En halua mitään näsäviisaita kommentteja tai vastaavia, eli jos teistä ei ole apua, niin älkää kirjoittako ollenkaan!
Erosin vuosi sitten miehestäni ja nyt se ei halua palata yhteen tai esittää ettei haluaisi.
Löysin reilu vuosi sitten ihmisen, jonka luulin olevan kiva (todellisuudessa se oli narsisti). Entisen kanssa suhde ei mennyt hyvin ja se rakkaus tuntui hiipuneen, kun oli kymmenen vuotta katsonut samaa naamaa, niin se alkaa kyllästyttämään ketä tahansa. No hain eron kun luotin narsistin valheisiin ja siinä tuli aika paljon katkeruutta entistä miestäni kohtaan koska hän käyttäytyi tosi p päisesti omaisuuden jaossa ja vastaavassa. Kun ero oli takana ja olin mennyt kihloihin, niin narsisti alkoi käyttäytymään eri tavalla kuin aikaisemmin ja paljasti todellisen luonteensa.
Lahjat loppui, auttaminen loppui ja ihan lopussa se s ika alkoi vaatimaan minulta vuokraa vaikka oli halunnut muka jakaa tulevaisuuden kanssani. No se päätyi onneksi kuukausi sitten, mutta nyt elän veljeni luona.
Olen nyt yrittänyt puhua järkeä entiselle puolisolleni, mutta se idiootti leikkii kovaa vaikka oikeasti rakastaa minua.
Jos jollain on oikeasti joku hyvä idea, niin ottaisin mielelläni vastaan!
Apua, mitä teen!
7
393
Vastaukset
- skraga kasi
Nuole haavasi ja ala katsomaan eteenpäin. Maailmassa on muutakin kuin noi kaksi. Jos palaat eksäsi luo niin se ei enää onnistu samalla lailla ja hän voi hyvästä syystä ajatella taas että lähdet jossain vaiheessa taas jonkun toisen kanssa. Paras on ihan uusi suhde jossain vaiheessa sitten kuin on sen aika. Jos mä olisin eksäsi niin en varmaan ottaisi takaisin.
- huoh..
unohda exäsi.itse lähdit narsistin matkaan ja jätit exäsi.hän ei varmastikkaan halua pettäjää takaisin.ja mikä virhe oli pyytää vuokraa sulta??nyt asut veljesi luona..joopa joo..osaatko sä tehdä mitn yksin?niinkuin aikuisten oikeesti..huoh.
- gjgxfgjjhxg
Unohda nuo äskeiset!
Miten olisi, jos kokeilisit sanaa "anteeksi".
Minun on vaikea uskoa, että olet oikeasti välittänyt hänestä, mutta jos olen väärässä ja oikeasti rakastaisit häntä, niin sinun pitää yrittää!
Nöyrry ja ennenkaikkea ota vastuu omista tekemisistäsi.
Pyydä anteeksi, todista sanasi teoilla ja yritä teon hyvittää tekemääsi.
Isoistakin asioista pääsee yli, jos oikeasti rakastaa ja on valmis antamaan rakkaudelle kaikkensa.
Tekstisi perusteella olet kuitenkin hyväksikäyttäjä ja en olisi yhtään varma siitäkään kumpi se narsisti on... Vuosi on pitkä aika, vuodessa ihminen selvittää menneisyyttänsä aika hyvin... Hän on varmaan pohtinut ja punninnut menneisyytenne tapahtumia... vuodessa näkee metsän puilta. - hah.
Tyhmä aloittaja
- määmää aina mää
Sitä saa mitä tilaa.. tadadaa ;)
- Neuvoja
" nyt se ei halua palata yhteen tai esittää ettei haluaisi.idiootti leikkii kovaa vaikka oikeasti rakastaa minua. "
Ihminen, joka ei usko miehen sanan olevan totta, vaan perustaa mielipiteensä oman päänsä satuiluun ja kuvittelee, että kaikki ihmiset rakastaisivat häntä itseään teki hän itse mitä tahansa.
"se rakkaus tuntui hiipuneen, kun oli kymmenen vuotta katsonut samaa naamaa, niin se alkaa kyllästyttämään"
Ihminen joka kyllästyy toiseen ihmiseen ja siksi antaa itselleen oikeuden kohtella tätä loukkaavasti
" katkeruutta entistä miestäni kohtaan koska hän käyttäytyi tosi p päisesti omaisuuden jaossa ja vastaavassa."
Ihminen, joka ei ymmärrä että jos itse pettää, se puoliso voi suuttua ja "pettää" takaisin omalla tyylillään, vaikka omaisuudenjaossa. Ihminen joka on mieltä että itse saa toimia loukkaavasti toisia kohtaan, mutta loukatut eivät häntä itseään.
" Lahjat loppui, auttaminen loppui ja ihan lopussa se s ika alkoi vaatimaan minulta vuokraa"
Ihminen,, joka ajattelee että jos mies ei käytä rahaansa hänen itsensä hyväksi mies olisi narsisti. Ihminen joka ei ymmärrä, että aikuisena hänen pitää maksaa oman asumisensa vuokrakulut.
"Jos jollain on oikeasti joku hyvä idea, niin ottaisin mielelläni vastaan!"
Lue joku kirja miten parantua narsismista ja itserakkaudesta. Sillä vaikuttaa, että olet itse narsistinen persoonallisuus.- Voi hyvänen aika!
Nöyryyttä nöyryyttä
Ainahan voi kertoa että rakastaa, samoin on hyvä pyyttää anteeksi, mutta et kai tosissasi odota että muut tanssivat pillisi mukaan!
Olisi hyvä osoittaa myös kunnioitusta ja todellista välittämistä ihmisille jotka ovat tärkeitä.
Älä painosta. Ansaitse rakkaus ja luottamus.
Uskon että löydät elämässäsi paljon rakkautta ja kauneutta muutenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL1542463- 562348
- 851431
- 2271417
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,441141Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi401100- 102992
Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"193944- 77823
Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako136719