Onko mun napakoru väärin (kuva)

aloittaja3

Kävin torstaina Kampin lävistysliikkeessä ottamassa napakorun. Kotiin tultuani aloin tutkailemaan tuoretta napakoruani. Huomasin, että se on aika häiritsevän ylhäällä ja alempi pallo ei todellakaan ole keskellä napaa, vaan "ylänavassa" kiinni.

Katselin sitten koneella kuvia ja huomasin, että muilla on vähemmän ihoa siinä välissä ja korun ylempi pallo on alempana.



Musta tuntuu, että toi koko koru vaa rumentaa mun mahaa. Tekis mieli vaa repii irti, mutten raaski kun kalliiks tulee..

Joku jossain mainitsi, että napakoru kasvaa ajanmyötä hieman ylös ja iho löystyy, jonka vuoksi se on aluksi vähän "kireemmällä". Ja turvotustakin voi olla. Itse en vain jaksa uskoa, että tuo silmin nähden tuosta paranisi.

Annanko korulle aikaa ja katson mitä sille käy? Vai luuletteko että se jää loppu ajakseen tuollaiseksi? Jos jää, niin täytyy harkita pois ottamista.

12

2649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alottaja3
    • Malttia vain

      Kannattaa antaa sen parantua ja sitten miettiä uudestaan otatko pois vai et. Monet lävistykset hakevat paikkaansa oman aikansa ja vasta sitten asettuvat kunnolla. Ja etenkin alussa voi olla turvotustakin mikä myös vaikuttaa siihen missä kohtaa koru on tai näyttäisi olevan.

      Esimerkkinä oma septum, alussa se näytti vinolta ja olikin ja teki mieli ottaa jo poiskin mutta parantuessaan sen asento muuttui ja nykyisin se onkin ihan suora.

    • eiseoopaha

      Ei se ny pahalta näytä ees, ja sit jos se lähtee vaikka kasvaan ulos vähäsen nii sit sitä ihoa on siin vähemmän :D

    • karsinassa

      Kannattaa tosiaan odotella, joillain se näyttää heti alussa olevan ns "paikallaan", joillain menee kauan ennen paikan löytymistä. Muista että napalävistyksesi paranee kuitenkin jopa sen vuoden, että odottele ainakin niin kauan.

    • aloittaja3

      Kiitos kaikille :) täytyy siis vain venata että toi tosta oikenisi

    • tsididi

      Ite varmuudenvuoksi ottasin pois jos tuntuu että et haluakkaan sitä. Myöhemmin siihen jää jälki mutta jos nyt otat sen pois niin reikä umpeutuu.

      • aloittaja3

        miltä toi tsididi susta näyttää? katoitko kuvan? ottaisitko itse pois, jos oisit mun tilanteessa?


    • lävistäjä

      Vähän sais olla pidempi koru, näyttää vähän tiukalta. Voi toki johtua turvotuksestakin... Muuten sanoisin että on oikein lävistetty, joillain se tosiaan vähän se paikka saattaa siirtyä parantumisen aikana eli ei vielä kannata hätäillä tuon kanssa.
      Navassahan se menee sillain se lävistäminen että tuo korun timantti on niinku suorassa, ettei esim oo alaspäin tuo alapallon timantti jos ymmärrät mitä meinaan... Eli ihan oikein laitettu.

      Kiristääkö tuota ihoa tuosta? Tai siis tuntuuko että koru olis liian lyhyt..?

      • lävistäjä

        Sanoisin kuitenkin että kun tuo turvotus tuosta laskee/saadaan pidempi tappi niin oot luultavasti tyytyväinen. :)


    • aloittaja3

      Ei kiristä ollenkaan, nyt kun koru on viikon ollut niin istuu vähän paremmin :)

      tässä pari kuvaa, jos haluisit katsoa miltä näyttää nyt. En tiiä onko tossa nyt mitään eroa.. :D muttei ainakaan omaan silmään niin kireä ole.

      Luulisitko, että lävistäjän olis pitänyt lävistää toi ylempi pää vähän alemmaksi vai onko toi kohta nyt aluksi hyvä?

      Tossa ympärillä on sitte vähä ihoteipin jämiä, ku oon siihe vanulapun laittanu yksien housujen kanssa.

      http://tinypic.com/view.php?pic=35d5a8i&s=4

      http://tinypic.com/view.php?pic=34pfmaa&s=4

      Joku mulle myös mainitsi, että alussa se onkin vähän kiree, koska löystyy kuulemma ajan myötä, onko totta? :)

      • 2+5

        Ei munkaan silmään yhtä kireeltä näytä, et kyll se turvotus on varmaanki vähäsen tosta laskenu :)


    • eiolepaha

      Kannattaa oottaa, jos se on vielä tommonen sitten kun se on parantunut niin netistä saa tilaamalla siihen korun ja joissain paikoissa voi valita minkä pitusen korun tilaa, ota vaikka pisin nii saattaa näyttää sen jälkee normaalilta. Ja ei toi oo yhtää paha eikä rumenna mitenkään sun mahaa :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2595
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1138
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1044
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1001
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      913
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      881
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      822
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      33
      782
    Aihe