kertokaa kaikki mahollinen napakorun uloskasvamisesta, siis mistä sen voi huomata mahdollisimman aikaisin?
napakorusta
5
970
Vastaukset
- siili
ja käykö siihen merisuola liuokseen ihan tavallinen kaupasta ostettu merisuola ja keitetty vesi, kun mulle ei napakorun laiton yhteydessä annettu muuta kun puhistusaine, jolla pitää putsata neljä kertaa päivässä. ja voisko joku asiasta tietävä laittaa liuoksen "ohjeen" tänne?
- mimmi86
Onko tosiaankin niin että sinun on käsketty puhdistaa desinfiointiaineella 4 kertaa päivässä. Minulle sanottiin että kerran päivässä, koska desinfiointiaine kuivattaa ja koru kasvaa sen seurauksena helpommin ulos.
- Wes
http://www.safepiercing.org/bodyAftercare.html
AO.sivulta löytyy hyvät ohjeet jälkihoitoon. Se on kansainvälisen lävistäjien järjestön(APP) laatima.
Yksiköt on Amerikaksi, mutta ovat Suomeksi suurin piirtein seuraavat: 1 litra vettä ja 1 tl merisuolaa! Apteekin valmiissa keittosuola-/huuhteluliuoksessa on suolaa noin tuplamäärä!
Molemmat sopivat hyvin päivittäiseen huuhteluun
pari kertaa/päivä. Muita "aineita" et tarvitsekaan! - hiesu
mimmi86 kirjoitti:
Onko tosiaankin niin että sinun on käsketty puhdistaa desinfiointiaineella 4 kertaa päivässä. Minulle sanottiin että kerran päivässä, koska desinfiointiaine kuivattaa ja koru kasvaa sen seurauksena helpommin ulos.
Mielellään napakorua ei pu´hdisteta millään desinfiointi aineella.. Pelkkä mahd. kuuma vesi riittää. Tosin sitten jos se alkaa osoittaa joitain tulehtumisen merkkejä niin sitten ehkä aineella..
- lävistetty
Wes kirjoitti:
http://www.safepiercing.org/bodyAftercare.html
AO.sivulta löytyy hyvät ohjeet jälkihoitoon. Se on kansainvälisen lävistäjien järjestön(APP) laatima.
Yksiköt on Amerikaksi, mutta ovat Suomeksi suurin piirtein seuraavat: 1 litra vettä ja 1 tl merisuolaa! Apteekin valmiissa keittosuola-/huuhteluliuoksessa on suolaa noin tuplamäärä!
Molemmat sopivat hyvin päivittäiseen huuhteluun
pari kertaa/päivä. Muita "aineita" et tarvitsekaan!kävin itse ottamassa napakoruni sellasessa pienessä kauneushoitolassa (idiootti). Nainen antoi puhdistusgeelin, jota en ollut koskaan nähnyt missään apteekissa tms. ja käski puhdistaa 2 kertaa päivässä. No olihan se napa sitten viikon ihan kivan näkönen, ainut että verta tuli kolme ekaa päivää ihan hulluna. Jolle löytyi myös ihan järkevä selitys (nainen oli lävistänyt verisuonen). Pidin sitä napakorua 1,5vuotta jatkuvasti sitä hoitaen ja lääkkeitä käyttäen. Nyt luovuin siitä kaiken sen vaivan jälkeen. ETTÄ älkää missään nimessä hyvät ihmiset ottako mitään lävistyksiä missään ihme paikoissa VAAN kunnon lävistys liikkeissä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3126078Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483586Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1462760"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242151Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1001718- 661150
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua811045Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni142942Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10918Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11874