Minulle laitettiin korvalävistykset viime elo-syyskuussa. Sen jälkeen annoin niiden parantua noin 5 kk. Vaihdoin titaanikorviksiin. Jos korvakoru putoaa niin reikä on ummessa tosi nopeasti ja olen joutunut pakolla työntämään korun reiän läpi. Yrittäessäni vaihtaa muihin korvakoruihin, ei onnistu. Tulehtuvat heti. Samoin näissä titaanisissa, jos vahingossa vaikka ovat liian tiukalla, tulehtuvat. Taas on tulehdus. En ymmärrä, miten ikinä saan korvareiät paranemaan.
Vastaukset 2
- smaongelmapiinasi
kulta koruilla
- Tiina Heikki
Kannattaa ihan ekaks vaihtaa titaaniset renkaat niihin reikiin jos vaan saat laitettua.
Jos et saa niin, niin pärjäät kyllä niillä napeillakin.
sen jälkeen aamusin ja iltaisin lämpimällä vedelle samalla sitä rengasta pyörittäen siellä reijässä huuhdella 3-5 min kerrallaan. Tätä vaan toistat niin kauan ku reijät on parantunut kunnolla.
ei mitää desifiointia aineita ne vaan kuivattaa.
Eikä myöskään saa ottaa korua pois koska silloin kun reijät menee umpeen niin se tulehdus jää sinne sisälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211520
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta2031006Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.148619Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.223520- 187499
- 30472
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut11444- 182433
- 39408
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen18393