Olen nettideittailussa tavannut ihmisiä, jotka vaikuttavat todella fiksuilta, mutta joiden kanssa en voisi ajatella seurustelevani esim. ulkonäön takia. Molempien kannalta olisi hyvä tehdä asia selväksi mahdollisimman pian, jotta pääsee siirtymään eteenpäin potentiaalisiin ehdokkaisiin. En halua loukata toista, joten mikä olisi siisti tapa päättää keskustelu?
Keskustelun lopettaminen
31
765
Vastaukset
- neuvoton oon
Tämä on netissä ongelma. Jos kerrot kohteliaasti, että jatketaan etsimistä ja
onnea siihen, niin kuraa lentää ovista ja ikkunoista. Haukutaan mitä
omaperäisillä nimityksillä. Toinen vaihtoehto on katoaminen saharan pölyyn,
mutta sekin loukkaa vastapuolta.
Joten en minä vaan tiedä, että mikä neuvoksi.- Katsomaan
Juurikin tuollaisten tilanteiden vuoksi kannattaa tavata mahdollisimman pian. Vain siten näkee jos toisessa on jokin piirre, jonka kanssa ei mitenkään tulisi toimeen.
Ennen sitä tapaamista _ei_ anneta mitään oikeita yhteystietoja. Jos tämä ei käy, ei sitten tarvita sitä tapaamistakaan...
Aikuisen ihmisen pitää kunnioittaa toista sen verran että kun sanotaan ei niin se myös ymmärretään. Ymmärtämättömälle on ihan oikein ettei yhteydenpitoa jatketa eikä mitään kautta enää saa yhteyttä. - ....
Ei kukaan ole minua hakkunut, kun olen asiallisesti kertonut ettei enää kiinnosta jatkaa tutustumista. On paljon fiksumpaa kertoa asia fiksusti kuin vain jättää odottamaan viestiä.
- miesvm1967
Ap:n tapa on mielestäni se oikea. Jotakin tyyliin "et ole se ihminen ketä etsin" ja siihen jatkojen ja onnen toivotukset.
Kuraahan sieltä voi tulla tai mitä tahansa painokelvotonta, suosittelen ettet edes avaa/lue kyseisen henkilön jälkeenpäin lähettämiä viestejä koska ei niillä ole enää mitään merkitystä kun olet päätöksesi tehnyt. Saat vain pahan mielen syyttä suota jos menet lueskelemaan jotain kostoviestejä.
Siis, kohtelias päätös yleisluonteisesti, ei tarvitse selitellä ja eritellä syitä miksi ei natsaa.
Minäkin olen saanut kerran naiselta vastauksen "sorry, not my type" mikä selitti kaiken tarvittavan :) - Endofall
Mielestäni kannattaa aina tehdä niin, että omia tekosiaan voi jälkikäteen katsella hyväksyvästi. Tässä tapauksessa kohteliaasti kiittää keskustelusta ja toivottaa hyvää jatkoa. Jos sieltä toinen vetää herneen nenään ja loka lentää, se ei ole sinun syysi, voit oikeastaan entistäkin paremmalla mielellä suhtautua päätökseesi.
- vggttyyyhhhbbvvggttt
On sulla vissiin sitten aina kova kiire jollet ehdi muutama sanaa näpyttelemään paria kertaa viikossa.
- lopetat jos uskallat
Seuraavaksi sitten valitetaan siitä että nihkeän tuntuisesti kirjoittaa vain muutaman sanan lauseita.
Emme me kaikki kaipaa kirjeenvaihtokavereita, ja vielä vähemmän jonkinlaisesta säälistä johtuvaa, kiusaantunutta pakkokirjoittelua. - vgggggggvvvhhjhyyttt
lopetat jos uskallat kirjoitti:
Seuraavaksi sitten valitetaan siitä että nihkeän tuntuisesti kirjoittaa vain muutaman sanan lauseita.
Emme me kaikki kaipaa kirjeenvaihtokavereita, ja vielä vähemmän jonkinlaisesta säälistä johtuvaa, kiusaantunutta pakkokirjoittelua.No jos itsellään on niin heikko luonne että säälii omasta mielestään rumia ihmisiä ja kokee tuollaisen kiusaannuttavaksi, niin ehkäpä vikaa pitää etsiä lähempää.
- lopetat jos uskallat
vgggggggvvvhhjhyyttt kirjoitti:
No jos itsellään on niin heikko luonne että säälii omasta mielestään rumia ihmisiä ja kokee tuollaisen kiusaannuttavaksi, niin ehkäpä vikaa pitää etsiä lähempää.
Mistäs se rumuus tähän tuli? Ulkonäkökö on muka ainoa asia millä perusteella valitaan kiinnostako joku vai ei?
Jotkut aika surutta ottavat yhteyttä sellaiseen ihmiseen jonka kanssa ovat kuin yö ja päivä. Esim. toinen harrastaa kiihkeästi urheilua, toinen ei. Toinen polttaa korsteenina ja toinen ei voi sietää sauhuttelua. Pitäisikö sen oman itsen vastakohdan kanssa kirjoitella väkisin pari kertaa viikossa siitä onnesta ja autuudesta että se toinen keksi sitten ottaa yhteyttä ja haluaa keskustella?
Tai jos on itse ottanut yhteyttä sellaiseen jonka kanssa kuvittelee voivansa jakaa elämänsä, ja sitten keskustelussa osoittautuu että ollaan niin totaalisen erilaisia kuin olla voi (huumorintajujen erilaisuus varsinkin tekee toisesta helposti erittäin epäviehättävän ihmisen), niin miksi pitäisi muodon vuoksi jatkaa kirjoittelua?
Koska olen vähän tyhmä, olen toisinaan kirjoitellut sellaisten ihmisten kanssa jotka jo ekassa viestissään vaikuttavat aggressiivisilta ja haukkuvat vastakkaisen sukupuolen kokonaisuudessaan maanrakoon. Näiden kanssa ei ole mikään hyvä. Jos yrittää jotenkin lohduttaa tai tsempata, niin kuitenkin se juttu menee aina vain vihaisempaan suuntaan ja jos sitten kehtaa ilmaista ettei lähde tällaista vihapesäkettä tapaamaan, niin sitten saa sen paskan päin omaa naamaansa ja on yksi syyllinen lisää sen toisen ihmisen katkeruuteen.
Ei kiinnosta enää olla mukana tuollaisessa. - ujhy5uujy556666
Mistäs se rumuus tähän tuli? Ulkonäkökö on muka ainoa asia millä perusteella valitaan kiinnostako joku vai ei?
Jotkut aika surutta ottavat yhteyttä sellaiseen ihmiseen jonka kanssa ovat kuin yö ja päivä. Esim. toinen harrastaa kiihkeästi urheilua, toinen ei. Toinen polttaa korsteenina ja toinen ei voi sietää sauhuttelua. Pitäisikö sen oman itsen vastakohdan kanssa kirjoitella väkisin pari kertaa viikossa siitä onnesta ja autuudesta että se toinen keksi sitten ottaa yhteyttä ja haluaa keskustella?
Tai jos on itse ottanut yhteyttä sellaiseen jonka kanssa kuvittelee voivansa jakaa elämänsä, ja sitten keskustelussa osoittautuu että ollaan niin totaalisen erilaisia kuin olla voi (huumorintajujen erilaisuus varsinkin tekee toisesta helposti erittäin epäviehättävän ihmisen), niin miksi pitäisi muodon vuoksi jatkaa kirjoittelua?
Koska olen vähän tyhmä, olen toisinaan kirjoitellut sellaisten ihmisten kanssa jotka jo ekassa viestissään vaikuttavat aggressiivisilta ja haukkuvat vastakkaisen sukupuolen kokonaisuudessaan maanrakoon. Näiden kanssa ei ole mikään hyvä. Jos yrittää jotenkin lohduttaa tai tsempata, niin kuitenkin se juttu menee aina vain vihaisempaan suuntaan ja jos sitten kehtaa ilmaista ettei lähde tällaista vihapesäkettä tapaamaan, niin sitten saa sen paskan päin omaa naamaansa ja on yksi syyllinen lisää sen toisen ihmisen katkeruuteen.
Ei kiinnosta enää olla mukana tuollaisessa."joiden kanssa en voisi ajatella seurustelevani esim. ulkonäön takia"
- lopetat jos uskallat
ujhy5uujy556666 kirjoitti:
"joiden kanssa en voisi ajatella seurustelevani esim. ulkonäön takia"
Aloittaja oli näemmä sanonut siis noin. En ole aloittaja, joten minun ei tarvitse sitoutua tuohon lauseeseen omissa näkemyksissäni. En väitä etteikö ulkonäölläkin olisi merkitystä, mutta ei se niin mene että jos on kusipäinen luonne niin sellaisen kanssa jaksaa olla jos se on komea.
- 44444455555555566666
Aloittaja oli näemmä sanonut siis noin. En ole aloittaja, joten minun ei tarvitse sitoutua tuohon lauseeseen omissa näkemyksissäni. En väitä etteikö ulkonäölläkin olisi merkitystä, mutta ei se niin mene että jos on kusipäinen luonne niin sellaisen kanssa jaksaa olla jos se on komea.
Ei kyse olekaan kusipäistä vaan normaaleista ihmisistä. Onko se ettei kiinnosta jokin syy ettei voi olla mukava ja vaihtaa muutaman sanan toisen kanssa silloin tällöin.
- lopetat jos uskallat
44444455555555566666 kirjoitti:
Ei kyse olekaan kusipäistä vaan normaaleista ihmisistä. Onko se ettei kiinnosta jokin syy ettei voi olla mukava ja vaihtaa muutaman sanan toisen kanssa silloin tällöin.
Olen useankin kanssa kirjoitellut muuten vaan kerrottuani suoraan etteivät ole tyyppiäni, tai sitten mies on ihan itse ilmoittanut että on naimisissa ja hakee vain kaveria. Mutta yleensä jossain vaiheessa ukko alkaa kumminkin vongata, taikka haukkuu pystyyn kun huomaa että se sanailu ei johda siihen että heruu.
Yhdestä viestistä on pirun vaikea ennustaa kuinka tööt mies saattaa päästään olla, jos on kumminkin onnistunut kirjoittamaan jotenkuten ymmärrettävästi.
- aloittelija1
Miksi pitäisi naputella viestejä henkilölle jonka kanssa ei "natsaa"?
Tein profiilin ja vastailin usealle...pikkuhiljaa joukosta erottui muutama varteenotettava treffiehdokas, muille laitoin kohteliaan viestin tyyliin.. kiitos viesteistäsi.ei tämä taida olla meidän juttu, hyvää jatkoa! ...ja laitoin ko henkilön viesteille eston sähköpostiin!...se jonka ajattelin ensin olevan "oikea" osoittautui viesti viestiltä oudommaksi...henkilö jonka kanssa viestittelin ensin ihan "vitsillä"...lyhyitä hassuja viestejä... alkoikin tuntua paljon houkuttelevammalta.
Kävin kahvi-treffeillä muutaman kanssa ja nyt ollaan yhden kanssa tapailtu muutaman kerran
Välillä tuntui pahalta "valikoida" mutta mikäs tämän nettideittailun idea sitten on, ellei ole valinnan varaa??- Voe elämä
Helppohan se on naisena leuhottaa ja valikoida kun saa aina joten ei muuta kun valitsemaan mutta jos sanallakaan mainitset että olet kyllä kultaa ajatuksiltasi mut helvetin ruma saat mun puolesta päätyä saunan taakse. Tässä se taas nähdään että ihmisen sisin ei merkkaa mitään vaan näyttely esinettä haetaan minkä kanssa on kiva kulkea kavereiden ja sukulaisien silmissä olkoon henkilö sitten kuinka kpää tahansa ja väkivaltainen muuten mut kunhan ego kasvaa toisten silmissä niin antaa mennä!
- pronssikin riittää
Voe elämä kirjoitti:
Helppohan se on naisena leuhottaa ja valikoida kun saa aina joten ei muuta kun valitsemaan mutta jos sanallakaan mainitset että olet kyllä kultaa ajatuksiltasi mut helvetin ruma saat mun puolesta päätyä saunan taakse. Tässä se taas nähdään että ihmisen sisin ei merkkaa mitään vaan näyttely esinettä haetaan minkä kanssa on kiva kulkea kavereiden ja sukulaisien silmissä olkoon henkilö sitten kuinka kpää tahansa ja väkivaltainen muuten mut kunhan ego kasvaa toisten silmissä niin antaa mennä!
Valituksesi seasta en löytänyt kultaista sisintä.
- Voe elämä
pronssikin riittää kirjoitti:
Valituksesi seasta en löytänyt kultaista sisintä.
Pitäisikö kultaisen sisimmän syntyä kun tulee aina jätetyksi ja petetyksi??? Melkoinen fakiiri sellaisen ihmisen sitten pitää olla.
- Aina?
Voe elämä kirjoitti:
Pitäisikö kultaisen sisimmän syntyä kun tulee aina jätetyksi ja petetyksi??? Melkoinen fakiiri sellaisen ihmisen sitten pitää olla.
Jos sulle aina käy noin, kannattaisko katsoa peiliin?
Joka kerta yksi osa yhtälöstä on sama. Mikähän se olisi? Sinä...? - Voe elämä
Aina? kirjoitti:
Jos sulle aina käy noin, kannattaisko katsoa peiliin?
Joka kerta yksi osa yhtälöstä on sama. Mikähän se olisi? Sinä...?Minkä minä sille voin että naiset tykkää vain lennellä kukasta kukkaan ja saalistaa pelkkiä kaatoja. Mun hyväksikäyttöä se vaan on.
Kun menette pelkän pinnallisuuden perässä niin kai mulla on sitten myös oikeus sanoa mulle kirjoittavalle naiselle että olet helvetin ruma yms jos te näette oikeudekseksenne moittia yhtälailla miehen ulkonäköä?
Taidankin käydä heti lataamassa suoraa tekstiä yhdelle joka vastaa jotain epämääräistä vaan kerran pari viikossa. Sori olet ruma siirryn seuraavaan. Toivottavasti ette te ylpeilijät satu olemaan kohteena. Käy pian itsetunnon päälle. Yhtälailla ei kaikki pidä teitäkään kauniina vaikka niin väitätte. - ....................
Voe elämä kirjoitti:
Minkä minä sille voin että naiset tykkää vain lennellä kukasta kukkaan ja saalistaa pelkkiä kaatoja. Mun hyväksikäyttöä se vaan on.
Kun menette pelkän pinnallisuuden perässä niin kai mulla on sitten myös oikeus sanoa mulle kirjoittavalle naiselle että olet helvetin ruma yms jos te näette oikeudekseksenne moittia yhtälailla miehen ulkonäköä?
Taidankin käydä heti lataamassa suoraa tekstiä yhdelle joka vastaa jotain epämääräistä vaan kerran pari viikossa. Sori olet ruma siirryn seuraavaan. Toivottavasti ette te ylpeilijät satu olemaan kohteena. Käy pian itsetunnon päälle. Yhtälailla ei kaikki pidä teitäkään kauniina vaikka niin väitätte.Jos sinulle sanotaan että "sori et ole tyyppiäni" tai "sori haen vähän toisen näköistä miestä", niin luet sen niin että "hyi helvetti olet ruma ilmestys painu kuuseen"? Ja tämän takia sitten latelet naisille että nämä ovat rumia, etteivät suotta vaan kuvittele mitään itsestään?
Olen sanonut tosi komeille miehille että ei ole tyyppiäni. Pitäisikö minut siis haukkua siitä hyvästä? Mies voi olla vaikka kuin Hollywood-stara mutta ei vaan silti kiinnostu hänen persoonastaan eikä olemuksestaan. Meillä ihmisillä on niin erilaisia makuja kuin olla voi!
Esim. minua ei yksi mies aikoinaan halunnut kun minulla on pienet rinnat, ja pitäisikö minun vääntää siitä itkua koko loppuelämäni ajan? Pöh. Parempihan se on että toisilleen väärät eivät yritä olla väkisin yhdessä.
Jos deittitouhu alkaa tuntua liian katkeralta touhulta, se kannattaa lopettaa. Et hyödy siitä yhtään mitään että killut väkisin mukana kostamassa naisille kuviteltuja loukkauksia. Se tyyppisyys kun ei ole rumuuden tae. Mutta jos kovin katkeraksi tulee, niin alkaahan se näkyä jo naamastakin. - Voe elämä
.................... kirjoitti:
Jos sinulle sanotaan että "sori et ole tyyppiäni" tai "sori haen vähän toisen näköistä miestä", niin luet sen niin että "hyi helvetti olet ruma ilmestys painu kuuseen"? Ja tämän takia sitten latelet naisille että nämä ovat rumia, etteivät suotta vaan kuvittele mitään itsestään?
Olen sanonut tosi komeille miehille että ei ole tyyppiäni. Pitäisikö minut siis haukkua siitä hyvästä? Mies voi olla vaikka kuin Hollywood-stara mutta ei vaan silti kiinnostu hänen persoonastaan eikä olemuksestaan. Meillä ihmisillä on niin erilaisia makuja kuin olla voi!
Esim. minua ei yksi mies aikoinaan halunnut kun minulla on pienet rinnat, ja pitäisikö minun vääntää siitä itkua koko loppuelämäni ajan? Pöh. Parempihan se on että toisilleen väärät eivät yritä olla väkisin yhdessä.
Jos deittitouhu alkaa tuntua liian katkeralta touhulta, se kannattaa lopettaa. Et hyödy siitä yhtään mitään että killut väkisin mukana kostamassa naisille kuviteltuja loukkauksia. Se tyyppisyys kun ei ole rumuuden tae. Mutta jos kovin katkeraksi tulee, niin alkaahan se näkyä jo naamastakin.Voit noi naamasta näkemisen sadut jättää Junnu Vainion lauluihin.
Niin, melkoisen kiukuttelu ryöpyn sain osakseni kun kerroin että rumuutesi takia en halua jatkaa viestittelyä. Pakko tuollaiselle oli tehdä plokkaus samantien. Kyllä se vaan niin on että se miten teistä suurinosa kohtelee miehiä ette kestä sitä samaa kohtelua vastavuoroon. Olisi hyvä sieltä valintojen haavemaailmasta välillä palata realistisemmallekin asteelle ja joskus tajuta se että kohtele toisia kuten haluaisit itseäsi kohdeltavan. - ....................
Voe elämä kirjoitti:
Voit noi naamasta näkemisen sadut jättää Junnu Vainion lauluihin.
Niin, melkoisen kiukuttelu ryöpyn sain osakseni kun kerroin että rumuutesi takia en halua jatkaa viestittelyä. Pakko tuollaiselle oli tehdä plokkaus samantien. Kyllä se vaan niin on että se miten teistä suurinosa kohtelee miehiä ette kestä sitä samaa kohtelua vastavuoroon. Olisi hyvä sieltä valintojen haavemaailmasta välillä palata realistisemmallekin asteelle ja joskus tajuta se että kohtele toisia kuten haluaisit itseäsi kohdeltavan.Onko sinulle ihan oikeasti joku nainen sanonut että olet ruma, että olet katsonut aiheelliseksi nimitellä naisia vastaavalla tavalla?
Sitä tässä yritin kertoa että ehkäpä ihan siellä omassa päässäsi käännät ne jutut aina sillä tavalla että sinulle sanotaan että olet ruma jos joku sanoo ettet ole hänen tyyppiään.
Mies jonka kanssa en ollut ollut millään tavalla tekemisissä otti minuun yhteyttä kertoakseen että olen järkyttävän ruma. Ihmettelen vain että mikä pointti tuollaisessa edes on, kun en ole hänelle missään vaiheessa sanonut vastaavaa itse. Onko tuo joku hauska harrastus juosta nimittelemässä ihmisiä?
Kokisin olevani täysääliö jos mieheltä kuulisin että en ole hänen tyyppiään ja lähtisin sitä kostamaan nimittelemällä miehiä rumiksi. Miten ihmeessä tuollaisesta voisi noin suuttua? Mutta useimmiten miehet hoitavat tuon sillä että eivät vain yksinkertaisesti enää kirjoita, jos eivät pidä ulkonäöstäni kuvien vaihdossa. Sama se minulle, ei voisi vähempää kiinnostaa ihmiset joita en kiinnosta. :)
Sinä sensijaan ilmeisesti mietit jatkuvasti kaikkia niitä naisia jotka eivät sinusta kiinnostuneet. Miksi? Luuletko että sinulla on oikeus päättää siitä miten joku nainen suhtautuu sinuun? Oletko jotenkin äitisi pilalle lellimä? - Voe elämä
Onko sinulle ihan oikeasti joku nainen sanonut että olet ruma, että olet katsonut aiheelliseksi nimitellä naisia vastaavalla tavalla?
Sitä tässä yritin kertoa että ehkäpä ihan siellä omassa päässäsi käännät ne jutut aina sillä tavalla että sinulle sanotaan että olet ruma jos joku sanoo ettet ole hänen tyyppiään.
Mies jonka kanssa en ollut ollut millään tavalla tekemisissä otti minuun yhteyttä kertoakseen että olen järkyttävän ruma. Ihmettelen vain että mikä pointti tuollaisessa edes on, kun en ole hänelle missään vaiheessa sanonut vastaavaa itse. Onko tuo joku hauska harrastus juosta nimittelemässä ihmisiä?
Kokisin olevani täysääliö jos mieheltä kuulisin että en ole hänen tyyppiään ja lähtisin sitä kostamaan nimittelemällä miehiä rumiksi. Miten ihmeessä tuollaisesta voisi noin suuttua? Mutta useimmiten miehet hoitavat tuon sillä että eivät vain yksinkertaisesti enää kirjoita, jos eivät pidä ulkonäöstäni kuvien vaihdossa. Sama se minulle, ei voisi vähempää kiinnostaa ihmiset joita en kiinnosta. :)
Sinä sensijaan ilmeisesti mietit jatkuvasti kaikkia niitä naisia jotka eivät sinusta kiinnostuneet. Miksi? Luuletko että sinulla on oikeus päättää siitä miten joku nainen suhtautuu sinuun? Oletko jotenkin äitisi pilalle lellimä?Mitä h.elvettiä siihen mitkään äidit vaikuttaa jos saan tylyä kohtelua naisilta!!! Kuten sanoin alussa niin helppo se on naisena siellä ylpistellä kun valintaa on vaikka kuinka paljon ja sitten ylpeänä haukutaan miehiä. Tottakai se ylpeys pitää ottaa myös siltä kantilta että itsekin sitä kuraa saattaa saada niskaan. Oletko sinä äitisi pilalle lellimä ja pentu jolle isäsi osti kaikki kun tytär halusi jos et kestä kritiikkiä hä!!! Pysy aiheessa äläkä mene mitään sukulaisuus suhteita tuomaan keskusteluun mistä et tuntemattomien ihmisten kohdalla tiedä yhtään mitään.
Jos mua ylistetään ja kehutaan viesteissä mutta tavatessa kadotaan niin totta helvetiss.ä se on pinnallisuutta eikä mitään muuta. Kaltaisesi naiset ovat kuin tällä hetkellä aloitus sivulla olevan naisen kirjoittamana että kun vakavasti sairastutaan niin jätetään. Varmaan sinäkin pinnallisena unohdat valitsemasi ukon heti jos hänellä todetaan syöpä yms. Siinä elä onnellisena yksin elämääsi mutta älä itke sitten vanhempana ja yksinäisenä kun se tavis ei koskaan kelvannu vaan aina piti olla joku mr finland! - ....................
Voe elämä kirjoitti:
Mitä h.elvettiä siihen mitkään äidit vaikuttaa jos saan tylyä kohtelua naisilta!!! Kuten sanoin alussa niin helppo se on naisena siellä ylpistellä kun valintaa on vaikka kuinka paljon ja sitten ylpeänä haukutaan miehiä. Tottakai se ylpeys pitää ottaa myös siltä kantilta että itsekin sitä kuraa saattaa saada niskaan. Oletko sinä äitisi pilalle lellimä ja pentu jolle isäsi osti kaikki kun tytär halusi jos et kestä kritiikkiä hä!!! Pysy aiheessa äläkä mene mitään sukulaisuus suhteita tuomaan keskusteluun mistä et tuntemattomien ihmisten kohdalla tiedä yhtään mitään.
Jos mua ylistetään ja kehutaan viesteissä mutta tavatessa kadotaan niin totta helvetiss.ä se on pinnallisuutta eikä mitään muuta. Kaltaisesi naiset ovat kuin tällä hetkellä aloitus sivulla olevan naisen kirjoittamana että kun vakavasti sairastutaan niin jätetään. Varmaan sinäkin pinnallisena unohdat valitsemasi ukon heti jos hänellä todetaan syöpä yms. Siinä elä onnellisena yksin elämääsi mutta älä itke sitten vanhempana ja yksinäisenä kun se tavis ei koskaan kelvannu vaan aina piti olla joku mr finland!Tavatessa kadotaan, eli olet kuitenkin kuvan laittanut naiselle ja hän on sen kelpuuttanut, että on saatu se tapaaminen sovittua? Vai vaaditko ehdottomasti että pitää suostua sokkotreffeihin?
Ajattelinpahan vain että jos äitisi on saanut kasvatettua sinusta niin itseäsi täynnä olevan ihmisen että et kestä minkäänlaista torjuntaa naisten taholta, tai pettymyksiä muutenkaan. Jos kestäisit, tuskin kirjoittelisit tänne.
Vaikea sanoa mistä kaikista syistä pitkäaikaisen kumppanin jättäisin, mutta mainittakoon että en jättänyt edes miestä joka sai toistuvia raivokohtauksia ja jonka kanssa sai pelätä pari kertaa henkensä edestä. Jos pidät tyhmänä että suostuu olemaan tuollaisen kanssa, niin sen kuin, mutta ainakaan et voi väittää että jätän helposti miehen. Tämä sitten jätti minut, ilmeisesti koska elämästä tuli liian tylsää seurassani kun hän itse rauhoittui aloitettuaan lääkityksen...
Oli miten oli, ketään ei voi velvoittaa oleman väkisin jonkun toisen kanssa. Eivät miehet halua olla minun kanssani kun kuulevat minun sairauksistani tai harrastuksista joista he eivät ymmärrä hölkäsen pölähtävää. Mutta pitäisikö minun sen takia elää jatkuvassa raivotilassa ja laitella roskapostia tuikituntemattomille miehille?
Ymmärrätkö yhtään mitä haen takaa? Sitä että kostaminen täysin viattomille ihmisille on järjetöntä touhua. Ei SE nainen jolle sinä menet kirjoittamaan että oletpas ruma ämmä ole tehnyt sinulle yhtään mitään. Sinä tietysti ajattelet että "ei vielä ole tehnyt".
Mitä jos jättäisit naiset rauhaan kokonaan? - Voe elämä
Tavatessa kadotaan, eli olet kuitenkin kuvan laittanut naiselle ja hän on sen kelpuuttanut, että on saatu se tapaaminen sovittua? Vai vaaditko ehdottomasti että pitää suostua sokkotreffeihin?
Ajattelinpahan vain että jos äitisi on saanut kasvatettua sinusta niin itseäsi täynnä olevan ihmisen että et kestä minkäänlaista torjuntaa naisten taholta, tai pettymyksiä muutenkaan. Jos kestäisit, tuskin kirjoittelisit tänne.
