vuoden ero melkein heti suhteen alkuun

Tandor

Olen tapaillut/seurustellut nyt 6kk ihanan miehen kanssa. Meidän ongelmamme on kuitenkin se, että hän on kesällä lähdössä vuodeksi Itävaltaan töiden takia. Tottakai meillä on vielä menossa jonkinlainen alkuhuuma, jonkan taki epäilyttää suhteen kesto tuon vuoden ajan. Olemme kuitenkin molemmat tosissamme ja tiesimme molemmat tästä jo kun suhteeseen ryhdyimme.
Olemme vaan loppupeleissä tunteneet nii kauhean vähän aikaa tätä suurta koitosta miettien. Itse mietin kannattaako edes yrittää? Tämä mies vain on ensimmäistä kertaa sellainen jonka olen kohdannut, kenen kanssa voisin harkita jopa perheen perustamista.
Aika näyttää miten lähtee tämän vuoden vuoden ajan toimimaan, niinhän se kai on?
Harmittaa vain niin pirusti, koska olen törmännyt moniinmoniin miehiin, jotka ovan olleet ns. pleijereitä tai muita vastaavia,nyt löysin kiltin, luotettavan ja huomaavaisen miehen ja tulevaisuus ei näytä lupaavalta... Kai sitä hyvää vain kannattaa odottaa, vuosikin vaikka meillä ei olekkaan niin vankkaa pohjaa vielä.....

Mielipiteitä/kokemuksi/kommentteja?

3

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luota juttuunne

      Kyllä se kestää, kun laitatte sen kestämään. Vaatii tosi paljon luottamusta, avoimuutta ja halua kummaltakin, mutta kuten sanoin, niin riippuu täysin ihmisen omasta halusta ja päätöksestä mitä tapahtuu.

      Onnea matkaan (ja nauttikaan skypestä - se helpottaa).


      T: itsekin kaukosuhteessa.

    • 22+2

      Siinähän se suhde sitten punnitaan :)

      Kokemuksesta voin todeta, että kaukosuhde voi parantaa parisuhdetta potenssiin sata! Itse olin tuntenut miesystäväni alle vuoden, kun lähdin ulkomaille vuodeksi. Vuoden ero on päättymäisillään ja ollaan onnellisempia kuin ennen tätä kauko-vaihetta! Yhteistä tulevaisuutta on suunniteltu ja odotetaan sitä päivää, kun päästään kunnolla alkuun.

      Kaukosuhde opetti meidät näkemään mitä merkitään oikeasti toisillemme. Toki tilanne ennen eroa oli sekava ja molemmat mietti, mitähän tästä tulee... Olisko mennyt puolisen vuotta, kun molemmat tajusi täysillä, että nyt on sellainen kultakimpale löytynyt, ettei tämmönen etäsuhde tätä hommaa kaada!

      Tsemppiä kovasti etäilyyn - muistakaa Skype! Sen avulla tekee ihmeitä ;)

    • etärakas

      Kiltti, luotettava, huomaavainen! Siinä argumentit, joiden takia KANNATTAA satsata ja yrittää!!! Parisuhde kaatuu useimmiten uskottomuuteen, joten omalta puoleltasi tee jo nyt selkeä päätös pysyä uskollisena ja jopa karttaa sellaisia paikkoja ja tapahtumia, joissa vaara sekoilla, ja kerro se kaverillesi. Asia, josta kannattaa keskustella! Hän tekee oman päätöksensä itse, ja jos kertoo saman sinulle, niin alku etäsuhteeseen on tosi loistava!
      Suhteen ylläpitoon skype, ja voithan ehkä lentää Itävaltaan lomille??? Aika mielenkiintoista, vai? Oma elämänkuviosikin laajenee ja saatte ehkä hyviä ystävyyssuhteita sieltä. Ja onhan hänellä Suomi-lomat?
      Itsellä sama tilanne nuorena. Kaveri 3 kk jaksoissa ulkomailla ja joku viikko välillä kotimaan lomaa ja sitä kesti 1,5 vuotta. Viimeisellä lomalla mentiin naimisiin ja häämatka suuntautui maahan, missä hän oli töissä! Työnsä takia ei ollut ehtinyt siellä paljoa reissaamaan, joten työkaverin autolla viiletettiin pitkin maata! Ikimuistoinen matka!!! Tapasin hänen työkavereitaan ja näin hänen elinolojaan siellä. Yhdistimme erottavat asiat.
      Tuohon aikaan ei ollut skypejä eikä kännyköitä, joten Sulla paljon helpompaa!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3035
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      103
      2374
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2132
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1953
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1807
    6. 164
      1238
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1237
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1166
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe