Onko tuo edes huono tarjousalennus.
Onko muka JuhlaMokka 3 pkt/10 euroa hyväkin tarjous?
5
407
Vastaukset
- Matamimimmi
Minä ostan aina vähintäänkin Juhla Mokkaan verrattavaa kahvia, jossa ei lue Juhla Mokka, ei Presidentti, eikä edes Kultakatriina, mutta kahvi on oikein hyvää, ainakin maidon kanssa juotuna. Hinta on monta euroa halvempaa.
Joillekin maksaa nimi, esm. Marimekko. Ei kahvimerkkinä tietenkään, mutta muina tuotteina. Sellaisia kassin pussukoita kun Risto-Matti Ratia suunnittelee osaisin minäkin tehdä ja suunnitella.
Politiikasta (taas kerran mainitakseni) Kokoomus on hienompi nimi kuin SDP, vaikka politiikka on aivan samanlaista, tavoittet ja näkemykset eivät juuri poikkea toisistaan. - tusinoittainhalvemma
Enpä tiedä. Kahvia kuluu hyvin vähän, jos ei pannuittain ryystä.
Saa maksaa vaikka maltaita.
Paitsi, että aina mekin Juhla Mokkaa ostamme, tarjouksesta.
Kerran löytyi 10 pakettia muovikassissa varaston nurkasta. Onneksi oli vielä tarpeeksi tuoretta.
Pompsiostaja säästää, kun katsoo mitä ostaa, ja millä hinnalla.
Voi ostaa, mitä haluaa, jos sille päälle sattuu.Kuten edesmennyt heimopäällikkömme erikoisesti tähdensi; sekoittamalla esim, Kulta Katriinaa ja Juhlamokkaa,50/50 saa maittavan kahvisekoituksen. Lisäsi että tietenkin lähdeveteen keitettynä. Harvalla tota lähdevesimahista on.
- kofeiiniton
capt.cöpenick kirjoitti:
Kuten edesmennyt heimopäällikkömme erikoisesti tähdensi; sekoittamalla esim, Kulta Katriinaa ja Juhlamokkaa,50/50 saa maittavan kahvisekoituksen. Lisäsi että tietenkin lähdeveteen keitettynä. Harvalla tota lähdevesimahista on.
Jos sinulla on univaikeuksia niin kannattaa kokeilla kahvinjuontia vaikkapa 1 kk. Pääsöö kattoo josko tästä olis apua. Kahvi on voimakas nautintoaine vahvana ja erikoisesti mustana.
- ostaja#
Viimeksi ostettuna Juhla Mokkaa oli hinta 3.59..
laskeppa siitä mitä tekee kolmen pullon hinta.
Oli Sokoksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305672Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144284Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403227IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522911Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3271498Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861328- 601249
- 791159
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2221158Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011151