Sinkkuammatit

Kysyyvaan

Onko teillä stereotypioita sinkkuammateista?

22

383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Insinööri.

      • ....

        Moni insinööri on onnellisesti naimisissa tai parisuhteessa. Joten turha väittää sitä sinkku ammatiksi.


      • Tääkö on mun sinkkuuden syy?


      • ....
        kisu_87 kirjoitti:

        Tääkö on mun sinkkuuden syy?

        Eikös tässä olisi hyvä vaimo jollekkin diplomi-insinöörille?


    • Gerthur

      Laivatyöt. On aika vaikeaa olla parisuhteessa jos monta viikkoa putkeen poissa. Tietääkseni laivoilla on näin tapana tehdä.

    • Kysymys!

      Opettajissa on paljon naimattomia. Nuoremmissa ainakin. Mistähän johtuu?

      • Näinen.

        Itseäni kiinnostaisi miesopettaja, mutta he tuntuvat ainakin kaikki olevan varattuja.


      • Opettajilla on
        Näinen. kirjoitti:

        Itseäni kiinnostaisi miesopettaja, mutta he tuntuvat ainakin kaikki olevan varattuja.

        taipumus pariutua keskenään ja koska miesopettajia on paljon naisopettajia vähemmäin naisia jää ilman kumppania. No, monet opettajanaiset naivat miesopettajan puutteessa insinöörimiehen. Se onkin järkevää sillä insinöörin tulot ovat paljon opettajan tuloja suuremmat.


    • iloinen sinkkuus

      Ei minulla ole. Hetken mietittyäni heittäisin varmaan jotain baarityöntekijää ehdolle. Nuo sinkut ei tosin koskaan ole ikisinkkuja.

    • sossupummi

      Pitkäaikaistyötön

    • iiiics

      Koodaaja, ohjelmoija - miessinkku.

    • ...

      Korkean koulutustason omaavat naiset. Siinä stereotypiaa.

      • 1.1

        Kun naisella on "varaa" ( ei selkeästi ole, kun vanhoiksi piioiksi jäävät) nostaa vaatimustasoaan vielä ylemmäs, kuten heillä on, he pelaavat itsensä pois parisuhdemarkkinoilta jättämällä ainoaksi kelpaaviksi miehiksi, niin pienen osan miespopulaatiosta, että siitä ei heille jakaa riitä. Koska se pieni osa miehistä jotka heille kelpaa, on tosiaan pienempi määrä miehiä, kuin mitä näitä korkeastikoulutettuja naisia on ja sen lisäksi näille heidän hyväksymilleen miehille kelpaa oikein hyvin alhaisemmankin koulutustason omaavat naiset. Eli voi parkoja.


      • oon julma
        1.1 kirjoitti:

        Kun naisella on "varaa" ( ei selkeästi ole, kun vanhoiksi piioiksi jäävät) nostaa vaatimustasoaan vielä ylemmäs, kuten heillä on, he pelaavat itsensä pois parisuhdemarkkinoilta jättämällä ainoaksi kelpaaviksi miehiksi, niin pienen osan miespopulaatiosta, että siitä ei heille jakaa riitä. Koska se pieni osa miehistä jotka heille kelpaa, on tosiaan pienempi määrä miehiä, kuin mitä näitä korkeastikoulutettuja naisia on ja sen lisäksi näille heidän hyväksymilleen miehille kelpaa oikein hyvin alhaisemmankin koulutustason omaavat naiset. Eli voi parkoja.

        http://www.hs.fi/kotimaa/Joka viides 40-vuotias nainen on lapseton/a1305546246230

        On tuosta jossain oikein hyviä tilastojakin. Olisi mukava, jos niihin olisi vielä liitetty kysely, että olisiko lapsen halunnut vai ei? Voisi hieman naureskella enempi nuille sitten.


      • Oikeudenmukaista
        oon julma kirjoitti:

        http://www.hs.fi/kotimaa/Joka viides 40-vuotias nainen on lapseton/a1305546246230

        On tuosta jossain oikein hyviä tilastojakin. Olisi mukava, jos niihin olisi vielä liitetty kysely, että olisiko lapsen halunnut vai ei? Voisi hieman naureskella enempi nuille sitten.

        Toivottavasti olisivat halunneet ja itkevät itsensä uneen. Sitten kun hyvinvointi lopulta tuhoutuu, kukaan ei ole pitämässä huolta ja rikolliset ryöstävät yksinäisiä mummoja. Hahahaaa.


      • eläkkeenmaksupvänä
        Oikeudenmukaista kirjoitti:

        Toivottavasti olisivat halunneet ja itkevät itsensä uneen. Sitten kun hyvinvointi lopulta tuhoutuu, kukaan ei ole pitämässä huolta ja rikolliset ryöstävät yksinäisiä mummoja. Hahahaaa.

        Eiku ne lapset niitä mummoja ryöstää! Todistin lapsena tuota oman mummoni kohdalla, kun hänen alkoholisoitunut, syrjäytynyt poikansa tuli tervehtii äitiään:"Mutsi, heitä viis hunttii."


    • Naislääkärit! Mieslääkärit menee kyllä kaupaksi, mut miks niin päin?

      • Cxvi

        Minulla taas käsitys, että mieslääkärit ovat kimpassa naislääkärien kanssa - eivät suinkaan hoitsujen.


    • jeeeee5

      uroshuora, useimmin sinkku-kinkku. naarashuorat harvemmin.

    • ...

      Matkaopas

    • Työttmiä ovat

      93,7% sinkkumiehistä on tällä palstalla ainkin työttömänä.
      Samat nickit kiertää muillakin palstoilla trolaamassa.

    • pohdinto

      Eipä kai mikään ammatti suoraan aiheuta sinkkuutta. Alhaisen koulutustason ammateissakin (esim. siivooja, lehdenjakaja) löytyy pariutuvia. Tosin olen miettinyt, että johtuuko heillä parisuhteessa oleminen pitkälti siitä, että pitää olla joku, jonka kanssa jakaa kulut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe