conch sisärustoon, kuten Aki on tehnyt. Molemmat ovat oikeanlainen tapa lävistää korvarusto ja ilmeisesti meillä on vain termit menneet sekaisin. Tästä löytyy yleiset korvalävistysten nimitykset: http://a4.ec-images.myspacecdn.com/images02/111/66c0bfaf24ae4f77b10eb59289c33ea0/l.jpg

        Asiakkaani ovat minulle tärkeitä ja siksi pidän kaikille lävistyksilleni luonnollisesti tyytyväisyystakuun. Jos yhtään tuntuu että lävistys ei jostain syystä miellytäkkään, niin uudelleen teko ei maksa mitään. Reippaasti vaan hihasta vetämään! :)

        Toivotan uudet ja vanhat asiakkaat lämpimästi tervetulleiksi Red & White Inkille!

        Paljon madonna maksaa


      • Jassu6911

        Soitappa Madonnalle. Kyllä se nainen hinnan osaa sanoa :)


    • Missä liikkeessä kannattaa tänä päivänä tehdä reikää nahkaan Oulusa, jos aikoo laittaa jonku korun näkyviin?
      Paljonko ne maksaa Oulusa?

    • Missä liikkeessä kannattaa tänä päivänä tehdä reikää nahkaan Oulusa, jos aikoo laittaa jonku korun näkyviin?
      Paljonko ne maksaa Oulusa?

    • Missä liikkeessä kannattaa tänä päivänä tehdä reikää nahkaan Oulusa, jos aikoo laittaa jonku korun näkyviin?
      Paljonko ne maksaa Oulusa?

    • Missä liikkeessä kannattaa tänä päivänä tehdä reikää nahkaan Oulusa, jos aikoo laittaa jonku korun näkyviin?
      Paljonko ne maksaa Oulusa?

    • Missä liikkeessä Oulusa kannattaa tänä päivänä tehdä reikä nahkaan, jos aikoo laittaa jonku korun näkyviin? Ja paljonko ne maksaa?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6668
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2672
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2253
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      75
      1904
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1467
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe