vuoden ero melkein heti suhteen alkuun

Tandor

Olen tapaillut/seurustellut nyt 6kk ihanan miehen kanssa. Meidän ongelmamme on kuitenkin se, että hän on kesällä lähdössä vuodeksi Itävaltaan töiden takia. Tottakai meillä on vielä menossa jonkinlainen alkuhuuma, jonkan taki epäilyttää suhteen kesto tuon vuoden ajan. Olemme kuitenkin molemmat tosissamme ja tiesimme molemmat tästä jo kun suhteeseen ryhdyimme.
Olemme vaan loppupeleissä tunteneet nii kauhean vähän aikaa tätä suurta koitosta miettien. Itse mietin kannattaako edes yrittää? Tämä mies vain on ensimmäistä kertaa sellainen jonka olen kohdannut, kenen kanssa voisin harkita jopa perheen perustamista.
Aika näyttää miten lähtee tämän vuoden vuoden ajan toimimaan, niinhän se kai on?
Harmittaa vain niin pirusti, koska olen törmännyt moniinmoniin miehiin, jotka ovan olleet ns. pleijereitä tai muita vastaavia,nyt löysin kiltin, luotettavan ja huomaavaisen miehen ja tulevaisuus ei näytä lupaavalta... Kai sitä hyvää vain kannattaa odottaa, vuosikin vaikka meillä ei olekkaan niin vankkaa pohjaa vielä.....

Mielipiteitä/kokemuksi/kommentteja?

3

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luota juttuunne

Kyllä se kestää, kun laitatte sen kestämään. Vaatii tosi paljon luottamusta, avoimuutta ja halua kummaltakin, mutta kuten sanoin, niin riippuu täysin ihmisen omasta halusta ja päätöksestä mitä tapahtuu.

Onnea matkaan (ja nauttikaan skypestä - se helpottaa).

T: itsekin kaukosuhteessa.

• 22+2

Siinähän se suhde sitten punnitaan :)

Kokemuksesta voin todeta, että kaukosuhde voi parantaa parisuhdetta potenssiin sata! Itse olin tuntenut miesystäväni alle vuoden, kun lähdin ulkomaille vuodeksi. Vuoden ero on päättymäisillään ja ollaan onnellisempia kuin ennen tätä kauko-vaihetta! Yhteistä tulevaisuutta on suunniteltu ja odotetaan sitä päivää, kun päästään kunnolla alkuun.

Kaukosuhde opetti meidät näkemään mitä merkitään oikeasti toisillemme. Toki tilanne ennen eroa oli sekava ja molemmat mietti, mitähän tästä tulee... Olisko mennyt puolisen vuotta, kun molemmat tajusi täysillä, että nyt on sellainen kultakimpale löytynyt, ettei tämmönen etäsuhde tätä hommaa kaada!

Tsemppiä kovasti etäilyyn - muistakaa Skype! Sen avulla tekee ihmeitä ;)

• etärakas

Kiltti, luotettava, huomaavainen! Siinä argumentit, joiden takia KANNATTAA satsata ja yrittää!!! Parisuhde kaatuu useimmiten uskottomuuteen, joten omalta puoleltasi tee jo nyt selkeä päätös pysyä uskollisena ja jopa karttaa sellaisia paikkoja ja tapahtumia, joissa vaara sekoilla, ja kerro se kaverillesi. Asia, josta kannattaa keskustella! Hän tekee oman päätöksensä itse, ja jos kertoo saman sinulle, niin alku etäsuhteeseen on tosi loistava!
      Suhteen ylläpitoon skype, ja voithan ehkä lentää Itävaltaan lomille??? Aika mielenkiintoista, vai? Oma elämänkuviosikin laajenee ja saatte ehkä hyviä ystävyyssuhteita sieltä. Ja onhan hänellä Suomi-lomat?
      Itsellä sama tilanne nuorena. Kaveri 3 kk jaksoissa ulkomailla ja joku viikko välillä kotimaan lomaa ja sitä kesti 1,5 vuotta. Viimeisellä lomalla mentiin naimisiin ja häämatka suuntautui maahan, missä hän oli töissä! Työnsä takia ei ollut ehtinyt siellä paljoa reissaamaan, joten työkaverin autolla viiletettiin pitkin maata! Ikimuistoinen matka!!! Tapasin hänen työkavereitaan ja näin hänen elinolojaan siellä. Yhdistimme erottavat asiat.
      Tuohon aikaan ei ollut skypejä eikä kännyköitä, joten Sulla paljon helpompaa!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5050
    2. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2762
    3. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      34
      2589
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2338
    5. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      122
      1615
    6. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      19
      1488
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      9
      1367
    8. Tänään oli

Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘
      Ikävä
      35
      1143
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      88
      1116
    10. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      22
      1075
    Aihe