Mitäs ihmiset vappuna?

Vakikävijä

Kohta se olisi taas vappu. Itelläni usein vappusuunnitelmat jäävät viime tinkaan, mutta yleensä olen saanut jonkun kuitenkin kaverikseni. Joskus on kuitenkin käynyt niin, että en ole saanut kenestäkään seuraa ja onhan se melkoisen tylsää olla yksin kotona, silloin se yksinäisyyden tunne oikein korostuu. Tänä vuonna tilanne näyttää kuitenkin vähän siltä, ettei ole oikein ketään, jota pyytää kaveriksi kaupungille tms. Onko muilla palstalaisilla mitään suunnitelmia vielä vapuksi?

13

183

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Citynainen

Varmaankin uuden kodin suunnittelua. Kaupungille sisarusten kanssa. Nakkia ja perunasaalaattia. Sitä rataa.

• pimbleman.

koitan saada tän naitatuksen loppumaan. Olis kiva naida jonku kans koko vappu.

• 75755475475457

Hae seksivälinekaupasta Fleshlight ja rakastele sen kanssa koko vappu? :D

• tiekkarityttö

Liimaan tupsulakin päähäni, ja toivon parasta.

• toiset osaa

Parasta Vappua?

Tuleeko Vapun häät suorana teeveestä?

• Ryyppyrunkkukunkku

Taidanpa ryypätä ja runkata.

• Ulkona on vappuna humalaisia ihmisiä ja mitä todennäköisimmin huono sää.

Parempi pysyä sisällä dataamassa niin kuin kaikkina muinakin päivinä, ja lukea seuraavana lehdestä kuinka moni on menestyksekkäästi hukkunut lähialueen vesistöihin.

• raitis atm

Olen kotona yksin. Mitäs muutakaan? Jos joskus lähden ihmisten ilmoille, niin en ainakaan yleisenä kännäyspäivänä.

• metsään vappuna

Jos saan päättää itse, otan kameran mukaan ja menen metsään nauttimaan ajastani.

• Maa-jussi

Paskaa vois ajaa.

• birtee tytsä

Moniko meinaa grillata vappuna?

• 17+17

Aattona käyn kaverin kanssa uimassa ja sitten kulutan illan pakkaamalla matkalaukkua koska aikaisin vapunpäivänä on lähtö Lontooseen. :)
      Vappuaattona saatan ehkä käväistä kaveriperheen luona juomassa kuoharia, syömässä herkkuja ja viihdyttämässä kummilapsia. :)
      Mutta viimeistään yhdeltätoista nukkumaan, koska kyyti lentokentälle lähtee aamuviideltä... Xp

• Poksu käy

Vappuna poksautellaan teinityttöjen pimperoita.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe