Nainen esittää syövänsä vähän

Jos nyt vähän salaattia

Olin tässä treffeillä ja ihmettelin miksi monet naiset teeskentelevät syövänsä vain vähän? On tapahtunut minulle usein. Treffeillä ne syö vain salaattia tai vastaavaa. Kyllä tajuaa että jokainen syö oikeasti enemmän. Miksi esittää muuta?

53

592

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päätäjo

      no miten säny treffeillä olit kun just väitit että naisen kanssa koko viikon?

    • salaatti = terveelli

      Haluaa luoda sen vaikutelman, että syö kuin hiiri, mutta näyttää silti siiderivalaalta. Hyvin yleistä duunipaikallakin. Naiset isoon ääneen huutavat olevansa "DIEETILLÄ, VOI VOI TÄNÄÄNKÄÄN EN OLE SYÖNYT KUIN TOMAATIN JA PARI KURKKUSIIVUA". Tätä jatkuu vuodesta toiseen, mutta silti bmi varmaan 35. Kummallisesti toimivat vastoin luonnonlakeja näiden naisten aineenvaihdunnat.

      • niitä ei lasketa

        Mutta keksejä ja sipsejä joita syö salaa ei lasketa!


      • jkjk

        Oon kans huomannut ton. Kotona sit ahmivat kuin porsaat kun muiden edessä esittävät niin et olisivat laihiksella. Ja sit jotkut selittävät et käyvänsä lenkillä joka ilta.


      • niinpä mutta...

        Se on loppujen lopuksi aika surullista ja tajuaisit sen jos tajuaisit jotain. Ne häpeää ylipainoaan ja saamattomuuttaan. Siis sitä, että todellakin, heidän lihomisensa syy on liika mässäily, ja liikkumattomuus, se että liikaa maistuu sidukka ja pulla ja liian vähän liikunta. Jos liikutaan niin niin pienellä sykkeellä ettei siitä ole mitään hyötyä.

        He tietävät tämän itsekin. Mutta eivät saa aikaan mitään koska todellinen motivaatio puuttuu, ovat tunnesyöppöjä eivätkä halua penkoa kipeitä asioita jne. siis he eivät halua, -kuten useat ihmiset eivät, kohdata omia kipujaan. Miehet yleensä ryyppäävät ja keksivät sille tekosyitä, kun eivät oikeasti osaa olla oma itsensä, uskalla olla sosiaalinen, kärsivät sydänsuruista tms. naiset syövät.

        No, sitten he häpeävät, koska tajuavat itsekin olevansa läskejä, ja heitä hävettää ottaa sitä terveellistäkin ruokaa, koska tietävät olevansa lihavia ja että joku kyylää heidän ruokamääriään. Heikko itsetunto yhdistettynä häpeään. No, sitten he sillä tomaatillaan menevät päivän, mikä on ihan sairasta eikä oikeasti edesauta yhtään mitään muuta kun että tottakai keho HUUTAA ruokaa illalla ja sitten menee kaikki. Ollaanhan me jokainen nälkäisenä kauppaan eksytty. Siihen kun yhdistää lohtusyömisen häpeään ja sen että saa syödä rauhassa, piilossa ja lohduttaa itseään niin vot!

        Kierre vuosien mittaan pahenee ja pahenee ja jos ei ole nuoresta saakka liikkunut, vaatii melkoista tahdon voimaa aloittaa. Ja miten tekee oikein, mistä kaikki tieto? Yht'äkkiä pitäisi jaksaa liikkua, vaihtaa ruokavaliota, päättää muuttaa kaikki. Ja silloin pitäisi tunnustaa ettei se ollutkaan 27-vuotiaana "ikäpainoa" eikä huono kunto johtunut iästä vielä 35-vuotiaanakaan. Itseasiassa se että on muuttunut lihavaksi ei ollut aineenvaihdunnan häiriö vaan laiskuus ja siideri. Ruokavalio ei ole ollut huono vaan kelvoton. Ei ole valehdellut vain muille, vaan itselleen.
        jne. jne.

        Joten ilmiö on itseasiassa todella surullinen kuvio.


      • akateeminen M
        niinpä mutta... kirjoitti:

        Se on loppujen lopuksi aika surullista ja tajuaisit sen jos tajuaisit jotain. Ne häpeää ylipainoaan ja saamattomuuttaan. Siis sitä, että todellakin, heidän lihomisensa syy on liika mässäily, ja liikkumattomuus, se että liikaa maistuu sidukka ja pulla ja liian vähän liikunta. Jos liikutaan niin niin pienellä sykkeellä ettei siitä ole mitään hyötyä.

        He tietävät tämän itsekin. Mutta eivät saa aikaan mitään koska todellinen motivaatio puuttuu, ovat tunnesyöppöjä eivätkä halua penkoa kipeitä asioita jne. siis he eivät halua, -kuten useat ihmiset eivät, kohdata omia kipujaan. Miehet yleensä ryyppäävät ja keksivät sille tekosyitä, kun eivät oikeasti osaa olla oma itsensä, uskalla olla sosiaalinen, kärsivät sydänsuruista tms. naiset syövät.

        No, sitten he häpeävät, koska tajuavat itsekin olevansa läskejä, ja heitä hävettää ottaa sitä terveellistäkin ruokaa, koska tietävät olevansa lihavia ja että joku kyylää heidän ruokamääriään. Heikko itsetunto yhdistettynä häpeään. No, sitten he sillä tomaatillaan menevät päivän, mikä on ihan sairasta eikä oikeasti edesauta yhtään mitään muuta kun että tottakai keho HUUTAA ruokaa illalla ja sitten menee kaikki. Ollaanhan me jokainen nälkäisenä kauppaan eksytty. Siihen kun yhdistää lohtusyömisen häpeään ja sen että saa syödä rauhassa, piilossa ja lohduttaa itseään niin vot!

        Kierre vuosien mittaan pahenee ja pahenee ja jos ei ole nuoresta saakka liikkunut, vaatii melkoista tahdon voimaa aloittaa. Ja miten tekee oikein, mistä kaikki tieto? Yht'äkkiä pitäisi jaksaa liikkua, vaihtaa ruokavaliota, päättää muuttaa kaikki. Ja silloin pitäisi tunnustaa ettei se ollutkaan 27-vuotiaana "ikäpainoa" eikä huono kunto johtunut iästä vielä 35-vuotiaanakaan. Itseasiassa se että on muuttunut lihavaksi ei ollut aineenvaihdunnan häiriö vaan laiskuus ja siideri. Ruokavalio ei ole ollut huono vaan kelvoton. Ei ole valehdellut vain muille, vaan itselleen.
        jne. jne.

        Joten ilmiö on itseasiassa todella surullinen kuvio.

        Erittäin hyvin kirjoitettu!


    • Ikisinkku M

      Sinkkuna ollessaan nainen voi syödäkin kohtuullisen vähän kun pitää pysyä sutjakkaana, sitten kun mies on satimessa voi ruveta syömään vähän lujemmin. Sitten tietysti jos ennestäänkin pulska tyttö syö olemattoman vähän niin turhaanhan se esittää ja kääntää oikeastaan näytöksen itseään vastaan kun silloinhan voisi olettaa että jos noin vähillä eväillä on noinkin pulska niin kuinkas sitten käy kun on turvallisesti parisuhteessa, pullahtaa lopullisesti michelin-tason naiseksi.

    • ~c~

      Tota sievistelyä esiintyy myös tyttöjen ravintolailloissa vaikka paikalla on vain omaa sukupuolta. Mutta treffeillä se ei välttämättä ole esittämistä, vaan nälän tunne on kertakaikkiaan kadonnut kun on ensin laittautunut ja vähän jännittääkin. Jotain on kuitenkin pakko seuraksi syödä. Salaatti menee aina alas vaikkei niin nälättäisi.

      • hieman rajoittunutta

        eikö mitenkään voi olla mahdollista et yksinkertaisesti pitää salaatista?


      • ~c~
        hieman rajoittunutta kirjoitti:

        eikö mitenkään voi olla mahdollista et yksinkertaisesti pitää salaatista?

        Tottakai voi pitää salaatista, mutta harvapa pelkästään sillä elää. Yleensä ravintolaan mennään syömään "hyvin" eli raskaammin kuin pelkkää salaattia, joka voi olla vain alkuruoka. Treenaava paljon liikkuva nainen yleensä syö takuuvarmasti muutakin kuin salaattia vaikka kuinka pitäisi salaatista.

        Yksi syy valita salaatti voi olla myös se, ettei halua tehdä liian isoa laskua miehelle, jos se maksaakin koko lystin.


      • höpöä
        ~c~ kirjoitti:

        Tottakai voi pitää salaatista, mutta harvapa pelkästään sillä elää. Yleensä ravintolaan mennään syömään "hyvin" eli raskaammin kuin pelkkää salaattia, joka voi olla vain alkuruoka. Treenaava paljon liikkuva nainen yleensä syö takuuvarmasti muutakin kuin salaattia vaikka kuinka pitäisi salaatista.

        Yksi syy valita salaatti voi olla myös se, ettei halua tehdä liian isoa laskua miehelle, jos se maksaakin koko lystin.

        sä et nyt ollenkaan tajua. esim. caesarsalaatti on aivan pääruoka eikä mikään kevyt salaatti vaikka salaatin niminen onkin.


      • ~c~
        höpöä kirjoitti:

        sä et nyt ollenkaan tajua. esim. caesarsalaatti on aivan pääruoka eikä mikään kevyt salaatti vaikka salaatin niminen onkin.

        Tiedän kyllä, että salaatti voi olla myös pääruoka. Useimmiten kuitenkin se otetaan alkuruuaksi.

        Ei ole minun velvollisuuteni listata aloituksen alle kaikkia mahdollisia syitä miksi joku nainen joskus jossain saattaa tilata salaatin treffeillä, varsinkaan kun itse en koskaan tilaisi salaattia siitä syystä että erityisesti pitäisin siitä. Mutta hyvä kun tuli esiin tuokin näkökulma.


      • ~~c
        höpöä kirjoitti:

        sä et nyt ollenkaan tajua. esim. caesarsalaatti on aivan pääruoka eikä mikään kevyt salaatti vaikka salaatin niminen onkin.

        Ja sievistelyllä tarkoitin sitä, että juuri ne ylipainoisimmat aina ottavat jotain vihersalaattia ja kivennäisvettä tyttöjen illassa, eli jotain perää aloituksessa on kyllä. Aika monta kertaa tullut oltua ja nähtyä.


      • kaikenmaailmansoopaa
        ~~c kirjoitti:

        Ja sievistelyllä tarkoitin sitä, että juuri ne ylipainoisimmat aina ottavat jotain vihersalaattia ja kivennäisvettä tyttöjen illassa, eli jotain perää aloituksessa on kyllä. Aika monta kertaa tullut oltua ja nähtyä.

        muista ny kuitenkin et sä et käy ikinä missään ku sä oot kelan tukipummi et sun lausunnot naisista ja naisiin liittyvistä asioista voi jättää omaan arvoonsa.


      • ~~~c
        kaikenmaailmansoopaa kirjoitti:

        muista ny kuitenkin et sä et käy ikinä missään ku sä oot kelan tukipummi et sun lausunnot naisista ja naisiin liittyvistä asioista voi jättää omaan arvoonsa.

        Jos helpottaa ajatella noin, niin ok. Kelan tukia saavat eivät ole sen huonompia ihmisiä kuin muutkaan (kaikki me ollaan jotain tukia sieltä saatu). Tosin se ei enää kuulu aiheeseen.


      • mies32
        höpöä kirjoitti:

        sä et nyt ollenkaan tajua. esim. caesarsalaatti on aivan pääruoka eikä mikään kevyt salaatti vaikka salaatin niminen onkin.

        Etkö tajunnut, että aloituksessa oli kyse nimenomaan kevyestä syömisestä? Tuskin tarkoitti mitään isoa pääruokasalaattia?


    • nainen treffeillä

      Jos ei vielä tunneta kovin hyvin, treffeillä jännittää niin ettei ruoka oikein maistu. Pelkään myös että hermostuksissani pudotan ruoan haarukasta, joten syön pieniä paloja kerrallaan.

      Tiedän että mies luultavasti ajattelee että teeskentelen ja yritän antaa vaikutelman etten koskaan syö mitään. Kaikki ihmisten tekemiset kun pitää tulkita aina ikävimmällä mahdollisella tavalla. Ja sitten sitä ilosanomaa lähdetään levittämään nettiin.

    • treffeillä

      ei popsitaan,
      ei tartte vesas käydä

    • ....................

      Samaa minäkin olen aina ajatellut että miksi useiden naisten täytyy esittää ettei ne muka syö eikä käy vessassa ja jos he syö niin syö muka vain salaattia.

    • 21w

      Koska ensitreffeillä varsinkin tapaa jännittää aika paljon.

    • 20+7

      Yleensä noin tekevät ihmiset todellisuudessa ahmivat paljon yksikseen. Muiden nähden syödään salaattia tai kevyitä pieniä suupaloja, mutta kotona odottavat suklaalevyt, karkit, keksit, pullat, pizzat jne. muut runsaskaloriset herkut.

      • sössönsössönsössön

        sullon teemu omat asiat päin mäntyä mut sä vaan jaksat jauhaa toisten asioista.
        sun olis kyl hyödyllisempää keskittyä omiin asioihisi ja yrittää saada elämääs vähän aikuisempaan malliin kuin sössöttää täällä netissä.


    • oma ihannekuva

      yrittää syödä terveellisesti, mutta repahtaa ahmimaan. treffeillä pystyy olemaan sen oman ihanteensa lainen, yksin sortuu.

      • Gabbyyy

        Sama minulla. Seurassa ei kehtaa syödä samalla tavalla kuin yksin.


    • ,.....,

      Mä olen kerran syönyt treffeillä saman verran kuin mies tai taisin syödä vielä vähän isommankin annoksen..Tapoihini kun ei kuulu teeskennellä mut sen kyllä olen huomannut, että paremmin pärjäisi jos osais teeskennellä..

    • Trooper-Cooper

      Ei minua haittaa jos treffiseuralainen söisi hyvin. Päin vastoin. Pidän sellaisesta. Ei tule nirppanokkamaista nipottaja vaikutelmaa. Vielä parempi jos tytöllä on kanttia syödä tacoja tms.niin että kastike valuu leukaa pitkin.

      • realismus

        Hih, tuossa menee minulla raja - ei spaghettia, tacoja, koipia - mitään sotkevaa yleensäkään julkisella paikalla saati sitten ensimmäisillä treffeillä.


    • Samaa olen huomannut itsekin. Eipä tuossa kun syksyllä olin syömässä niin multa pari naista kysyy että onko tässä tilaa niin sanoin et on kyllä. Siinä sit ihmettelin kun heistä hoikempi mustahiuksinen söi vaan hyvin pieniä annoksia. Mä oon aina luullu et siinä on syy ettei halua saada kiloja lisää... että siks ruokailua välttää. Mut voi tosin jännittääkin, tosin en kyl ymmärrä miksi niin tekis kun ei missään treffeillä olla.

      No joka tapauksessa tuntuu olevan aika moniakin jotka "nipottavat" syömisen suhteen. Ei sillä että mitenkään arvostelisin, mut kuiteskin mä vaan ihmettelen tätä asiaa.

      • nainen treffeillä

        Hienoa, nyt siis tiedän että ulkopuolisetkin pohtivat syömisiäni. On oikeasti todella, todella inhottavaa kun kaikki tuntuvat nykyään kyttäävän muiden ruoka-annosten kokoja.

        En itse syö koskaan kovin paljon, ei vain tee mieli. Ja kaikki ovat vakuuttuneita siitä, että yritän vain pysyä laihana. En koskaan ole paljon murehtinut ulkonäköäni ja olen aika ylpeä siitä että en ole pinnallinen siinä suhteessa. Mutta nyt kaikki sitten pitävät minua typeränä bimbona, jonka päähän ei muuta mahdu kuin laihdutuskuurit. Se on masentavaa.

        Olen joskus yrittänyt sanoa etten yritä laihduttaa, ei vain ole nälkä. Kukaan ei usko. Koskaan. Kun kirjoitan tätä tekstiä, huomaan että hädin tuskin uskon enää itsekään.


    • 17+15

      Parempi ottaa hoikka nainen, jonka näkee syövän kerralla kunnolla kuin vähänkään siellä normaalin ylärajoilla oleva, joka puputtaa salaattia. Ei ole vaikea päätellä, kumpi osaa oikeasti syödä kohduudella ja säännöllisesti. Ihmettelen, miten kaikki kaverinaisetkin ovat kaikki lihavia, vaikka aina kieltäytyvät yhteisestä syömisestä. Siideri kyllä maistuu, mutta kunnollista ruokaa ei voi syödä.

    • noinhan se on

      Heh, tää on kyllä ihan totta. Ite tilaan aina salaattia jos joudun syömään julkisilla paikoilla, mutta omalla kohdalla se ei ole varsinaisesti esittämistä. En vaan yksinkertaisesti tykkää syödä muiden nähden, salaatin näykkiminen menettelee mutta esim jotain täytettyä leipää, hampurilaista tai muuta "sottaista" en kertakaikkiaan pysty seurassa syömään. Mun syy tosin on nuoruuden syömishäiriö, ei ylipaino, oon normaalipainon alarajoilla. Mut siitä jäi tuo kammo seurassasyömisestä. Eihän siinä ole järjen hiventäkään, tiedostan sen, mutta pirun vaikeaa on oppia siitä syömishäpeilystä pois.

    • nainen vain

      Ei tää alotus ihan kukkua ole, tosin ei tietenkään pidä paikkaansa kaikkien naisten kohdalla.

      Ei päde pelkästään treffeihin, vaan tosiaan myöskin siellä "tyttöjen illoissa" on aina niitäkin naisia jotka vain eivät jostain syystä voi syödä. Siellä se syy vaan yleensä sitten on emmä voi ku mä lihon. Sitten jos jotku muut samankokoiset syövät, niin seuraavaksi kysellään miten sä voit syödä noin paljon (ja pysyä hoikkana). Joidenkin ihmisten ikuisen laihduttajan ja painontarkkailijan imagoon ei kai sovi se, että edes joskus vaihtaisi vapaalle ja pohtisi syömisiä sitten taas huomenna. Se täytyy kyllä sano, että harvemmin noissa illoissa ne olisivat tuhdimmat tyttöt jotka jättävät syömättä, vaan juurikin ne ikuisesti painoaan tarkkailevat.

      Mitä treffeihin tulee, niin syitä on lukematomia. Tietysti jos jännittää, niin ei ole nälkä. Salaatti voi tuntua myös turvalliselta vaihtoehdolta syödä siististi. Voi myös olla ettei tahdo tehdä toiselle laskua. Jos paikka on itselle vähän eksoottisempi, niin ei ehkä uskalla kysyä mikä on mitäkin. Monet allergiatkin aiheuttaa sen, että salaatti on turvallinen vaihtoehto. Ei välttämättä halua tehdä itsestään numeroa ja kysyä joka-ainoasta ruokalajista, että eihän siinä vain ole sitä ja tätä.

      Sitäpaitsi ... monet miehet kyllä ajattelevat, että parempi jos nainen syö ja uskaltaa sitten syödä sen taco niin että kastikkeet valuvat. On kuitenki olemassa niitä miehi, jotka ajattelevat ihan päin vastoin, että kunnon nainen ei suurinpiirtein syö mitään. Eikä hänelle taatusti käy mitään kastikekatastrofia. tällaisiakin miehiä on yllättävän paljon. Mistä nainen voi tietää kumpaa sorttia mies on? Lienee turvallisempaa olla salaatinnärppijä, miehelle joka ei piittaa, kun olla kastikehirmu miehelle, joka välittää. Siis jos nyt ylipäänsä piittaa mitä se mies itsestä ajattelee. Itse en jaksa noista pingottaa. Sen verran harvoin tulee ulkona käytyä, että voin hyvällä omallatunnolla syödä sen mitä jaksan. Toisaalta hienommissa paikoissa tulee käytyä vielä sitäkin harvemmin ja ehkä sellaisessa pyrkis kuitenki välttämään sitä kastikekatastrofia :D

      • Komppaan tätä kaikin puolin. Ei vaan tunnu maailman järkevimmältä ajatukselta syödä ekoilla treffeillä kuin porsas. Eihän siinä pysty puhumaankaan, jos on koko ajan suu täynnä ruokaa.

        Eli kyllä se on pitkälti ihan vaan kunnioitusta sitä seuralaista kohtaan. :)


      • mies32

        Jos mies on sitä sorttia, jonka mielestä naisen ei kuulu syödä, niin haluaako nainen todella tehdä tälläiseen hyvän vaikutuksen ja edetä pidemmälle?

        eli mitäpä jos nyt olisi vaan oma itsensä, eikä pyrkisi miellyttämään kaikkia mielisairaita?

        Ja voisi myös opetella syömään ne kastikkeet suuhunsa, eikä rinnoilleen.


      • mies32 kirjoitti:

        Jos mies on sitä sorttia, jonka mielestä naisen ei kuulu syödä, niin haluaako nainen todella tehdä tälläiseen hyvän vaikutuksen ja edetä pidemmälle?

        eli mitäpä jos nyt olisi vaan oma itsensä, eikä pyrkisi miellyttämään kaikkia mielisairaita?

        Ja voisi myös opetella syömään ne kastikkeet suuhunsa, eikä rinnoilleen.

        "Jos mies on sitä sorttia, jonka mielestä naisen ei kuulu syödä, niin haluaako nainen todella tehdä tälläiseen hyvän vaikutuksen ja edetä pidemmälle?"

        Kyllä haluaa, jos on tarpeeks kauan ollut sinkkuna. :)


      • nainen vain
        mies32 kirjoitti:

        Jos mies on sitä sorttia, jonka mielestä naisen ei kuulu syödä, niin haluaako nainen todella tehdä tälläiseen hyvän vaikutuksen ja edetä pidemmälle?

        eli mitäpä jos nyt olisi vaan oma itsensä, eikä pyrkisi miellyttämään kaikkia mielisairaita?

        Ja voisi myös opetella syömään ne kastikkeet suuhunsa, eikä rinnoilleen.

        juu ... Mies32'llehan ei tunnetusti koskaan käy minkäänlaisia vahinkoja, eikä hän milloinkaan tee virheitä. Ne on meidän tavallisten kuolevaisten ongelma ;)


      • mies32
        nainen vain kirjoitti:

        juu ... Mies32'llehan ei tunnetusti koskaan käy minkäänlaisia vahinkoja, eikä hän milloinkaan tee virheitä. Ne on meidän tavallisten kuolevaisten ongelma ;)

        Käy vahinkoja. Mutta en tee päätöksiäni aina sitä pahinta vahinkoa peläten. Voivat ne kastikkeet minullakin sotkea, mutta kyllä se tällä syömiskokemuksella aika harvinaiseksi on jo käynyt (32 x 365 x 3 ruokailun kokemuksella).

        Eikä ole pakko tilata sitä spagettia. Eivätkä ne treffit kyllä pastakastiketahraan rintavaossa kaadu. Voi vain nopeuttaa asiaan pääsemistä.


    • nainenvaan31

      no mä ainankin syön ihan normaaleja annoksia, tosin urheilenkin paljon, joten ei tarvitse hirveästi välittää mitä syön. Ei ole tapana napostella iltaisin mitään sipsejä ja karkkeja. Jos mennään treffeillä syömään oikeaan ravintolaan, tilaan kyllä muutakin kun salaattia. Mutta jos mennään johonkin hampurilaispaikkaan tms, tilaan aina pelkän salaatin - syy, en yksinkertaisesti pidä valmisruoasta enkä pidä niitä oikeana ruokana. Pidän muutenkin enemmän luomu- ja lähiruoasta sekä eettisesti reilusta ruoasta, mutta en tuo sitä deiteillä esille liikaa ja kohteliaisuussyistä syön ravintolassa muutakin kun salaattia. Kotona sitten olen tarkempi mitä syön. :)

      • realismus

        Minä jättäisin hoidon sikseen, mikäli hän ehdottaisi hampurilaispaikkaa!


    • Turvallinen salaatti

      Itse teen mieluummin treffeillä ihan mitä tahansa muuta kuin menen syömään.
      Jos kuitenkin joutuu syömään yritän tilata mahdollisimman kevyen annoksen. Syystä että vatsani ei kestä suuria ja raskaita annoksia sekä tiettyjä ruoka aineita.

      Jos tiedän pääseväni heti syönnin jälkeen kotiin ja yksin, voin syödä vähän raskaamminkin kun tiedän varmaksi että pääsen yksin kotiin kärvistelemään tuskissani.
      On todella epämukavaa ja noloa joutua olemaan deittinsä seurassa kun vatsa kramppaa ja tuska hiki valuu.

      Siksi menenkin mieluummin mihin tahansa muualle kuin syömään koska en todellakaan ensimmäisenä tahdo alkaa selittämään miehelle vatsa ongelmistani ja siitä että mitä voin ja mitä en voi syödä.
      Joten jos syömään on pakko mennä on se salaatti kaikkein turvallisin vaihtoehto.

      • ...............

        Miksi tämä kuulosti niin paljon DarkFearilta?


      • realismus

        Kokeile Zantacia, nopea vaikutus. Aina mukanani.


    • viiviliini30

      En minä jotain esittääkseni kevyesti syö treffeillä.
      Kuten edelläkin mainittu niin treffeillä jännittäminen on yksi syy kevyeen syömiseen ja toisin kuin miehet ilmeisesti tekevät niin nainen ei suinkaan panttaa ulos syömään mennessään niin että olisi maksimaalinen nälkä ja vatsa kurnii kun tiedossa ravintolaruokailu.
      Tämän lisäksi ei koskaan voi tietää mihin treffit johtavat ja jo senkään vuoksi tahdo ahtaa itseensä raskaasti sulavaa ruokaa ja päätyä sitten aivan ähkynä vaikkapa kävelylenkille ruokailun päälle.
      Treffeillä syö mieluummin kevyesti jotta pysyy virkeänä, jaksaa harrastaa liikuntaa syömisen jälkeenkin ja jos päätyy miehen kanssa vaikka jatkoille hänen luokseen tai johonkin muualle niin ei tarvitse vietää tällöin aikaansa isolla hädällä heti ensimmäiseksi niin kuin raskaammin syötyä tarvitsee.

    • realismus

      Puputan lounaaksi herkullista rapeaa salaattiani tyytyväisenä. Koska kukaan ei ole näkemässä, pitää raportoida tänne oitis.

      Keväisin tekee mieli vihreää, syksyisin kermassa hapankaalin kera haudutettua possua. Samoin keväisin haluaa valkoviiniä, syksyllä punaista. Ei siinä sen kummempaa teatteria ole.

    • melkeinnainen

      Itse olen sellainen vatsalla jännittäjä, että treffeillä ei yksinkertaisesti pysty syömään mitään raskasta. Tai mielellään en söisi treffeillä mitään, mutta jos on pakko valita niin sitten se salaatti.
      Toiset taas on sellaisia, ettei muiden nähden syö juuri ollenkaan, mutta yksin ollessaan syövät älyttömiä määriä. Häpeävät itseään.

    • fallenforyoumaster

      En ole salaattia treffeillä pääruoaksi tilannut, mutta niukasti tulee syötyä. Mies, jota tällä hetkellä tapailen on sekoittanut mut täysin. En saattanut syödä oikein kunnolla viikkoon ensitreffeistä. Yksinkertaisesti ei ole ollut nälkä. Pitää muistuttaa itseään syömään - koska kohta alkaa luut näkyä hieman liikaa eikä jatkuva huimaus ole kivaa saati tervettä. Eli omalla kohdallani syy tähän nirsohkoon syömiseen on silkka rakastuminen, varsin todennäköistä että tilanteeni on ohimenevä.

    • Rasvaton jätkä

      NAISET ON LÄSKEJÄ. HAHAHA! :D

    • truulia

      Olen tällaisesta kuullut. En yhtään tallaista naista tosin edes tunne. Hämmentävää. Minä pidän syömisestä. Jos treffeille mennään syömään, niin sitten kyllä syönkin. Tosin olen hoikka, joten minun on helppo tehdä näin. Veikkaisin, että hiukankaan tuhdimpaa naista oikeasti saattaa alkaa hävettää. Hän ei tosin välttämättä tee sitä siksi, että tahtoisi esittää sinulle syövänsä vähän. Treffeille mennessä sitä tuppaa olemaan tietoisempi omasta ulkonäöstään. Jos on epävarmempi painostaan, helposti sen tiedostaa ja sen takia tahtoo syödä kevyemmin, vaikkei muutoin jaksaisikaan laihduttaa tai kuntoilla. Asian vain tiedostaa vahvemmin niin. Tietty on käsittääkseni sitten näitä elämäntapalaihduttajia, jotka eivät koskaan syö kunnolla. Ja (usein valmiiksi hoikkia/laihoja) naisia, joiden mielestä sellaisen kuvan antaminen on jotenkin "hyvä" juttu. Eihän se mies nyt sentään voi nähdä alkuun, kun nainen syö kunnolla! Pikku mahakumpukin saattaa pömpöttää (tässä yksi syy lisää: kireät vaatteet ja isompi määrä ruokaa saa hoikankin mahan joskus pömpöttämään)!

      Olen tosin itse huomannut, että moni mies jotenkin tuntuu "arvostavan" naista, joka syö kunnolla. Osa saattaa jopa hämmästellä, miten tämän kokoinen nainen jaksaa syödä niin paljon. Ja kyllä minä syön paljon, jos maksan ravintola-annoksesta! Samalla rahalla syö helposti useamman päivän!

    • Reipas Mies

      Toki miehen urheilullisuus ei nosta pinnoja jos supliikki ei ole säkenöivää naiselle maailmanmiehen tyyliin.

      Kuitenkin hyvin syövä pulleakin nainen on aina onnellisempi elämäänsä kuin himona kieli vyön alla urheileva atm-mies. Näin ollen jos urheilun motiivi sinkku miehellä on naisten saanti sitä kautta, kannataa suunnata vaikka runo kerhoon tai posliinin maalaukseen sen sijaan. Tietysti elämänhallinta skeida sanoo voi hyvin näytä hyvin-tyyliin mutta jos vuosia urheilee kovaa ja kukaan ei sitä noteeraa niin palkitseeko se todella?

      Ei tavis naisen kannata ottaa paineita jos se suosittu ytm menee sen hoikan tiukkaperseisen gina tricot-muijan luo iskemään. Tietenkin jos nainen syö kuin tukkijätkä treffeillä ei sekään turn-in ole.

    • miettikäästätä

      Jos toiseen on ihastunut, itselleni ainakin voi tuottaa vaikeuksia syödä hänen lähettyvillään. Käsi vapisee ja ei vaan saa kurkusta alas.

    • Tepetee

      Tähänkin oli olemassa joku biologinen peruste. Tutkimusten mukaan miehet syövät treffeillä tavallista enemmän ja naiset vähemmän. Lähdettä en pysty millään muistamaan.

      • 15+20

        Miesten täytyy pystyä todistamaan, että voivat syödä normaalisti ja naisten, etteivät he syö mitään. Onnellisen avioliiton edellytykset.


    • Citynainen

      Syön normaalisti miesten edessä ja uskon että mies näkee ravinnon määrän suhteessa ulkomuotoon. En kaunistele enkä myöskään tykkää siitä jos mies alkaa sepostaa diettiään juuri syönnin yhteydessä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      105
      2363
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      433
      2056
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      72
      1503
    4. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      75
      1195
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      42
      1166
    6. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1135
    7. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      74
      1069
    8. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      191
      1059
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      93
      1039
    10. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      54
      978
    Aihe