rastat ja tatuointeja 5-kymppisellä

ihmettelijä...

Kertooko mitään ihmisestä, jos n. 50 -vuotias nainen ottaa punamustat rastat pidennökset ja hänellä on tatuointi kädessä?

8

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ounou.

se on vähän sillai, että elämä pitää elää silloin kun on hengissä.
      jos on siinä iässä, ettei enää jaksa korvaansa lotkauttaa muiden mielipiteille, vaan tekee mitä on halunnut.

• merituuuuuli

Itse ainakin katson kunnioittaen, että kyseinen nainen uskaltaa poiketa valtavirrasta vielä tuonkin ikäisenä. (En nyt siis väitä että olisit vanha, usein vain tyyli muuttuu arkisemmaksi mitä vanhemmaksi tulee.)

• neitikevät65

kertoo että hän on upea ihana nainen ja elää täysillä oman näköistä elämää ! harmaat hiirulaiset saa miettiä mitähän muut sanoo...........-

• 11+13

Miten ulkonäkö kertoo mitään ihmisestä?

Mut on tuomittu niin monesti ulkonäön perusteella, että oon ehtiny olla jo pahoinpitelijä, narkkari, ruma, outo, friikki ynnä muuta kivaa. Ja tosielämässä en ole mitään noista.

Eiköhän jokainen saa olla sellainen kun on. Tuskin kukaan on yhtään toista parempi.

• Uskonnnonvapaus

Kertooko mitään palstapoliisista kun poisti kirjoitukseni johon olin laittanut pari linkkiä Rastafarista?
      Kertoo ainakin sen että palstapoliisi vastustaa sananvapautta ja uskonnonvapautta. En haukkunut kirjoituksellani ketään, toki kyllä mainitsin aloittajan ahdasmielisyydestä ja näköjään palstapoliisi on yhtä ahdasmielinen.
      Näillä palstoilla kyllä voi lukea vaikka mitä pas''''aa, mm. ime '''''' ja tapa '''''' yms. mutta niitä ei poisteta.
      No en sitten enempää paasaa rastafarista, jos jotakuta kiinnostaa tämä uskonto tai elämäntapa niin voi googlettaa: rastafari:
      Rastafari on 1930-luvulla Jamaikalla syntynyt Vanhaan testamenttiin pohjautuva uskonto.

• pusujaxxx

Tämä on tyyliosio, ei uskonto-osio. Siksi luulen että poistettiin.

• Myös rastapää

Niin mutta tietty tyyli voi kuulua tiettyyn uskontoon tai elämäntapaan.

• tatuoinnit on sen verran yleisiä nykyään et aika monella tulevalla viiskymppisellä on tatuointeja, ja sitä vanhemmillakin..
      vai pitäskö ne niinku poistattaa sit ku tulee johonki tiettyyn ikään, niinku?
      ja eikö nyt ihminen saa pitää ihan sellaista hiustyyliä kui itse tykkää?

sitä se kertoo,

mur

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe