Kirjoittelin mukavan naisen kanssa.
Hänellä oli Profiilissa ikä 48, mutta todellinen ikä paljastui vähän myöhemmin. Hän myönsi, että oikea ikä on 52v
Mutta, miksi valehdella ikä kun se selviää kuitenkin.
En vain jostain syystä enää halunnut tavata koko naista. En siedä sellaista huijaista alusta lähtien...
Ihmetystä!
16
1015
Vastaukset
- juksan pojot
Iän valehteleminen profiilissa on hyvin tavallista. Miehet tekevät sitä myös. Olen törmännyt likemmäs 70v. mieheen, jolla oli profiilissa n. 55v. ja toiseen joka oikeasti 56, mutta profiilissa 46 jne. Paras tapaus oli mielestäni erään miehen kohdalle osunut nainen, joka oli profiilissa kertonut olevansa n. 50v. ja n. 180 cm, mutta tosielämässä oli n. 60v. ja 160cm. MIes oli päättänyt treffit hyvin lyhyeen.
- Nettivalehtelua täys
Aloittaja: Eihän tuo nyt mitään uutta ole, miehet tekevät tuota samaa ihan koko ajan. Ja vielä enemmän kuin iän alentamista muutamalla vuodella, vääristelevät miehet pituuttaan, ja sitä toki ylöspäin. Ei siinä oikein tiedä, itkisikö vai nauraisiko, kun mies väittää olevansa 180cm pitkä ja paikalle ilmestyy 170cm heppuli. Ehkä he sitten kuvittelevat olevansa niin mahtavia luonteita, että pituus unohtuu, kunhan pääsevät livenä esittäytymään. Tosin ei se unohdu, eikä valehtelijalla ei koskaan voi olla mahtava luonne, mutta sitähän nämä sankarit eivät tunnu käsittävän...
- isoisän olkihattu
Kävi samat 32:sesta tuli 48 =D Siinä on pieni ero,eikä se
ikä häiritse vaan se totuus.. Ja paremmaksi meni,
kotikunta vaihtui 140 km toiseen suuntaan.
Seuraava teki sen, että käännyin ja ajoin 200km/h kotiin päin..
Selvisi, että lapseton olikin lapsellinen eikä yhtä vaan 5 joista
vanhin oli minua 5 vuotta nuorempi =D Näitä sattuu välistä...
Kerran kävelin kämppään missä odotti neljä bodattua miestä
ja jonkilaista raiskausta siinä rakensivat, vasta kun päästin ensimmäisen laakin kattoon pääsin menemään ja taas vaihtui numero.
Nykää hararastan prepaid numeroa treffeillä..Ja kannan edelleen matkassa Mauser pistoolia.- miesvm1967
Kannattaa myös lopetella se aineiden käyttö?
- isoisän olkihattu
miesvm1967 kirjoitti:
Kannattaa myös lopetella se aineiden käyttö?
En käytä aineita edes alkoholia. Mutta moni
näyttää käyttävän ja siksi en ala uhriksi. Jos olet itse onnsitunut kasvamaan tynnyrissä niin onnea, mutta valitettavasti elämä on joskus vähän muuta kuin kilttejä ihmisiä. - miesvm1967
isoisän olkihattu kirjoitti:
En käytä aineita edes alkoholia. Mutta moni
näyttää käyttävän ja siksi en ala uhriksi. Jos olet itse onnsitunut kasvamaan tynnyrissä niin onnea, mutta valitettavasti elämä on joskus vähän muuta kuin kilttejä ihmisiä.En ole kasvanut tynnyrissä, olen kakarana kokeillut miedompia aineita ja tunnen kovempienkin aineiden käyttäjiä, hurja nuoruus nääs ja niissä piireissä tommonen sekoilu on ihan arkea. Kommenttini oli sarkastinen vastaus helvetin epäselvään purkaukseesi. Et maininnut edes oletko nainen vai mies kun ap kirjoitti naisista. Lopuksi kannat asetta mukanasi, ei hyvää päivää. Ei tuo kovin normaalilta kuulosta tuo meno. Toivon kuitenkin vilpittömästi että löydät tasapainon elämääsi.
Ompa ikävä juttu... mut toisaalta,siis oikeesti... Et muuten olisinevöevösaanut häneen ikäänsä selville jos hän ei olisi katsonut aikaa ja paikkaa sopivaksi palljastaa se sinulle.
Saavutit siis yhteyden ja luottamuksen jossa hän halusi kertoa sinulle totuuden.
Itse kerron oman ikäni rehellisesti,mutta minulla on ystävä joka ei tee niin ja ymmärrän häntäkin. Hän kun juuri sattuupi olemaan tuon 50-vee rajan yli.
Ihan joka täys vuosikymmen karsii rajusti seuranakijoita. Ehkä se on kokemus ja aiemmat peyttymykset jotka ajavat tuohon iän huijaukseen.
Harmi se on mut ei tavatonta... Joku voi huijata iällään siksikin ettei tule tunnistetuksi.. vaan miksi senpitääolla aina alaspäin siinä tapauksessa :)
En tiijä...Muuta ko sen että jos kiva juttu kaatuu neljään vuoteen se ei oo kivvaa ennää.. eikä oo ollu alunperinkään, oli mies tai nainen se ei oo tarotettu henkilökohtaiseksi kusetukseksi vaan todennäköisesti yleisen kiinnostavuuden lisäämiseen. Jos se oikee ikä sieltä kerrotaan sut nopeeta ei ainakaan henk.koht. haittaisi- dogtor.
Psykopatia on tunnettu luonnehäiriö, mutta se ei kuulu virallisiin tautiluokituksiin. Psykopatian piirteitä ovat mm. lipevyys, itsekeskeisyys, syyllisyydentunteen ja empatian puuttuminen, valehtelu, pinnallinen tunne-elämä, impulsiivisuus ja toistuvat rikokset. Arviolta 2 prosenttia väestöstä on psykopaatteja, mutta rikollisissa psykopaattien osuus on huomattavasti suurempi, ehkä jopa 15 prosenttia.
- ssssi
Minä valehtelen ikäni aina profiilissa, useimmiten ylöspäin. Ihan vaan siksi, ettei mahdollisesti tutut osaa yhdistää :) Ekoilla treffeillä viimeistään kerron tietysti heti oikean ikäni, yleensä jo sitä edeltävän viestittelyn aikana.
- !!!
Huono provo, jolla naiskirjoittaja yrittää taas lietsoa naisvihaa palstalla.
- Hömistynyt...
Hei, kuule! Tämä ei ollut mikään provo! :)
Vaan tämä naisen ikä paljastui monen tapaamisen jälkeen. Kun, sattumalta näin hänelle tulleen Syntymäpäivä onnittelu kortin.
Tämä oli miehen kirjoittama aloitus. Ainakin Passissani on miehen nimi. Ja käytän partavettä, käyn miesten huussissa pissalla ihan seisaaltaan laariin. Tuskin onnistuu naiselta.
En halunnut naisia moittia kirjoituksellani. Vaan tarkoitin, että pitää olla rehellinen... Ymmärrän toki jos iän kertoo, heti ensitreffeillä jos se huijattu!
- kksaari
Minullekin sattui tapaus, jossa MIES jälleen kerran narrasi ikänsä ja nuoremmaksi kuin on. Tyyppi on edelleen muuten treffeissä väärällä iällä. Hänen ikä paljastui erään perhekeskuslleun aikana, kun lapsensa sen paljasti!!
Olin enenmmän kuin H-moilasena siinä tilanteessa - 9+20
Mä olin vissiin tyhmä,mutta kaikki mitä profiilissani oli,oli totta..ikä ja tuore kuva..
Miksi pitäisi valehdella???? - Älä ota valehtelijaa
Netissä, ravintoloissa, työpaikoilla, missä tahansa...on ihmisjoukko joka aloittaa iloisesti tutustumisen uusiin ihmisiin valehtelemmalla ensimetrillä pientä tai jopa ssuurta itsestään tai elämästään. Varokaa näitä. Valehtelu heti alkuun kertoo paljon, paljon, siitä millaisen ihmisen olette nyt tavanneet.Suhteen jatkuessa jatkuvat valheetkin. Sellaisen, joka sallii itselleen valehtelun ilman syyllisyyttä -> suhteen jatkuessa ja vakavoituessa, jopa avioliittoon mennään, ja valheet muuttuvat,silloin mitä kauheimmiksi.
- ....
Valehtelu ilman syyllisyyttä on todella pelottavaa ja sitä on pelottavan paljon. Valehdellaan siviilisäädyt ym. tilanteet. Tärkeää on vain oma mielihyvä, toisen elämällä ei ole mitään väliä. Tämä on niin paradoksaalista, koska periaatteessa ihmiset etsivät rakkautta ja kumppanuutta, mutta loppujen lopuksi kait vain jotakuta, joka jotenkin pysyisi vierellä.
- Juuso...
No, tuo ei ollut minullekaan ihan rehellistä!
Minä olin kanssa tavannut ihan mukavan, rehellisen oloisen naisen noilta sivuilta.
Kirjoittelimme paljon ennen tapaamista. Ja sitten tapaamisen jälkeen näimme monta kertaa. Mitään en epäillyt hänen iästään. Nuorekas nainen.
Mutta, sitten hän rupesi puhumaan, että pitäisi keskustella hänen iästään?
Ihmettelin vain, että mikä siinä on vialla?
Hän sanoi iäkseen 52. Katsoin häntä kummastuneena, koska hän oli maininnut iäkseen treffipalstoilla 47.
Mutta, miksi hän ei sitä aiemmin maininnut? Siihen loppui sekin leikki, kun en osannut enää olla varma, mitä tulee myöhemmin esiin. :(
Kyllä miehetkin valehtelevat vaikka mitä. Mutta, kyllä naisetkin osaavat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1192744- 872411
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651880- 561807
- 1721785
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581586Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461576- 1231393
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3881311Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281279