nii haluisin tietää kummalle puolelle eminem kuuluu mu mielest se o westsidessa......ja keitä muita on samassa puolessa
westside vai eastside
16
1349
Vastaukset
- g'sah
Jaa a hmm Detroit on idässä, joten hmm???
- joku
Eminem on Detroitissa,ei rannikoilla.Dr.dre esimerkiksi on westcoast-rappari
- jason-blue
East Side (lue New York, New Jersey)
West Side (lue California)
Detroit on Michiganissa, Detroitissa on muutenkin ihan omat kuviot, niinkun on Atlantassa ja muissa isoissa kaupungeissa. Ei se kaikki oo vaan East ja West, vai onko Suomi pelkkä Helsinki?- eazy-killa
...valaistuksesta :DD
- g'sah
noinhan se on just. Mutta ennemmin se itäpuolella on ku länsi Eminem siis.
Nii ja Suomeen kuuluu kaikki muuta paitsi Turku. Se on joku oma maa. - jason-blue
g'sah kirjoitti:
noinhan se on just. Mutta ennemmin se itäpuolella on ku länsi Eminem siis.
Nii ja Suomeen kuuluu kaikki muuta paitsi Turku. Se on joku oma maa.Hei mä aijon muuttaa turkuun. No jos se on oma maa niin tuleepahan matkusteltua ulkomaille aina kun poistuu kaupungin alueelta.
- Arrow
jason-blue kirjoitti:
Hei mä aijon muuttaa turkuun. No jos se on oma maa niin tuleepahan matkusteltua ulkomaille aina kun poistuu kaupungin alueelta.
Älä hyvä ihminen sitä virhettä tee!!
- jason-blue
Arrow kirjoitti:
Älä hyvä ihminen sitä virhettä tee!!
Mä muuttaisin Ruotsiin tältä istumalta jos voisin, mutta ei ne anna kansalaisuutta suomalaisille elintasopakolaisille.
Tai no siis mä muuttasin minne vaan paremman työttömyyskorvauksen perässä. - GMFSOB
jason-blue kirjoitti:
Mä muuttaisin Ruotsiin tältä istumalta jos voisin, mutta ei ne anna kansalaisuutta suomalaisille elintasopakolaisille.
Tai no siis mä muuttasin minne vaan paremman työttömyyskorvauksen perässä....et oot aikamoinen luuseri ! ..paremman tyottomyyskorvauksen perassa... hyva Jason... luuseri....
- jason-blue
GMFSOB kirjoitti:
...et oot aikamoinen luuseri ! ..paremman tyottomyyskorvauksen perassa... hyva Jason... luuseri....
Tuleva alkoholisti, ainakin 60% todennäköisyydellä.
Kun muut kerto ala-asteella unelma-ammatikseen poliisia ja palomiestä, niin mä täräytin et "mä haluun olla lotto-voittaja, eikä mun tarvis tehdä päivääkään töitä"
Että tällä lailla. :D - GMFSOB
jason-blue kirjoitti:
Tuleva alkoholisti, ainakin 60% todennäköisyydellä.
Kun muut kerto ala-asteella unelma-ammatikseen poliisia ja palomiestä, niin mä täräytin et "mä haluun olla lotto-voittaja, eikä mun tarvis tehdä päivääkään töitä"
Että tällä lailla. :Dolen jo alkoholisti, mutta duunissa tassa on silti pakko kayda...
- Just Näin
Vittu se on WEST COAST ja EAST COAST.
Pennut on just tommosii saatanan MainStream ihailijota... - jason-blue
Just Näin kirjoitti:
Vittu se on WEST COAST ja EAST COAST.
Pennut on just tommosii saatanan MainStream ihailijota...Mä en oikeen tajua. Sanot sä mua Mainstream-ihailija-pennuks?
Jos, niin metsään meni, vai onko murmurista tullu mainstreamia?
- Mikko
No se on oikeastaan aika sama... Koko east-ja westside pelleily on aika naurettavaa...
- Alisha
Esimerkiks New York on East Coastilla, mutta on sielki East Side ja West Side.
Yea. - Anonyymi
💩💩
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818