Haluaisin kysellä että minkä ikäisenä nenä on hyvä aikaisintaan leikata yms. Tiedän ,että tässä vaiheessa moni ajattelee että jes, tuolla joku pikku teini valittaa taas. Niin tekeekin.
Minulla on TODELLA huono itsetunto pelkästään nenäni vuoksi; roikotan hiuksiani kasvojeni edessä, jotta kukaan ei näkisi sivuprofiiliani, ja lähestulkoon pahoinpitelen itseäni ihan vain sen vuoksi, että olen niin epävarma ulkonäöstäni. Ja voikun olisinkin yksin sen kanssa, että tunnen omaavani ison/leveän (onko n. 3 cm paljon?) ja ruman nenän, mutta kun YSTÄVÄKIN sanoo niin, niin en kai ole vain vainoharhainen....
Eli kannattaako minun joskus ehkä harkita tekeväni sille jotain? Minkä verran aikuiset katsovat pelkkää nenän mittaa? Mitä tälläinen "leikkely" keskimäärin maksaa? Jääkö siitä paljon jonkinlaisia näkyviä jälkiä (arpia tms.)
"Teini-kriisi"?
2
468
Vastaukset
- Leikattu
Kauneusleikkaukseen voit mennä vasdta täysi-ikäisenä, joten sikäli sun pitää kestää vain. Toinen syy on se, että nenän malli muuttuu aikuiseksi asti, joten on turha leikata keskenkasvuisena.
Suomalaisilla on kansainvälisesti aika pienet nenät, joten jossain muussa maassa nenäsi olisi luultavasti keskiverto. - minua
Mistä kohtaa nenäsi on 3 cm leveä? Sieppasin viivottimen, ja mittasin nenäni siitä nenäreikien alta, ja kappas: 3 cm. Ei minun nenäni silti leveä ole.
Tuo taitaa nyt olla juuri sitä epäilemääsi teinikriisiä. Ihan huvittaa nyt (olen 41 vee) mitä kauheuksia itsestäni löysin nuorena. Ensinnäkin: nenäni murtui 4 vuotiaana, ja siinä on sisällä rusto. Vielä kaksvitosena tarkastelin sitä peilillä puolelta toisella, oli olevinaan niiiin karmea näky. Myöhemmin olen nähnyt neniä jos jonkinmoisia.
Eivät aikuiset (normaalit) päätä kenenkään ulkonäöstä jonkin yhden kohdan perusteella. Eli, emme katsele pelkkää nenän, tai minkään muun elimen mittaa.
Jossain vaiheessa murehdin huulieni kokoa. Eräs luokkakaverinin kutsui niitä afrikkalaisiksi, ja sain kriisiin. Leuassanikin taisi olla jotain vikaa, mutta en muista enää, mitä. Minulla on myös pisamia, koska olen aito punapää. Yritin vaalentaa niitä kurkulla. Heh heh.
Älä usko ystäviäsi, te olette nyt "siinä iässä". Äläkä turhaan roikota hiuksiasi, vaan kehitä itsetuntoasi. Ei elämä ole nenästä kiinni. En sitä paitsi usko, että siinä on mitään vikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."422106Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1701878- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711140- 91895
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73879Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78839Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54681