nii... kuinka kauan teille menee kun meikkaatte...?? mulla ittelläni menee n.5-10 minuuttia... ja sit viel et mitä kaikkee meikkii käytätte normaalisti...?? mä käytän peitepuikkoo, puuterii, ripsarii, luomivärii ja huulikiiltoo...
GALLUP
8
625
Vastaukset
- elli
Arkimeikki valmistuu 5 minsassa, iltameikkiin meneekin sitten pitempään. Arkisin käytän peitevoidetta, puuteria, ripsaria ja päivästä riippuen huulikiiltoa- tai punaa.
- Sissi
Tavallisesti puolesta tunnista 45 minuuttiin.. Joskus tuntikin. Tykkään tehdä asiat kunnolla ja arkimeikki on sama kuin juhla, paitsi värit hieman tummemmat iltajuhlissa. Niinä päivinä kun ei tarvitse meikata en sitten käytä ollenkaan, esim. kaupassakäyntiä varten. :-)
- nejti
mulla menee suunnilleen sama aika kuin Sissillä (edellisellä kirjoittajalla) ellei aavistus kauemminkin. Käytän meikkivoidetta, puuteria, aurinkopuuteria, ripsaria, sekä kulmiin geeli ja väriä kynällä. Ja iltaan lisättynä vähän tummempaa väriä.
- Sissi
nejti kirjoitti:
mulla menee suunnilleen sama aika kuin Sissillä (edellisellä kirjoittajalla) ellei aavistus kauemminkin. Käytän meikkivoidetta, puuteria, aurinkopuuteria, ripsaria, sekä kulmiin geeli ja väriä kynällä. Ja iltaan lisättynä vähän tummempaa väriä.
Yleensä tunnen itseni oudoksi kun jaksan "panostaa" meikkaukseen niin paljon. Kaikki aina ihmettelevät sitä. Mutta minusta on kivempi herätä aikaisemmin aamulla ja käyttää se ekstra-aika itseni hoivaamiseen. Jotenkin tuntuu melkeinpä meditatiiviselta kun aamulla aukoo puteleita ja rajailee silmiä. Se on jotenkin sellainen ehdoton "aikaa pelkästään minulle"-hetki. En tiedä tunnetko sinä tällä tavalla.. Kiinnostaisikin tietää että miksi jaksat aamuisin käyttää niin paljon aikaa meikkaamiseen? :-)
(Ja kyllä saan helposti tunninkin menemään.. Laitan aina aamuisin musiikin soimaan taustalle ja tanssahtelen mikäli aikaa vain riittää.. ;-D)
Laitan aamuisin pohjustusvoiteet, meikkivoiteen, peitevoiteet (kolmea erilaista: tummille silmänalusille, näpyille sekä punaisille kasvon alueille), irtopuuterin, aurinkopuuteria tuomaan kasvoille väriä (poskipuna ei sovi -tekee kasvoista liian punakat kun sitä juuri yritän välttää), rajauksen yläluomelle, kevyesti kahta eri luomiväriä, kulmakarvaväriä, taivutan ripset, laitan ripsiväriä, huulivoidetta, rajaan huulet sekä laitan yleensä montaa erilaista huulipunaa jotta saan sopivan värisävyn aikaiseksi sekä lopuksi vielä huulikiiltoa. Juhlameikkiin tulee sitten hohdepuuteria sekä tummemmat rajaukset ja värit. :-) - nejti
Sissi kirjoitti:
Yleensä tunnen itseni oudoksi kun jaksan "panostaa" meikkaukseen niin paljon. Kaikki aina ihmettelevät sitä. Mutta minusta on kivempi herätä aikaisemmin aamulla ja käyttää se ekstra-aika itseni hoivaamiseen. Jotenkin tuntuu melkeinpä meditatiiviselta kun aamulla aukoo puteleita ja rajailee silmiä. Se on jotenkin sellainen ehdoton "aikaa pelkästään minulle"-hetki. En tiedä tunnetko sinä tällä tavalla.. Kiinnostaisikin tietää että miksi jaksat aamuisin käyttää niin paljon aikaa meikkaamiseen? :-)
(Ja kyllä saan helposti tunninkin menemään.. Laitan aina aamuisin musiikin soimaan taustalle ja tanssahtelen mikäli aikaa vain riittää.. ;-D)
Laitan aamuisin pohjustusvoiteet, meikkivoiteen, peitevoiteet (kolmea erilaista: tummille silmänalusille, näpyille sekä punaisille kasvon alueille), irtopuuterin, aurinkopuuteria tuomaan kasvoille väriä (poskipuna ei sovi -tekee kasvoista liian punakat kun sitä juuri yritän välttää), rajauksen yläluomelle, kevyesti kahta eri luomiväriä, kulmakarvaväriä, taivutan ripset, laitan ripsiväriä, huulivoidetta, rajaan huulet sekä laitan yleensä montaa erilaista huulipunaa jotta saan sopivan värisävyn aikaiseksi sekä lopuksi vielä huulikiiltoa. Juhlameikkiin tulee sitten hohdepuuteria sekä tummemmat rajaukset ja värit. :-)Se miksi käytän aamuisin meikkaukseen niin kauan aikaa, löytyy ihan yksinkertainen syy kuin sinullakin; hyvä meikki tulee kun on aikaa, eikä liiallisella kiirellä. Se taas miksi jaksan joka ikinen aamu meikata, johtuu varmasti siitä, että saa korostaa kasvojensa piirteitä ja näin persoonallisen kauniin ulkonäön. Ja onhan toki miellyttävämpää liikkua ihmisjoukossa kun tietää näyttävänsä hyvältä, eikä jokainen punoittava finni näy kirkolta kämpille.. Ehkä se innostus on kuitenkin saanut siitä alkunsa, kun siskoni opiskeli kosmetologiksi ja testaili meikkejä minuun, nyppikulmiani, kertoi mitä värejä kannattaisi käyttää ja miten korostaa kasvojani. Ulkonäköni huolehtiminen johtaa meikkauksesta hiusten laittoon, siitä trendikkäiden ja tottakai minulle sopivien vaateyhdistelmien päälle pukemiseen.
Ja ihan sama homma täällä, musikki soi taustalla, välillä laulelen mukana ja välillä innostun tanssimaankin, kuivatellessani ensimmäistä ripsarikerrostani.. :D
Meikkauksessa ja laittautumisessa mahtaa olla jokin salaisuus, joka saa olon tuntumaan varsin naiselliselta ja saa tekemään sitä kerta toisensa jälkeen uudestaan..
- midnightmiss
minuutti per tuote
1.Meikkipuikko
2.vaalea persikkaisen pinkki poskari
3.Ruskea ripsari
4.kulmakarvageeli
5.Huulikiilto - Pink~Bunny
Mä meikkaan yleensä 20-30 minsaa, ihan kouluunki. Yleensä käytän, meikkivoidetta, puuterii, peitepuikkoo, kajaalii ja huulikiiltoo/huulipunaa. Ripsarii en aina jaksa laittaa, onhan mulla nii tummat ripset muutenki, mut jos laitan ripsarii, ni laitan sitä kans kunnolla! Ja koulus aina mahdollisuuden tullen maikataan frendien kaa! ;)mitäs sitä luonteelleen voi, et on tällanen meikkiperse!
- kipa
vai että meikkiperse... mulla menee noin 10-15 ja käytän peitepuikkoo,irtopuuterii,ripsarii, luomivärii ja kajaalii joskus..... yleensä laitan kajaalii haaleasti mutta juhlisin ihan reilusti...:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2485672Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353231Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1332549"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2102013Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol641542- 641007
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77937Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123813Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8781- 39728