rastat ja tatuointeja 5-kymppisellä

Kertooko mitään ihmisestä, jos n. 50 -vuotias nainen ottaa punamustat rastat pidennökset ja hänellä on tatuointi kädessä?
8257
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

se on vähän sillai, että elämä pitää elää silloin kun on hengissä.
jos on siinä iässä, ettei enää jaksa korvaansa lotkauttaa muiden mielipiteille, vaan tekee mitä on halunnut.

Äänestä

Itse ainakin katson kunnioittaen, että kyseinen nainen uskaltaa poiketa valtavirrasta vielä tuonkin ikäisenä. (En nyt siis väitä että olisit vanha, usein vain tyyli muuttuu arkisemmaksi mitä vanhemmaksi tulee.)

Äänestä

kertoo että hän on upea ihana nainen ja elää täysillä oman näköistä elämää ! harmaat hiirulaiset saa miettiä mitähän muut sanoo...........-

Äänestä

Miten ulkonäkö kertoo mitään ihmisestä?

Mut on tuomittu niin monesti ulkonäön perusteella, että oon ehtiny olla jo pahoinpitelijä, narkkari, ruma, outo, friikki ynnä muuta kivaa. Ja tosielämässä en ole mitään noista.

Eiköhän jokainen saa olla sellainen kun on. Tuskin kukaan on yhtään toista parempi.

Äänestä

Kertooko mitään palstapoliisista kun poisti kirjoitukseni johon olin laittanut pari linkkiä Rastafarista?
Kertoo ainakin sen että palstapoliisi vastustaa sananvapautta ja uskonnonvapautta. En haukkunut kirjoituksellani ketään, toki kyllä mainitsin aloittajan ahdasmielisyydestä ja näköjään palstapoliisi on yhtä ahdasmielinen.
Näillä palstoilla kyllä voi lukea vaikka mitä pas''''aa, mm. ime '''''' ja tapa '''''' yms. mutta niitä ei poisteta.
No en sitten enempää paasaa rastafarista, jos jotakuta kiinnostaa tämä uskonto tai elämäntapa niin voi googlettaa: rastafari:
Rastafari on 1930-luvulla Jamaikalla syntynyt Vanhaan testamenttiin pohjautuva uskonto.

Äänestä
  • Tämä on tyyliosio, ei uskonto-osio. Siksi luulen että poistettiin.

Äänestä

Niin mutta tietty tyyli voi kuulua tiettyyn uskontoon tai elämäntapaan.

Äänestä

tatuoinnit on sen verran yleisiä nykyään et aika monella tulevalla viiskymppisellä on tatuointeja, ja sitä vanhemmillakin..
vai pitäskö ne niinku poistattaa sit ku tulee johonki tiettyyn ikään, niinku?
ja eikö nyt ihminen saa pitää ihan sellaista hiustyyliä kui itse tykkää?

sitä se kertoo,

mur

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

ihmettelijä... kirjoitti:

Kertooko mitään ihmisestä, jos n. 50 -vuotias nainen ottaa punamustat rastat pidennökset ja hänellä on tatuointi kädessä?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu