Haluan strippariksi

Serenalilja

Olen 20 vuotias nainen ja haluan strippariksi! En vain tiedä miten niihin hommiin pääsee. Haluaisin siis stripata klubilla en todellakaan missään junttien seksimessuilla.. Olen haaveillut strippaamisesta jo pitkään, mutta lähiaikoina olen vain innostunut lisää ja lisää. Pelottavinta olisi kuitenkin lähipiirin reaktio, pystyisivätkö esim. Vanhempani sulattamaan tätä.. Miten strippariksi pääsee? Ja mitkä ovat vaatimukset?

24

11357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tankotango

      Ala ensin harrastamaan vaikka tankotanssia. Kerrot lähipiirillesi, että se on vain liikuntaa.

      Sitten jossain vaiheessa ryhdyt vain esiintymään "eksoottisena tanssitaiteilijana".

    • alavireinen tanko

      Kannattanee varmaan tosiaan käydä ainakin tankotanssin perusteet ja sitten menet näihin "klubeille" paikan päälle esittäytymään ja pyydät rekrytoinnista vastaavaa henkilöä juttusille / että olisit kiinnostunut hommista. Jos näitä klubeja nyt suomessa on edes paljoa?

      Onnea urallesi

    • Sabina-missi

      Itse olen ollut tanssijana vuodesta 2011. Menin käymään Helsingin keskustan yhdessä strippibaarissa ja kyselin sieltä töitä esim. kassalta tai tanssijana.

      Sain työhaastattelukutsun seuraavalle viikolle. Haastattelussa esitin haastateltavalle sylitanssiesityksen ja sen jälkeen homma oli selvä.

      Palkkaa pystyy neuvottelemaan hieman lisää tällä alalla tekemällä pieniä vastapalveluksia omistajille, mutta ei yleensä ole niin kannattavaa.

      Suosittelen kuitenkin alaa, aika vapaat työajat ja tipeillä ansaitsee mukavasti. Asiakkaat maksavat pienistä vastapalveluista paljon paremmin kuin omistajat.

      • Anonyymi

        Kesäkuussa 2013 on edelleen ollut paikka auki kun sama paska kirjoittelu jatkuu..


    • Sabina-missi

      Vinkkinä sanottakoon, että olen itse naimisissa. Mies tietää mitä teen ja on ihan ok.

      Luottamus kun on kunnossa puoleen ja toiseen, niin ei tule ongelmia.

      isoäideille luottamuspula on varmasti aina painanut mieltä, koska kaikki sodassa olleet miehet suteeraasivat kaikkien karjalaisneitojen ja venäläisneitojen kanssa jotka vain kiinni saivat.

    • Pitkän uran tehnyt

      Itse aikuisviihdealalla yli 10 vuotta olleena voin sanoa että on ihan itsestä kiinni miten menee. Tuossa yksi kirjoittaja puhui pienistä vastapalveluksista. Sellaiseen ei kannata työnantajan/pomon kanssa kanssa lähteä. Työ työnä ja asiakkaat asiakkaina ja oma elämä muualla. Itse sitten määrittelet mitä haluat tehdä. Yleisesti ottaen ihan puhtaasti pelkällä strippaamisella ei kovin paljoa saa jollet ole sitten todella ammattilainen ja hyvä työssäsi. Mihinkään hyväksikäyttö ehdotuksiin eli palveluksiin ei kannata suostua.

      Perheet ovat erilaisia. Jotkut hyväksyy ja jotkut ei halua kuullakaan koko asiasta. Itse kerroin melko pian kun aloitin eikä mitään negatiivista kommenttia tullut. Isoäitinikin (85v) tuumasi vaan että "Marja" nyt on aina ollut tuollainen oman tiensä kulkija. Jalat kannattaa pitää maassa ja pysyä kaukana alkoholista ja muista aineista. Alkuun saattaa miesten antama kehuminen ja imartelu "nousta hattuun". Varsinkin jos ei ole paljon saanut aikaisemmin avointa positiivista huomiota. Kannattaa myös muistaa että rahaa tulee kausittain. Joskus tulee paljon ja joskus ei yhtään.

      Itse olen urani aikana löytänyt miehen ja olemme naimisissa sekä meillä lapsi. Tietää tarkkaan mitä teen. Luottamus ja kunnioitus pitää olla kunnossa ja omassa päässä pitää osata hyvin pitää työ ja vapaa-aika erillään.

      Ei muuta kuin tsemppiä urallesi! Helpon rahan perässä tälle alalle ei kannata kuitenkaan lähteä, se kostautuu myöhemmin uupumisena jos ei ole todellista intohimoa tehdä näitä hommia.

