Oakleyn aurinkolasit netistä

Mr. Oakley

Surffailin tässä muutamana päivänä netissä etsimässä ulkomaisten liikkeiden hintoja Oakleyn eri malleille, jonka jälkeen huomasin, että Naamakirjan sivumarginaaliin oli tullut mainos. Siinä mainostettiin Oakley ja Ray-Banin aurinkolaseja, mutta aivan naurettavaan hintaan. Ja naurettavalla tarkoitan paria kymppiä.

Kysymys siis kuuluu: Ovatko nämä aitoja? Lähinnä kiinnostaa linssien laatu. Olisi se ikävää pilata silmänsä linsseillä, joissa ei ole oikeasti mitään suojausta ja pupillut täysin auki:-)

Oletko siis tilannut, kuullut tms mitään näistä?

http://www.shop-time.eu/

Osoitteen pääte viittaa EU-alueeseen, mutta kuka tahansa, mistä tahansa voi ostaa tuon osoitteen omaan käyttöön. Oma veikkaukseni on, että rahat menevät Kiinaan ja muutaman viikon päästä saat huonolaatuisia kopioita paketillisen, joita ei siis todellakaan uskalla käyttää auringossa silmien suojaksi.

38

10372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuumas1

      Kontaktitiedot viittaavat USA:han, mutta todennäköisesti pokat tulevat Kiinasta eivätkä ole aitoja.

      Kyllä aidot Oakleyt ja Ray-Banit maksavat nettikaupoissakin kolminumeroisen summan.

    • Osta vaan!

      http://here-best.co/

      Itse tilasin tuolta. Aidot ovat, tai sitten ovat äääärimmäisen hyvät (täydelliset) feikit. Vaikka Tuumas1 puhuu kolminumeroisista summista, en enää usko niihin. Tietenkin "merkkiliikkeessä" hinta on kovempi, mutta itse ostan lasini mistä saa laatua halvalla.

      Todennäköisesti Oakley, kuten moni muukin globalisaation paineessa toimiva yritys, on siirtänyt toimintansa Kiinaan tai vastaavaan halpamaahan. Ja siellä tehdas vetää välistä ja myy aitoa tavaraa toiseen jakelukanavaan. Ja halvalla.

      Onhan se oikeasti järjetöntä maksaa laseista satoja euroja...

      • tiedän

        Aidot Oakleyt tehdään USA:ssa. Alle 100€ haisee kusetukselta. Sorry.


      • oakley rules
        tiedän kirjoitti:

        Aidot Oakleyt tehdään USA:ssa. Alle 100€ haisee kusetukselta. Sorry.

        Varuste. netillä on Suomessa isoin valikoima Oakleyn laseja. Viimeeksi tuli tosin tilattua Holbrookit tuolta http://www.bluebird.fi/oakley_aurinkolasit


      • Mieli tekis tilata, mut

        Hieman epäilyttää tilata here-best.co :sta. Houkuttava hinta, ei kunnon yhteystietoja, ei käytä PayPalia, Visa vain ainoa maksukeinio.
        Hyväntuuri käyny jos tuote löytänyt perille, mut Visa taitaa vinkua.


      • johnnnyb
        tiedän kirjoitti:

        Aidot Oakleyt tehdään USA:ssa. Alle 100€ haisee kusetukselta. Sorry.

        Kyllä valitettavasti oakley on myös siirtynyt kiinan työvoiman käyttäjäksi,
        eli made in china oakley laseissa ei aina tarkoita feikkejä.


      • Keijoooo
        tiedän kirjoitti:

        Aidot Oakleyt tehdään USA:ssa. Alle 100€ haisee kusetukselta. Sorry.

        Kaikki ne on samaa kiinatavaraa. Eihän laseissa ole mitään mikä maksaa verrattuna esim. rannekelloon:D Aurinko- ja silmälasit on isoin kusetus suomalaisille!


      • tonny

      • monster dog+Wingspan
        tiedän kirjoitti:

        Aidot Oakleyt tehdään USA:ssa. Alle 100€ haisee kusetukselta. Sorry.

        Nimenomaa näin. Itse tiedustelin asiaa viimeksi optikolta (Oakleyn jälleenmyyjä) ja hän kertoi, että KAIKKI Oakleyt tehdään U.S.A.:ssa. Niitä toki varastoidaan ympäri maailmaa mutta tehdään aina USA:ssa. On yksi ainoa oikea lasimerkki puhutaanpa silmä- tai aurinkolaseista ja se on Oakley


      • epäilijä
        Keijoooo kirjoitti:

        Kaikki ne on samaa kiinatavaraa. Eihän laseissa ole mitään mikä maksaa verrattuna esim. rannekelloon:D Aurinko- ja silmälasit on isoin kusetus suomalaisille!

