Kynsikoulutuksessa olleet, miksi ette kerro hyvistä paikoista!??

Casadeamore

Etsin tietoa kurssista missä opetetaan kynsien tekoa hyvin ja löydän vaan tuloksia/keskusteluja joissa parjataan yhtä ja kehutaan vieläkin harvempia MUTTA kehuttaessa ja ylistäessä jotain kouluttajaa ei kukaan mainitse kouluttajan nimeä!
Miksi?
siksikö ettei kukaan muu pääsisi nauttimaan saman kouluttajan hyvästä opetuksesta? Että jälleen se Suomalaisten peruskateus ilmenee näin, ettei kukaan vaan saisi mahdollisuuksia ja tulla jopa paremmaksi kuin itse on jjne.
Huoh.
Keljuttaa lukea kuinka joku on löytänyt aivan mahtavan kouluttajan, mahtavat ainekset ja ihan huippuhalpaan hintaan... eikä sanallakaan vihjettä mistä.

Olisiko se aivan mahdotonta jakaa tieto muiden kanssa? Jos olet hyvä hommassasi niin ei kenenkään duunia siihen kaiketi lakoo.
Suomalaiset on vaan ikävän noloja tässä asiassa ja sen huomaa erityisesti jos asuu ulkomailla ja tapaa siellä Suomalaisia. Ei todellakaan saa apua tai ns. Sisäpiirin tietoa yhtään mistään kun suorastaan vapistaan sen oman edun puolesta ja pelätään, että joku muu osaa pian paremmin.

Jos joku uskaltaa olla erilainen ja edelläkävijä tässä asiassa, kertonee minulle erinomaisesta ja edullisesta kynsikoulutuksesta. En kaipaa siis ketjua missä haukutaan yhtään ketään vaan kerrotaan positiivisia juttuja. Mahtaako onnistua?
Nostan hattua, kiitän ja kumaraan ensimmäiselle mahdolliselle vastaajalle, joka kertoo jonkun paikan missä palvelu pelasi, kuten moni toivoisi. :)))

3

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ONSe hyvä!

Minä ooon ainakin olllut todella tyytyväinen omaani. Tänään taas menossa koulutukseen. en voi kuin suositella.
      Tässä linkki maahantuojan sivuille joista löytyy myös koulutustiedot http://www.odysseynail.fi/?id=1&path=1&lang=fi

• shit happens

Erinomainen ja edullinen harvoin kulkee käsikädessä missään asiassa. Kommentit täällä johtuvat paljolti siitä, ettei kalliiseen perusopetukseen ole oltu tyytyväisiä. Tyytymätön on siis hakenut jatko-oppinsa netistä tms. eikä suinkaan ostanut toista kallista kurssia, jotta olisi vertailukohde. Opetellut ominpäin ne. Oppinut tai ei, ja siltä pohjalta tehnyt hommasta työnsä, tai hakeutunut muuhun ammattiin.
      Katkeruus johtuu pitkälti siitä, että kynsikoulutus on melko kallista, eikä alalla ole minkäänlaista valvontaa, jonka myötä myös koulutus on aika villiä. Kuka tahansa voi alkaa kouluttajaksi, minäkin. Hienot nettisivut riittää. (tosin, ne ei takaa mitään)

• 4 3

Itse olen ihan valmis kehumaan niin open nimellä, kuin yrityksen nimellä. Sensijaan en pidä saamaani koulutusta kehumisen arvoisena, enkä myöskään pidä asiallisena alkaa "haukkua" sitä täällä, keskustelupalstalla.
      Koulutus oli kuitenkn sen verran arvokasta, etten ole fielä "raaskinut" uuttakaan koulutuspaikkaa ostaa, joten vertailu/kehumiskohteita ei ole :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      36
      6487
    2. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      105
      5090
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3552
    4. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      49
      3135
    5. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      117
      3077
    6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2875
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      2281
    8. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      40
      2231
    9. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      43
      1855
    10. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      29
      1762
    Aihe