    • Sabina-missi

      Mielestäni pienet vastapalvelukset ovat ihan ok, jos niistä maksetaan kunnon korvaus. Saan itse valita vuoroni ja tuhannen euroa tulee kuukaudessa lisää, kun pari palvelussa kuussa teen työnantajalle.

      Olen samaa mieltä tuosta pelkällä strippaamisella tienaamisesta, ei se oikein kunnon ansioihin riitä. Kunnolliset rahat ovat pienessä venymisessä jonka tekee asiakkaille. Kuten edellinenkin kirjoittaja kirjoitti.

      Edelliselle kirjoittajalle kysymys. Mitä miehesi on mieltä vastapalveluksista, vai kerrotko vain pelkän strippauksen ja pienet norm. privaatit? Meillä oli alussa hieman ongelmia, koska mieheni ei tarkkaan tiennyt mitä teen ja mihin vedän rajat. Mutta nykyään toimii luottamus ja kaikki on ok.

    • nostaja

      bump.

    • sabina 6

      Neuvoja ja opastusta löytyy ! Oletko pääkaupunkiseudulta ?
      Voisit ottaa yhteyttä ,hankalaa vain,kun en voi laittaa tähän s-postiosoitetta, koska olen huomannut,että täällä pörrää kaikenlaiset sekopäät jotka kirjopittelevat ihan mitä sattuu ...ja ihan asian vierestä....tsemppiä sulle.

    • Strippaushullu

      Hei, Olen 16 vuotias lukiolaistyttö ensimmäisellä vuosikurssilla. Tänään jatkokoulutusaamupäivässä minulle valkeni että tulevaisuuden unelma-ammattini on strippari. Tanssitaustaa löytyy ja halua stripata klubilla ! Onko haku ehdotuksia ja neuvoja? Kaikki otetaan vastaan !

      • Anonyymi

        Marraskuussa 2017 on haettu kesätyöntekijää kevät/kesäkaudelle 2018?


      • Anonyymi

        Terveisin kuolaava Persu-Pera 50 v., joka esittää olevansa "16 vuotias lukiolaistyttö"


    • Anonyymi

      olen 33 vuotias mies tykkään olla alasti mulle alastomuus on Luonnollisista joten vaatteiden riisuminen ei ole ongelma tykkään olla alasti ihan missä vaan haaveilen strippaus urasta

      musta on kiva riisua kameran ja ihmisten edessä

      • Anonyymi

        Paljonko teleoperaattorilla tienaa mystery shoppaajana?


      • Anonyymi

        Marraskuussa 2020 on lähdetty suunnittelemaan kevät/kesäkaudelle työntekijöiden hakemista kirjoittelemalla paskaa nettiin?


    • Anonyymi

      Pääsitkö haluamaasi ammattiiin?

      • Anonyymi

        Siellä on taas te-toimiston/sossun setä/täti nostattamassa kirjoituksia pienen lahjuksen/provikin toivossa.


      • Anonyymi

        Tammikuussa2021 on sama työpaikka tullut taas avoimeksi nettiin..


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      oon 84v poikamies, haaveilen pillusta, ja perseestä.. ei missään junttilassa, vaan klubilla, missä siis oot, vai pääsitkö, tai joko oot puhkinussittu harppu, josain räkäläss?

      • Anonyymi

        Haaveilet perseestä aina joka vuoden tammi-maaliskuu, mutta loppuvuotena ei kelpaa?


    • Anonyymi

      Huhtikuussa 2013 on ilmeisesti ollut auki jokin työpaikka (valtio/EU?)) kun haettu työntekijää sinne (naista)?

    • Anonyymi

      Tällä tavalla sitä Suomen valtio rekryää porukkaa EU:n hallintotehtäviin.. kirjoittelemalla nettipalstoille paskaa VUOSIKAUDET. Täytyyhän sitä sinne väkisin saada naisia vaikka vasten tahtooan! Sehän on sitä demokratiaa, että naiset pakotetaan vaikka vasten tahtoaan politiikkaan ja valtion hallinnon tehtäviin kunhan on vaan mahdollisimman paljon naisia niin näyttää ulospäin hyvältä!

    • Anonyymi

      Olen 35 vuotias mies minulla on lievä kehitysvamma asun itsenäisesti käyn töissä kahvilassa 12€ päivä palkalla rahani ei riitä elämiseen haaveilen stripparin urasta olen kotona alasti paljon vapaa ajalla alastomuus on minulle luonnollista voin olla alasti kaikkien nähden ei ole ongelma riisua kameran edessä tai yleisön edessä
      Olen juossut myös padasjoen nakukympin
      Muna heiluen oli ihana kokemus
      Jos joku tarvii alaston mallia olen valmis

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe