Oon miettinyt biisin sanomaa... Miten itse tulkitsisitte sitä???
Anna Puu, säännöt rakkaudelle? Mikä on sanoma?
4
924
Vastaukset
- 25658
Kaksi tahollaan sitoutunutta (ehkä perheellistä ja aviossa olevaa) ja heidän salainen suhteensa siinä on kyseessä.
- jepsjei
juu, samalla tavalla oon itekin tulkinnu tuota kyseistä biisiä kun 25658 myös..omasta mielest siin on vielä tarkemmin silleen, että nää kenellä on salainen suhde ja mahdollisesti se oma perhe jo olemassa, rakastavat toisiaan mutta haluavat pitää suhteen salassa, mutta toisaalta taas he haluaisivat olla yhdessä ja rakastaa toisiaan avoimesti, mutta sitten taas toisaalta eivät halua että tulevat "riippuvaisiksi" toisistaan, että rakkaus ei saa kasvaa niin suureksi että eivät pärjää omillaan. Näin siis itse tulkitsen...
- suomikakku
Tulkitsen sanat niin, että kun kaksi omiin tapoihin tottunutta ihmistä lyö hynttyyt yhteen, neuvottelulla ja sopimuksella vältytään phimmilta loukkauksilta toisen yksityisyyden rajoja kohtaan. Syrjähypytkin vetävät puoleensa vähemmän oman suhteen käytännöllisen inhorealismin hyväksymisen jälkeen. Säännöt auttavat varautumaan erimielisyyksiin. Aikalisä, pysähtyminen ajoissa, on mahdollisuus myös allekirjoittaneen tapaiselle tunneilmaisun kevytsarjalaiselle ja rakkauden kerjäläiselle.
- Sääntöjä pukkaa
En tiedä, mutta aina kun näitä "sääntöjä" pukkaa radiosta, radio menee toiselle kanavalle tai kiinni.
Ilmeisesti laulussa puhutaan pettämisestä. Se on nykyään jopa muotia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984