Miksi mies haluaa loukata?

Nainenkysyy

Tapasin kaverimiehen viime viikonloppuna ja tää kysyi melkein heti kun nähtiin iloinen virne kasvoillaan: "ooksä lihonu?". Yhdel toisella kertaa se kysy "ootko raskaana kun syöt noin paljon?". En oo lihonu, en oo ollu raskaana mut hiukan pullee jos ja kun totta puhutaan. ;) Miks ihmeessä kaverimies kysyy tollasta? Yrittääkö olla hauska vai onko vaan yksinkertasesti niin rehellinen et on pakko kysyä? Miehellä on normaalisti erittäin kaksmielinen ja erikoinen huumori.. Ps. Ollaan ex-fuckbuddyja, jos sillä mitään merkitystä.

Ja tunnustan, kysyn asiaa koska loukkaannuin hiukan, kaverille en sitä vielä ehtiny mainitsemaan ja sen edessä mä vaan nauran tollasille.

7

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hähä

Kumma, kun ei miesten palstan miehet vastaa! Niitähän roikkuu täällä sadoin kappalein ja oikein etsivät tilaisuuksia saada sanoa naisille, mitä ne niiden mielestä ansaitsevat!

Ehkä tänään on kansainvälinen kikkelinmittaupäivä, jolloin ne ei tietenkään ehdi vastailemaan.

• lifemocker

onhan se huolestuttavaa jos sun perse leviää etkä itse tee asialle mitään...

• Ap.

Puhut asiaa, mutta miks mun kaveria kiinnostaa lihonko vai en (fuckbuddy-suhdekin loppu siihen kun mä ihastuin ja hän taas ei tuntenu mua kohtaan mitään)? Eihän se sen etu oo jos en lihoo.. Toisaalta, eiks miehetki aina ilmota toisillensa jos kaljamahaan on tullu pari rengasta lisää?

Saattaako toi siis olla merkki siitä et pitää mua kaverina, niinku kuuluuki?

• >Saattaako toi siis olla merkki siitä et pitää mua kaverina, niinku kuuluuki?

Kyllä.

• Miksi totuuden

kuuleminen on loukkaavaa?

• livemolo

Haluisiksä kuulla petihommissa, että sun vekotin on kamalan pieni? Ja nainen sanois sen iloisena, niinku aloittajalle sanoi mies.

• Ap.

Siksi koska ite en koskaan arvostele toisten ulkonäköö heidän kuullen tai päin naamaa, en siis toivois sitä omallekaan kohalle sattuvan. Tiedän kyllä mun puutteet enkä haluais niistä jatkuvia muistutuksia muilta. Loukkaannun ton tyyppisistä totuuksista, mut en verisesti ja onneks omaan hiton huonon muistin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe