Moi!
Olen buzzadorina Veet-kampanjassa eli kokeilen ilmaiseksi kyseisiä tuotteita ja kerron niistä mielipiteeni ja kokemukseni.
Tänään tuli paketti ja odotan innolla, että pääsen kokeilemaan tuotteita kaverieni kanssa. Tähän asti olen aina höylännyt ihokarvani, joten on kiva päästä kokeilemaan uusia ja erilaisia tuotteita, kuten vahaa ja voidetta. Tosin vahaa olen joskus kokeillut, mutta vahaus ei onnistunut, joten toivottavasti nyt onnistuu :)
Tuun kertomaan tuloksia ja mielipiteitäni heti, kun olen kokeillut Veet-tuotteita :)
Veet buzzador
2
166
Vastaukset
- tanttu122
Mä oon kokeillut joskus Veetin karvanpoistoainetta ja se haisi aivan tajuttoman pahalle levityksen jälkeen! Toivottavasti tuo uusi vaaleanpunainen aine tuoksuu paremmalle, tänään sitä ajattelin testata.
- Aina haisee
Kaikki karvanpoistovoiteet haisee yhtä pahalle koska se vaikuttava aine haisee. Jollakin hajusteella sitä voidaan yrittää peittää, mutta kokonaan sitä ei saada pois.
Aloitusviestistä tuli mieleen että näköjään suomalaisen hopottaja -nimitykselle on tuollainen nimitys ulkomailla. Muistakaa siis että hopottaja saa tuotteita itselleen ilmaiseksi kun mainostaa sitä kavereilleen. Tässä tapauksessa liikutaan Suomi24 sääntöjen harmaalla alueella koska mainostaminen on kiellettyä keskustelualueella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346