        15 vuotta Oakleyn laseja käyttäneenä (olen kokeillut muitakin) rohkenen epäillä että oletko koskaan edes kokeillut aitoja Oakley -laseja. Yksikään Oakleyn linssi ei vääristä jos ne on aidot Oakleyt.


    • Huuto_humppa
      • Pepsi max

        Ei ole aidot nuo. Juuri tuollaisia saa turkista. Veikkaisin.


    • Kesähemmo

      itse tilasin tuolta www.optikkoliike.fi tosi laaja valikoima ja nopee toimitus

    • jarkko891

      http://optikkoliike.fi Holbrookit saapuivat myös minulle nopeasti alkuperäisissä pahveissaan. Tosissaankin aidot Oakleyt valmistetaan yhä ameriiikassa ja monet muut merkkilasit italiassa.. Halvalla ei hyvää saa, vanha fakta joka pätee myös tässä. Puolet hinnasta, puolet laadusta

      • coca cola

        Sunglasses shopista ostin Radarit. Nopea toimitus Suomeen,mutta perhanan ups sössi sitten toimituksen Suomen päässä, lasit tuli kuitenkin lopulta perille. Vaihtolinssit toisiin laseihin toimitti kotimainen Bluebird, kiitokset heille 1 päivän toimituksesta!


    • fukkohead

      Varuste.netillä on Oakleyn Shop-in-shop. Kaikki lasit siis hyllyssä ja useissa väreissä.

    • holbrookman

      Itse en kyllä usko, että saa Oakleyta mistään aivan noin halvalla.. Jos netistä tilaisin, niin varmaankin tämän tyyliseltä sivulta. http://adf.ly/Tk9Q8 Ainkin hintojen perusteella vaikuttaa luotettavalta.. :D

    • Reipanu
      • Ei tuu kauppaa

        Ei käytä PayPalia joten ei kauppoja.


    • weijoo

      Onkos noi bluebirdin holbrookit aidot?

      • keiiiijooo

        Viralliset oakley jälleenmyyjät löytyy oakleyn sivuilta toimipaikkahaulla http://se.oakley.com/dealers

        Ja näyttäis löytyvän bluebird store listasta kun laittaa keravan paikkakunnaksi...


    • Hmmm...

      Ovatko Oakleyn kopiot miten laadukkaita?

      Minulla oli Oakleyn logolla olevat aurinkolasit, jotka sain käytettynä edullisesti. Kestivät kaksi vuotta. Jäin miettimään, olivatko aidot.

      • Optikkooo

        Mulla oli aidot Oakleyt kunnes joku homo pölli ne baarissa kaverini kaulalta, kun se homo "lainas" niitä.


      • lisenssilaatua

        Oakley ja Ray-Ban on Luxottican valmistamia laseja. Ne eivät ole mitään laatulaseja eikä niitä brändejä vuosikymmeneen ole USAssa valmistettu. Yleensä alle satasen laseja ja siihenkin hintaan pahasti ylihinnoiteltuja rahastuksia.

        Jos haluaa laadukasta optiikkaa, niin suosittelen Maui Jimin aurinkolaseja, mutta jos oakleyt katoavat tai tallaantuvat niin ei paljoa menetä.


    • forgery

      Tuli hiljattain s-postissa mainos eräästä nettikaupasta , joka myi n. 20 dollarilla noita OAKLEY-laseja.
      Välitin tuon osoitteen oikealle Oakleylle, ja lupasivat tutkia asian. Muutaman päivän päästä ko. halpissivu ei enää auennut.

    • jamppi
    • ulkomailtaenosta

      Olen myös etsinyt aika paljon aurinkolaseja netin ihmeellisestä maailmasta. Esim Gloryfy ja Oakley, tuolla www.optikkoliike.fi tuntuu olevan paras valikoima. Mainostavat että kaikki tavara on omassa varastastossa niin pitäis ainakin tulla nopeasti.

      • raybanfan

        on toimiva mesta!


    • gloryfy

      Ite tilasin Gloryfy aurinkolasit tuolta www.gloryfy.fi kaupasta suoraan ja toimitus oli nopea!

    • skaterertoo

      tuolta www.optikkoliike.fi tuli jupiterit nopeesti.

      • jukkis76

        Toimiva mesta!


      • Jenn88

        ainakin hinnat kohdillaan.


      • etelääntaas

        Hyvä valikoima oakley ja gloryfy


    • wendyz

      melkein lenson.com ja optikkoliike.com parhaat

    • maddog24

      optikkoliike.fi paketti tuli perille. uudet holbrookit siis päähän!

    • sansan24

      Itse olen tilannut smartbuyglasses.fi :stä Oakleyn lasit. Paketti tuli perille yllättävän nopeasti. Olen myös tilannut Synsam. fi stä aikoinaan, mutta siellä ei ollu nii laaja valikoima, kun smartbuyglassesillä.

    • oakleyman
    • Jami_Koivunen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2052
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      46
      1591
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe