Sattuuko joku tietämään mistä suomesta saisi leveälestisiä kenkiä naisille?
Leveitä kenkiä naisille?
6
415
Vastaukset
- räpyläjalkainen
Itselläni on ongelmana myös leveät räpylät, ja sopivia kenkiä on vaikea löytää. Parhaaksi paikaksi on osoittautunut Carlsonin kenkäosasto - tässä tapauksessa Kuopiossa, mutta lienee niitä muuallakin. Löytyy talvikenkiä, urheilujalkineita, korkkareita, saappaita, tossuja, töppösiä... Ja laadukkaitakin, vaikkei varsinainen kenkäliike olekaan. :)
- Eräs isojalkainen
Eri kaupungeissa löytyy näiden erikoiskokojen myyjiä. Olen käyttänyt Helsingissä Kenkä-Rale nimistä liiketta Töölötorin nurkalla. Sieltä on löytynyt leveälestisempää ja jopa ihan merkkikenkiä joista "normaalikokoja" myydään tavarataloissa. Tuo liike ei myy mitään hienoja korkokenkiä vaan kunnon käyttökenkiä.
Eipä tullut käväistyä Carlsonilla vaikka olisi ollut helppoa poiketa kokoustauolla hotellin ala-aulasta myymälän puolelle.- Toinenkin Bigfoot
Itse olen tilannut Evansilta englannista. Löytyy wide ja extra wide kokoja.
- käpälä kämä
Onko Evansilla kenkäosastokin??? Viime syksynä kun kävin Lontoossa, Oxfird Streetin evans oli korjauksen alla. Westfiend Shopping centerissä tosin oli Evans, mutta muistelen nähneeni siellä vain vaatteita - ja ne oli minulle isoja tai väärän mallisia.
Suomessa olen ostanut Sievin kävelykenkiä, jos olen löytänyt korottomina ja mustina ilman hörhelöitä Ralen kengässä kävin joskus aiemmin, mutta sinne täytyy lähteä työstä erikseen käymään, mene ekiinni joskus puoli kuuden maissa. - Haloselta
Haloselta löytyy myös leveälestisiä kenkiä, kaikenlaisia.
- H-lesti
Minä suosin Janan H-lestin kenkiä....Voi kysellä kenkäkaupoista...Googleta ja katso tykkäätkö:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"1029430Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1645869Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1515338Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El265301Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään424252Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m873521Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta693471Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1132872En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102851Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä452804