Onko kellään kokemuksia Annankadulla Helsingissä sijaitsevasta beauty amecha hoitolasta? :)
Vastaukset 6
- rassattu
Se on mun uusi vakkaribrassipaikka, oon nyt käynyt pari kertaa siellä, Tiialla. Hyvä, nopea tekijä. Löysin citydealin kautta kyseiseen paikkaan. Suosittelen ainakin brassipaikaksi! Muita hoitoja/kampaamopalveluita en ole testannut.
- En suosittele
Ripsienpidennystä en todellakaan suosittele kyseisessä paikassa. Aivan järkyttävä lopputulos. Kävin näyttämässä ripsiäni toisessa paikassa ja he olivat aivan järkyttyneitä (ottivat jopa valokuvia silmistäni). Minulla oli ripset KAKSI VIIKKOA ja poistatin ne.
- huude
Ei ole minkäänlaista kokemusta.
- helsinki1
ei kuulemma toiminnassa enää? konkurssi
- skadjaskjdaskjd
Onko tästä varmuutta, että on konkurssissa? Epäilin kyllä kun huomasin, ettei siellä ollut päiväsaikaan ketään ja ovet kiinni.
- Anonyymi
Onko kellään kokemuksia Fermis beauty yrityksestä (jalkahoitoa), Kampissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51851
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍88804Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15696Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,2664Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56541
- 70533
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184529- 60503
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24486