http://fundamentti.blogspot.fi/2013/01/10-lakia-kuinka-olla-parempi-nainen.html
http://www.terve.fi/blogit/henry-laasanen/millainen-naisen-luonteen-pitaisi-olla
Lopulta naisen kohdalla se on luonne ja persoonallisuus jotka ratkaisevat, siksi yksikään nainen ei saisi jättää näitä linkkejä lukematta.
Samoin miesten on tutustuttava näihin linkkeihin, ja niiden mukaan vaadittava naisilta enemmän, jotta naiset voisivat ihmisinä kasvaa, eikä jäädä jättimäisiksi kersoiksi jotka aiheuttavat onnettomuutta itselleen ja toisille.
Naisille opittavaa
21
265
Vastaukset
- xD xD xD
Sori, mutta ekasta mä en löytäny mitään eritysesti naiseen sopivaa. Ihmisiin yleensä, siis myös miehiin.
ja LOL ... tossa jälkimmäisessä mun mielenkiintoni lukemiseen katos jo sanoihin "team vali vali" ja erityisesti "Tiuhti ja Viuhti". Ei tollasta kirjotusta pysty ottaan ees puolivakavasti. Just sellasta täysin huumorintajuttoman ihmisen yritystä käsitellä asiaa mukamas huumorin keinoin. Huumori on vaikee laji, josta on parempi pysy kaukana, kun sitä ei osaa xD- Odotettava reaktio
Hyvin perusteltu. ;)
- xD xD xD
hän kiittää ;)
- Odotettu reaktio
Ja tuolla sarkasmintajulla onkin hyvä toimia huumorituomarina, kirjoituksen kohdalla jonka pointti ei edes ollut huumori. :)
Vaan tuotahan se on, nuo naisten vakiovastaukset, jotka ovat yleensä aina täysin aiheen ohi, vetoamisia epäolennaisuuksiin tai muuten vain argumentointivirheitä.
Etenkin kun nainen löytää itsensä kirjoituksesta. - xD xD xD
Odotettu reaktio kirjoitti:
Ja tuolla sarkasmintajulla onkin hyvä toimia huumorituomarina, kirjoituksen kohdalla jonka pointti ei edes ollut huumori. :)
Vaan tuotahan se on, nuo naisten vakiovastaukset, jotka ovat yleensä aina täysin aiheen ohi, vetoamisia epäolennaisuuksiin tai muuten vain argumentointivirheitä.
Etenkin kun nainen löytää itsensä kirjoituksesta.Ei sitten tullut mieleen, että vastaus saatoi olla samaa tasoa kuin omasi. Kenellä se sarkasmin taju olikaan hukassa xD
- Odotettu reaktio
xD xD xD kirjoitti:
Ei sitten tullut mieleen, että vastaus saatoi olla samaa tasoa kuin omasi. Kenellä se sarkasmin taju olikaan hukassa xD
Ai että nyt se sitten on taas sarkasmia. Totta kai ja seli seli. :)
Ja vaikka olisikin ollut, se ei olisi mitenkään ollut samaa tasoa kuin minun sarkastinen heitto, joka perustui sentään sille faktalle, että sinä et perustellut väitteitäsi millään. Tai sitten käytit erittäin pissismäisiä ja epäolennaisuuksiin vetoavia perusteluja.
No, eipähän jää noiden linkkien tarpeellisuus epäselväksi sille joka tätä ketjua lukee. - xD xD xD
Odotettu reaktio kirjoitti:
Ai että nyt se sitten on taas sarkasmia. Totta kai ja seli seli. :)
Ja vaikka olisikin ollut, se ei olisi mitenkään ollut samaa tasoa kuin minun sarkastinen heitto, joka perustui sentään sille faktalle, että sinä et perustellut väitteitäsi millään. Tai sitten käytit erittäin pissismäisiä ja epäolennaisuuksiin vetoavia perusteluja.
No, eipähän jää noiden linkkien tarpeellisuus epäselväksi sille joka tätä ketjua lukee.Huomasitko hymiön? Oli muuten sama, jota käytit itsekin. Jos siis tunnistanut tyyliä, niin voit syyttää ihan itseäsi ... hihihihihihi xD
jos puhutaan hetki vakavasti ...
Hyvin kirjoitettu, komiikkaa ja viihdyttäviä kielikuvia käyttävä teksti voi olla erittäin vaikuttavaa. Vaikka se käsittelisi aihetta, josta et olisi itse samaa mieltä, niin taitavasti ja selkeällä ajatuksella laadittu teksti saa silti miettimään josko niissä omissakin mietteissä olisi korjaamisen varaa.
Sen sijaan, kun jo leipätekstin muutama ensimmäinen lause, aiheuttaa tahdosta riippumattomia hillittömiä naurinpyrskähdyksiä on kirjoittaja menny metsää ja kovaa. Se, jos sinä näet tekstissä jotakin vaikuttavaa, kertoo paljon sinusta. Onneksi olkoon :))))))
Tämä koko palsta on suomalaista tragikomediaa parhaimmillaan. Avaa lähes mikä tahansa ketju, niin pian törmäät tekstiin joka pakottaa suupielesi ylöspäin. Viimeistään toinen lause saa sinut pyrskähtelemään ja koko ketjun loppuun päästyäsi naurun kyyneleet valuvat valtoimenaan ja vatsalihaksiisi suorastaan sattuu. Mikään ei ole viihdyttävämpää, kuin ihmisen typeryys. Kiitos kaikista niistä lisävuosista, joita nauru tuottaa ... JATKAKAAAAAAAAAAAAA!!! - ................
xD xD xD kirjoitti:
Huomasitko hymiön? Oli muuten sama, jota käytit itsekin. Jos siis tunnistanut tyyliä, niin voit syyttää ihan itseäsi ... hihihihihihi xD
jos puhutaan hetki vakavasti ...
Hyvin kirjoitettu, komiikkaa ja viihdyttäviä kielikuvia käyttävä teksti voi olla erittäin vaikuttavaa. Vaikka se käsittelisi aihetta, josta et olisi itse samaa mieltä, niin taitavasti ja selkeällä ajatuksella laadittu teksti saa silti miettimään josko niissä omissakin mietteissä olisi korjaamisen varaa.
Sen sijaan, kun jo leipätekstin muutama ensimmäinen lause, aiheuttaa tahdosta riippumattomia hillittömiä naurinpyrskähdyksiä on kirjoittaja menny metsää ja kovaa. Se, jos sinä näet tekstissä jotakin vaikuttavaa, kertoo paljon sinusta. Onneksi olkoon :))))))
Tämä koko palsta on suomalaista tragikomediaa parhaimmillaan. Avaa lähes mikä tahansa ketju, niin pian törmäät tekstiin joka pakottaa suupielesi ylöspäin. Viimeistään toinen lause saa sinut pyrskähtelemään ja koko ketjun loppuun päästyäsi naurun kyyneleet valuvat valtoimenaan ja vatsalihaksiisi suorastaan sattuu. Mikään ei ole viihdyttävämpää, kuin ihmisen typeryys. Kiitos kaikista niistä lisävuosista, joita nauru tuottaa ... JATKAKAAAAAAAAAAAAA!!!Menipä taas epäolennaisen vääntämiseksi. Jos yrität leikkiä huumorintajuista ja älykästä naista, niin olisit nyt vaan kommentoinut noiden linkattujen tekstien sisältöä eikä lähteä mihinkään epäolennaisen vääntämiseen. Tuo, että "muutama ensimmäinen lause, aiheuttaa tahdosta riippumattomia hillittömiä naurinpyrskähdyksiä" (sic) kertoo enemmän sinusta tai sinun luonteestasi kuin siitä tekstistä itsestään. Toisin sanoen, et lukenut tekstiä, mutta päätit leimata sen naurettavaksi, koska :))))))) ?
Sellaista se yleensä on kun ei uskalleta kohdata muuta kuin sellaisia ajatuksia, jotka on jo ennestään itselle tuttuja ja hyväksyttyjä. - :´( :´( :´(
................ kirjoitti:
Menipä taas epäolennaisen vääntämiseksi. Jos yrität leikkiä huumorintajuista ja älykästä naista, niin olisit nyt vaan kommentoinut noiden linkattujen tekstien sisältöä eikä lähteä mihinkään epäolennaisen vääntämiseen. Tuo, että "muutama ensimmäinen lause, aiheuttaa tahdosta riippumattomia hillittömiä naurinpyrskähdyksiä" (sic) kertoo enemmän sinusta tai sinun luonteestasi kuin siitä tekstistä itsestään. Toisin sanoen, et lukenut tekstiä, mutta päätit leimata sen naurettavaksi, koska :))))))) ?
Sellaista se yleensä on kun ei uskalleta kohdata muuta kuin sellaisia ajatuksia, jotka on jo ennestään itselle tuttuja ja hyväksyttyjä.voih ... ei sen luulis sun pikku peppuas hankaavan jos mä pidän sua ja sun katasias vähän vajaina. Maailma potkii ja äitikään ei välittäny. Voi voi raasua.
- ..........
:´( :´( :´( kirjoitti:
voih ... ei sen luulis sun pikku peppuas hankaavan jos mä pidän sua ja sun katasias vähän vajaina. Maailma potkii ja äitikään ei välittäny. Voi voi raasua.
No ei minua haittaa, jos idiootit pitävät raasuna. Jatka samaa rataa vaan.
- :* :* :*
.......... kirjoitti:
No ei minua haittaa, jos idiootit pitävät raasuna. Jatka samaa rataa vaan.
No ihan kauheesti tuntuu hankaavan :))
Mut kyl mä ymmärrän, et voi ahistaa kun tuntee ittensä alempiarvoseksi. Jos mä vähän rapsutan korvan takaa tai leuan alta, niin tulisko parempi mieli?
pus pus vaan sulleki - ............
:* :* :* kirjoitti:
No ihan kauheesti tuntuu hankaavan :))
Mut kyl mä ymmärrän, et voi ahistaa kun tuntee ittensä alempiarvoseksi. Jos mä vähän rapsutan korvan takaa tai leuan alta, niin tulisko parempi mieli?
pus pus vaan sullekiNyt tekisi mieli käyttää sitä naisten suosimaan huokailua.
Jos yrität vaikuttaa älykkäältä, niin vaihda taktiikkaa. Tuollainen lällättely ei ainakaan anna hyvää kuvaa henkisistä lahjoistasi. Joku siinä Laasasen kirjoituksessa tuntui osuvan kohdalle, kun piti aloittaa tuollainen. Tekisi se luonteen kehittäminen hyvää sinullekin.
- ...
Tunnistin Laasasen kuvauksista naistyyppejä, joita itsekin tunnen, mutta lista tuntui omasta mielestäni jäävän vajaaksi. Aivan kuin olisi lueteltu vain ne "huonot naiset" ja hyvät jäivät vallan listan ulkopuolelle. Lähipiiristäni löytyy monen monta iloista, ihanaa ja aivan valloittavaa naista ilman kyynisyyden häivääkään, joten omasta näkökulmastani enemmistö naisista on niitä "hyviä" naisia, jos asia nyt noin voidaan ilmaista.
Mieleeni nousi myös se ajatus, että nainen saattaa olla välillä vähän kaikkea noista tai vain hetkittäin jotain. Olin esim. itsekin ehkä ulkoapäin katsottuna nuorempana pelkkä pissis, kävin paljon baareissa ja elin sellaista "mitäs lauantaina päälle" elämää. Se oli kuitenkin tietty vaihe elämässäni enkä tuon takia miellä itseäni luonteeltani pissikseksi. Olen myös kokenut itsetunnon retkahdusvaiheen, mutta silti koen että itsetuntoni perusta on vahva. En välttämättä siis osaa lokeroida ihmistä mitenkään tiukasti kuuluvaksi vain yhteen tyyppiin, vaikka jokin ominaisuus saattaakin tilanteesta riippuen olla se mikä ensimmäisenä ulospäin näkyy.- Isä Laasasen opit
Ei ollut Laasasen parhaita kirjoituksia. Muutama ikävä naistyyppi ja sitten se yksi Idols kilpailija esimerkkinä hyväluonteisesta naisesta. Mestari alkaa lipsua.
- eleiaa
En lukenut linkkejä koska minulle on ihan sama mitä miehet naiselta vaativat. Vaatia aina saa mutta nainen valitsee mitä ottaa. (ainakin minä)
- sssssssssssssssssssa
Juuri noin on päättänyt moni muukin nainen. Valitettavasti vaatimustaso ampuu pahasti yli oman tason.
- eleiaa
sssssssssssssssssssa kirjoitti:
Juuri noin on päättänyt moni muukin nainen. Valitettavasti vaatimustaso ampuu pahasti yli oman tason.
Vaatimustasolle ei ole olemassa lakisääteisiä kriteereitä. Ne on jokaisen omassa päässä.
Minulla on erilaiset kun naapurin naisella jne. Eli ei voi yleistää ampuuko ne yli vai ei.
Miehellä samoin. Eri miehillä on hyvinkin erilainen vaatimustaso ja ihanne naisesta.
Ensimmäinen linkki oli minunkin mielestäni suhteellisen sukupuolineutraali, ja ainakin otsikkotasolla (kenties viimeistä lukuunottamatta?) sen verran hyviä yleisiä ihmissuhdeneuvoja, että voisi melkein koota kehyksiin ja laittaa seinälle. Toki on hyvä huomata miten yleisluontoisista neuvoista on kysymys. Noita voi käytännössä kukin tulkita omalla tavallaan.
Yksittäisenä lauseena vähän kävi silmään tuo "jos taas teet kivoja sisätöitä, samalla kun enemmän palkkaa saavat mies on metsurina, niin ole hyvä ja vaihda uraa" etenkin kun lähes heti sen perään tulee "jos olet kiinnostunut asiasta nimeltä rakkaus, niin unohda kaikki tulorajat, muuten toimintasi on yhtä kuin prostituutio". Eli huonopalkkaisessa työssä ei saa olla jos on rikas puoliso, mutta tulorajat pitää unohtaa? Toisaalta uskon, että kysymys on vain vähän töksähtävästä muotoilusta.- kdfjgldkgfjl
Ensimmäinen kommentti (metsuri) liittyy itseen ja yleiseen tasa-arvoon, toinen miehen ansaitsemiseen.
kdfjgldkgfjl kirjoitti:
Ensimmäinen kommentti (metsuri) liittyy itseen ja yleiseen tasa-arvoon, toinen miehen ansaitsemiseen.
En kyllä tullut tuosta selityksestä hullua hurskaammaksi. :D
Itse tulkitsisin tuon jotenkin niin, että jälkimmäinen kommentti on kohdan varsinainen sisältö, kun taas ensimmäisessä on sanomattoman tausta-ajatuksena, että vähätuloisempi (eli siis tässä nainen) kokee rahatilanteensa epätyydyttäväksi ja nimenomaan sitä silmällä pitäen valitsee itselleen puolison. Kirjoittajan viesti tälle naiselle on, että hyväksyttävämpi tapa korjata tilanne olisi vaihtaa työtä.
Tyytymättömyys ei käy lauseesta kuitenkaan mitenkään ilmi, ja yhdessä toisen kommentin kanssa synnyttää mielikuvan, että varallisuuserot suhteen sisällä ovat sallittuja ainoastaan jos mies on vähätuloisempi koska hei, sehän on sitä tosi rakkautta. Ja vastakkainen tilanne sitten prostituutiota.
- 20+9
Onks se Laasanen kohtapuoliin pääsemässä ihan oikeaksi tutkijaksi? Kun tyyppi tituleeraa itseään sellaiseksi mutta kirjoittelee edelleenkin vain jotain "musta tuntuu"- blogijuttuja ja välillä Iltapuluun...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367659Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361903Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791545Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4799- 241767