Oletko tilannut netistä? Onko tehokas ryppyihin?
Retinol A-vitamiinivoide
Eroon rypyistä A-vitamiinivoiteella Kokeile veloituksetta 30 päivää
www.aime.fi/retinol
Kokemuksia Retinol A-vitamiini voiteesta???
2
982
Vastaukset 2
- Ata ja AHAta naamaan
En tilaisi kun suuntanumerokin on ranskaan. Taitaa olla ulkomainen putiikki ja kas, jos yrität peruuttaa tilausta, niin eipäs onnistu noin vaan...
Mä oon tilannu iherbistä omat ja tullannu kamat itse. Ja esimerkiksi tämä http://www.iherb.com/Mill-Creek-Vitamin-E-Cream-20-000-IU-4-oz-113-g/18081
on aikas hyvä, vahvaa e-vitamiini voidetta ei voi kauaa käyttää pelkästään, kun alkaa iho hieman punoittaa ja kuoriintuu, mutta kyllä aika tehokasta tuntuu olevan :), aina välillä yövoiteena käytettynä.
Tässä vielä supervahva http://www.iherb.com/Now-Foods-Solutions-Vitamin-E-Cream-28-000-IU-4-fl-oz-118-ml/6667 niin ja noin IU tarkoittaa kansainvälisiä yksiköitä paljonko ne OIKEASTI SISÄLTÄÄ A-VITAMIINIÄ, 1 IU A-vitamiinia: vastaa biologisesti 0,3 µg retinolia tai 0,6 µg betakaroteenia - tipitii3
onnistuu peruutus ihan soittamalla sinne asiakaspalveluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.361246Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke581025Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63943- 56904
- 51771
- 65758
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍81706Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le38688- 82682
Ei mitään käytöstä
Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su30625