rastat ja tatuointeja 5-kymppisellä

ihmettelijä...

Kertooko mitään ihmisestä, jos n. 50 -vuotias nainen ottaa punamustat rastat pidennökset ja hänellä on tatuointi kädessä?

8

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ounou.

se on vähän sillai, että elämä pitää elää silloin kun on hengissä.
      jos on siinä iässä, ettei enää jaksa korvaansa lotkauttaa muiden mielipiteille, vaan tekee mitä on halunnut.

• merituuuuuli

Itse ainakin katson kunnioittaen, että kyseinen nainen uskaltaa poiketa valtavirrasta vielä tuonkin ikäisenä. (En nyt siis väitä että olisit vanha, usein vain tyyli muuttuu arkisemmaksi mitä vanhemmaksi tulee.)

• neitikevät65

kertoo että hän on upea ihana nainen ja elää täysillä oman näköistä elämää ! harmaat hiirulaiset saa miettiä mitähän muut sanoo...........-

• 11+13

Miten ulkonäkö kertoo mitään ihmisestä?

Mut on tuomittu niin monesti ulkonäön perusteella, että oon ehtiny olla jo pahoinpitelijä, narkkari, ruma, outo, friikki ynnä muuta kivaa. Ja tosielämässä en ole mitään noista.

Eiköhän jokainen saa olla sellainen kun on. Tuskin kukaan on yhtään toista parempi.

• Uskonnnonvapaus

Kertooko mitään palstapoliisista kun poisti kirjoitukseni johon olin laittanut pari linkkiä Rastafarista?
      Kertoo ainakin sen että palstapoliisi vastustaa sananvapautta ja uskonnonvapautta. En haukkunut kirjoituksellani ketään, toki kyllä mainitsin aloittajan ahdasmielisyydestä ja näköjään palstapoliisi on yhtä ahdasmielinen.
      Näillä palstoilla kyllä voi lukea vaikka mitä pas''''aa, mm. ime '''''' ja tapa '''''' yms. mutta niitä ei poisteta.
      No en sitten enempää paasaa rastafarista, jos jotakuta kiinnostaa tämä uskonto tai elämäntapa niin voi googlettaa: rastafari:
      Rastafari on 1930-luvulla Jamaikalla syntynyt Vanhaan testamenttiin pohjautuva uskonto.

• pusujaxxx

Tämä on tyyliosio, ei uskonto-osio. Siksi luulen että poistettiin.

• Myös rastapää

Niin mutta tietty tyyli voi kuulua tiettyyn uskontoon tai elämäntapaan.

• tatuoinnit on sen verran yleisiä nykyään et aika monella tulevalla viiskymppisellä on tatuointeja, ja sitä vanhemmillakin..
      vai pitäskö ne niinku poistattaa sit ku tulee johonki tiettyyn ikään, niinku?
      ja eikö nyt ihminen saa pitää ihan sellaista hiustyyliä kui itse tykkää?

sitä se kertoo,

mur

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 533
      8566
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3678
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2203
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      160
      1184
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      826
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      754
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      742
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      716
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      705
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      647
    Aihe