kattelin vaan että kun ainoastaan kovasta metallista kuten metallicasta puhutaan yms...mä kuuntelen yleensäkkin vaan nu metallia ja mun lempibändejä on Linkin Park, Papa Roach, Autopilot Off, Istruction, Fear Factor, Metallica, Nicleback, Slipknot, KoRn, Less Than Jake, Funeral Gor A Friend, pikkasen Limp Bizkit yms... tosta listasta jäi uupumaan varmaan aika moni ;) ilmotelkaa jos on joku noista hyviä/lempibändejä :)niin ja jtn uutta kans.
Linkin Park, Papa Roach...
8
580
Vastaukset
- Ashe
Mä olen aika samoilla linjoilla. Korn on ihan ehdoton vaikka tuntunu kokoajan siltä että taso jotenkin laskenu. Uusinta levyä en edes jaksanu enää ostaa, mutta edelliset neljä jytää kyllä ihan hyvin. Linkin Park, Slipknot ja Nickelback on hyviä. Papa Roachia tulee kuunneltua välillä kuin myös System of A Downia, mutta aikas vähän. Limb Bizkitillä on muutama hyvä kappale, mutta muuten en kyllä yhtyyestä paljoakaan perusta, sama juttu Metallican kanssa. Lisäyksiä voisin sitten laittaa Nine Inch Nails, Marilyn Manson ja Orgy.
- Ðan†e
Jos ny tarkkoja ollaan niin Manson on New Time Rokkia ja NIN ja Orgy on Industrial Metallia! Ei Nu-Metallia.
- Hehe
Metallica kovaa metallia? No ehkä 80-luvulla oli, muttei sen jälkeen.
- Alex
viimeisin levy sitten on? Ainakin se on kovaa.
- insane
Alex kirjoitti:
viimeisin levy sitten on? Ainakin se on kovaa.
-EV-
- pannulappu.
30 Seconds To Mars
36 Crazyfists
Nonpoint
Stone Sour
Staind
Static-x
Ill Niño
Sevendust
Nothingface
Nickelback
Hatebreed
Pain
Drowning Pool
Deftones
Crossbreed
Coal Chamber
Breaking Benjamin
Adema
A Perfect Circle
System Of A Down
Korn
Story Of The Year
näitä bändejä kuuntelen pitkin päiviä ja eikös ne kaikki melkein tohon samaan tyyliseen kastiin voi lukea :) Numetallia suurinosa.. oli vaan pakko päästä mainitsemaan kun kerrankin joku muukin aukasee suunsa numetallista :) - tytteli
Mun lempibändi on Linkin Park, myös Nickelback Limp Bizkit ja Metallica iskee.
- Figure
Kerrankin sellainen ihminen joka tykkää Linkin Parkista ja Kornista :P mäkin tykkään niistä kahesta ja sitten vielä Slipknotista ja Metallicasta!! Linkin Park On musta kaikista parhain bändi ja sitten tulee Korn ja sitten Slipknot ja sit Metallica :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa552537Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631682SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71640Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631525Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81508Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251198Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241041Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411012RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78954