Vaikea sanoa mistä kaikista syistä pitkäaikaisen kumppanin jättäisin, mutta mainittakoon että en jättänyt edes miestä joka sai toistuvia raivokohtauksia ja jonka kanssa sai pelätä pari kertaa henkensä edestä. Jos pidät tyhmänä että suostuu olemaan tuollaisen kanssa, niin sen kuin, mutta ainakaan et voi väittää että jätän helposti miehen. Tämä sitten jätti minut, ilmeisesti koska elämästä tuli liian tylsää seurassani kun hän itse rauhoittui aloitettuaan lääkityksen...
Oli miten oli, ketään ei voi velvoittaa oleman väkisin jonkun toisen kanssa. Eivät miehet halua olla minun kanssani kun kuulevat minun sairauksistani tai harrastuksista joista he eivät ymmärrä hölkäsen pölähtävää. Mutta pitäisikö minun sen takia elää jatkuvassa raivotilassa ja laitella roskapostia tuikituntemattomille miehille?
Ymmärrätkö yhtään mitä haen takaa? Sitä että kostaminen täysin viattomille ihmisille on järjetöntä touhua. Ei SE nainen jolle sinä menet kirjoittamaan että oletpas ruma ämmä ole tehnyt sinulle yhtään mitään. Sinä tietysti ajattelet että "ei vielä ole tehnyt".
Mitä jos jättäisit naiset rauhaan kokonaan?Jos tietäisit minkälaista p.askaa olen saanut naisilta esim viimeisen kymmenen vuoden sisään niin olisit hiljaa aiheesta!
Se että yritän olla se hyvä, välittävä, uskollinen, tunteellinen niin se ei vaan riitä. Jos ainoa keino mitä myös ympäriltä näkee on vetää akkaa turpiin ja pitää nyrkin ja hellan välissä ettei sitä samaa p.askaa saisi itse koko ajan niin siihen mun pitää ilmeisesti kouluttautua. Väkivaltaista kun minusta ei saa tekemälläkään mutta tällaisilla henkilöillä ne pisimmät suhteet on. Itse tunnun olevan vaan joku väliaikainen pano joka hylätään kun kesäkissa heti kun parempi on tavattu. Jos ei tuolla kohtelulla pala käämi niin melkoinen fakiiri pitää ihmisen luonteen sitten olla. No ainoa ratkaisu mulla on ollut tässä "kilpaillaan kuka jättää ensin" kisassa se että tavatessani naisen päätän jättää hänet jo ennen kun saan itse sitä p.askaa niskaani eli on yhtäkuin olen voittaja jos tämä nykyään tällaista sairasta kilpailua on. Onneksi pärstä ei sentään niin kirveellä veistetty ole että kaatoja kertyy niin baarista kun netistäkin vaikka sitä tylyä saa suurimmaksi osaksi siinä sivussa itselleen enemmän. - ....................
Voe elämä kirjoitti:
Jos tietäisit minkälaista p.askaa olen saanut naisilta esim viimeisen kymmenen vuoden sisään niin olisit hiljaa aiheesta!
Se että yritän olla se hyvä, välittävä, uskollinen, tunteellinen niin se ei vaan riitä. Jos ainoa keino mitä myös ympäriltä näkee on vetää akkaa turpiin ja pitää nyrkin ja hellan välissä ettei sitä samaa p.askaa saisi itse koko ajan niin siihen mun pitää ilmeisesti kouluttautua. Väkivaltaista kun minusta ei saa tekemälläkään mutta tällaisilla henkilöillä ne pisimmät suhteet on. Itse tunnun olevan vaan joku väliaikainen pano joka hylätään kun kesäkissa heti kun parempi on tavattu. Jos ei tuolla kohtelulla pala käämi niin melkoinen fakiiri pitää ihmisen luonteen sitten olla. No ainoa ratkaisu mulla on ollut tässä "kilpaillaan kuka jättää ensin" kisassa se että tavatessani naisen päätän jättää hänet jo ennen kun saan itse sitä p.askaa niskaani eli on yhtäkuin olen voittaja jos tämä nykyään tällaista sairasta kilpailua on. Onneksi pärstä ei sentään niin kirveellä veistetty ole että kaatoja kertyy niin baarista kun netistäkin vaikka sitä tylyä saa suurimmaksi osaksi siinä sivussa itselleen enemmän.Minua ovat vanhat ukot lähennelleet ja melkein raiskanneet vain sen takia että asuin "heidän reviiriillään", parisuhteessa oltu parinkin pahasti häiriintyneen miehen kanssa joista toinen uhkasi pari kertaa tappaa... Ja minun pitäisi sitten ajatella että kaikki miehet ovat tuollaisia ja paras kohdella varmuudenvuoksi kaikkia miehiä paskamaisesti, vai?
Siis tuolla sinun logiikallasi.
Eihän sellaisesta aiheesta voi olla hiljaa että oikeasti on niitäkin ihmisiä joissa ei ole mitään vikaa ja jotka eivät pyri tekemään pahaa kellekään. Näitä on kummassakin sukupuolessa. Jos niitä ei satu vastaan sinulle tai minulle, kyseessä lienee karma, mutta itse en ole niin putkinäköinen että tosissani uskoisin että kaikki ihmiset ovat pas-kiaisia.
- mirror on the wall
Jos aina tulee jätetyksi ja petetyksi, olisikohan aika katsoa peiliin ihan sitä "kultaista sisintään" myöden?
Ei sillä, pettäminen ei koskaan ole mielestäni perustelua, pahoittelut sinulle siitä kohtelusta.
Noin yleisesti en ymmärrä sitä, miksi se on niin mölyä nostattava aihe, kun ulkonäkö vaikuttaa isosti päätöksen tekoon?
En itsekään saanut juuri yhtään viestiä kuvattomalla, mutta sisällöltään hyvällä, profiililla.
Kun laitoin kuvan, johan alkoi miehet lähestyä. Eli niin se ulkonäkö vaan merkitsee niin naisille kuin miehillekin, suotta siitä rutista.
- Ja on ihan reilua sanoa toiselle, ettei hän ole ulkoisesti sitä tyyppiä, johon tuntee vetoa.- kyl läs ty nyt
Jep, näinhän siinä käy. Kuvaton profiili ei kiinnosta ketään. Koko aikana, kun olen ollut kuvattomalla profiililla liikkeellä, olen saanut ehkä viisi viestiä.
Kuvallisella profiililla tilanne onkin kokonaan toinen. Posti täyttyy miesten viesteistä ja ihasteluista, miten kiinnostava profiili minulla onkaan. Miten säkenöivästi kirjoitettu ja vaikutan olevan aivan mahtava luonne. Ai jaa...
Tavallaan vielä pahempaa on, että ylivoimaisesti valtaosa keskittyy tiedottamaan minulle, miten kaunis olen. Mitenkähän sillä erottuu siitä massasta, kun 80% viesteistä kehuu ulkonäköä. Pikemminkin alkaa rasittaa.
Pieni vinkki kaikille miehille. Kauniille naiselle kirjoitettaessa ei kannata mainita ulkonäöstä mitään. Kyllä nainen tietää olevansa kaunis, sen verran paljon sitä samaa kamaa tulee tuutista niin livenä kuin netissäkin. Aivan liiaksi asti. Jos kerran olet kirjoittanut kuvattomalle profiilille, on se jo todiste siitä, että nainen on mielestäsi viehättävä.
Tavallisen näköinen nainen voi jo kokea miellyttävänäkin ulkonäön kehumisen. - miesjokaeisaavastauk
kyl läs ty nyt kirjoitti:
Jep, näinhän siinä käy. Kuvaton profiili ei kiinnosta ketään. Koko aikana, kun olen ollut kuvattomalla profiililla liikkeellä, olen saanut ehkä viisi viestiä.
Kuvallisella profiililla tilanne onkin kokonaan toinen. Posti täyttyy miesten viesteistä ja ihasteluista, miten kiinnostava profiili minulla onkaan. Miten säkenöivästi kirjoitettu ja vaikutan olevan aivan mahtava luonne. Ai jaa...
Tavallaan vielä pahempaa on, että ylivoimaisesti valtaosa keskittyy tiedottamaan minulle, miten kaunis olen. Mitenkähän sillä erottuu siitä massasta, kun 80% viesteistä kehuu ulkonäköä. Pikemminkin alkaa rasittaa.
Pieni vinkki kaikille miehille. Kauniille naiselle kirjoitettaessa ei kannata mainita ulkonäöstä mitään. Kyllä nainen tietää olevansa kaunis, sen verran paljon sitä samaa kamaa tulee tuutista niin livenä kuin netissäkin. Aivan liiaksi asti. Jos kerran olet kirjoittanut kuvattomalle profiilille, on se jo todiste siitä, että nainen on mielestäsi viehättävä.
Tavallisen näköinen nainen voi jo kokea miellyttävänäkin ulkonäön kehumisen.Ymmärrän...onhan se varmasti todella raskasta ottaa miesten kehuja vastajaan ja että kiinnostuneita riittää...sehän alkaa suorastaan v*tuttamaan ;DD
- 5+11
miesjokaeisaavastauk kirjoitti:
Ymmärrän...onhan se varmasti todella raskasta ottaa miesten kehuja vastajaan ja että kiinnostuneita riittää...sehän alkaa suorastaan v*tuttamaan ;DD
Narsku mikä narsku!!! Koita ymmärtää.
- Kuvaton 73
Lyhyt viesti, jossa kerron etten lähetä kuvaa, riittää. Toimii sukupuolesta riippumatta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624332Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141533Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381297Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 79915
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168843Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791