Sattuuko joku tietämään mistä suomesta saisi leveälestisiä kenkiä naisille?
Leveitä kenkiä naisille?
6
394
Vastaukset
- räpyläjalkainen
Itselläni on ongelmana myös leveät räpylät, ja sopivia kenkiä on vaikea löytää. Parhaaksi paikaksi on osoittautunut Carlsonin kenkäosasto - tässä tapauksessa Kuopiossa, mutta lienee niitä muuallakin. Löytyy talvikenkiä, urheilujalkineita, korkkareita, saappaita, tossuja, töppösiä... Ja laadukkaitakin, vaikkei varsinainen kenkäliike olekaan. :)
- Eräs isojalkainen
Eri kaupungeissa löytyy näiden erikoiskokojen myyjiä. Olen käyttänyt Helsingissä Kenkä-Rale nimistä liiketta Töölötorin nurkalla. Sieltä on löytynyt leveälestisempää ja jopa ihan merkkikenkiä joista "normaalikokoja" myydään tavarataloissa. Tuo liike ei myy mitään hienoja korkokenkiä vaan kunnon käyttökenkiä.
Eipä tullut käväistyä Carlsonilla vaikka olisi ollut helppoa poiketa kokoustauolla hotellin ala-aulasta myymälän puolelle.- Toinenkin Bigfoot
Itse olen tilannut Evansilta englannista. Löytyy wide ja extra wide kokoja.
- käpälä kämä
Onko Evansilla kenkäosastokin??? Viime syksynä kun kävin Lontoossa, Oxfird Streetin evans oli korjauksen alla. Westfiend Shopping centerissä tosin oli Evans, mutta muistelen nähneeni siellä vain vaatteita - ja ne oli minulle isoja tai väärän mallisia.
Suomessa olen ostanut Sievin kävelykenkiä, jos olen löytänyt korottomina ja mustina ilman hörhelöitä Ralen kengässä kävin joskus aiemmin, mutta sinne täytyy lähteä työstä erikseen käymään, mene ekiinni joskus puoli kuuden maissa. - Haloselta
Haloselta löytyy myös leveälestisiä kenkiä, kaikenlaisia.
- H-lesti
Minä suosin Janan H-lestin kenkiä....Voi kysellä kenkäkaupoista...Googleta ja katso tykkäätkö:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172463
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70927Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää137882- 45851
- 59817
- 42796
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44775Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130704