hei ajattelin kysyä kun en itse osaa käyttää kellohameita ym..en oo oikeen koskaan pitänyt sitä mun juttuna vaikka ne onkin ihanan näköisiä . oon enemmän farkku ja rotsityylinen mutta tiedän että se näyttää jätkämäiseltä. oisko pitkävartiset korkkarisaappaat ok rotsin kanssa?? mulla on siis ihan kunnon nahkarotsi hihamerkein. ideoita otetaan vastaan ja kiitos jo etukäteen :)
naisilla prätkärotsit
rockabillygirl1
1
187
Vastaukset
- 'star'
jospa pukeutuisit juuri niin kun itsestäni tuntuu luontevimmalta, etkä yrittäisi pukeutua mihinkään "uniformuun" .
Monesti kun mennää metsään siinä kohtaa kun koitetaan olla jotain muuta kuin ollaan ja sitten on epämiellyttävä ja luonnoton olo vaatteissa jotka eivät ole omalla mukavuus alueella.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805