Naiset, kertokaa.

Viltzu1221

Niin, olen 25 vuotias mies ja kokemusta seurustelusta ei ole.. Siis jotain säätöä on ollut muutaman henkilön kanssa( yhdessä oloa, vähän suutelua jne, mutta ei seksiä milloinkaan..)

Haittaisiko, jos mies on noin kokematon? Käytännössä voisi siis sanoa, että täysin kokematon olen.. Jotenkin mua hävettää itteenikin tää mun tilanne.

Lähinnä se tilanne, kun pitää sitten (jos nyt joskus saisin oikean seurustelukumppanin) kertoa, että ei oikeen kokemusta oo.. Mitenkä naisen naama venähtää.

Tälleen keväisin on aivan tajuton läheisyyden kaipuu ja siis muutenkin olisi se nyt kiva saada jo naisystävä. On kokeiltu baarista, nettideittailua, mutta kun ei.

15

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -n--

No jos itse ihastun/rakastun mieheen niin mulle on ihan sama mitä miehen seurusteluhistoria pitää sisällään. Ei silloin kiinnosta menneisyys vaan yhteinen tulevaisuus ja se hetki mitä eletään!
      Toki jos ois hirvee häntäheikin maine niin se vähän arveluttas.

• Näkökulmia

Älä usko edelliseen viestiin. Naisen on helppo sanoa "kun on ihastunut mieheen, niin ei tuollaisella väliä". Kun teette vasta tuttavuutta, eikä nainen ole vielä ihastunut, ja jos hän saa selville kokemattomuutesi, sehän on epäilyttävää jos mikä...

Oletko peräkammarin poika, oletko jotenkin estynyt tai sairas, oletko jokin friikki?

Paras peittää kokemattomuus jotenkin.

• Viltzu1221

Oon miettinytkin, että varmaan parempi ku peittäis jotenkin tuon kokemattomuuden.

• zepp

No ei mua henkilökohtaisesti haittaa kokemattomuus - kuhan on halu muuttaa asia mun kanssa!

• ...........

Nainen ei saa haluta seksiä. Olet huono nainen. Miehen tulee pakottaa nainen seksiin kanssaan. Seksin tulee olla naiselle aina epämieluinen hinta, jonka hän joutuu maksamaan miehen rakkaudesta. Minä en saisi todennäköisesti edes erektiota, jos tietäisin, että nainenkin haluaa seksiä.

• Naisellinen nainen

En jaksaisi alkaa opettamaan kaikkia temppuja ja niksejä kädestä pitäen. Kyllä miehen pitää kaikki metkut ja jipot osata. Olisi noloa jos mies yrittäisi työntää anaalitappia väärin päin sisään. LOL xD

• En kyllä keksi, miksi haittaisi. Mene ja tiedä, mutta liekö tuon peitteleminenkään olla kovin hyvä idea. Vedät vaan puoleensa niittä ihmisiä, joille sillä on väliä.

• pelkkää plussaa

Mielestäni on hienoa, jos joku ei ole harrastanut seksiä ilman tunteita. Suurin osa vähintään kokeilee sitä pelkästä uteliaisuudesta. Nuorille pitäisi enemmän neuvoa, ettei kannata harrastaa seksiä ollenkaan ilman syvempiä tunteita ja sitoutumista. Nykyään seksi on kuin "kertakäyttökamaa" ja menettänyt merkityksen. Siitä on tullut tylsää, vaikka sitä "hehkutetaan" enemmän kuin koskaan ennen.

• näin se menee

Naiset sanoo ettei haittaa, mutta todellisuudessa haittaa.

• .........

Älä kuuntele mitä naiset sanoo, vaan katso miten he käyttäytyvät. Tällä opilla pääsee elämässä pitkälle.

• Näkökulmia

Seksikokemus on pakollinen miehelle, joka etsii elämäänsä naista. Kokematon on kummajainen. Älä usko, jos joku sanoo: "kelpaat tuollaisena". Et luultavasti kelpaa.

Jos et ole vielä saanut seksiä ja haluat tyttökaverin, hankkiudu poikuudestasi eroon tavalla tai toisella. Saatat joutua panemaan ilman tunteita jotakin kännistä naista tai maksullista, mutta äkkiä se on onneksi ohi ja olet "oikea" mies.

• NörttiN

Olen pannut itseäni kokemattomampia miehiä ja hyvin ovat minua hoidelleet. Asenne ratkaisee, ei kokemuksen määrä. Eli jos mies on valmis tekemään työtä naisen nautinnon eteen, eli opettelemaan kokeilemalla mikä toimii ja mikä ei, niin hyvin menee, vaikka aiempi käytännön kokemus puuttuisikin.

Tärkeintä on siis HALU TUOTTAA NAISELLE SEKSUAALISTA NAUTINTOA. Jos sellainen on, niin nainen kyllä opastaa - tai jos nainen ei itsekään tiedä mistä pitää, niin mies voi etsiä tietoa mistä naiset yleensä pitävät ja alkaa niiden tietojen perusteella kokeilemalla etsiä mistä juuri tämä nainen pitää.

Rehellisyys omasta kokemattomuudesta on parempi kuin kokeneen esittäminen. Kokemattomalle antaa osaamattomuuden anteeksi, kokeneeksi itsensä väittänyt näyttää osaamattomana vain huonoasenteiselta kusipäältä.

• AinaVääräNainen

Ei haittaisi. Parempi kun on rehellinen eikä väitä olevansa kokeneempi. Se paljastuu viimeistään siinä vaiheessa, kun sänkyyn päätyy ellet ole hiton hyvä näyttelijä!

• ...

Kokemattomuus ei todellakaan haittaisi, kunhan muuten olisi oikeanlainen asenne. Jokainen parisuhde muutenkin lähtee ns puhtaalta pöydältä eli se on opettelua kummallekin myös seksin suhteen.

Itse olen myös tavallaan kokematon, olen valtaosan aikuisuudestani viettänyt yhden miehen kanssa ja eron jälkeen ajatus seksistä uuden miehen kanssa jännittää, jopa pelottaa. Vaikka itse seksi ei ole minulle uutta, on se kuitenkin tuntematon alue uuden ihmisen kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      133
      7253
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4400
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      54
      3462
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      506
      3165
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      294
      2112
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1763
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1701
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1573
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1485
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1436
    Aihe