tässä pieni kysymys miehille, miksei myös naisille:
-Päissään tulee avauduttua ja sanottua asioita joita selvinpäin ei tule tehtyä. Onko kyseessä se että viina vääristää ajatuksia ja "tajuaa" yhtäkkiä esim. pitävän jostain ihmisestä, johon selvinpäin ei koskisi pitkällä tikullakaan? vai onko kyseessä vain se rohkaisu jonka ryyppy antaa? Tai muuta sellaista? olisi hyvä jos vastaus tulisi perustelun kera, sukupuolen voi myös liittää mielipiteen perään :)
kiitoksia kaikille jotka jaksaa vaivautua vastaamaan!
miehet!
9
1891
Vastaukset
- Nainen
Omasta puolesta voin sanoa että humalassa sitä voi erehtyä pitämään aika pahankin näköistä miestä ihan mukiinmenevänä, samoin jutut jotka kännissä naurattaa, ei selvinpäin ees hymyilytä.
Sitten on taas se, että kyllä se ryyppy rohkasee sanomaan jotain mitä ei selvinpäin kehtaa, mutta muuten kännijutut on kännijuttui. - mie
täysin henkilöstä.
Itse olen ihastunut/rakastunut pidempiaikaiseen miespuoliseen tuttavuuteen ja menin viikko sitten pöhnässä päiten sanomaan sille et voisin tähän rakastua... mikä on totta. En vain ikinä olisi sitä tunnustanut sille selvinpäin, ennen kuin olisin ollut varma hänen tunteistaan.- Jalat maassa
Alkoholi voimistaa tunteita puoleen jos toiseenkin. Eli sekä negatiivisia että positiivisia asioita sanotaan humalassa helpommin. Känniläisen puheisiin kannattaa aina suhtautua tietyllä varauksella.
- Tukeva ote
Jalat maassa kirjoitti:
Alkoholi voimistaa tunteita puoleen jos toiseenkin. Eli sekä negatiivisia että positiivisia asioita sanotaan humalassa helpommin. Känniläisen puheisiin kannattaa aina suhtautua tietyllä varauksella.
henkilöön joka puhelee muita asioita päissään kuin selvinpäin on suhtauduttava erittäin suurella varauksella.Siis ei yleensäkään olla missään tekemisissä luottamuksellisessa mielessä.Tällaisia henkilöitä on sitten myös paljon.
- kyllä
On aivan sama mitä ihmiset törisee kännissä itse en ainakaan edes kuuntele saatika että piittaisin. Itseasiassa hankkiudun pikimiten tieheni humalaisten suunpieksäjien kammottavsta seurasta.
- ääliö
Kännissä tulee höpistyä ja tehtyä vaikka mitä. Aivot on narikassa. Se on osin rentoutumista ja osin peliä, ja riippuu ihan hetken fiiliksistä, miten tosissaan suhtautuu toisten puheisiin yms. Myös refleksit hidastuu joten jos itselle epämiellyttävä tyyppi tulee höpisemään, saattaa jäädä kuuntelemaan ja juttelemaan vaikka selvänä häipyisi heti. Ja olen muuten nainen.
- Linda
Kyllä sitä kännissä tulee sanottua totuuksia varsinkin jos joku oikein kysymällä kysyy. Tiedä sitten onko se aina hyvä juttu. :/
- naikkonen
ei kovin paljon ajattele mitä sieltä suustaan laukoo, helpommin sitä sanoo mitä mieleen SILLÄ hetkellä juolahtaa, mutta nekin fiilikset voi johtua humalasta.. (?) Riippuu tilanteesta. Alkoholiahan otetaan osittais rohkaisun vuoksi, mm. tunnelman rentouttajaksi.
Sanoisin että juttujen totuudenperä riippuu juopumuksen määrästä.. pikku hiprakassa jutut tulee helpommin puhuttua ja totuudenmukaisesti, kännissä tunteet ja tempperamentti korostuu ja saattaa käyttäytyä ihan typerästi mm. reagoida turhan vahvasti joihinkin tilanteisiin, joita sitten seuraavana aamuna saa itsekin ihmetellä. Ökykännissä taas jutuilla ei tunnu olevan mitään rajaa, koska sillon ei järki pelitä kunnolla, eikä juttujen taso todellakaan vastaa ihmisen normaalia ajatuksen juoksua.- huokaus
Toi kuulosti hyvältä... Toiv toi on totta! Mun olo helpottui tosi paljon tota lukiessa...
Kerropa toi sama sille ihmiselle, jota luultavasti loukkasin viime viikolla ollessani tosi humalassa. Päästelin suustani juuri mitä sillä hetkellä päässä liikkui... Aamulla oli olo et ei saatana.... Elämäni pahin morkkis!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2485672Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353231Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1332549"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2102013Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol641542- 641007
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77937Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123813Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8781- 39728