Kääk!

13+5

tänään olisi treffit suomi24 treffipalvelun kautta tapaamani miehen kanssa. kahville meinasimme yleiselle paikalle. nyt pumppu hakkaa ja kurkkua kuristaa. eron jälkeen en ole treffaillut ketään ja tässä on yksin eletty vuoden verran. baareissa nyt jotain "sutinaa" ja yhden illan juttuja ollut... mies vaikuttaa mukavalta. halusi tosin treffeille jo muutaman päivän kirjoittelun jälkeen ja lupauduin kun vaikutti niin mukavalta. teinkö väärin? mitä treffeillä tapahtuu? puheenaiheet?? pelkään jos en saa sanaa suustani ja nolaan itseni täysin. kirjoittelu oli niin paljon helpompaa. kokemuksia vailla olisin!

3

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sole poka mikhän

      Entä sitten? Sinä sen päätöksen kuitenkin teet niinkuin aina nainen että alanko tapailemaan tuota vai en. Mies nyt on lähtökohtaisesti aina kiinnostunut jatkamaan. Varaudu nyt kuitenkin siihen tuon innokkuutesi kanssa ettet putoa korkealta ja kovaa kun tapaatte kasvotusten.
      Tyylisi on lähes samanlainen kun viimeviikolla tapaamani tamperelais nainen. Kauhea into ja viestiä tuli niin profiiliin kun puhelimeen ja soitteli alvariinsa. "Ai ku sie oot ihana, huumorintajuinen, mukava, asiallinen, suloinen, kiva" ja kuulin varmaan kaikki positiiviset adjektiivit. Hän kutsui itsensä luokseni kahville. Tuli joi kahvit ja meni. Loppui yhteydenpito kuin seinään ja karttelee profiiliani kun ruttoa. Sama mieshän mä olin tavatessani kun muutoinkin.
      No näitä into piukassa tapauksia on tuo paikka väärällään ja rauhoittelenkin jo useampia et älkää nyt oikeasti luulko liikoja ettette sitten pety näkemäänne.

    • utelias mies

      Turvamies mukaan kun menee treffeille. No mites ne treffit meni?

    • treffeillätaas

      Tällainen eronnut "vanha" nainenkin pääsi ekoille treffeille joku aika sitten...viestejä oltiin kirjoiteltu aika pitkään ja sovittiin ett käydään kahvilla ja kävelemässä.
      Kyllä minua jännitti ihan hirveästi etukäteen ja tuntui ettei oikeastaan löydy puheenaihettakaan...mutta treffien jälkeen mies laittoi viestin että häntäkin oli jännittänyt ja kyseli uutta tapaamista...
      nyt on muutaman kerran tapailtu ja vaihdeltu sähköposteja edelleen...jännitys on helpottanut ja molemmat ollaan poistetu profiilit...katsotaan miten juttu edistyy ...eli ei se ensimmäinen tapaaminen välttämättä merkitse ihan kaikkea jos tuntuu että muuten ajatukset samoilla linjoilla...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe