Olen erilainen nuori-g

temmeli ampakka

1. Mikä on ruoka, josta "kaikki" muut pitää, mutta sinä et?
2. Mikä on juoma, mistä kaikki muut pitää, sinä et?
3. Kuka on julkkis, josta kaikki muut pitää, sinä et?
4. Mikä on tv-ohjelma, mistä kaikki muut pitää, sinä et?
5. Kuka on palstalainen, jota kaikki muut inhoaa, sinä et?

11

115

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1. Mikä on ruoka, josta "kaikki" muut pitää, mutta sinä et? - Kaalikääryleet
      2. Mikä on juoma, mistä kaikki muut pitää, sinä et? - Punkku
      3. Kuka on julkkis, josta kaikki muut pitää, sinä et? - Marco Bjurströmming :>
      4. Mikä on tv-ohjelma, mistä kaikki muut pitää, sinä et? - En pidä juuri mistään tv-ohjelmasta, poislukien hyvät dokkarit, olympialaiset ja jalkapallon MM-kisat
      5. Kuka on palstalainen, jota kaikki muut inhoaa, sinä et? - Ei ole. Paria lukuun ottamatta palstalaiset on ok porukkaa.

• Oasis

1. Mikä on ruoka, josta "kaikki" muut pitää, mutta sinä et? Silakkapihvit

2. Mikä on juoma, mistä kaikki muut pitää, sinä et?
      Colajuomat, liian hiilihappoisia.

3. Kuka on julkkis, josta kaikki muut pitää, sinä et?
      Tätä piti oikein miettiä, oma suhtautuminen julkkiksiin on niin neutraalia mutta sanotaan vaikka Ronaldo.

4. Mikä on tv-ohjelma, mistä kaikki muut pitää, sinä et?
      Salkkarit.

5. Kuka on palstalainen, jota kaikki muut inhoaa, sinä et?
      En tiedä, ketä "kaikki" inhoaa. Omia niskakarvoja ei saa kukaan pystyyn.

• Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

Tai nyt?

http://bit.ly/ZH8QDd

Mun täytyy näköjään muuttaa mielipiteeni, viiksien kanssa Ronaldohan on kuin unelma! Kiitos upeista kuvista, mä pistän ne talteen ;)

• 1. Mikä on ruoka, josta "kaikki" muut pitää, mutta sinä et? - Maksalaatikko/pinaattikeitto/jauhelihakeitto.
      2. Mikä on juoma, mistä kaikki muut pitää, sinä et? - Viinakset.
      3. Kuka on julkkis, josta kaikki muut pitää, sinä et? - Antti Tuisku.
      4. Mikä on tv-ohjelma, mistä kaikki muut pitää, sinä et? - Big Brother.
      5. Kuka on palstalainen, jota kaikki muut inhoaa, sinä et? - Minä. :)

• 1. Mikä on ruoka, josta "kaikki" muut pitää, mutta sinä et?Lipeäkala (njaah, pitääkö siitä kaikki/kukaan..?) Kebab-liha ei maistu, jotenkin omituista mössöä. Kaikki muut mun tuntemat tykkää.
      2. Mikä on juoma, mistä kaikki muut pitää, sinä et? Maito juomana, kaikki limsat. vichy, Lonkero, kaikki gini-juomat, öyh..
      3. Kuka on julkkis, josta kaikki muut pitää, sinä et? Ei sanota helpoimpia (Sarasvuo, Timo T.A) vaan mistä muut pitää, mua vanhemmatkin tätsylit, mutta minä en: Cheek ja Elastinen.
      4. Mikä on tv-ohjelma, mistä kaikki muut pitää, sinä et? Salkkarit ja jääkiekko.
      5. Kuka on palstalainen, jota kaikki muut inhoaa, sinä et? No minäpä tietennii, olen ihana

• ssi~~

Hyvä Anneli!!!

1. Mikä on ruoka, josta "kaikki" muut pitää, mutta sinä et? Kebab

2. Mikä on juoma, mistä kaikki muut pitää, sinä et? Siideri?

3. Kuka on julkkis, josta kaikki muut pitää, sinä et? Mikko Leppilampi on sietämätön

4. Mikä on tv-ohjelma, mistä kaikki muut pitää, sinä et? Selviytyjät

5. Kuka on palstalainen, jota kaikki muut inhoaa, sinä et? En minä tiedä.

• niih?

Mikä Anneli?

• iiiics
        niih? kirjoitti:

Mikä Anneli?

Legendaarinen Anneli Tempakka. Niin?

• 1. Mikä on ruoka, josta "kaikki" muut pitää, mutta sinä et? Karjalanpaisti
      2. Mikä on juoma, mistä kaikki muut pitää, sinä et? Maito
      3. Kuka on julkkis, josta kaikki muut pitää, sinä et? Ööö, joku niistä Putouksen staroista.
      4. Mikä on tv-ohjelma, mistä kaikki muut pitää, sinä et? Vain elämää
      5. Kuka on palstalainen, jota kaikki muut inhoaa, sinä et? En viittis enää vastata tänne itseäni kun muutama muu on jo ehtinyt. En siis osaa sanoa. En tosin oman palstahistoriani aikana ole nähnyt ainuttakaan yhtä vihattua palstalaista kuin itse olen. Enkä nyt tarkoita, ettei täällä sellaisia minun lisäksi ole ollut. Eivät vaan enää kirjoita tunnistettavasti ja hyvä niin. Terkkuja vaan heille, heitä en vihaa. Päinvastoin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2513
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      1009
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      774
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe