Leveitä kenkiä naisille?

Bigfoot_

Sattuuko joku tietämään mistä suomesta saisi leveälestisiä kenkiä naisille?

6

399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • räpyläjalkainen

Itselläni on ongelmana myös leveät räpylät, ja sopivia kenkiä on vaikea löytää. Parhaaksi paikaksi on osoittautunut Carlsonin kenkäosasto - tässä tapauksessa Kuopiossa, mutta lienee niitä muuallakin. Löytyy talvikenkiä, urheilujalkineita, korkkareita, saappaita, tossuja, töppösiä... Ja laadukkaitakin, vaikkei varsinainen kenkäliike olekaan. :)

• Eräs isojalkainen

Eri kaupungeissa löytyy näiden erikoiskokojen myyjiä. Olen käyttänyt Helsingissä Kenkä-Rale nimistä liiketta Töölötorin nurkalla. Sieltä on löytynyt leveälestisempää ja jopa ihan merkkikenkiä joista "normaalikokoja" myydään tavarataloissa. Tuo liike ei myy mitään hienoja korkokenkiä vaan kunnon käyttökenkiä.

Eipä tullut käväistyä Carlsonilla vaikka olisi ollut helppoa poiketa kokoustauolla hotellin ala-aulasta myymälän puolelle.

• Toinenkin Bigfoot

Itse olen tilannut Evansilta englannista. Löytyy wide ja extra wide kokoja.

• käpälä kämä

Onko Evansilla kenkäosastokin??? Viime syksynä kun kävin Lontoossa, Oxfird Streetin evans oli korjauksen alla. Westfiend Shopping centerissä tosin oli Evans, mutta muistelen nähneeni siellä vain vaatteita - ja ne oli minulle isoja tai väärän mallisia.

Suomessa olen ostanut Sievin kävelykenkiä, jos olen löytänyt korottomina ja mustina ilman hörhelöitä Ralen kengässä kävin joskus aiemmin, mutta sinne täytyy lähteä työstä erikseen käymään, mene ekiinni joskus puoli kuuden maissa.

• Haloselta

Haloselta löytyy myös leveälestisiä kenkiä, kaikenlaisia.

• H-lesti

Minä suosin Janan H-lestin kenkiä....Voi kysellä kenkäkaupoista...Googleta ja katso tykkäätkö:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1998
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      90
      1415
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1177
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1057
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1052
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      49
      849
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      819
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      812
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe