westside vai eastside

nii haluisin tietää kummalle puolelle eminem kuuluu mu mielest se o westsidessa......ja keitä muita on samassa puolessa
161434
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 16

Vanhimmat

Jaa a hmm Detroit on idässä, joten hmm???

Äänestä

Eminem on Detroitissa,ei rannikoilla.Dr.dre esimerkiksi on westcoast-rappari

Äänestä

East Side (lue New York, New Jersey)
West Side (lue California)

Detroit on Michiganissa, Detroitissa on muutenkin ihan omat kuviot, niinkun on Atlantassa ja muissa isoissa kaupungeissa. Ei se kaikki oo vaan East ja West, vai onko Suomi pelkkä Helsinki?

Äänestä
  • ...valaistuksesta :DD

Äänestä

• noinhan se on just. Mutta ennemmin se itäpuolella on ku länsi Eminem siis.

Nii ja Suomeen kuuluu kaikki muuta paitsi Turku. Se on joku oma maa.

Äänestä

• g'sah kirjoitti:

noinhan se on just. Mutta ennemmin se itäpuolella on ku länsi Eminem siis.

Nii ja Suomeen kuuluu kaikki muuta paitsi Turku. Se on joku oma maa.

Hei mä aijon muuttaa turkuun. No jos se on oma maa niin tuleepahan matkusteltua ulkomaille aina kun poistuu kaupungin alueelta.

Äänestä

• jason-blue kirjoitti:

Hei mä aijon muuttaa turkuun. No jos se on oma maa niin tuleepahan matkusteltua ulkomaille aina kun poistuu kaupungin alueelta.

Älä hyvä ihminen sitä virhettä tee!!

Äänestä

• Arrow kirjoitti:

Älä hyvä ihminen sitä virhettä tee!!

Mä muuttaisin Ruotsiin tältä istumalta jos voisin, mutta ei ne anna kansalaisuutta suomalaisille elintasopakolaisille.

Tai no siis mä muuttasin minne vaan paremman työttömyyskorvauksen perässä.

Äänestä

• jason-blue kirjoitti:

Mä muuttaisin Ruotsiin tältä istumalta jos voisin, mutta ei ne anna kansalaisuutta suomalaisille elintasopakolaisille.

Tai no siis mä muuttasin minne vaan paremman työttömyyskorvauksen perässä.

...et oot aikamoinen luuseri ! ..paremman tyottomyyskorvauksen perassa... hyva Jason... luuseri....

Äänestä

• GMFSOB kirjoitti:

...et oot aikamoinen luuseri ! ..paremman tyottomyyskorvauksen perassa... hyva Jason... luuseri....

Tuleva alkoholisti, ainakin 60% todennäköisyydellä.

Kun muut kerto ala-asteella unelma-ammatikseen poliisia ja palomiestä, niin mä täräytin et "mä haluun olla lotto-voittaja, eikä mun tarvis tehdä päivääkään töitä"

Että tällä lailla. :D

Äänestä

• jason-blue kirjoitti:

Tuleva alkoholisti, ainakin 60% todennäköisyydellä.

Kun muut kerto ala-asteella unelma-ammatikseen poliisia ja palomiestä, niin mä täräytin et "mä haluun olla lotto-voittaja, eikä mun tarvis tehdä päivääkään töitä"

Että tällä lailla. :D

olen jo alkoholisti, mutta duunissa tassa on silti pakko kayda...

Äänestä

• Vittu se on WEST COAST ja EAST COAST.
    Pennut on just tommosii saatanan MainStream ihailijota...

Äänestä

• Just Näin kirjoitti:

Vittu se on WEST COAST ja EAST COAST.
    Pennut on just tommosii saatanan MainStream ihailijota...

Mä en oikeen tajua. Sanot sä mua Mainstream-ihailija-pennuks?

Jos, niin metsään meni, vai onko murmurista tullu mainstreamia?

Äänestä

No se on oikeastaan aika sama... Koko east-ja westside pelleily on aika naurettavaa...

Äänestä

Esimerkiks New York on East Coastilla, mutta on sielki East Side ja West Side.

Yea.

Äänestä

💩💩

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

??????? kirjoitti:

nii haluisin tietää kummalle puolelle eminem kuuluu mu mielest se o westsidessa......ja keitä muita on samassa puolessa

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu