Olen aivan käsittämättömän raivostunut entiselle työnantajalleni. Olin pirun hyvä työntekijä monta vuotta, en ikinä nurissut mistään, vaikka minua viilattiin linssiin ihan kympillä. Vuosien mittan tultiin tutuiksi ja tavallaan kavereiksikin työnantajan kanssa ja siksi pidinkin pääni kiinni kaikista epäkohdista. Tein osaksi ystävän palveluksia ystävälle. Lopulta se ei ollut minun kannaltani kovin antoisaa ja jäinkin hommista pois.
En kuitenkaan kadonnut touhuista kokonaan vaan pysyttelin ilmapiirissä siten, että olin itse "asiakas" enkä enää työntekijä. Tällainen tuntui alkuun hyvältä ratkaisulta ja olin tyytyväinen. Mutta nyt ikäänkuin "kaveripohjalta", extyönantajani vetää minua höplästä asiakkaana. Minulla ei ole oikeutta vaatia kummoistakaan palvelua, koska aivan kuin vieläkin kuuluisin henkilökuntaan. Työnantaja maksimoi omat hyötynsä ja minä asiakkaana en ole samanarvoinen kuin muut asiakkaat.
Olen niin raivona. Taidan katkaista kaikki yhteydet kyseiseen extyönantajaan. Sekin tuntuu niin vaikealta, mutta en voi kai muutakaan. Tulen hulluksi tämän ihmisen takia. Ihan todella. Arggg!
Ex-työnantajan loukussa
2
459
Vastaukset
- Pike
Onko ihan mahdotonta keskustella sen ihmisen kanssa noista epäkohdista? Tyyliin aikuinen aikuiselle.
Jos ei, niin päästä irti. Mitä siinä roikkumaan, jos kerran tuntee vain tulleensa hyväksikäytetyksi. Oma olo paranee varmasti kun lopetat pelleilyn ja jatkat realistiselta pohjalta jossakin muualla.
Uskalla vaan ottaa ns. tuhoajan rooli ja irtautua ei-tyydyttävästä suhteestasi ex-työnantajaasi, siten vapautat energiasi johonkin rakentavampaan.
Kerran se vaan kirpasee! ; )- Raivohärkä
Juu, kuulostaisi järkevältä tuo keskustelu, mutta tuntuu että siinä vaiheessa repisin lopullisesti peliverkkarini (ja extyönantaja repisi minut).
Mutta.
Kuten oivallisesti sanoitkin kerran se vain kirpaisisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3776727Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483916Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava341500Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard411271Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2171176- 981101
Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä
Voi, voi! Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä! https://yle.fi/a/74-20221468 Aina voi etsiä toisen reitin, jos t811026Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue21988- 57982
RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä404942