Apuja tekstiin

Muuveri22

Siltäkin varalta että täällä tulee joku kahjo paasaamaan tatuointien kamaluudesta, niin tämä nyt kuitenkin on aiheelle omistettu palsta joten here goes :)

Suunnitelmissa olisi siis tekstitatuointi. Mikään "valmis" lause ei ole miellyttänyt omaa korvaa ja jostain syystä olen erittäin mieltynyt sanaan echo / echoes, joten se saisi siinä olla.. :) mittana pari sanaa - max. 1lause.

Omassa elämässä tapahtunut vuosia sitten paljon sellaista, josta en silloin uskonut selviäväni, mutta nyt tiedän olevani vahvempi tavallaan näiden asioiden takia. MUTTA, samalla näistä asioista on jäänyt jotain tietenkin minuun, jota sitten voisi vaikka kuvata tuolla kaiku-sanalla...

Kiitän jo etukäteen kaikista mahdollisista ideoista/lauseista!

Toistaiseksi listani kärjessä on skin deep echoes tms...

16

2389

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

tuossa nyt ole taas mitään järkeä että sä kysyt MUILTA minkälaisen tatuoinnin SINÄ haluat OMALLE ihollesi!

• Muuveri22

Ja ensimmäinen ilmoittautuu. Tätä mä juuri tarkoitin näillä kahjoilla... Kysyin ehdotuksia, sillä ajatuksella että niistä jokin kolahtaisi! Eiköhän pyörä ole jo keksitty sen kaikissa muodoissa, joten ainoa uusi ilmiö olisi kehittää kokonaan oma kieli...

niin, rakastan sanoja mutta luulen junnaavani nyt niissä yhdistelmissä jotka ovat tähän mennessä mieleeni nousseet. Uskon, että on muitakin joilla vastaava ymmärrys sanojen kauneutta ja sointuvuutta kohtaan, joten tarkoitus oli hakea ehdotuksia... *huokaus*

• lifemocker
        Muuveri22 kirjoitti:

Ja ensimmäinen ilmoittautuu. Tätä mä juuri tarkoitin näillä kahjoilla... Kysyin ehdotuksia, sillä ajatuksella että niistä jokin kolahtaisi! Eiköhän pyörä ole jo keksitty sen kaikissa muodoissa, joten ainoa uusi ilmiö olisi kehittää kokonaan oma kieli...

niin, rakastan sanoja mutta luulen junnaavani nyt niissä yhdistelmissä jotka ovat tähän mennessä mieleeni nousseet. Uskon, että on muitakin joilla vastaava ymmärrys sanojen kauneutta ja sointuvuutta kohtaan, joten tarkoitus oli hakea ehdotuksia... *huokaus*

suunnittele sen tatuoijan kanssa niin saat omannäköisen, typerää tuo nyt on täysin sun elämäsi ulkopuolisilta ihmisiltä mitään kysellä

KUKAAN kuka sinua ei tunne nyt voi keksiä mitään lausetta joka kuvaisi MILLÄÄNLAILLA sinua!

muutenkin nuo tekstitatuoinnit ovat yksi kliseisyyden huippu

• möck möck
        lifemocker kirjoitti:

suunnittele sen tatuoijan kanssa niin saat omannäköisen, typerää tuo nyt on täysin sun elämäsi ulkopuolisilta ihmisiltä mitään kysellä

KUKAAN kuka sinua ei tunne nyt voi keksiä mitään lausetta joka kuvaisi MILLÄÄNLAILLA sinua!

Typerää on nuo sinun kommentointisi toisten ihmisten valintoihin ja elämään. Sinä olet kliseyden huippu mocker

• muuveri22
        möck möck kirjoitti:

Typerää on nuo sinun kommentointisi toisten ihmisten valintoihin ja elämään. Sinä olet kliseyden huippu mocker

Ei tarvitse tuntea minua osatakseen yhdistellä kauniita sanoja :D Voi hyvänen aika sentäs, hanki vaikka se elämä ;) Minusta kliseisyyden huippu on provota keskustelupalstoilla, tuntuu ettei muuhun kukaan enää pystykään...

• lifemocker
        möck möck kirjoitti:

kommentoin vain ja ainoastaan asiaa.

sinäkään kun et näytä tietävän tatuoinneista yhtään mitään niin mitä teet tällä palstalla?

• lifemocker
        muuveri22 kirjoitti:

Ei tarvitse tuntea minua osatakseen yhdistellä kauniita sanoja :D Voi hyvänen aika sentäs, hanki vaikka se elämä ;) Minusta kliseisyyden huippu on provota keskustelupalstoilla, tuntuu ettei muuhun kukaan enää pystykään...

että ihan sama mitä shaissee sun ihollas lukee?

hohhoijjaa. turha sitten itkeä parin vuoden päästä kun tuli otettua ruma ja merkityksetön kuva!

• Tattoos4Ever
        lifemocker kirjoitti:

sinäkään kun et näytä tietävän tatuoinneista yhtään mitään niin mitä teet tällä palstalla?

no siks just tällä palstalla voi KYSYÄ NEUVOA tms kun ja jos ihminen ei tiedä asiasta!! ihme mockeri!

• lifemocker kirjoitti:

I agree.

• heräävittu
        lifemocker kirjoitti:

mitäs vittua oot sitte ittees tatuoinut jos kaikkien muiden ideat on näköjään koko 'tatuoinnit' palstalla niin saatanan kliseisiä ja huonoja?!?!

Täällähän niitä neuvoja muilta kysytään ei huhhu

• salkin1

Otan nyt tähän jotain kantaa. Mun mielestä kannattaa miettiä onko tuo englannin kieli välttämättä se kieli mikä parhaiten kuvastaa sinua, mun mielestä jos tekstiä tatuoi itseensä pitäisi se tehdä ns. "tunnekielellä" Eli sillä kielellä millä on vaiken sanoa toiselle "Minä rakastan sinua" samalla se kieli on se mikä on sinulle tärkein. Toki jos kokee olevansa niinkin kansainvälinen tyyppi, että englanti on se kieli mitä käytät ajatellessasi omia tunteita niin sitten mennään sillä.

Olen itsekin miettinyt ottavani ihan tekstiäkin tatuointeina ja ottaisin ne ihan suomen kielellä. Kuitenkin se kieli on minulle se mikä merkitsee eniten, ja sillä kielellä kerron myös lapsilleni kuinka paljon heistä välitän. Kuten myös lupaukseni teen suomen kielellä. Mutta laitetaan tähän vielä sitä mitä varmaan eniten toivot, eli jotain tajunnan virtaa tuolla englannin kielellä kaiusta.

Echoes of life are my bitter sweet memories
      Last echo of past life

Mutta ihan piruuttani vielä pari lausetta suomeksi...

Viilto joka kaikuu läpi elämän
      Muistojen virta on elämän kaiku

Olis helpompi pallotella ideoita jos tietäisi mistä selvisit vuosia sitten.

• Muuveri22

Kiitos teille joilla ei herää angsteja siitä että joku haluaa pallotella ideoita täällä :)
        Suomen kieli ei ole millään tavalla poissuljettu ajatus, se on kielenä mielestäni tietenkin kaunis koska se on äidinkieleni. Englanti on minulle melkein yhtä läheinen, ajattelen usein englanniksi ja englannin kuulen täysin samoin kuin suomen automaattisesti, joskin nuo lupaukseni ja sanani lapselleni tulevat suomeksi, vaikka jonkun verran puhumme myös englantia hänelle. Kuten sanoin, mielestäni vain jotkut sanat ovat äärimmäisen kauniita kielestä riippumatta. Kaiku on myös tälläinen :)
        Menetin teini-iässä isäni ja jäin asunnottomaksi ja yksin, pari vuotta myöhemmin äitini tappoi itsensä. Kumpikin suku katosi tällöin kartaltani. Sen jälkeisestä vuodesta minulla ei ole kuin pari muistikuvaa, en oikeastaan tiedä kuinka päiväni ovat silloin menneet. Mietin omankin elämäni päättämistä, sillä halusin "aloittaa alusta". Lääkäri neuvoi minulle kuinka ranteet tulisi viillellä niin ettei siihen kuole, mutta jotta saisi nopeammin apua.
        ymmärrän, että olen näiden seurauksena vahvempi ihminen, mutta minuun jäi myös arpia ja "kaikuja" jotka elävät minussa joka päivä. Muistan ne kyllä ilman tatuointiakin, koska siitähän kohta alkaa täällä joku valittamaan ;) haluaisin tekstiin kuitenkin positiivisen tunnelman, kuten useista asioista olen ajatellut, this too shall pass, hyvässä ja pahassa. Noniin, aloittakaa teilaaminen! Voisin kuvitella jotain "byhyy kun isi ja äiti kuoli, minulla niitä ei ole ollutkaan"-tyyppisiä tarinoita.

• anna mennä vaan!

"skin deep echoes"

ei helveta..ei oikeesti..eieieeiieieeeeiiii!! =)))

• rtuytktk

Eiköhän paremman sais ihan kuvaavalla tatuoinnilla. Tekstit on yleisesti hyvin kliseisiä.

• Kliseisiä tai ei. Onko sillä hirveästi väliä, jos kerran tekstitatuoinnista tulee OMANNÄKÖINEN?

• pena-

Teletubbies rock!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3217
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2937
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2445
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2283
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2189
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1626
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1603
    9. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      34
      1518
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1440
    Aihe