Lempilakkamerkkisi?

pohdiskelin

Mua kiinnostaisi tietää, että mitä lakkamerkkejä pidätte parhaina ja miksi. Itse olen aika epäluuloinen kaikkia mulle uusia merkkejä kohtaan, ja tykkään ostella lakkoja niiltä merkeiltä, jotka olen aikaisemmin todennut hyväksi. Tällä hetkellä lempimerkkejäni ovat China Glaze, Color Club, A-england ja Orly.

Mikä on sun lempilakkamerkki ja miksi?
Tai ehkä jopa lempilakka?

Voit kertoa myös, mikä on inhokki lakkamerkkisi. :)

8

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fuyguhi

      essie ja O.P.I on aika hyviä mistä oon tykänny :)

    • Nufu4ever

      Kyllä Nfu Oh on ehdottomasti kaunein kynnellä. Siihen vielä A&A top Coat päälle ja parempaa saa hakea. Varsinkin Nufun Hologrammit rokkaa. Saa nykyisin suomestakin parista paikkaa kun vaan viitsi googlettaa.

    • alessandr

      alessandron lakat on olleet mun suosikkejani jo useamman vuoden, paljon sävyjä ja pysyy hyvin!

    • Dixiedixie

      MIYO- lakat, kauniita värejä, pigmenttirikkaita, helposti levittyviä ja ihan ok kestäviä lakkoja. Hintakaan ei kirpaise.

      Wild And Mild- lakat on myös pigmenttirikkaita ja värivalikoima on todella laaja. Eivät kyllä kovin hyvin pysy kynnellä. Edullisia.

      Essie- lakat ovat tietysti aivan kärjessä, pysyvät todella hyvin, ovat peittäviä ja helposti levitettäviä. Ja sävyt aivan ihania. Kuitenkin vähän liian hintavia mulle, vaikka kosmetologiopiskelijana saankin niitä vähän halvempaan tukkuhintaan.

    • Kauniit kynnet

      Moikka kaikki!
      En tiedä onko tämä nyt oikea keskustelu kysyä tätä, mutta uskon että kynsifiilistelijät vois tietää vastauksen. Oon tässä miettinyt että haluaisn osta geelilakkaus setin kotiin. Onko aineet samat kuin geelikynsisetissä? vai jotenkin erilaiset? Lisäksi olis kiva tietää mitkä on parhaita merkkejä, mistä starter kit kannattaisi edukkaasti ostaa?
      Kiitos!

    • lakkaaja

      Menee aiheen vierestä, mutta olen tilannut itselleni Sinan uv-lakkoja spashopista. Pysyvät erittäin hyvin (paremmin kuin joskus hoitolassa laitattamani) ja ovat edullisia! Sävyjä oli kanssa paljon! :)

    • Gynnet

      Itse ostin Rion halpis-setin Kodin1:stä, tätä ei pidetä hyvälaatuisena tuotteena ;). Hyvää tossa setissä on edullisen hankintahinnan lisäksi se, että setin uv-lakka on väritöntä, ja omia vanhoja lakkoja voi siis käyttää sen kirkkaan uv-lakan välissä tai päällä. Eka uv-lakkaus lähti vähän lipsumaan etusormien kynnen päistä heti viikon päästä, mutta harjoittelulla on tullut pysyvämpää tulosta, kun ymmärsi sen kynnen pään sulkemisen tärkeyden. Nytkin on menossa jo kolmas viikko samoilla uv-lakkapohjilla.

      Rion ohjeissa sanotaan, että sen oma värilakka laitetaan uv-kerrosten alle, ite tykkään kuitenkin vaihdella lakkaa useammin kuin 2 viikon välein, ja olen laittanut värilakan vasta 3:n uv-lakkakerroksen päälle. Tällä systeemillä sitä väritöntä uv-lakkaa ei tarvii poistaa 2:n viikon välein, vaan voi vain poistaa tavallisella kynsilakanpoistoaineella värilakan, väritön geelilakka ei siitä ole moksiskaan. Värittömän geelilakan juurikasvu on helposti hiottavissa bufferilla näkymättömiin.

      Mun lempilakkoja on essie, Mavala ja Gosh. :)

    • jen815

      Zoyan kynsilakat (saa nykyisin myös Suomesta, googlaamalla löytyy), koska niissä ei ole kaikkia myrkkyjä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9970
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      409
      4353
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2996
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2658
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2654
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1845
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1700
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe