Anne (sinkkulaiva)

katsoja

No jopas jotain. Tuo painaa varmaan 50 kg enemmän kuin minä. Ei taida käydä flaksia ja sil on kaks leukaa.

103

1352

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies32

      Ihan sopusuhtainen se on ja katso sisintä senkin pinnallinen paska. Oikeat miehet kuolaavat peräänsä.

      Ei, en ole nähnyt Annea, mutta tässäpä nämä tasa-arvoisen femakkolandian vakiovastaukset.

      • oikeesti siis

        Mä satun tunteen "Annen" hen.koht. ja se on pahempi ku miltä se telkussa näyttää.


      • dr.nötker
        oikeesti siis kirjoitti:

        Mä satun tunteen "Annen" hen.koht. ja se on pahempi ku miltä se telkussa näyttää.

        Siis puhutko nyt luonteesta vai ulkonäöstä?


      • Oon tosi tuima

        Tulin katsomaan, mitä Annesta on sanottu suomi24:ssa ja mietin, onkohan mies32:ksi itsensä naamioinut räkänokka ehtinyt tähän ketjuun ollenkaan. Ihkuu, heti toisena!


      • mies32
        Oon tosi tuima kirjoitti:

        Tulin katsomaan, mitä Annesta on sanottu suomi24:ssa ja mietin, onkohan mies32:ksi itsensä naamioinut räkänokka ehtinyt tähän ketjuun ollenkaan. Ihkuu, heti toisena!

        Jännä miten syvälle mieleesi olen juurtunut. Olen otettu. Ensimmäinen ajatus aamulla. Viimeinen illalla nukkumaanmennessä. Ihanaa.


    • katsoja

      Aika toivoton tapaus. Varmaan säälistä otettu tohon ohjelmaan. Ja tuokin tantta katsoo ulkonäköö joten tuskin mikään läski kelpaa annelle. Tuo ei löydä miestä ellei laihduta 60 kg

      • Nipa3

        Miten niin ei löydä? Onhan hänellä ollut miehiä tähänkin mennessä, ja laivallakin oli "kuulemma" miehet yrittäneet iskeä.


      • Mistä näitä tulee?
        Nipa3 kirjoitti:

        Miten niin ei löydä? Onhan hänellä ollut miehiä tähänkin mennessä, ja laivallakin oli "kuulemma" miehet yrittäneet iskeä.

        Niin on ollut varmaan silloin kun on ollut 50 KG hoikempi. Tuosta ei ole mitään todisteita että miehet olisivat yrittäneet häntä iskeä siellä laivalla. Taitaa Annea hävettää myöntää ettei flaksi käynyt vaikka niin itsevarmana oli risteilyn alussa. Varmaan odotti että miehiä olisi hytin oven takana jonoksi asti. Anne on tyypillinen suominainen nykyään: ulkonäöltään kaukana ihannenaisesta ja siitäkin huolimatta on vaatimukset taivaissa ja luulot itsestä myös.


      • 14+5
        Mistä näitä tulee? kirjoitti:

        Niin on ollut varmaan silloin kun on ollut 50 KG hoikempi. Tuosta ei ole mitään todisteita että miehet olisivat yrittäneet häntä iskeä siellä laivalla. Taitaa Annea hävettää myöntää ettei flaksi käynyt vaikka niin itsevarmana oli risteilyn alussa. Varmaan odotti että miehiä olisi hytin oven takana jonoksi asti. Anne on tyypillinen suominainen nykyään: ulkonäöltään kaukana ihannenaisesta ja siitäkin huolimatta on vaatimukset taivaissa ja luulot itsestä myös.

        No, laivalla on paljon (enemmistö?) yhden yön -tyyppejä ja jotkut keräilevät siellä kokemuksia. Olishan se hienoo, kun vois kavereille kertoo, millasta oli olla 160-kiloisen kanssa.
        Jotkut miehet taas aidosti tykkää ylilihavista, mikä taas ei ole kovin hyvä juttu naiselle jonka olis terveyden nimissä hyvä laihduttaa ja saada siihen myös kannustusta. Läskifetistiltä kannustusta ei paljon heru.


      • Harvassa ovat
        14+5 kirjoitti:

        No, laivalla on paljon (enemmistö?) yhden yön -tyyppejä ja jotkut keräilevät siellä kokemuksia. Olishan se hienoo, kun vois kavereille kertoo, millasta oli olla 160-kiloisen kanssa.
        Jotkut miehet taas aidosti tykkää ylilihavista, mikä taas ei ole kovin hyvä juttu naiselle jonka olis terveyden nimissä hyvä laihduttaa ja saada siihen myös kannustusta. Läskifetistiltä kannustusta ei paljon heru.

        Läskifetisistejä on erittäin harvassa, se on sellainen pienen pieni marginaaliryhmä jotka lihavista pitävät. 98% ihmisistä on sitä mieltä että lihavuus on vastenmielistä niin miehillä kuin naisillakin. Puhumattakaan terveyshaitoista.


    • risto.R

      hehehheh. Luulee tosiaan itsestään liikoja. Sanoi et yks oli kiinnostava mut olikin liikaa kännissä. joo se kännisä oleva varmaan olisikin tosta kiinnostunut.

    • j00l

      Rohkea nainen ja kaunis, vaikka ylipainoa onkin. En usko että tänne tulevilla haukkujilla olisi pokkaa edes mennä ohjelmaan. Minä nostan tuolle naiselle hattua.

    • 1+1

      Naisen kommentti: Enemmän vientiä (ja enemmän jo kokemusta) kuin palstan pojilla joka tapauksessa. Ja mielettömän rohkea nainen lähtiessään mukaan tällaiseen ohjelmaan.

      Upea mimmi!

      • "Upea mimmi!"
        Sitä hän kyllä oli joo... lukuunottamatta savuttelua, muuten kyllä luonne oli hyvä :)
        Luulisin et hänen kanssaan vierähtäisi aika varmaan nopsaan ja hyvästikin... jos asuis lähellä ja muutenki tilanne ois erilainen niin kyl häneen tutustuisin.

        No mut joo saahan sitä haaveilla.


    • mies302

      Tollasii pulleroita naiset ovat. En ottais naista joka ei jaksa huolehtii itsestään. Kyllä se terveys pitäis olla kuitenkin tärkeää elämässä. Minusta ei ikinä tule noin lihavaa et liikunta on mulle yhtä tärkeää kuin henkittäminen.

    • Reipas Mies

      On luultavasti paljonkin iisimpää olla lyhyt ylipainoinen nainen sinkkulaivalla kuin pitkä atleettinen sinkku-atm joka ei lähde lentoon kuin lsd:llä.

      Silmät kiiltää, miehet iskee. Sitä se elämä on. Ehkäpä joku kerta myös käy flaksikin.

    • hatunnosto!

      Minusta tuo Anne oli kasvoiltaan kaunis, kun jätti huomioimatta kaksoisleuan ja epäpukevan kampauksen. Kaunis hymy, korkeat poskipäät, hyvä iho, sopusuhtaiset kasvot kaiken kaikkiaan.

      Hänellä ollut kaksi huonoa parisuhdetta (väkivaltainen ja mustasukkainen mies), mutta uskoisin, että hänestä voisi saada ihan timanttisen tyttöystävän, kun joku mies näkisi vaivaa, että häntä saisi laihdutettua 40 kg. Sporttiselle miehelle siis sopiva projekti :-) Annea voisi tapailla kaverina ja sitten pikkuhiljaa katsoa, että saisiko hänen elämäntapojaan terveellistettyä. Sillä tavallahan rakkaudella pystyy tekemään joskus ihmeitä ja saisi työn kautta uurastamalla hommattua mukavan ja nätin naisen itselleen.

      • mies32

        Mielestäni kaunis idea, mutta tämän päivän feministilandiassa kauheaa pinnallista naisen esineellistämistä ja hänen kauniin sisimpänsä arvostamattomuutta.
        Ei naista saa arvostella painonkaan osalta. Miehen on rakastettava läskiä ihan yhtälailla kuin missiäkin. Muuten miehessä on vikaa, ei läskissä.

        Eli jos menisit ehdottamaan yhteisen projektin aloittamista, niin saisit todennäköisesti litsarin. Jos et pienen laiton kohteelta, niin viimeistään joltain ystävättäreltään.


      • joo mut mut...

        Jos nainen ylipainoisena kelpaisi vain kaveriksi - etenkin jos naisen huolisi seurusteluunkin joku mies hänen ylipainostaan huolimatta - ei nainen tietenkään huolisi sitten hoikkana sitä miestä, jolle ei aikaisemmin kelvannut. Vai antaisko oma omanarvontuntosi, ylpeytesi tms myöten, että rikastuttuasi/saatuasi statusta, ulkonäköä tms huolisit sen, joka ei sinua aikaisemmin kelpuuttanut, vaikka tunsi sinut?


      • mies32
        joo mut mut... kirjoitti:

        Jos nainen ylipainoisena kelpaisi vain kaveriksi - etenkin jos naisen huolisi seurusteluunkin joku mies hänen ylipainostaan huolimatta - ei nainen tietenkään huolisi sitten hoikkana sitä miestä, jolle ei aikaisemmin kelvannut. Vai antaisko oma omanarvontuntosi, ylpeytesi tms myöten, että rikastuttuasi/saatuasi statusta, ulkonäköä tms huolisit sen, joka ei sinua aikaisemmin kelpuuttanut, vaikka tunsi sinut?

        No ehkä voisi huolia sen, jonka ansiosta on rikastunut? Jos nainen tukee ja auttaa sen statuksen saamisessa, niin en minä häntä jätä.

        Näköjään naisen logiikalla sitten miehen, joka auttaa naista tervehtymään, voi jättää kuin nallin kalliolle, kun sitten terveenä saa parempiakin.


      • jooo mut mut...
        mies32 kirjoitti:

        No ehkä voisi huolia sen, jonka ansiosta on rikastunut? Jos nainen tukee ja auttaa sen statuksen saamisessa, niin en minä häntä jätä.

        Näköjään naisen logiikalla sitten miehen, joka auttaa naista tervehtymään, voi jättää kuin nallin kalliolle, kun sitten terveenä saa parempiakin.

        Ylläoleva kommenttini oli nimim. hatunnosto!:lle.


      • mies32
        jooo mut mut... kirjoitti:

        Ylläoleva kommenttini oli nimim. hatunnosto!:lle.

        Ja minun kommenttini vastaus sinun viestiisi ja yleisesti kaikkien luettavaksi ja ajateltavaksi.
        Toivottavasti asia selvisi nyt sinullekin.


      • Aika tossulta
        mies32 kirjoitti:

        No ehkä voisi huolia sen, jonka ansiosta on rikastunut? Jos nainen tukee ja auttaa sen statuksen saamisessa, niin en minä häntä jätä.

        Näköjään naisen logiikalla sitten miehen, joka auttaa naista tervehtymään, voi jättää kuin nallin kalliolle, kun sitten terveenä saa parempiakin.

        kuulostaa mies, joka frindzonella yrittää vaikka rikastumisella päästä naisen rakkauden arvoiseksi. "Mä nyt yritän tässä tehdä kaikkeni, että saisin sun hyväksynnän. Jos en onnistu, ei sun tietenkään tarvii mua huolia."

        Mistä tuollainen alennustila juontaa? Rankoista kasvuoloista, jossa hyväksyntä on pitänyt ostaa? Kuulostaa aika henkiseltä huoraamiselta, hyi. Samalla logiikalla noi tossukat hankkii kai sit kaveritkin, ja tie jengiin on selvä kun vaan ostaa hyväksynnän. Mitä olet valmis tekemään - ehkä murhaamaan?


      • mies32
        Aika tossulta kirjoitti:

        kuulostaa mies, joka frindzonella yrittää vaikka rikastumisella päästä naisen rakkauden arvoiseksi. "Mä nyt yritän tässä tehdä kaikkeni, että saisin sun hyväksynnän. Jos en onnistu, ei sun tietenkään tarvii mua huolia."

        Mistä tuollainen alennustila juontaa? Rankoista kasvuoloista, jossa hyväksyntä on pitänyt ostaa? Kuulostaa aika henkiseltä huoraamiselta, hyi. Samalla logiikalla noi tossukat hankkii kai sit kaveritkin, ja tie jengiin on selvä kun vaan ostaa hyväksynnän. Mitä olet valmis tekemään - ehkä murhaamaan?

        Jostain syystä ymmärsit asian täysin väärin. Varmaan lähinnä nimimerkkini vuoksi.

        Kyse oli siitä, että nainen rakastaa miestä ja rakkaudella ja muulla tuellaan nostaa miehen huipulle raha / talousmielessä. Nainen rakastaa tätä huipulle noussutta miestään edelleen, mutta tässä vaiheessa miehellä on enemmän valinnanvaraa naisista kuin oli köyhänä ja surkeana.


    • rääpäle,

      Kovasti se selitti et joku mies on sitä hakannut ja haki sympatiaa tulemalla ohjelmaan.

    • izgsdcj

      Miten aloittaja voi olla sinkku, vaikka painaa 50kg vähemmän kuin parisuhteessa ollut naikkonen? Kääk, tasan mene nallekarkit!

      Ei käy flaksi, ei. Pitää sitten sinkkupalstalla vinettää muiden elämisestä ja olemisesta..

      Joko aloittaja huomaat, miksi sinä olet yhä sinkku?

      • katsoja

        Ei naiset tykkää minusta yksinkertaisesti. Olen perus urheileva, harvoin alkoholia juova mies, savuton, mukava ja omaan käytöstapoja. Siihen ei tieteellistä selitystä ole et miksi tälläinen mies ei naisia kiinnosta.


      • katso ihmistä
        katsoja kirjoitti:

        Ei naiset tykkää minusta yksinkertaisesti. Olen perus urheileva, harvoin alkoholia juova mies, savuton, mukava ja omaan käytöstapoja. Siihen ei tieteellistä selitystä ole et miksi tälläinen mies ei naisia kiinnosta.

        No, ainakin tuota ironiantajua vois kehittää ;)?

        Se täytyy myös sanoa, että kaikenkokoisissa naisissa on niitä, jotka kuuntelevat miten mies puhuu yleisesti muista naisista - ja ihmisistä ylipäätään. Itse en usko, että rumasti muista ihmisistä puhua voisi toisaalta sitten olla aivan kultainen kumppani. Mihin se ilkeys yhtäkkiä sieltä luonteesta katoaisi? Eli kärjistetysti voi käydä niin, että ilkeä tyyppi haukkuu niitä, joita ei itse kelpuuttaisi, ja viimeistään tuo ilkeys tekee hänestä itsestään epäkelvon muille.


      • mies32
        katso ihmistä kirjoitti:

        No, ainakin tuota ironiantajua vois kehittää ;)?

        Se täytyy myös sanoa, että kaikenkokoisissa naisissa on niitä, jotka kuuntelevat miten mies puhuu yleisesti muista naisista - ja ihmisistä ylipäätään. Itse en usko, että rumasti muista ihmisistä puhua voisi toisaalta sitten olla aivan kultainen kumppani. Mihin se ilkeys yhtäkkiä sieltä luonteesta katoaisi? Eli kärjistetysti voi käydä niin, että ilkeä tyyppi haukkuu niitä, joita ei itse kelpuuttaisi, ja viimeistään tuo ilkeys tekee hänestä itsestään epäkelvon muille.

        Jonkun mielestä se on ilkeää, että ei halua panna hänenlaistaan tai seurustella kaltaisensa kanssa. Kertooko tuo "ilkeys" sitten yleisestä seurustelukyvyttömyydestä?
        Täällä kun tästä ylipainosta puhetta riittää, niin onko ylipainon huomaaminen ja siitä mainitseminen todellakin ilkeää? Pitäisikö pullukoiden saada kuvitella olevansa ihania normaaleja naisia? Kenen ilo tämä sitten olisi? Joissakin porukoissahan nimittäin on normi, että nainen on satakiloinen. Jos perhe vaan sattuu olemaan kaikki samaa mallia. Katson olevan vain suureksi hyödyksi jos satakiloiselle joku joskus kertoo suoraan, että on pläski. Tietysti turha sitä on rumasti tehdä tai jäädä asiasta jankuttamaan.


      • katsoja
        katso ihmistä kirjoitti:

        No, ainakin tuota ironiantajua vois kehittää ;)?

        Se täytyy myös sanoa, että kaikenkokoisissa naisissa on niitä, jotka kuuntelevat miten mies puhuu yleisesti muista naisista - ja ihmisistä ylipäätään. Itse en usko, että rumasti muista ihmisistä puhua voisi toisaalta sitten olla aivan kultainen kumppani. Mihin se ilkeys yhtäkkiä sieltä luonteesta katoaisi? Eli kärjistetysti voi käydä niin, että ilkeä tyyppi haukkuu niitä, joita ei itse kelpuuttaisi, ja viimeistään tuo ilkeys tekee hänestä itsestään epäkelvon muille.

        Eipä naisetkaan innostu jos mies on 10 kg ylipainoinen. Miksi miehen pitää innostua jos naisella on 50 kg liikaa painoa.? Totuuden puhuminne ei ole ilkeetä. Tuo anne voi niinku laihduttaa oikeesti ihan oman terveytensä kannalta.


      • google
        katsoja kirjoitti:

        Ei naiset tykkää minusta yksinkertaisesti. Olen perus urheileva, harvoin alkoholia juova mies, savuton, mukava ja omaan käytöstapoja. Siihen ei tieteellistä selitystä ole et miksi tälläinen mies ei naisia kiinnosta.

        Tuohon jos mihin löytyy paljon tieteellisiä selityksiä. Nyt vaan sitä nettiä tutkimaan!


    • Ei löydä miestä

      Ei aloittaja tässä omaa sinkkuuttaan valitellut. Täytyy kyllä itsekin ihmetellä että miten Anne kehtaa olla noin nirso miehen ulkonäön suhteen kun hänen itse on todella epämiellyttävän näköinen ja sairaalloisen lihava? Kyllä se taas nähtiin miten kovat kriteerit niillä vaatimattoman näköisillä naisilla on. Oikein särähti korvaan miten monta kertaa Anne jauhoi vain ulkonäöstä ja siitä miltä hänen tulevan miehensä tulisi näyttää. Maanantain jaksossa olleen Anniinan kriteerit eivät olleet liialliset hänen omaan tasoonsa nähden. Hän on nätti, sosiaalinen ja hoikka. Mikä siinä on että nämä Annen tyyppiset naiset luulevat liikoja itsestään?

      • ???

        Joko aloittaja huomaat, miksi sinä olet yhä sinkku?


      • katsoja
        ??? kirjoitti:

        Joko aloittaja huomaat, miksi sinä olet yhä sinkku?

        joo mä huomaan.


      • Ei löydä miestä
        ??? kirjoitti:

        Joko aloittaja huomaat, miksi sinä olet yhä sinkku?

        En ole aloittaja tiedoksi vaan. Mitä sinäkään muka tiedät aloittajasta? Et mitään joten älä meuhkaa siinä. Onhan se kieltämättä outoa että Ap on normaalipainoinen eikä vaadi liikoja ja silti ei ole löytänyt ketään. Sitten on tuollainen 60 kg ylipainoa omaava nainen joka vaatii mieheltä hoikkaa ja täydellistä ulkonäköä. Ei ole Annella varaa olla kranttu.


      • Mä olen se anne kuka eilen oli siinä sinkkulaivassa.
        Mua ei vaivaa että olen ylipainoinen, itseppä kiloni kannan,
        Eikä mulla koskaan ole seurasta ollu puutetta, siis miehistä.
        Onneks on hyvä itseluottamus ;)
        Senkus jauhatte paskaa minusta, ei mua kiinnosta mitä muut ajattelee XD
        Ja hei, mä en tykkää nuoremmista miehistä, niin mä sanoin.. Ja miehessä pitää olla kokoa, sellaset lipputangot ei ole myöskään mun juttuni :)


      • Outo logiikka
        Ei löydä miestä kirjoitti:

        En ole aloittaja tiedoksi vaan. Mitä sinäkään muka tiedät aloittajasta? Et mitään joten älä meuhkaa siinä. Onhan se kieltämättä outoa että Ap on normaalipainoinen eikä vaadi liikoja ja silti ei ole löytänyt ketään. Sitten on tuollainen 60 kg ylipainoa omaava nainen joka vaatii mieheltä hoikkaa ja täydellistä ulkonäköä. Ei ole Annella varaa olla kranttu.

        Hoikasta ei puhuttu mitään sen keksit itse. Pitkää ja ruskeasilmäistä miestä haki. Miksi lihava ei saisi olla kranttu? Pitäisikö sitä kelpuuttaa ihan kuka tahansa, jos itsellä on ylipainoa?


      • mies32
        Outo logiikka kirjoitti:

        Hoikasta ei puhuttu mitään sen keksit itse. Pitkää ja ruskeasilmäistä miestä haki. Miksi lihava ei saisi olla kranttu? Pitäisikö sitä kelpuuttaa ihan kuka tahansa, jos itsellä on ylipainoa?

        Miksi vaaleatukkainen ei saisi suuttua Annen kriteereistä, mutta Anne (tai ainakin kanssasuuttujansa tällä palstalla) saavat suuttua siitä, ettei Anne sovi kaikkien ulkonäkörajoihin?
        Onko painon mukaan kumppanin poisrajaaminen jotenkin moraalisesti väärempää kuin tukanvärin tai pituuden mukaan?


      • Shut The Fuck Up
        Outo logiikka kirjoitti:

        Hoikasta ei puhuttu mitään sen keksit itse. Pitkää ja ruskeasilmäistä miestä haki. Miksi lihava ei saisi olla kranttu? Pitäisikö sitä kelpuuttaa ihan kuka tahansa, jos itsellä on ylipainoa?

        Missä on oma logiikkasi ja järjenkäyttösi? Kyllähän Anne siihen suuntaan viittasi että miehen täytyy olla hyvännäköinen ja siihen olennaisena osana kuuluu hoikkuus vai voiko lihava olla hyvännäköinen? Ei voi.

        Miksi Anne ei huoli tasoistaan lihavaa miestä? Ai niin, sellainen on liian vastenmielinen ja ruma. Mutta kun jokaisen täytyy tyytyä tasoiseensa kumppaniin, Anne ei ole tästä mikään poikkeus.

        Saahan hän vaatia vaikka kuuta taivaalta mutta sitten on turha vinkua jos ei saa komeaa miestä. Hän kun ei itse ole kaunis ja sopusuhtainen nainen. Eli kyllä Annen pitäisi kelpuuttaa se tasoisensa lihava mies tai olla ilman. Koska se on varma että kukaan itsestään huolehtiva ja pitkä tumma mies ei tuollaista naista huoli.


      • Sukulaisulkonäkö

        Ei nirsoilu ole mielestäni kehtaamisasia ollenkaan. Oli ihminen sitten minkänäköinen itse hyvänsä, ei se suoranaisesti vaikuta siihen, millaiset miehet/naiset häntä sytyttävät.

        Monet ovat kokemuksesta oppineet, että ei kannata ruveta hengailmeaan tyypin kanssa odottaen, että kyllä se kipinä tästä pian syttyy, kun oikein yrittää. Joskus se on jopa ulkonäöstä kiinni, meinaan jos ollaan ihan ääripäässä siitä, mistä itse yleensä pitää. Jos tyyppi taas on mainio, muuttuu tällainen silmissäkin upean näköiseksi ... mutta jälleen kerran. vain siinä tapauksessa että tietyt minimiehdot täyttyvät. Olemme biologisia olentoja, ulkonäön perusteella pystymme myös bongaaman toisiamme eikä tämä koske yksinomaan eri sukupuolia. Vertailkaapa vaikkapa ystäviänne ja omia sukulaisianne - niitä joiden kanssa tunnette olevanne samaa pataa - eikö löydy yhteneväisyyksiä? Minun tapauksessani tuo ilmiö näkyy hyvin selvästi.
        Voisiko siis olla sukulaisulkonäköjä siinä missä sukulaissieluja. Mielestäni kyllä. Kaikki eivät tietenkään ole yhtä herkkiä tunnistamaan tällaisia juttuja, vaan joku standardikomea vetoaa aina.


      • ölgfvsdh
        Shut The Fuck Up kirjoitti:

        Missä on oma logiikkasi ja järjenkäyttösi? Kyllähän Anne siihen suuntaan viittasi että miehen täytyy olla hyvännäköinen ja siihen olennaisena osana kuuluu hoikkuus vai voiko lihava olla hyvännäköinen? Ei voi.

        Miksi Anne ei huoli tasoistaan lihavaa miestä? Ai niin, sellainen on liian vastenmielinen ja ruma. Mutta kun jokaisen täytyy tyytyä tasoiseensa kumppaniin, Anne ei ole tästä mikään poikkeus.

        Saahan hän vaatia vaikka kuuta taivaalta mutta sitten on turha vinkua jos ei saa komeaa miestä. Hän kun ei itse ole kaunis ja sopusuhtainen nainen. Eli kyllä Annen pitäisi kelpuuttaa se tasoisensa lihava mies tai olla ilman. Koska se on varma että kukaan itsestään huolehtiva ja pitkä tumma mies ei tuollaista naista huoli.

        "Kyllähän Anne siihen suuntaan viittasi että miehen täytyy olla hyvännäköinen ja siihen olennaisena osana kuuluu hoikkuus vai voiko lihava olla hyvännäköinen?"

        Jos Anne on omasta mielestään hyvännäköinen, silloin vastaus kysymykseen on: kyllä, lihava voi olla hyvännäköinen. Turhaan tyrkytät omia hyvännäköisyyskriteerejäsi muille.


        "Annen pitäisi kelpuuttaa se tasoisensa lihava mies tai olla ilman. Koska se on varma että kukaan itsestään huolehtiva ja pitkä tumma mies ei tuollaista naista huoli. "

        Hahaha XD Sinä tulet oikein palstalle kertomaan, mitä jonkun pitää kelpuuttaa. Annatko myös muille luvan tulla kertomaan sinulle, mistä sinun täytyisi pitää?


      • kaunokainen5
        karambola1981 kirjoitti:

        Mä olen se anne kuka eilen oli siinä sinkkulaivassa.
        Mua ei vaivaa että olen ylipainoinen, itseppä kiloni kannan,
        Eikä mulla koskaan ole seurasta ollu puutetta, siis miehistä.
        Onneks on hyvä itseluottamus ;)
        Senkus jauhatte paskaa minusta, ei mua kiinnosta mitä muut ajattelee XD
        Ja hei, mä en tykkää nuoremmista miehistä, niin mä sanoin.. Ja miehessä pitää olla kokoa, sellaset lipputangot ei ole myöskään mun juttuni :)

        Hei Anne! Tiedän ja tunnen sinut, olet aina ollut sinut itsesi kanssa ja kummatkin miehet jota sinulla on ollut, ovat olleet komeita isoja miehiä. Tiedän että pidät huolta itsestäsi ja asenne on kohdällaan.Aivan mahtava ja iloinen nuori nainen olet, jatka vaan samaa linjaa.


      • 17+18
        karambola1981 kirjoitti:

        Mä olen se anne kuka eilen oli siinä sinkkulaivassa.
        Mua ei vaivaa että olen ylipainoinen, itseppä kiloni kannan,
        Eikä mulla koskaan ole seurasta ollu puutetta, siis miehistä.
        Onneks on hyvä itseluottamus ;)
        Senkus jauhatte paskaa minusta, ei mua kiinnosta mitä muut ajattelee XD
        Ja hei, mä en tykkää nuoremmista miehistä, niin mä sanoin.. Ja miehessä pitää olla kokoa, sellaset lipputangot ei ole myöskään mun juttuni :)

        Hyvä Anne! Älä välitä näistä läyhääjistä täällä! Olet rohkeampi kuin yksikään näistä täällä, sinä tiedät sen ja niin tietävät hekin!


      • mies32
        Sukulaisulkonäkö kirjoitti:

        Ei nirsoilu ole mielestäni kehtaamisasia ollenkaan. Oli ihminen sitten minkänäköinen itse hyvänsä, ei se suoranaisesti vaikuta siihen, millaiset miehet/naiset häntä sytyttävät.

        Monet ovat kokemuksesta oppineet, että ei kannata ruveta hengailmeaan tyypin kanssa odottaen, että kyllä se kipinä tästä pian syttyy, kun oikein yrittää. Joskus se on jopa ulkonäöstä kiinni, meinaan jos ollaan ihan ääripäässä siitä, mistä itse yleensä pitää. Jos tyyppi taas on mainio, muuttuu tällainen silmissäkin upean näköiseksi ... mutta jälleen kerran. vain siinä tapauksessa että tietyt minimiehdot täyttyvät. Olemme biologisia olentoja, ulkonäön perusteella pystymme myös bongaaman toisiamme eikä tämä koske yksinomaan eri sukupuolia. Vertailkaapa vaikkapa ystäviänne ja omia sukulaisianne - niitä joiden kanssa tunnette olevanne samaa pataa - eikö löydy yhteneväisyyksiä? Minun tapauksessani tuo ilmiö näkyy hyvin selvästi.
        Voisiko siis olla sukulaisulkonäköjä siinä missä sukulaissieluja. Mielestäni kyllä. Kaikki eivät tietenkään ole yhtä herkkiä tunnistamaan tällaisia juttuja, vaan joku standardikomea vetoaa aina.

        Sairastahan se olisi viehättyä itsensä näköisistä.


      • Ole sinä hiljaa
        ölgfvsdh kirjoitti:

        "Kyllähän Anne siihen suuntaan viittasi että miehen täytyy olla hyvännäköinen ja siihen olennaisena osana kuuluu hoikkuus vai voiko lihava olla hyvännäköinen?"

        Jos Anne on omasta mielestään hyvännäköinen, silloin vastaus kysymykseen on: kyllä, lihava voi olla hyvännäköinen. Turhaan tyrkytät omia hyvännäköisyyskriteerejäsi muille.


        "Annen pitäisi kelpuuttaa se tasoisensa lihava mies tai olla ilman. Koska se on varma että kukaan itsestään huolehtiva ja pitkä tumma mies ei tuollaista naista huoli. "

        Hahaha XD Sinä tulet oikein palstalle kertomaan, mitä jonkun pitää kelpuuttaa. Annatko myös muille luvan tulla kertomaan sinulle, mistä sinun täytyisi pitää?

        Ai että kun ihminen itse sanoo olevansa hyvännäköinen niin silloin hän on sitä? Ei se sillä tavalla mene. Ihan turhaan lässytät siinä, lihavuus ei ole koskaan ollutkaan silmiä hivelevä piirre ulkonäössä. Eikä se sitä tule koskaan olemaankaan. Ei vaikka sinä yritätkin muuta väittää. Kyllä sinä olet sitten tyhmä!

        Sehän on tosiasia että jos on ruma ja lihava joutuu tyytymään tasoiseensa kumppaniin. Toki saa vaatia komeaa mutta pitää myös ymmärtää ja hyväksyä se jos ei sellaista saa. Niisk ja nyyh, elämä on.


      • Itke pois vaan
        Ole sinä hiljaa kirjoitti:

        Ai että kun ihminen itse sanoo olevansa hyvännäköinen niin silloin hän on sitä? Ei se sillä tavalla mene. Ihan turhaan lässytät siinä, lihavuus ei ole koskaan ollutkaan silmiä hivelevä piirre ulkonäössä. Eikä se sitä tule koskaan olemaankaan. Ei vaikka sinä yritätkin muuta väittää. Kyllä sinä olet sitten tyhmä!

        Sehän on tosiasia että jos on ruma ja lihava joutuu tyytymään tasoiseensa kumppaniin. Toki saa vaatia komeaa mutta pitää myös ymmärtää ja hyväksyä se jos ei sellaista saa. Niisk ja nyyh, elämä on.

        Se on myös tosiasia, että sinä olet vastenmielinen suunsoittaja. Se on varmasti myös omamielipiteesi ja huomaatko, myös muut ovat samaa mieltä.


      • Totta joka sana
        Itke pois vaan kirjoitti:

        Se on myös tosiasia, että sinä olet vastenmielinen suunsoittaja. Se on varmasti myös omamielipiteesi ja huomaatko, myös muut ovat samaa mieltä.

        Itsehän siinä urputat. Nuo muut kirjoittavat ovat ihan oikeassa. Heidän kirjoitustapansa on tyly ja suorastaan inhorealistinen mutta asiaa siinä tuli. Ei ole itsellä ainakaan mitään vastaanväittämistä. Ei nuo edes ollut mielipiteitä vaan päivänselviä tosiasioita sanottuna ääneen. Niistä ei kannata suuttua.


      • ???
        mies32 kirjoitti:

        Sairastahan se olisi viehättyä itsensä näköisistä.

        ???


      • mies32
        ??? kirjoitti:

        ???

        Sukulaisia nussimalla tulee sairaita lapsia. Siksi terve ihminen ei itsensä näköisistä tai sukulaisnäköisistä viehäty.


      • you walk me
        mies32 kirjoitti:

        Sukulaisia nussimalla tulee sairaita lapsia. Siksi terve ihminen ei itsensä näköisistä tai sukulaisnäköisistä viehäty.

        No kylläpä vaan viehättyy.


      • you walk me
        mies32 kirjoitti:

        Sukulaisia nussimalla tulee sairaita lapsia. Siksi terve ihminen ei itsensä näköisistä tai sukulaisnäköisistä viehäty.

        No kylläpä vaan viehättyy.


      • mies32
        you walk me kirjoitti:

        No kylläpä vaan viehättyy.

        No siinäpä sitten teet sisäsiittoisia kaksipäisiä itsesi näköisiä kersoja.


    • nbkhlshc

      Katsoin ruudusta tuon ohjelman, enkä mitenkään nähnyt kyseistä naista sairaalloisen lihavana.

      Mahassa oli pläskiä ja pikkasen oli huono ryhti, mutta olihan tuolla naisella ihan sorjat jalat.

      Jos hänestä 50-60 kiloa otettais pois, niin eipä jäisi naiseen paljon mitään jäljelle.
      Jos oletetaan, että hän on 170cm pitkä, niin arvioisin, että hän painaa n. 85kg.

      Ja miten te kuuntelitte hänen puheitaan? Minusta hän ei erityisesti korostanut haluavansa mitään adonista; kertoi haluavansa kohdata jonkun miehen myös henkisellä tasolla. Toki mainitsi, ettei pidä vanhoista miehistä.

      Rempseä nainen oli tämä Anne. Itse naisena voisin kuvitella, että hänen kanssaan olisi varmasti hauskaa viettää aikaa.

      Ja mitä vaatteisiin tulee, niin onpa kummallista, että ensin joku täällä vinkuu, että tyyli on kasarityyliä ja vaatteet suoraan sieltä 80-luvulta. Sitten joku toinen vinkuu, että hän pukeutuu kuin teinipissis.. Halojata halloo! Kumpi tyyli nyt onkaan kyseessä? Iän tuomalla kokemuksella voin kertoa, että ovat kaksi täysin eri asiaa. Että varsinaisia tyyliasiantuntijoita täällä!

      Myönnän sen, että ei ihan minun makuuni tuo vaatetus, mutta kukin tyylinsä ja makunsa mukaan! Jokainen todellakin saa pukeutua miten haluaa. Pitää osata katsoa vaatteiden ja muiden härpäkkeiden yli, katsoa ihmistä.

      • mies32

        Joskus mieluummin katson vaatteita kuin sitä mitä niiden alta löytyy.


      • hföhhgjh

      • Niinniinnäinon
        mies32 kirjoitti:

        Joskus mieluummin katson vaatteita kuin sitä mitä niiden alta löytyy.

        Ajattelet kuin ranskalaiset, hekin sanoivat että nainen on paras vaatteet päällä :)

        Ja naisen tärkein elementti on jalat ja kauniit kengät :)


      • mies32
        Niinniinnäinon kirjoitti:

        Ajattelet kuin ranskalaiset, hekin sanoivat että nainen on paras vaatteet päällä :)

        Ja naisen tärkein elementti on jalat ja kauniit kengät :)

        Sensuroitiinkohan ajatukseni sinusta pelkissä kengissä?


      • ,.....,

        No ei kyllä varmasti paina 85 kg..Olen ite 170 cm, ja tarkkaa painoani en tällä hetkellä tiedä (yli 85 kg kuitenkin) mutta olen reippaasti "pienemmän" kokoinen kuin tuo Anne ja arviosin hänen painavan ainakin 130 kg (jos ei enemmänkin). Oma mielestäni iso vatsa asettui vähän uuteen valoon tuon Annen vatsaan verrattuna. Sitä ihmettelin kun tuo Anne sanoi haluavansa lapsia vielä niin mietin vaan, että miten terveys kestää..


    • katsoja

      Taidat olla hel.vetin sokea.Tuo nainen painaa ainakin 135 kg. itse painan 80 kg ja mulla ei noin isoa mahaa ole lähelläkään. Käytän L kokoisia paitoja ja koko 34 farkkuja ja tuon naisen paidan koko on xxxl vähintään

    • joju.

      Asioista pitää puhua suoraan. Anne on sairaalloisen lihava. ihme jos ei sydäriä tule ennen kun täyttää 50. Peiliin kannattaa katsoa ja tajuta todellisuus ennen kuin on myöhäistä. Mä en pystyis eläää jos olisin noin lihava.

      • kukatäh

        Jalat nyt ainakin pettää eikä siihen pitkää aikaa mene, ei tuollaista painoa nivelet kestä.
        Turhaa tää arvostelu on kukin tavallaan, syy miksi itsensä tuollaiseen kuntoon syö arvoitus.


    • luulin eka Tuksus

      Vähän Tuksun näköinen takaapäin, joten eiköhän joku länsman hänellekin löydy.

    • sinkku-

      Tuollaisella naisella ei ole mitään annettavaa. Se makaa kotona ja syö vaan. Ei se jaksa lähtee minnekkään ja pitemmän päälle ei jaksa tehdä mitään. Ei tuollaisen kanssa voi mennä edes rannalle tai leniklle kun ei jaksa kävellä kilsaa. Eikä sitä voi edes paneskella. Ällöttääkin ajatus paneskella tuollaisen kanssa. En itse ole täydellinen mut mä jaksan sentään urheilla ja käydä salilla ja olen mulla on terveet elämäntavat.

      • Vappumiäs

        Kehtaattekin arvostella täällä toisen ulkonäköä, katsokaa peiliin! Jos Annen tilalla olisi ollut mies, kukaan täällä ei olisi ollut vinkumassa. Ja sitten ihmetellään miksi naisilla on ulkonäkö paineita, miksiköhän? Mitä se teille kuuluu paljonko hän painaa? Hankkikaa elämä ja menkää tekeen simaa!!


      • selväksi tuli jo

        Ja sä olet aloittaja taas. Käyttäisit yhtä nikkiä, jookos? Kun tuo sun kirjoitustyyli on niin tunnistettava - ja kaikissa kommenteissa tuo "olen kiltti, en juo, käyn salilla, naiset tahtovat vain juopon ja kukaan ei huoli".


      • mies32
        Vappumiäs kirjoitti:

        Kehtaattekin arvostella täällä toisen ulkonäköä, katsokaa peiliin! Jos Annen tilalla olisi ollut mies, kukaan täällä ei olisi ollut vinkumassa. Ja sitten ihmetellään miksi naisilla on ulkonäkö paineita, miksiköhän? Mitä se teille kuuluu paljonko hän painaa? Hankkikaa elämä ja menkää tekeen simaa!!

        On täällä miestenkin ulkonäöt haukuttu, vähintään samaan tyyliin. Sekin yksi wannabe-hunks oli kuulemma kamala kaljamaha ja ties mikä pläski, vaikka hän sentään oli painoindeksiltäänkin normaalin suunnilla.


      • rumamies
        Vappumiäs kirjoitti:

        Kehtaattekin arvostella täällä toisen ulkonäköä, katsokaa peiliin! Jos Annen tilalla olisi ollut mies, kukaan täällä ei olisi ollut vinkumassa. Ja sitten ihmetellään miksi naisilla on ulkonäkö paineita, miksiköhän? Mitä se teille kuuluu paljonko hän painaa? Hankkikaa elämä ja menkää tekeen simaa!!

        Olen saanut kuulla samat haukkumiset naisilta koska olen 10 kg ylipainoinen. "En kelpaa kenellekkään ja kukaan ei sua halua ikinä" sellasta olen kuullut mut eipä mua haittaa.


      • mies32
        rumamies kirjoitti:

        Olen saanut kuulla samat haukkumiset naisilta koska olen 10 kg ylipainoinen. "En kelpaa kenellekkään ja kukaan ei sua halua ikinä" sellasta olen kuullut mut eipä mua haittaa.

        Ja erona tämän palstan juttuihin sinä olet kai kuullut noita ihan suoraan päin naamaa.


      • mies32
        selväksi tuli jo kirjoitti:

        Ja sä olet aloittaja taas. Käyttäisit yhtä nikkiä, jookos? Kun tuo sun kirjoitustyyli on niin tunnistettava - ja kaikissa kommenteissa tuo "olen kiltti, en juo, käyn salilla, naiset tahtovat vain juopon ja kukaan ei huoli".

        Mikäs sinun vakinikkisi olikaan?


    • j00l

      Ei hemmetti että ootte oikeesti aivan kamalia kusipäitä. On se helppoa toinen tuomita kun mistään ei mitään oikeasti tiedä. Ihan säälittävää sääliä noin toista. Oletteko ajatelleet koskaan, että jos teissä muuttuisi jokin asia, olisiko mmukavaa kun teitä noin sätittäisiin?

      No, tämä nainen täällä ei ole todellakaan mitään malliainesta vaikka painaisin 50 kiloa..perse on leveä ja en mää kyllä itseäni paneskelis.. :D

      Mutta onko se aina kysekään siitä panemisesta?

      • .......

        Kyl naisessa pitää olla muotoja :) ei saa olla mikään luuperse


      • mies32
        ....... kirjoitti:

        Kyl naisessa pitää olla muotoja :) ei saa olla mikään luuperse

        Joo, mitä enemmän sen parempi. Tavallisessa tiimalasi-kokispullo-magnumjäde-muodossahan ei ole kuin yks paksumpi kohta ylhäällä, toinen alhaalla ja välissä kapeampi. Paljon kivempi jos siinä on päällekkäin vaikka 10 leveämpää kohtaa ja joka välissä rotko, vähän kuin michelin-ukolla. Samassa naisessa voi siis olla yhtä monta kurvia kuin viidessä normaalipainoisessa naisessa.


    • huihuihui

      tarviiko vetää noin överiksi noita mielikuvia? Huoh.. kyllä minua ainakin tuo ukko katselee, vaikka voisinkin osallistua surutta "rakas - sinusta on tullut pullukka"-ohjelmaan..joo, alle sadan näyttää vaaka mutta niin..oon silti aika kamala. ainakin vielä.

      voi pee, jos oppisin noin hienon asenteen kun Anne!! TSEMPPIÄ NAINEN, toivottavasti löydät vierellesi jonkun :)

    • nainen vain

      Ihan itsensä vuoksi toivoisi, että hän ottais itseään hieman niskasta kiinni ja laihduttaisi. Tuossa on jo niin reilusta ylipainosta kyse ja lapsiakin on ... ihan terveyden takia kannattaisi ja taatusti tekisi hyvää myös itsetunnolle noiden kokemusten jälkeen. Pieni ylipaino ei tee kenestäkään huonompaa ihmistä, mutta itseään täytyy pitää sen verran arvossa ettei heitä esim. terveyttään roskakoriin.

      Hänestä muuten näki heti, että suuren painon alla on keskivertoa kauniimpi nainen. Melkein heti mietin, että onkohan kukaan mahtanut hänelle sitäkään koskaan mainita, vai onko aina se ainoa kommentti ollut "OLET LÄSKI".

    • 7iss

      minä ainakin huomasin että on kaunis, kauniimpi kuin minä esimerkiksi :) Noin hyvän ihon ottaisin naamaan ihan mielelläni, ilman näppyjä tai punaisuutta..

      • Sowhat

        Joo oli kaunis nainen. Kauniit eläväiset silmät ja nätisti meikannut.


    • -M-

      On selvää että hän ei tule saamaan sitä pitkää, tummaa ja komeaa miestä. Tämä kai oli juuri se huvittava asia jollainen huumoriohjelmassa kai edelleen tarvitaan. Mutta ei Anne mielestäni ketään kovin pahasti loukannutkaan joten eikö tällainen haukkuminen ole aika mautonta ja tarpeetonta?

    • Greenpeacen mies

      Save the whales!

      Ehkä hieman tylyä tekstiä, mutta inhorealistista. Ohjelman katsottuani näyttäisi ihan siltä etteivät valaat sittenkään ole kuolemassa sukupuuttoon....

    • Selvä homma

      Tähän mennessä on tullut varsin selväksi syyt, miksi naiset ovat sinkkuja.

      Vittumainen luonne, epärealistíset fantasiat ja aika monella valtava ylipaino suunnaton alkon kulutus.

    • Katkolle sarja

      Sarjan nimi voisi olla "Sotanorsulle Sulhanen" tai "Tahdotko Tossun Alle?". On sen verran tuhteja ja rujoluonteisia muijia olleet nuo tapaukset, että huhhuh.

    • Huonommaksi menee

      No älä. Mikä pullukka sarja tuokin on olevinaan? Muutama nätti ja hoikka nainen on ollut sarjassa mukana. Kaikki loput ovat olleet pulleita taviksia. Ja luonteeltaankin ovat niin hemmetin miesmäisiä.

      • Järkytyin

        Voi ei, realityohjelmassa on suurin osa taviksia. Mihin tämä maailma on oikein menossa?!?!?!


      • Hoh hoijaa
        Järkytyin kirjoitti:

        Voi ei, realityohjelmassa on suurin osa taviksia. Mihin tämä maailma on oikein menossa?!?!?!

        Tavisko on synonyymi lihavalle? Kyllä suurin osa on taviksia mutta se ei tarkoita sitä että pitäisi syödä itsensä muodottomaksi.


      • Lih-lee
        Hoh hoijaa kirjoitti:

        Tavisko on synonyymi lihavalle? Kyllä suurin osa on taviksia mutta se ei tarkoita sitä että pitäisi syödä itsensä muodottomaksi.

        Kyllä, jos suurin osa on lihavia, silloin lihavuus on tavallista.
        En puhu nyt Annen kokoisista, vaan naisista joita ohjelmassa on ollut.


    • Neuvo vaarin

      On selvää,e ttä Anne VOI saada sen unelmiensa pitkän, tumman ja komean miehen. Mutta jos kokemuksia on mustasukkaisesta ja väkivaltaisesta miehestä, etsisin kyllä ensisijaisesti tasapainoista luonnetta ja vasta sen jälkeen pitkää-tummaa-komeaa. Noita hulluja komeita varmaan piisaa Annellekin, tärkeintä olisi oppia tunnistamaan ne ajoissa ja juosta lujaa karkuun.

    • Posliinikauppa

      Ylettyyköhän ton kokoinen nainen edes sheivaamaan??

      • Jättäisin väliin

        Enemmän huolettaa, että ylettyykö/taipuuko se alapesulle ja riittääkö motivaatio operaatioon tarpeeksi usein.


      • mies32
        Jättäisin väliin kirjoitti:

        Enemmän huolettaa, että ylettyykö/taipuuko se alapesulle ja riittääkö motivaatio operaatioon tarpeeksi usein.

        Alapesun lisäksi pitää muistaa, että sairaalloisen lihavilla on myös ylimääräisiä ihopoimuja, jotka alkavat haista ja jopa tulehtua, jos niitä ei kaavi huolellisesti puhtaiksi. Ja rintojen alta pitää muistaa kahmaista mähmät pois myös. Lisäksi hikoilu on melkoista, kun ympärillä on ylimääräistä lämpöeristettä ja kannettavaa kuin kolmen toppatakin ja 60kg rinkan kanssa painaisi menemään. Onni onkin, etteivät lihavat juuri liiku ainakaan lihasvoimin.


    • Tosiäijä

      Pitäskö kaikkien olla lautoja, muodottomia tikkuja? Miehenä tykkään rehevistä naisista, mikä sen kiihottavampaa kuin pullea isotissinen emäntä!!

    • hamppari44

      Muodoton tikku tai muodoton ihrakasa, siinä välissä on normaalipainoinenkin olemassa.

    • Kultainen keskitie

      Juuri niin, ei tarvitse vetää överiksi tätäkin asiaa.

    • hhkt

      Kyllä se on niin että noin lihava on ruma joka puolelta. Ei tuollaista voi edes paneskella

    • hhkt

      Kerran yks tuttu lihava nainen yritti vonkata kännissä. Sanoin sille suoraan että en noin läskiä pane.

    • indeksi

      Itseensä tyytyväinen nainen tai ainakin sellaista uskottavasti esittävä on aina ja joka tilanteessa puoleensavetävämpi kuin itseään surkutteleva ja huonoitsetuntoinen. Siksin Annen asenne on hyvä tällaisena kuin se on . Sehän ei tarkoita sitä, etteikö haluaisi laihtua, ei ehkä just nyt, mutta joskus. Monen ylilihavan hymyn takana on surullinen ihminen, mutta parempi olla hilpeä lihava kuin masentunut lihava.

      Te, joiden mielestä on palvelus kertoa lihavalle, että tämä on lihava, olette niin väärässä kuin voi väärässä ihminen olla. Ne, ylipainosiet aikuiset, jotka ovat olleet lapsesta asti pullukoita, tietävät kyllä edelleen olevansa lihavia. Koulussakin se kerrotaan heille monesta suusta. Vasta aikuisiällä lihoneet tietävät olevansa lihavia, kun katsovat valokuvia muutaman vuoden takaa. Teidän ulkopuolisten suuria viisauden sanoja ei tarvita. Yksikään lihava ei ole havahtunut tilaansa teidän sanomisienne takia. Havahtuminen ja elämänmuutoksen halu tulee jostain ihan muualta, ei suunsoittajilta, jotka eivät pysy nahoissaan, elleivät pääse kertomaan mitä heidän silmänsä näkevät.

      Jos olisin mies, ajattelisin lihavasta, lapsia tahtovasta naisesta lähinnä niin, että vaikka hänen ulkonäkönsä voisi hyväksyä, vaarat mitä lihavuuteen liittyy, ovat liian suuria. Vaarat koskevat naista itseään sekä tulevia lapsia.

    • indeksi

      Itseensä tyytyväinen nainen tai ainakin sellaista uskottavasti esittävä on aina ja joka tilanteessa puoleensavetävämpi kuin itseään surkutteleva ja huonoitsetuntoinen. Siksin Annen asenne on hyvä tällaisena kuin se on . Sehän ei tarkoita sitä, etteikö haluaisi laihtua, ei ehkä just nyt, mutta joskus. Monen ylilihavan hymyn takana on surullinen ihminen, mutta parempi olla hilpeä lihava kuin masentunut lihava.

      Te, joiden mielestä on palvelus kertoa lihavalle, että tämä on lihava, olette niin väärässä kuin voi väärässä ihminen olla. Ne, ylipainosiet aikuiset, jotka ovat olleet lapsesta asti pullukoita, tietävät kyllä edelleen olevansa lihavia. Koulussakin se kerrotaan heille monesta suusta. Vasta aikuisiällä lihoneet tietävät olevansa lihavia, kun katsovat valokuvia muutaman vuoden takaa. Teidän ulkopuolisten suuria viisauden sanoja ei tarvita. Yksikään lihava ei ole havahtunut tilaansa teidän sanomisienne takia. Havahtuminen ja elämänmuutoksen halu tulee jostain ihan muualta, ei suunsoittajilta, jotka eivät pysy nahoissaan, elleivät pääse kertomaan mitä heidän silmänsä näkevät.

      Jos olisin mies, ajattelisin lihavasta, lapsia tahtovasta naisesta lähinnä niin, että vaikka hänen ulkonäkönsä voisi hyväksyä, vaarat mitä lihavuuteen liittyy, ovat liian suuria. Vaarat koskevat naista itseään sekä tulevia lapsia.

      • mies32

        Miksi sitten saa lukea ex-läskeistä, jotka melkeinpä syyttävät lähipiiriään, kun kukaan ei ole heille huomauttanut läskiydestään ja sen takia ovat tottuneet lihavuuteensa?

        Ja minkä takia tämänkin sanominen pistää niin syvälle sisimpään jotain sukupuolisotijaa ja / tai läskiä?


      • Totta
        mies32 kirjoitti:

        Miksi sitten saa lukea ex-läskeistä, jotka melkeinpä syyttävät lähipiiriään, kun kukaan ei ole heille huomauttanut läskiydestään ja sen takia ovat tottuneet lihavuuteensa?

        Ja minkä takia tämänkin sanominen pistää niin syvälle sisimpään jotain sukupuolisotijaa ja / tai läskiä?

        Samaa ihmettelen minäkin. Jos ei myönnä ongelmaansa ääneen, ei sitä voi myöskään muuttaa. Pitää katsoa tosiasioita rohkeasti silmiin ja myöntää ne, ei siinä ole mitään pahaa. Se että katsoo itseään peilistä ja sanoo että olen lihava on jo ensimmäinen askel. Sen tiedostaminen. Ei lihavuus ole mikään kirosana.


    • 100$flip

      Oli kyllä semmonen porsas etten pystynyt edes katsomaan ohjelmaa loppuun asti.

    • Penapena

      Annetaan kaikkien kukkien kukkia VAI MITÄ?

    • emilia700

      Mun mielestä Annella oli hyvä tyyli, vaikutti iloiselta ja positiiviselta ja rennolta! Hyvä Anne! Rohkea temppu mennä ohjelmaan!

    • jljlf

      Kyllä se on ihan oma vika kun on tuollaiseksi läskiksi ittensä saanut.

    • mandariini

      Anne on n.175cm ja painaa n.170 -190 kg. Mutta nyt on taas pikkasen lihonut. Uskon että sheivaaminen tapahtuu peilin kautta jos pystyy edes niin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      105
      2363
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      433
      2056
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      72
      1503
    4. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      75
      1195
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      42
      1166
    6. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1135
    7. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      74
      1069
    8. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      191
      1059
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      93
      1039
    10. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      54
      978
    Aihe