Etsin tietoa kurssista missä opetetaan kynsien tekoa hyvin ja löydän vaan tuloksia/keskusteluja joissa parjataan yhtä ja kehutaan vieläkin harvempia MUTTA kehuttaessa ja ylistäessä jotain kouluttajaa ei kukaan mainitse kouluttajan nimeä!
Miksi?
siksikö ettei kukaan muu pääsisi nauttimaan saman kouluttajan hyvästä opetuksesta? Että jälleen se Suomalaisten peruskateus ilmenee näin, ettei kukaan vaan saisi mahdollisuuksia ja tulla jopa paremmaksi kuin itse on jjne.
Huoh.
Keljuttaa lukea kuinka joku on löytänyt aivan mahtavan kouluttajan, mahtavat ainekset ja ihan huippuhalpaan hintaan... eikä sanallakaan vihjettä mistä.
Olisiko se aivan mahdotonta jakaa tieto muiden kanssa? Jos olet hyvä hommassasi niin ei kenenkään duunia siihen kaiketi lakoo.
Suomalaiset on vaan ikävän noloja tässä asiassa ja sen huomaa erityisesti jos asuu ulkomailla ja tapaa siellä Suomalaisia. Ei todellakaan saa apua tai ns. Sisäpiirin tietoa yhtään mistään kun suorastaan vapistaan sen oman edun puolesta ja pelätään, että joku muu osaa pian paremmin.
Jos joku uskaltaa olla erilainen ja edelläkävijä tässä asiassa, kertonee minulle erinomaisesta ja edullisesta kynsikoulutuksesta. En kaipaa siis ketjua missä haukutaan yhtään ketään vaan kerrotaan positiivisia juttuja. Mahtaako onnistua?
Nostan hattua, kiitän ja kumaraan ensimmäiselle mahdolliselle vastaajalle, joka kertoo jonkun paikan missä palvelu pelasi, kuten moni toivoisi. :)))
Kynsikoulutuksessa olleet, miksi ette kerro hyvistä paikoista!??
3
199
Vastaukset
- ONSe hyvä!
Minä ooon ainakin olllut todella tyytyväinen omaani. Tänään taas menossa koulutukseen. en voi kuin suositella.
Tässä linkki maahantuojan sivuille joista löytyy myös koulutustiedot http://www.odysseynail.fi/?id=1&path=1&lang=fi - shit happens
Erinomainen ja edullinen harvoin kulkee käsikädessä missään asiassa. Kommentit täällä johtuvat paljolti siitä, ettei kalliiseen perusopetukseen ole oltu tyytyväisiä. Tyytymätön on siis hakenut jatko-oppinsa netistä tms. eikä suinkaan ostanut toista kallista kurssia, jotta olisi vertailukohde. Opetellut ominpäin ne. Oppinut tai ei, ja siltä pohjalta tehnyt hommasta työnsä, tai hakeutunut muuhun ammattiin.
Katkeruus johtuu pitkälti siitä, että kynsikoulutus on melko kallista, eikä alalla ole minkäänlaista valvontaa, jonka myötä myös koulutus on aika villiä. Kuka tahansa voi alkaa kouluttajaksi, minäkin. Hienot nettisivut riittää. (tosin, ne ei takaa mitään) - 4 3
Itse olen ihan valmis kehumaan niin open nimellä, kuin yrityksen nimellä. Sensijaan en pidä saamaani koulutusta kehumisen arvoisena, enkä myöskään pidä asiallisena alkaa "haukkua" sitä täällä, keskustelupalstalla.
Koulutus oli kuitenkn sen verran arvokasta, etten ole fielä "raaskinut" uuttakaan koulutuspaikkaa ostaa, joten vertailu/kehumiskohteita ei ole :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401