Olen tapaillut/seurustellut nyt 6kk ihanan miehen kanssa. Meidän ongelmamme on kuitenkin se, että hän on kesällä lähdössä vuodeksi Itävaltaan töiden takia. Tottakai meillä on vielä menossa jonkinlainen alkuhuuma, jonkan taki epäilyttää suhteen kesto tuon vuoden ajan. Olemme kuitenkin molemmat tosissamme ja tiesimme molemmat tästä jo kun suhteeseen ryhdyimme.
Olemme vaan loppupeleissä tunteneet nii kauhean vähän aikaa tätä suurta koitosta miettien. Itse mietin kannattaako edes yrittää? Tämä mies vain on ensimmäistä kertaa sellainen jonka olen kohdannut, kenen kanssa voisin harkita jopa perheen perustamista.
Aika näyttää miten lähtee tämän vuoden vuoden ajan toimimaan, niinhän se kai on?
Harmittaa vain niin pirusti, koska olen törmännyt moniinmoniin miehiin, jotka ovan olleet ns. pleijereitä tai muita vastaavia,nyt löysin kiltin, luotettavan ja huomaavaisen miehen ja tulevaisuus ei näytä lupaavalta... Kai sitä hyvää vain kannattaa odottaa, vuosikin vaikka meillä ei olekkaan niin vankkaa pohjaa vielä.....
Mielipiteitä/kokemuksi/kommentteja?
vuoden ero melkein heti suhteen alkuun
3
241
Vastaukset
- Luota juttuunne
Kyllä se kestää, kun laitatte sen kestämään. Vaatii tosi paljon luottamusta, avoimuutta ja halua kummaltakin, mutta kuten sanoin, niin riippuu täysin ihmisen omasta halusta ja päätöksestä mitä tapahtuu.
Onnea matkaan (ja nauttikaan skypestä - se helpottaa).
T: itsekin kaukosuhteessa. - 22+2
Siinähän se suhde sitten punnitaan :)
Kokemuksesta voin todeta, että kaukosuhde voi parantaa parisuhdetta potenssiin sata! Itse olin tuntenut miesystäväni alle vuoden, kun lähdin ulkomaille vuodeksi. Vuoden ero on päättymäisillään ja ollaan onnellisempia kuin ennen tätä kauko-vaihetta! Yhteistä tulevaisuutta on suunniteltu ja odotetaan sitä päivää, kun päästään kunnolla alkuun.
Kaukosuhde opetti meidät näkemään mitä merkitään oikeasti toisillemme. Toki tilanne ennen eroa oli sekava ja molemmat mietti, mitähän tästä tulee... Olisko mennyt puolisen vuotta, kun molemmat tajusi täysillä, että nyt on sellainen kultakimpale löytynyt, ettei tämmönen etäsuhde tätä hommaa kaada!
Tsemppiä kovasti etäilyyn - muistakaa Skype! Sen avulla tekee ihmeitä ;) - etärakas
Kiltti, luotettava, huomaavainen! Siinä argumentit, joiden takia KANNATTAA satsata ja yrittää!!! Parisuhde kaatuu useimmiten uskottomuuteen, joten omalta puoleltasi tee jo nyt selkeä päätös pysyä uskollisena ja jopa karttaa sellaisia paikkoja ja tapahtumia, joissa vaara sekoilla, ja kerro se kaverillesi. Asia, josta kannattaa keskustella! Hän tekee oman päätöksensä itse, ja jos kertoo saman sinulle, niin alku etäsuhteeseen on tosi loistava!
Suhteen ylläpitoon skype, ja voithan ehkä lentää Itävaltaan lomille??? Aika mielenkiintoista, vai? Oma elämänkuviosikin laajenee ja saatte ehkä hyviä ystävyyssuhteita sieltä. Ja onhan hänellä Suomi-lomat?
Itsellä sama tilanne nuorena. Kaveri 3 kk jaksoissa ulkomailla ja joku viikko välillä kotimaan lomaa ja sitä kesti 1,5 vuotta. Viimeisellä lomalla mentiin naimisiin ja häämatka suuntautui maahan, missä hän oli töissä! Työnsä takia ei ollut ehtinyt siellä paljoa reissaamaan, joten työkaverin autolla viiletettiin pitkin maata! Ikimuistoinen matka!!! Tapasin hänen työkavereitaan ja näin hänen elinolojaan siellä. Yhdistimme erottavat asiat.
Tuohon aikaan ei ollut skypejä eikä kännyköitä, joten Sulla paljon helpompaa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579