Leveitä kenkiä naisille?

Bigfoot_

Sattuuko joku tietämään mistä suomesta saisi leveälestisiä kenkiä naisille?

6

342

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • räpyläjalkainen

      Itselläni on ongelmana myös leveät räpylät, ja sopivia kenkiä on vaikea löytää. Parhaaksi paikaksi on osoittautunut Carlsonin kenkäosasto - tässä tapauksessa Kuopiossa, mutta lienee niitä muuallakin. Löytyy talvikenkiä, urheilujalkineita, korkkareita, saappaita, tossuja, töppösiä... Ja laadukkaitakin, vaikkei varsinainen kenkäliike olekaan. :)

    • Eräs isojalkainen

      Eri kaupungeissa löytyy näiden erikoiskokojen myyjiä. Olen käyttänyt Helsingissä Kenkä-Rale nimistä liiketta Töölötorin nurkalla. Sieltä on löytynyt leveälestisempää ja jopa ihan merkkikenkiä joista "normaalikokoja" myydään tavarataloissa. Tuo liike ei myy mitään hienoja korkokenkiä vaan kunnon käyttökenkiä.

      Eipä tullut käväistyä Carlsonilla vaikka olisi ollut helppoa poiketa kokoustauolla hotellin ala-aulasta myymälän puolelle.

      • Toinenkin Bigfoot

        Itse olen tilannut Evansilta englannista. Löytyy wide ja extra wide kokoja.


    • käpälä kämä

      Onko Evansilla kenkäosastokin??? Viime syksynä kun kävin Lontoossa, Oxfird Streetin evans oli korjauksen alla. Westfiend Shopping centerissä tosin oli Evans, mutta muistelen nähneeni siellä vain vaatteita - ja ne oli minulle isoja tai väärän mallisia.

      Suomessa olen ostanut Sievin kävelykenkiä, jos olen löytänyt korottomina ja mustina ilman hörhelöitä Ralen kengässä kävin joskus aiemmin, mutta sinne täytyy lähteä työstä erikseen käymään, mene ekiinni joskus puoli kuuden maissa.

    • Haloselta

      Haloselta löytyy myös leveälestisiä kenkiä, kaikenlaisia.

    • H-lesti

      Minä suosin Janan H-lestin kenkiä....Voi kysellä kenkäkaupoista...Googleta ja katso tykkäätkö:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe