Nuori mies, vanhemmat naiset!

letkumies94

Olen tuossa muutaman kerran törmännyt sellaiseen tilanteeseen baari illan jälkeen, että olen löytänyt itseni sängystä n. 10-15v vanhemman naisen kanssa.

No eihän siinä mitään , mutta koskaan ei itse ole tarvinnut tehdä minkään sortin aloitetta tai muuta vastaavaa liikettä. Itse kyllä tykkään myös vanhemmista kuin itse olen, enkä ole ikäisiäni koskaan meisselöinytkään.

Ikää 18v pitkätukka, tummiin pukeutuva ja hieman renttumainen hevirokkimies.

Tää on laittanut mietityttämään ja halusin ottaa asian esille, että mitä nämä yh-äidit ja muut näkee tallaisessa nuoressa miehessä muuta kuin kikkelin?

7

1335

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedä häntä

varmaan sen pitkän tukan ja kenties sen neitseellisen sileän ihon

• Vanha kurppa ;)

Viehättävän, hauskan, seksikkään, tummiin pukeutuneen rockhenkilön - joka ei varmaankaan ole ryppyotsaisesti hakemassa asuntolainan jakajaa.
      Jatka ihmeessä.

• kg0ok

ei olla tavattu.Mutta varmaan sileä iho voisi olla se.Eihän ton ikäisillä ainakaan blondeilla ole just tuuheaa partaa taikka liikaa karvoitusta vatsan seudulla eikä möhömahaa.

• letkumies94

Hahha. Partaa, rinta - ja vatsakarvoitusta kyllä löytyy ! Pieni vatsakin, hampaat huonot. Silti tuntuu olevan kysyntää, ja humalan piikkiin noita läiskyttämisiä ei voi laittaa. Omaan aika huonon itsetunnon naisten kanssa, pari kertaa myös jättänyt hommat kesken ja lähtenyt pois.. Ehkä se on vain luonteesta tai jostain mistä ne kiinnostuu. Kitaralla saa myös ihmeitä aikaan, jopa kertomalla, että edes soittaa. :D

• Jos ne sun murmelit

tykkää neitsyt-pojista ja ajattelevat, että täytyy poitsua jelppiä ja autta sekstaamaan heh, heh, heh, heeeee.......:D
        Sinulta saa tuoretta patukkaa, se on varmaan se JUJU.....:D

• letkumies94
        Jos ne sun murmelit kirjoitti:

tykkää neitsyt-pojista ja ajattelevat, että täytyy poitsua jelppiä ja autta sekstaamaan heh, heh, heh, heeeee.......:D
        Sinulta saa tuoretta patukkaa, se on varmaan se JUJU.....:D

30-40 vuotiaita on kiva tuikkia, koska paljon rennompia ja näitä ei tarvitse yhtään jännittää kun antaa mennä vaan :D Sinuna koittaisin ittekki karvapalli

• Äläs ylpisty :D
        letkumies94 kirjoitti:

30-40 vuotiaita on kiva tuikkia, koska paljon rennompia ja näitä ei tarvitse yhtään jännittää kun antaa mennä vaan :D Sinuna koittaisin ittekki karvapalli

Heh. Et sinä vain saa nuorilta ja näteiltä. Tuollaisille juopoille vanhemmille naisille riittää että mies on nuorempi, vaikka ei mikään komistus olisikaan, eikä osaisi naista iskeä. Se nuoren miehen kanssa nussuttelu on tavallaan oman nuoruuden etsimistä ja sitä että todistellaan että kelpaa vielä nuorille miehille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      121
      2243
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      58
      2187
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1865
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      8
      1417
    5. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      80
      1408
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      94
      1377
    7. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1161
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1150
    9. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      62
      1133
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      69
      1000
    Aihe